WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=22745 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Klaipėda.XM [ Spa 08 2010, 17:50 ] |
Pranešimo tema: | Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Sveiki kolegos. "Išlindo" 4HP18 APD (XM 2.1) atbulinės pavaros nenoras dirbti kaip priklauso. Kol šalta, tai atrodo, kad normaliai junginėjasi (be smūgių ir be uždelsimo), bet kai įšyla mašinytė, tai įjungus atbulinę pavara reikia luktelti kol ji sugalvos įsijungti ir dar jungiasi su smūgiu. Pastebėjau, kad pagazavus, įsijungia greičiau, bet ir smūgis, aišku, tada būna stipresnis. Kitos pavaros veikia gerai.Būčiau dėkingas už informaciją, kas čia tokio atsitiko ir kiek kainuotų tokį gedimą sutvarkyti. Dėkoju iš anksto. |
Autorius: | POWER [ Spa 09 2010, 12:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su APD XM 2.1 TD |
Nesuprantu... Pries kokius metus tu jau klausinejai apie sito savo XM problematine deze. Netgi asmeniskai as kazka tau patariau. Netgi pardavinejai si XM. Ar tu tas pats asmuo? pagal nick'a ir dislokacijos vieta-matau, kad tas pats. Tai nieko naujo me stau nepaporinsime, deja..... ![]() |
Autorius: | Klaipėda.XM [ Spa 09 2010, 14:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su APD XM 2.1 TD |
Taip, aš čia tas pats. Su ana dėže jau seniai viskas pamiršta. Dabar klausiu apie kitą dėžę. Viena mano pažįstamas iš Kaliningrado nusipirko XM'ą dyzelį ir jam "išlindo" šie džiaugsmai. Sakė, kad klausė vietinių meistrų, tai tie jam paporino, kad remontas kainuotų apie 1000 eurų. Tai jis manęs ir paprašė pasidomėti LT apie remonto kainą ir koks ia galėtų būti gedimas. Tai tokia istorija. O mano ankstesnis atvejis buvo kitoks. |
Autorius: | POWER [ Spa 10 2010, 12:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su APD XM 2.1 TD |
1000 euru, ciA kritiniu atveje, kai nepaseinama be dezes isemimo, perrinkimo (nemanyk, kad visos detales bus keiciamos naujomis. tik tok-kurios sugede ir arti tos busenos), pastatymo. Ar tavo pazystamai to reikia..? Nzn, susirask mano patarimus tau archyve, ten daug ju buvo. Cia galioja tas pats.. Visoms dezems, jei tai nera akivaizdus mechaninis gedimas (luzimas, guoliou subyrejimas, krumpliarasciu skilimas ir pan. ), yra dvi remonto stadijos: 1. Pigesne, be isemimo. keiciami tepalai, keiciamas valdymo blokas. 2.brangesne, kai pirma jau nepadeda. Sita brangesne iskart aprasiau. panasu, kad tavo stadija-1. Taciau ar pades teplu keitimas, valdymo bloko keitimas, tepalo filtro apziura-isplovimas, niekas nezino. Gali buti taip, kad 1a stadija padarysi, sukisi pora simtu lt, ir pasirodys, kad vistiek 2 stadija teks atlikti.. ![]() Bet kaip rodo praktika, viltis ir naivumas nugali.... ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | xminde [ Spa 25 2010, 21:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Pagaliau ir maniškė sustreikavo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | POWER [ Spa 26 2010, 07:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Nu tai, taip sakant, su tuo ir sveikinam.... O gal,pas tave, Minde, kaip tik-pasitaise..?:) |
Autorius: | xminde [ Spa 26 2010, 08:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Būt gerai, jei taip būtų, bet matyt dar ne iki galo, nes vis prisimena seną algoritmą. Reikia dar į kokią duobę liuobti, gal ta nelemtoji dzindra visai iššoks ir nebetrugdys normaliam dežės darbui ![]() |
Autorius: | POWER [ Spa 26 2010, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Kuo greiciau stumk ta automobili.. ![]() |
Autorius: | xminde [ Spa 26 2010, 20:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
POWER rašė: Kuo greiciau stumk ta automobili.. ![]() Xi xi... na jau ne, verčiau mechaninę insidėsiu ![]() Šiandiena petempiau kikdawno trosą, tai laiko aukštesnes apsūkas, bet pirmas tai su smūgiu jungiasi. |
Autorius: | POWER [ Spa 27 2010, 06:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Kur kita tokia rasi..? bet kuriam srote... ![]() sorry, bet nereiketu prisiristi taip prie automobilio, ypac prie to, kuris gali erspektyvoje skaudziai per pinigine uzvaziuot.. ![]() |
Autorius: | xminde [ Spa 27 2010, 07:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Meilė XMui, tiesiogiai proporcinga išlaidoms jo priežiūrai. Pasakyk kiek išleidi savo XMo priežiūrai, ir aš pasakysiu kiek tu jį myli ![]() Čia diskusija ne apie tai, kaip kam kur ir kiek ilgai prisirišti ![]() |
Autorius: | POWER [ Spa 27 2010, 09:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
tai pas mane atvirksciai.... kuo maziau reikalauja investiciju, tuo kjis man mielesnis. I ta, kuri neplanuotai reikia kisti tuskatncius-net ziuret nenoriu, tokie mane nervina... Na gerai, o tavo atveju, ka ruosiesi daryti..? Ka ACs'ai siulo..??? Jeigu ka, turiu keleta valdymo bloku, galesiu paskolint, jei pradziai meginsi juos kaitaliot. Tik beda tame, kad jie nuo V6 variklio automato...ar skiriasi, nezinau. Siaip turetu skirtis, juk varikliai kitokie...bet kartoju, nezinau... |
Autorius: | xminde [ Spa 27 2010, 10:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Pagal mano nupasakojimą, ACS Arūnas sakė, kad suremontuojame, tai valdymo bloke gedimas, bloga informacija apie švelnų perjungimą, kokie tais žiedeliai sudilę ![]() ![]() |
Autorius: | POWER [ Spa 27 2010, 15:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
jei tik tiek, tai jerunda.. ![]() |
Autorius: | vytasin [ Spa 31 2010, 09:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD |
Anekdotai... ![]() Mano Volvo 480 automatas 4HP14, viskas analogiška, tik mažesnei galiai pritaikyta. Atbulom visai nebevažiuodavo. Teko persirinkti. Tai va. Keičiausi VISUS frikcinius diskelius, ne vien tik atbulinės eigos. Šiaip, profilaktikos tikslais. Dar ten, kur tik priėjau, guminius O-ring'us, tepalo filtruką, sueižėjusi bakelitinį žiedelį aiškų ir naujas tepalas. Sumoj visi pričindalai kainavo apie nepilnus 800 Lt. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |