WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 03:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 30 2010, 08:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Kada jis pradeda pumpuoti LHM- savaime kai slėgis nukrenta LHM`o išėjimo vamzdelyje?
Gal kas internetu išburs gedimą:
užkūrus mašiną, pasikelia per keliasdešimt sekundžių tiek priekis, tiek galas.
Po kelių minučių užsidega STOP ir slėgis po truputį krenta. Dar nesaugiai galima važiuoti, stabdžiai, vairas nedingsta kaip visiškai nebūtų slėgio sistemoje. Pašilus vėl pradeda girdėtis siurblio dirbimas ir viskas normaliai. Paskui dar pavažiavus, vėl tas pats. Kai jau normaliai užsyla, tada jau be siurprizų.
Tai vat man pasistojo klausimas- ar siurbliui xana, ar koks sekantis elementas į kur eina iš hidrosiurblio (srautų skirstytuvas?) užsikišęs ir siurblys "galvoja", kad slėgis sistemoje geras?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2010, 09:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Siurblys veikia absoliučiai visada, ir pumpuoja visada, juk jis mechaninis ir be jokių papildomų traukių, elektro-sujungėjų ir t.t. Tas "įsijungia/išsijungia" - tai slėgio reguliatoriaus darbas, o ne siurblio. Jis vožtuvų pagalba nukreipia siurblio srautą arba į sistemą (kur jau yra nežmoniškas, bet kritęs slėgis, taigi dirba su apkrova), arba atgal į bakelį (visa apkrova siurbliui - tai tik užkelti LHMą į bakelio aukštį).
Kadangi praktinės žinios mano mažos, tad kaltinčiau pirma "pjaunantį" reguliatorių. Jei siurblys kelia slėgį normaliai, tai jam kažkas retkarčiais neleidžia to padaryti. Vadinas, arba visai stringantis reguliatorius, arba mirusi centrinė sfera + nežmoniškai nukritusi reguliatoriaus įsijungimo apatinė riba (kai krenta tiek, kad nebeišlaiko mašinos).
Antra - pats siurblys, kuris lyg ir dirba normaliai tik įšilęs, kai nuo temperatūros išsiplečia plunžeriai. Bet mano nuomone juk tada kaip ir turėtų šildamas vis geriau dirbti, o ne gliūčinti, kai užsimano?
Trečias - o gal netgi atsarginis vožtuvas kažkodėl sumano pakabą atkirtinėti :D Bet ir garsai nuo reguliatoriaus tada būtų nesusiję su kritimais. Bet tam juk irgi reikia, kad kristų slėgis? Neįsivaizduoju kitokio atvejo, kad jis sudirbtų strigdamas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2010, 14:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
tadas1991 rašė:
Antra - pats siurblys, kuris lyg ir dirba normaliai tik įšilęs, kai nuo temperatūros išsiplečia plunžeriai. Bet mano nuomone juk tada kaip ir turėtų šildamas vis geriau dirbti, o ne gliūčinti, kai užsimano?
Trečias - o gal netgi atsarginis vožtuvas kažkodėl sumano pakabą atkirtinėti :D Bet ir garsai nuo reguliatoriaus tada būtų nesusiję su kritimais. Bet tam juk irgi reikia, kad kristų slėgis? Neįsivaizduoju kitokio atvejo, kad jis sudirbtų strigdamas.

Antras variantas atkrenta- nes tik užkūrus mašina greitai pasikelia (iki 20 sek)- siurblys dirba gerai.
Dėl trečio irgi abejoju- negarsiai girdisi tas įsijungimas siurblio (tiksliau slėgio reguliatoriaus suveikimas), bet lyg siurblys be apkrovos dirba, į sistemą nepatenka.
Dar vienas simptomas- LHM pradėjo leisti, vieta maždaug priekyje mašinos per vidurį. Ar ten ir randasi tas reguliatorius/centrinė sfera?
Kažin citroligoninėje tiksliai nustatytų gedimą?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2010, 14:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Diravis streikuoja greiciausiai, per ji ir LHM'a varo. Ar prasisunkimas arciau masinos priekio?

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2010, 14:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Priekyje prasisunkimas ties radiatoriais. Ir iš priekio į mašiną žiūrint, ~per vidurį.
Pačio diravio netikrinau, pasižiūrėsiu, ar gumose nėra LHM, bet su senu kiauru diraviu lašėdavo kitur- ties ratais. Nemanau, kad diravis.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2010, 14:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Prisiminiau, priekyje per viduri stovi slegio reguliatorius su akumuliacine sfera.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 15 2010, 18:34 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Slėgio reguliatorius tvarkingas, sfera papildyta, išorinių nutekėjimų nėra, bet šiandien vistiek STOP :bum:
Ką, važiavau su stopu, ir toks dalykas- variklis užkaista normaliai, stopas neužgeso, riedėjau sau ~70-80km/h, ir tik įvažiavus į miesto kamščius, sustojus sankryžoje, iš karto "pramuša"- stop užgesta, vėl girdisi tie junginėjimaisi siurblio. Taip jau ne pirmą kartą- sustojus, problema dingsta. Kaip tai įtariu, kad vėjas aušina kažką, ir "nepramuša". Sustojus pakankamas kiekis šilumos nuo variklio viską apšildo ir vualia!
Gal ką pridengti, kokį vamzdį apačioje prie reguliatoriaus? LHM nubėgęs ne kartą, tai kaip ir šviežias, ir tame mazge neturėtų užsisenėjusio likti.
Blyn, pusė hidrualikos iškeista, viskas normaliai, ir še tau kad nori- per šalčius problemos :(
Ar visgi gali būti siurbliui xana? Gal pabandyti pakeisti? Ar gali būti dėl to, kad siurblys nesukuria pakankamo slėgio?
Julius rekomendavo xado užpilti dvi bonkes, reiks pabandyti taip pagelbėti sistema- bet ten visokie reguliatoriaus plunžeriukai tvarkingi, tai viltis durnių motina taip sakant.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2012, 15:56 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Netyčiom :) sujudinau slėgio reguliatoriaus varžtą, tą stebuklingąjį 12 kur prie centrinės sferos. Lyg ir atstačiau į vietą, tiksliau priveržiau, dar galima būtų veržti, bet maksimaliai lyg ir nebuvo užverštas, o gal prikepęs buvo. Na vienu žodžiu abejonės, nes nežinau tiksliai kurioje padėtyje buvo, ir nežinau kiek jis ten prisuktas turi būti. Prašau patarkit, kiek jis ten turi būti užverštas. Mašina kyla, viskas kaip ir tvarkoje, tik bijau, kad nebūtų koks siurblys "priveržtas" ir nesusprogdintų ko nors, visgi ten slėgis tiesiai iš siurblio....

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2012, 16:49 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Priverzi lengvai, nepersistengdamas, ir tuo viskas baigta.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2012, 17:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Įdomu, kaip pildant sferas ir tikrinant reguliatorių tai nebuvo padaryta (gerai užveržtas slėgio numetimo vožtuvas)?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2012, 17:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Taip pat kaip permontuojant padangas lieka nepriveržti ratai ;) Išsiblaškymas/skubėjimas čia kaltas.

O šiaip tai puikus pavyzdys, iliustruojantis, kad reikia krutinti pačią mašiną ir užsiimti diagnostika, o tik po to keisti detales, o ne keisti detales ir žiūrėti ar padėjo. Gerai, kad pastebėjote bėdą prieš pradėdamas keisti viską iš eilės.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2012, 22:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
tai visgi susitvarke nesamones? jajgu ne, tai gal skyscio yra permazai? (kai uzkaista jis pleciasi ir gana smarkiai) ir plude esant saltam sujungia stop lempute, kai ikaista skystis isiplecia ir jau pakanka.
kitas dalykas tai gal stopai ne del LHM degasi??? kokia kita lempute degasi? jajgu bedos su LHM(hidraulika) degasi STOP ir (!)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 15 2012, 11:22 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Viskas tvarkoje, tai ir nerašau :)
Dėl to varžti priveržimo gal ir pasivaideno, jei ir ne, tai maksimum pusę apsisukimo galima būtų pasukti. Aš galvojau, kad jį ten tiksliai reikia pasukti kaip reguliuojant slėgį, skaičiuojant pasukimus- kiek išsuki, tiek įsukti, o kai jis ten tik nuleisti slėgį sistemoje, tai viskas aišku.
Skysčio normaliai, dapilinėti nereikia, nors pačioje aukščiausioje padėtyje po kurio laiko pavažinėjant plūdės metalinis žiedelis nesiekia tų dviejų žymkelių, gal ir leidžia kažkiek, bet ne tiek, kad reiktų LHM vežiotis.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2012, 14:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
auksciausioj padety turi ne metalinis ziedelis o oranzine kepurele but tarp raudonu juosteliu. kai bega skystimas tai patartina kad butu max... o geriausia kai bega reikia ieskot kas ir stabdyt-tvarkyt. :wink:

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 17 2012, 14:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Dominykas rašė:
auksciausioj padety turi ne metalinis ziedelis o oranzine kepurele but tarp raudonu juosteliu. kai bega skystimas tai patartina kad butu max... o geriausia kai bega reikia ieskot kas ir stabdyt-tvarkyt. :wink:

Tada neleidžia, o per daug pripyliau ir nubėgo :)
Labai gerai patikrinti išorinius nutekėjimus, kai būna sniego. Sniegas nežaliuoja, ir aplamai išlieka baltas (pagaliau 8) . Nors kai starterį remontavau, mačiau padrėkę ties greičių dėže, bet nevarva.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007