WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

neaiskus agregatas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=28743
Puslapis 11

Autorius:  Dominykas [ Gru 11 2012, 21:11 ]
Pranešimo tema:  neaiskus agregatas

sveiki, susiduriau su neaiskiu agregatu Xm'e 2.1Td. jis yra desineje puseje po sparnu/po buferiu. sueina kelios plonytes slangytes kaip kad butu koks vakuminis valdiklis?. tiksliau nenagrinejau nei kur nueina nei is kur ateina (nebuvo laiko bet labai susidomejau). internete nerandu tokio daikto nes net nezinau ka jis daro, kaip vadinas. gal kas gali isaiskint kas tai?

Autorius:  proffanas [ Gru 12 2012, 06:30 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

EGRo vožtuvo valdymas su elektrine vakuumo pompa. Lažinamės, kad EGRas visvien nevekia? :) Jei taip, devaisą gali lupti ir mesti lauk; lyšnas svoris.

Autorius:  Dominykas [ Gru 12 2012, 09:46 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

o kaip anas remontojasi???

Autorius:  Dominykas [ Gru 12 2012, 09:51 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

ir kaip patikrint EGR'a?

Autorius:  Dominykas [ Gru 12 2012, 16:34 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

kokiu budu tikrinasi ar veikia EGR'as ir Wastegate'as?
ka duoda veikiantis EGR'as be to kad "ekologija"? ar keiciasi kuro sanaudos,trauka?
ka duoda Wastegate'as? tipo apsaugo turbina nuo virslegio, bet kiek tas virslegis ir kas gresia neveikiant jam?
niekas neturi minciu?
radau internete tik kaip sureguliuot veistgeita. egr'a radau tik kad reikia nuimt ir gramdyt. apie jo valdyma ar tikrinima niekur nieko...

Autorius:  proffanas [ Gru 12 2012, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

Čia viktorina, ar ką?... :) Apie EGRą forume pripliaukšta ligi pažaliavimo dar prieš ketvertą-penketą metų; bėda ta, kad paieška nereaguoja į tokius trumpus žodžius. Pasiknaisiok "iš akies", pagal temų pavadinimus.

Jei trumpai, tai tavajame variklyje jis yra būtent tik "ekologija". Vien tik jį ir valdo vadinamasis "variklio kompiuteris". Užglušinęs tą vožtuvą (įdėjęs skardinę tarpinę prie įsiurbimo kolektoriaus), laimėsi truputį traukos, galbūt- bet tik galbūt; priklausomai nuo kuro siurblio sureguliavimo- kiek daugiau dūmysi (bet gali dūmyti ir mažiau), o sąnaudos priklauso nuo važinėjimo stiliaus (pomėgio spardyti gazo pedalą). Gali sumažėti, o gali ir padidėti, jei mėgsti "gazas dugnas". Jei nesigaudai dyzeliuose, prie turbinos slėgio ribotuvo (veistgeito) lįsti nerekomenduoju; kaip ir prie kuro siurblio. Gali per kelias važinėjimo valandas sudrožti seną turbiną, o traukos nelaimėti anei kiek. Negana to, veistgeitas visada būna užpuvęs ir pas 2.1TD priėjimo ten nėra praktiškai jokio, tad jam pajudinti būtina nuimti turbiną.

Autorius:  Dominykas [ Gru 12 2012, 19:48 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

bet jajgu veistgeitas uzpuves tai jis visada uzdarytas. o jajgu uzdarytas tai turbina kencia? as taip supratau?
dumyja maniskis ir taip sociai, o lakstyt nesiruosiu, reiskia EGR'as reikalingas.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 12 2012, 20:43 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

Manau, kad atsidaro tas veistgeitas, tik jo nelabai pareguliuosi, užpuvus ta ašelė su veržle, kuria reguliuojama

Autorius:  Dominykas [ Gru 12 2012, 20:46 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

tai verzle, asele galima atmankstint, svarbu jis pats juda. priejimas visada visur yra, praktiskai patikrinta. tik tas priejimas uzima atitinkamai laiko...

Autorius:  proffanas [ Gru 15 2012, 17:46 ]
Pranešimo tema:  Re: neaiskus agregatas

tadas1991 rašė:
jo nelabai pareguliuosi, užpuvus ta ašelė su veržle, kuria reguliuojama
Tą ir turėjau omenyje.

Jei veržlę su kontra pavyko pajudinti išsyk, tai galima laikyti bemaž stebuklu. Gal ji neperseniausiai buvo judinta, nes iš mano krapštytų poros desėtkų 2.1TD turbinų NĖ VIENAI tos veržlės nepavyko pajudinti, pakol turbina nebuvo įbrukta į spaustuvus.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/