donatas rašė:
jus nepamirskit,kad uzkraunamas galas t.y bagazine kur labiau svoris jauciasi nei paskirstytum salone!
Aha; yra būtent taip. Kadaise kažkur buvau įmetęs skaičiavimus, kaip ten atrodo bendras vaizdelis. Dabar paskaičiavimų nerandu, tai pavarysiu iš atminties. Galiniai XM Break hidrocilindrai, naudodami iš slėgio reguliatoriaus gaunamą standartinį (šneku apie normalų reguliatorių, o ne su susėdusiomis spyruoklėmis) darbinį slėgį, gali pakelti kažkur po 1,1-1,3 tonos kiekvienas. Taigi, teoriškai, galinė ašis gali prisiimti apie 2,5tonos. Pati mašina (su kuru ir vairuotoju) sveria palei 1,7 tonos, bet tik 40proc šio svorio tenka galinei ašiai (pas chečbekus tik 34proc, todėl jie ir blogiau stovi ant kelio). Atliekame aritmetinius veiksmus, ir nesunkiai randame, kad į idealų (su nominaliu režimu dirbančiu slėgio reguliatoriumi, neturinčiu vidinių nuotėkių per hidrocilindrus ir kitus pribumbasus, etc.) XM breiką nežagsint galima pakrauti >1,5 tonos VIEN ANT GALINĖS AŠIES.
Pats šiai dienai maksimaliai bagažinėje (įskaitant galinių sėdynių vietą) esu vežęs 1,1 tonos, ir nepastebėjau jokių neigiamų aspektų. Kroviausi kaip visada, esant išjungtam varikliui, ir po to nenutiko nieko antgamtiško: pakilo kaip visada. Vienintelis tokiais atvejais privalomas papildomai atlikti dalykas- pakelti galinių padangų slėgį nuo nominalių 1,9bar iki 3bar. O kadangi dalis svorio tenka ir priekinei ašiai, išvis nematau reikalo trizniuoti. Gaila tik, kaip jau minėjau, šakių ir ratų guolių, įšokus į kokią duobę- gaila ir hidrocilindrų, bet jei su tokiais kroviniais važinėjama ne kasdien, dėl to irgi neverta panikuoti.