WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Beda su pakaba.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=31486
Puslapis 12

Autorius:  LinasL [ Geg 01 2014, 12:15 ]
Pranešimo tema:  Beda su pakaba.

Istiko tokia bedele su manuoju XM, prie kairiojo galinio rato isbego visas skystis, bet ne taip kad po truputi, o per kelias sekundes beveik visas, kas ce galetu beti per beda, ir kiek tai nuskausmins mano pinigine?

Autorius:  tadas1991 [ Geg 01 2014, 12:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Prapuvo arba nusilankstė nepritvirtintas pakabos arba ilgasis vamzdelis greičiausiai, arba kažkas netikėto atsitiko su hidrolindru, kad iškart kiaurai pramušė, bet reik lįst ir žiūrėt, bo čiūdų visokių būna, kur net labiausiai patyręs meistras neįlindęs neatspėtų, kad gali dar ir taip atsitikt...
Kainuos detalė reikalinga gal 20-100Lt, darbas 20-100Lt ir naujo LHM jaučiu kokie 3-5Lt po maždaug 18-20Lt.
Sakyk miestą, patarsim meistrelius, jei pats kaip supratau neremontuoji.

Autorius:  LinasL [ Geg 01 2014, 12:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

As pats is kedainiu esu, dar pamirsau pasakyti kad taip atsitiko kai masina kelesi. Kazkokie kentai dar pamate pradejo bruzinti kad remontas gali 1500 kainuoti.

Autorius:  LinasL [ Geg 01 2014, 12:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Dar klausimelis ar nuvaziuosiu bent 10 su visiskai tuscia hidraulika?

Autorius:  Saulynas [ Geg 01 2014, 12:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

LinasL rašė:
Dar klausimelis ar nuvaziuosiu bent 10 su visiskai tuscia hidraulika?

Tu geriau pasikelk ir pažiūrėk kuris vamzdecas prapuvo -užlankstyk ar užplak ir gali važiuot dapylęs lhm ,tuščiu nevažiuok ,vienas dalykas stabdžių nebus ,antras -užpjausi siurblį

Autorius:  Saulynas [ Geg 01 2014, 12:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Be to galiu pasakyt iš patirties ,kad jei prapuvo vienas, tai tikriausiai reiks keist visus nes pajudinus beveik visada subyra -sutrupa dar kuris nors

Autorius:  LinasL [ Geg 01 2014, 12:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

O jeigu ten ne vamzdelyje beda, nes mano manymu per toky plona vamzdeli neturejo taip greitai visas skystis isbegti.
Varo perkūniškai ,ir tai nebus stabdžiai ,tai pagrindinis maitinantis galą greičiausiai ,jei gerai pamenu :roll: nuo kairio krašto skaičiuojant -antras iš penkių

Autorius:  Kostas [ Geg 01 2014, 12:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Labai daug vienu kartu išbėga, jei tai stabdžių vamzdukas. Paspausk stabdį užvedęs, ir pažiūrėk ar varo.

Autorius:  LinasL [ Geg 01 2014, 13:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Isbego visas per kokia minute, taip pat iskarto visas ir nusiliaido iki galo, nemanau kad stabdziu vamzdelis, nes viskas bego prie kairio galinio rato.
Prie kairio rato lenkimas visų vamzdukų virš tilto :wink:

Autorius:  Kostas [ Geg 01 2014, 13:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Nereikia nieko manyti. Pakišk domkratą, pakelk ir užmesk akį.

Autorius:  Saulynas [ Geg 01 2014, 13:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Padavimas bus ,prie ko čia stabdžiai ,antras nuo kairės vamzdelis jei gerai pamenu :roll:

Autorius:  LinasL [ Geg 01 2014, 13:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Na kol gryzau is miesto stabdziai veike taciau vairo stiprintuvas neveike, pas mane 1997 citroenas, kad nelabai ten kas matosi vamzdeliai lygtais visi sveiki.
Be to girdeja bet koks servisas neuzsiema citroeno pakabos taisymu.

Autorius:  tadas1991 [ Geg 01 2014, 14:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Gale stabdžiai ar ne stabdžiai, bet iš visų vamzdelių vienas, maksimum du (tiksliai nežinau XM vamzdyno) yra grįžtamieji, per kuriuos tik kažkiek lašėtų. Visuose kituose slėgis toks, kad nei su pirštu, nei su užpakaliu nesulaikysi (keliamoji galia apie 1 tona), tai išvaro kaip mat. Aišku, slėgiui nukritus, siurblys jau lėčiau tą skystį varo, bet per kelias minutes tikrai jau būtų tuščia.

Jei bet koks servisas užsiimtų, tai vistiek pas juos netvarkyk...
Tarkis, gal dar priims savaitgaliui pas dr. Alvydą (kontaktai yra puslapyje dešinėje) - pas jį XM dalių gyvas velnias, darbą išmano puikiai, o ir nėra brangu, tik bendraut daug kam sunkiau, nes visur kategoriškas.
Be skysčio važiuot bus negerai siurbliui, nebent noris ir jį kartu pasikeist (dar koks 100Lt plius pakeitimas), todėl reiktų nuimt dirželį arba abu slėginius vamzdelius (į kolonėlę ir į slėgio reguliatorių) pajungti per šlangeles atgal į bakelį kad grįžtų. Bet kogero pačiam tas nesigaus... Gaila, bet čia nepaeis tokia varkė, kaip pas BX, kur hidrosiurbliui atskiras diržiukas... Tai arba susitrumpink dirželį apeidamas tą siurblį, arba gerai pakrovęs akumą - nuimk jį visai. Net jei ir benzas, įsijungęs tik gabaritus ir daugiau absoliučiai nieko, nuo Kėdainių iki Pakaunės davažiuosi, tik neužgesink...

Autorius:  Dominykas [ Geg 01 2014, 21:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

tadai neskiesk arabu su vamzdeliais siurblio !!!!!!
atsisuka 12 ir vairas yra o siurblys vinioja bakelis-siurblys-bakelis ir bakelis-siurblys-vairo kolonele-bakelis.
ir vaziuot tada gali xotia by iki pasaulio krasto.


o dede niekur gerai I duobe netrinktelejote? gal luzo amortiko prailgintojas ir ishspjove stoka nafig? tada skystis pabega akimirksniu :D

Autorius:  tadas1991 [ Geg 02 2014, 08:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Beda su pakaba.

Dominykas rašė:
tadai neskiesk arabu su vamzdeliais siurblio !!!!!!
atsisuka 12 ir vairas yra o siurblys vinioja bakelis-siurblys-bakelis ir bakelis-siurblys-vairo kolonele-bakelis.
ir vaziuot tada gali xotia by iki pasaulio krasto.


o dede niekur gerai I duobe netrinktelejote? gal luzo amortiko prailgintojas ir ishspjove stoka nafig? tada skystis pabega akimirksniu :D

Ir pro vamzdiecą kiaurą arba išspjautą amortiko štoką neprabėgs net samatioku?
Neteko bandyt, matai, bet ar atsukus varžtą visai uždaro pratekėjimą į tą vietą? Taip, slėgio nekelia, nes vožtuvas atidarytas, per kurį varo tiesiai į grįžtamą, bet vistiek slėgis dirbant siurbliui ir plunžeriams stumiant LHMą, man atrodo, vistiek didesnis už atmosferinį, ar klystu? Pasvaičiojimai, kai netekę žert slėgio reguliatoriaus...

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/