WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 21:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 11 2015, 10:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 29 2008, 22:20
Pranešimai: 136
Miestas: kaunas
nelaime rašė:
Realiai jei nori kokybiskai pasalinti garsus, tai teks ir stoga klijuot, ne tik problemines vietas bagazineje. Garsas puikiai "vaiksto" kebulu. Zinoma issiklijaves bagazine jau pajausi skirtuma, bet triuksmo dar bus ir nemazai.

P.S. Zinau ka sakau, nes teko padeti kloti Honda Accord ir Civic. Bandem isklijave iki puses automobilio ir paskui visa. Skirtumas buvo ir gan didziulis.


kokia medziaga jus naudojot?ir kur pirkot?

_________________
Xm 94 m. 2.1 td ex
Xm 93 m. 2.0i ex
Xm 91 m. 2.1 TD Zenderis
Xm 92 m. 2.0i avtomatas +LPG
Xm 91 m. 3.0 V6 avtomatas+LPG
Xm 97 m. 2.9 V6 universalas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 11 2015, 15:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Triukšmui į saloną yra du keliai: per angas (ventiliacija gale, durų drenažo skylės, jei XM'e jos yra, durų gumos ir t.t.) ir per skardas. Anga gali būti 0,5 mm plyšys, nebūtinai kumščio dydžio skylė. Beje, XM'o gale, arkose yra ventiliacijos skylės?

Per skardas garsas, ypač aukštesnio tono, lenda ten, kur skarda neturi vibroizoliacijos. Ši veikia dvejopai - didina skardos svorį savo svoriu dėl ko sunkiau garsui į skardą įlįsti bei sugeria mechaninę energiją, kas trukdo išlįsti kitoje pusėje.

Problemines vietas gal būt būtų galima surasti vienam lauke triukšmaujant su triukšmingu dulkių siurbliu ar kitu įrankiu, o kitam viduje klausant per kur lenda į vidų garsas. Nežinau ar kas taip daro, bet aš taip daryčiau :) Gal būt užtektų sutvarkyti kelias problemines vietas kad pasiekti norimą rezultatą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 11 2015, 22:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
uztektu isimt posparnius galinius ir arkas apsiklijuot porolonu. jau butu 70proc triuksmo numalsinta nes ten atmestinai imesti du gabalai. tada apsiklijuot baka pro salone esancia skyle, tada po priekiniais posparniais nes ten nera nieko ir butu dar 15proc triuksmu. o visa kita tai jau mielaciu gaudymas... BET kiekvienas tas daiktas tokiose vietose laiko dregme su druska kuriai patinka metalas ir jie pradeda santykiaut ko pasekoje turim tylia o po kiek laiko ir islengvinta flinstonemobili.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 12 2015, 19:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Klijuojamos dangos naudojamos iš vidaus, kur nėra aplinkos poveikio, o iš išorės naudojamos spec dangos, tepama vibroizoliacija ;)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 13 2015, 20:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
nelaime rašė:
Bandem isklijave iki puses automobilio ir paskui visa. Skirtumas buvo ir gan didziulis.
Skirtumas buvo dėl ko?... Lubos paprastai klijuojamos tik garsą sugeriančiomis medžiagomis, o ne vibroslopintuvais. Bet jei jau vibracija daeina iki lubų- gal verta pasidomėti ir jos šaltiniu? Labai neretas atvejis, kad tai būna "dar visai geros" poros dešimtmečių sulaukę variklio pagalvės ;) . Ir tokiu atveju lubų garso izoliacija- reikalaujanti nemažai ir laiko, ir išlaidų- būna paprasta ir naudinga kaip anginos operacija rektaliniu būdu. Kitas triukšmo nuo lubų šaltinis- negamykliškai privirintas stogas. T.y. "patiesintas" po avarijos. Šiuo atveju gali kloti kad ir aštuonis garso izoliacijos sluoksnius ant lubų, jis visvien girdėsis. Bet, suprantama, kiekvienas sluoksnis padėtį vis gerins ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 13 2015, 20:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Klijuojamos dangos naudojamos iš vidaus, kur nėra aplinkos poveikio, o iš išorės naudojamos spec dangos, tepama vibroizoliacija ;)

Assembled, ir ant arkų (iš lauko) po sparnais ir posparniais savanoriškai klijuojama bituminė vibroizoliacija, jei nori viską pilnai patiesinti. Dažniausiai 5mm storio- ji lengvai lankstoma ir sveria daugiau nei po ja esantis metalas. T.y. padangų triukšmą į kėbulą/saloną nuslopina palei 70proc. Normaliai tokia garso izoliacija kainuoja nebe normaliai, bet efektas toks, kad entuziastai darosi tai neatsižvelgdami į išlaidas. O ne entuziastams, pakaks pasileisti muzikikę garsiau, ir triukšmų nebesigirdės ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 13 2015, 23:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Gali būti, kad daro, dėl to tikrai nesiginčiju. Tik kam lipinti iš lauko? Tiesiog todėl, kad nėra priėjimo?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 14 2015, 23:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kai pasirinkimas tarp "nuimti posparnį" ir "iškelti variklį" bei "nuimti panelę"- kurį variantą pasirinktumei?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 15 2015, 08:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
proffanas rašė:
Kai pasirinkimas tarp "nuimti posparnį" ir "iškelti variklį" bei "nuimti panelę"- kurį variantą pasirinktumei?

Aš tai nesirinkčiau nei vieno iš vis ,nėra jau taip ten triukšminga :roll: , neturint ką veikt nebent

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del xm triuksmo salone
StandartinėParašytas: Kov 15 2015, 10:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
proffanas rašė:
Kai pasirinkimas tarp "nuimti posparnį" ir "iškelti variklį" bei "nuimti panelę"- kurį variantą pasirinktumei?

Na taip, 20% pastangų sukuria 80% rezultato. Tiesa sena kaip pasaulis.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007