WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 12:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 21 22 23 24 25 26 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 10 2008, 21:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
KOMPLIMENTAS: proffanas savo darbą žino ir išmano. bet tas per nelyg brangiai atseina, įskaitant patalpų šildymą, PVM, reklamą ir visą kt jerundą. Atvirai šnekant savo geldos nenorėčiau atiduot į kitas rankas, bet biesas žino, gal daugiau reikėtų info ir darbų planavimo. Nežinau. Suktis per kt citro ingeneurus nesinori ir prasmės nesimato, bet mano supratimu, turėdamas daugiau citropatirties ir supratimo, jis galėjo mane pasodint ant padoresnio XMo. Dar ir geležų būtų likę. Yra kaip yra. KAS GALI UŽMAUT IR SU PLAST DIRŽU UŽFIKSUOT hidrocilindro apsauginę gofro gumą? Ryt važiuot reikia...

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2008, 17:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Na va, mano nervus pagadinęs XM jau tampa panašiu į mašiną. Pinigine išraiška- 10000 +-200 lt.
Bet dar ne pabaiga. Termostatas, EGR, kelios šlangos, kuro filtras, kosmetika, audio ir dar keletas smulkmenų.
Kažkaip pradingo noras žiūrėt į kitas geldas.... Pasirodo, kad šis francuskas urodas visai neprastai bėga :mrgreen:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2008, 21:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Karolisxm rašė:
Gal galima butu suzinoti kas buvo remontuota xmui uz tokia sumike

Ai; visokia smulkmė. Praktiškai viskas, išskyrus saloną ir kėbulą. Be to, į šią 10klt sumą įeina ir mašinos pirkimo kaina, ir nuliovas duslintuvas, ir pan.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2008, 23:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Trumpai drūtai- reklama na chaliavu. Buvo galima keletą mėnesių pavažinėt taip kaip buvo, paskui atiduot XM į Centrolitą po 400lt už toną gyvo svorio.
Bet jis buvo atiduotas į proffano nagus. O jis, nevzeraja na pogodnyje uslovija, iš geldos padarė mašiną. Galit man pasakot apie nepakartojamą ,Mindaugą, kurio garažuose citrinos dedamos kaip sumuštiniai. Galiu pasakyt tik tai su kuo pats susidūriau- proffanas yra profas. Visų pirma yra sąvoka- darbo kultūra ( aplinka, valyvumas ir pan.) Kompetencija- neabejotina. Nuomonė- tik viena -proffano. Bet rezultatas kaip sako slavai- na lico. Pas ką važiuot kitą kartą- man ne vopros.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2008, 23:44 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kas dėl mano universalo tai galiu pasakyti tik tiek, kad tai kas man galėjo būti netvarkoje, buvo tvarkoje - pakaba, važiuoklė, nieko jai nedarėm - technikinę praėjo iš pirmo rozo, tik po to nuvariau ją sferų tikrinti ir visos buvo savo normų ribose, tik galinės rodė po 30 atmosferų tai pripūtėm ir - kak sleduet - pražikliaravom :). O tai, kad nuduso siurblys kuro - čia jau, .. na nepasisekė man :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 31 2008, 20:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Apibendrinant visą pusketvirtų metų besitęsusią temelę "kas vyksta nusipirkus seną XMą", galima neklystant pasakyti tik tiek, jog vyksta pinigų kišimas :) .

Kiek teks sukišti, ir už ką, ir ar tam noro yra- tai jau atskiras klausimas. Būna reti atvejai, kai po ilgų paieškų kišti tereikia porą tūkstančių (Kozmoz'o behidraktyvinis antrokas); būna, kai kišti "nereikia" (tiksliau, gaila) absoliučiai nieko, jei mašina vis dar važiuoja (Power'io visutėlės mašinos). Bet dažniausiai, jei nori važinėti normaliu (ir ne šiaip normaliu, o artimu naujam) automobiliu, į XMą, jauniausiajam iš kurių tuoj stuktels 9 metukai (o automobiliui tai jau bemaž pensijinis amžius), tenka iškart įsūdyti nuo 2000lt iki 8000lt virš pirkimo kainos. Dauguma tam būna nepasiruošę.
Ir tada prasideda aimanos; arba mašina šūdas, arba labai brangu remontuotis. O ko tikėtis, įsigijus pensininką (paklauskit patyrusių žmonų apie pensininkus, galų gale)?... :)
XM jau nebe ta mašina, kuri vežtų bet kurį jon užsėdusį; dauguma jų jau svajoja apie eutanaziją, o ne apie lakstymą.
Jei jums visgi pavyko įsigyti tik paviršinio remonto iki 2klt reikalaujantį egzempliorių- mėgaukitės tuo iškart; nes bet kada gali ateiti kas žinantis tuos XMus, ir sušikti visą šventinį vakarėlį, pranešęs apie realų mašinos stovį. :)

Todėl ir toliau manau laikytis ankstesnės politikos; bet kokia kaina atkalbinėti norinčius įsigyti prieštvaninį XMą nuo tokio beprotiško žingsnio, jei jie nėra užgrūdinti daugiamečio bendravimo su hidropneumatika, o jei jau bus atvejis ribinis- atkalbinėti nuo bet kokio remonto, pakol pacientas neatsidurs po presu.
Tada jau ir galima savininkui pasakyti, ką jis prarado, bet jis visvien nepatikės, todėl jam ir neskaudės. :)

O galima, pajutus tikrąjį XMo skonį ir kad jis atitinka poreikius, nebegailėti jo atstatymui jokių protingų pinigų; kaip kad daro Polė, xmindė, Šernas, EEO090, Ramutis, ir dar geras desėtkas juzerių visoje Lietuvoje. Bet šis iškrypimas irgi anaiptol nerekomenduotinas kaip sektinas pavyzdys; kiekvienam savo. Jei ką tenkina golpas- juo reikia ir važinėti, o ne stengtis hidrocitrą priversti būti tokiu pat kietu kaip tiuninginį golpą ;) . Tauta visvien nesupras, o jei jums svarbus tautos supratimas ir pritarimas- tada, paprastai šnekant, ne ten pataikėte; čia citroenų forumas... ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2009, 21:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 06 2008, 21:54
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Na proffanai mane pamirsai prie "gerieciu" priskirt.
O jei rimtai, kad paguost EEO090:
Uzknisau proffana ir Pole kol nusipirkau savo breika po 3-ju men. paieskos ir patikek ne vieno perziuros. (Tuo metu is tikro nebuvo ka imt, paskui atsirado variantu, bet ka zinai neptikrines). Sumokejau siandienos pamastymu pakankamai brangiai-3500(tiek kad su pilnu baku ir pries dvi savaites draustu), bet siai dienai jau sukisau ~3000 beveik viska pats darydamas. Is kart variau i citroligonine bendram stoviui nustatyt, sferu patikrinimui, kitu smulkiu darbeliu atlikimui. Po 4-riu men visos sferos nesiekia nominalo 12-15baru, matyt prastos papuole???
Per ta laika pakeista: galiniai amortizatoriai, slegio reguliatorius, pakaitinimo zvakes, ankstinimo termostatas, galinio rato guolis, spidometro trosas, galines pagalves, aukscio reguliatoriai (perrinktais bet ne naujais), prietaisu skydelis, mase lempecku, ir t.t. ir t.t. Ka dar reiktu perziuret net nerasau, nes atrodys kad nutariau visa masina perrinkti.
Viska vardinau ne kad pasiguost, o kad tave nuramint. Pirkom, bent as, zinodami ka, o kad dar priseis ne viena LT investuot, neabejoju. "I bala puoles sausas nekelsi". Taip kad taupyk pinigus, ir vakarais pasvajok, kad neuzpultu tokios bedos kaip Pole. O isvadas padaryk pasvarstes kas jam pakele masina po puses metu vargu, manau skaitei apie jo vairo kolonele.
Taigi ziurim ka turim ir dziaugiames tuo ka turim :)

_________________
XM/2.1TD/Break/93m - aptvarkytas, bet dantis šiepia
Audi 80/1,8i/89m - tarnauja, bet ir srebia


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2009, 21:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Manęs guost nereikia, žveriukas gyvas, pakankamai plėšrus, nedaug niamni daro, o kad dar reiks pridėt- ne vopros. :P

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 16 2009, 18:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Vakar su mano super bolidu važiavo paaaats prezidentas xmindė :jesus: Ir, įsivaizduokit, visai nepeikė.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2009, 09:34 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Prezidentas tai jau per garsiai pasakyta :), oficialus titulas klubo pirmininkas ;), o kas dėl EEO090 XMo tai tie suinvestuoti tūkstančiai tikrai jaučiasi - važiuoklė dirba be priekaištų, niekas nebilda, pakaba minkšta, tik galas kaip su HA man pasirodė pernelyg linguojantis :). Dar būtų neprošasl salone pasikuisti ir barškučius išrankioti :) ir po kapotu turbynos šlangas užsandarinti, nes jausmas kaip lėktuve, dėl ko net variklio beveik nesigirdi, o ir traukos daugiau būtų. APD darbo režimu likau sužavėtas, važiuojant miesto režimu apsūkos nuo 1500 iki 2000, o bėgis antras. Bet iš 3 į 4 jungia prie 80-90 km/h, kai manajame griežtai 70. Taip sakant šis klausimas vis dar išlieka mistikos skiltyje :(.
Gaila mano Briggitkos nebuvo namie, negalėjome palenktyniauti :), bet dar bus progų :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2009, 19:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Taip kad proffanas savo darbą atliko taip kaip priklauso ir man dzin kas čia apie jį rašinėja visokias fanaberijas. Apie meistrą sprendžiama pagal atliktą galutinį darbą, o ne apie tarpinių finišų rezultatus. Taip pat dzin dėl įvairiausių cinizmo prisotintų postų apie prezidento mandagumą ir pan.
Proffanui :appl: , nes ant svieto važinėja dar vienas nevisai blogas XMas. :mrgreen:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 15:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
xminde rašė:
Prezidentas tai jau per garsiai pasakyta :), oficialus titulas klubo pirmininkas ;), o kas dėl EEO090 XMo tai tie suinvestuoti tūkstančiai tikrai jaučiasi - važiuoklė dirba be priekaištų, niekas nebilda, pakaba minkšta, tik galas kaip su HA man pasirodė pernelyg linguojantis :). Dar būtų neprošasl salone pasikuisti ir barškučius išrankioti :) ir po kapotu turbynos šlangas užsandarinti, nes jausmas kaip lėktuve, dėl ko net variklio beveik nesigirdi, o ir traukos daugiau būtų. APD darbo režimu likau sužavėtas, važiuojant miesto režimu apsūkos nuo 1500 iki 2000, o bėgis antras. Bet iš 3 į 4 jungia prie 80-90 km/h, kai manajame griežtai 70. Taip sakant šis klausimas vis dar išlieka mistikos skiltyje :(.
Gaila mano Briggitkos nebuvo namie, negalėjome palenktyniauti :), bet dar bus progų :).

Salono barškučiai- išsinešioję galinių kėdžių atlošų fiksatoriai. Bandau pakišt guminių tarpinių, bet vis nenutaikau reikiamo storio. Tikiuosi, kad metodom tykanyja tas barškėjimas bus uždusintas. O turbinos šlangas proffanas sandarins. Kadangi per beveik 6kkm nebuvo prarastas nei vienas variklio alyvos lašas, turbinos tikrai nelupsiu lauk.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2009, 06:53 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
EEO090 rašė:
Švilpimo priežastys nustatytos- turbina dalyvauja dainų dešimtuke. Kol tepalo neryja, kol traukimo pakanka, kol kniaukimas nevaro iš proto, kol tęsiaisi krizė- teks pavažinėt taip kaip yra. O nesuprantantiems teks paaiškint, kad vietoj saliarkos naudoju aviacinį žibalą :mrgreen:


Super :), kita vertus tas švilpimas kur kas smagesnis nei manosios variklio gausmas salono kryptimi.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2009, 20:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Po didelių svarstymų pavyko aptvarkyti sulankstytas slenksčių briaunas. Jas teko ištiesint santechninių replių pagalba. Paskui buvo pagal galimybes pavalytos, paplautos vaitspiritu ir gausiai apteptos Bituku. Senukuose nusipirkau aliuminio profilį, skirtą laiptams, atsipjoviau reikiamą įlgį, šiek tiek papjausčiau su diskeliu, pagrežiojau su grąžtu ir aliumo profilius kniedėmis pritraukiau ant visą fasadą gadinančių briaunų. Gražu neišpasakytai. Taip pat pasiryžau ir Baršausko g. esančioje plovykloje atidaviau maudyt variklį. Dabar po kapotu švaru kaip operacinėje, tik švyti. :egle:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2009, 20:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Kazin kaip jie po LHMo bakeliu isplove ir prie stabdziu krano :roll: .
As kadais gerokai aprinkau detales po kapotu, o tada isploviau, tai net trauka pagerejo :mrgreen: (ir laidu izoliacija dingo)

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 21 22 23 24 25 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007