Kaštavo ~1900, bet ten dar diržai pakeisti, kuriuos reikėjo keisti, bet niekaip neprisiruošiau, stabdžių kranas, atraminis guolis ir t.t.
Faktiškai dėžės išėmimas- įdėjimas skirtinguose servisuose 400-600 LT (čia Vilniuje), bet dar reikia tepalų ~150LT, taip pat naujų riebokšlių ar ko ten naujų, nu vienu žodžiu naujų dalių reikia už ~400-500LT, dėžės 300-500 LT, visos senos, bet geros kaip pardavėjai skelbia

, tai suma gaunasi gerokai virš 1k LT, artėja link 1,5k.
Žinau ir remonto kainas- faktiškai su garantija suremontuotų už ~2k LT, maks. 2,5k Lt (įskaitant iškėlinėjimą dėžės, pakeitimas kai kurių senų hidraulinių šlangų, kurias sulaužytų), tai faktiškai dėl garantijos ir tikrai geros dėžės po remonto brangiau gaunasi iki ~1k LT.
Tai dabar rinktis kiekvienam- turėti tikrai gerą dėžę už maksimum 1k LT brangiau, ar susigundžius pirkti pigią iki 500LT "seną, bet gerą" ir melstis, kad viskas gerai.
Šiaip jei ilgam planuoti važinėti, tai manau geriau nesusigundyti pigia dėže, o sutaisyti seną. Nebent pats keitiesi, ne servise.
Dabar bent XM tokiu pačiu atskirčiau pavažiavęs, gera dėžė ar ne. Kuro sąnaudos sumažėjo keliais litrais. Gražiai bėgiai persijunginėja. Senoji kaip ir "vedė"- bėgiai vėluodavo mestis, apsukos didokos, panašiai kaip sankabą mechaninėje ne iki galo atleistum.
_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG

http://8783b02b.linkbucks.com/