Negi tik viena lemputė?
XM'e teko susudurti tik su keliais variantais: perspėjimas viena keturių kalbų arba stilizuotas automobilis su "užsižiebiančiomis" neuždarytomis durimis.
Pagrindinis gedimas - užsioksidavę (kartais netgi vario sulfatu pasidengę) jungčių kontaktai. Juos pakanka nuvalyti (gerai nusivalo netgi sausu šiurkščiu skudurėliu) ir sutepti techniniu vazelinu (aš perku/gaunu baterijų polių tepimui skirtą raudonos spalvos vazeliną iš Würth, kainuojantį apie 8 Lt, rekomenduoju jį visiems, kas nori išsaugoti švarius kontaktus ir išvengti citroligų, susijusių su jų korozija). Iš bėdos tinka ir kiti tiršti tepalai, tačiau jie turi kitų, neigiamų savybių: pvz. prie jų visų labai gerai limpa purvas, druskos, smėlis ir dulkės, jie tepa rankas ir kyla pavojus sutepti saloną, jei sudėtyje yra MoS, patekus vandeniui atsiras daug korozijos židinių ir kontaktus vėl padengs didelis kiekis vario sulfato.
Retas gedimas - nulūžę kontaktai spynelės viduje. Pati spynelė atsidaro lengvai, tačiau tam reikia pasikviesti ką nors pagalbos, jei nenori sulaužyti ar deformuoti plastikinio gaubto. Tiesiog su įkaitintu (gali būti iki raudonumo) strypeliu atšildyti plastikinę "kniedę" ją praduriant iki jos pagrindo ir nedelsiant plokščiu atsuktuvu atkeliant dangtelį toje vietoje. Kniedžių yra nemažai... Užlituojant imamas storesnis strypelis, ir vėl jį įkaitinus kiekviena kniedė užlydoma. Stenkis, kad litavimo metu plastmasės dūmai nepatektų į akis, nes pasijusi kaip išvaikomas demonstrantas.
Vairuotojo durelės ardosi lengvai. Reikia tik turėti tinkamus įrankius: "žvaigždutės", atsuktuvai ir pan. Nuimi garsiakalbį, ištrauki langų uždarymo mygtukus, atsuki visus matomus varžtus. Tada visą dangtį trukteli, kad atšoktų nuo durelių plastmasiniai laikikliai ir kilsteli į viršų, kad nusiimtų. Durelių gale, prie spynelės yra apvalus mažas plastmasinis dangtelis slepiantis varžtelį, laikantį spynelę. Toliau susigaudysi pats.
k.