Nuo šeštadienio pradėjau pas Alvydą savitarnos sezoną
. Pasikeičiau stabdžių D/K (kraną) į naują naują
- pasekmės - suretėjo slėgio reguliatoriaus taukšėjimas nuo 3-4 s iki 18 - 20 s, tuo pačiu pritilo ir slėgio siurblys, kaip ne kaip jam dabar žymiai lengviau, ryte automobilis kyla iš karto - nereikia minkyti stabdžių pedalo taip tikintis, kad padedi XMui paskirstyti slėgį sistemoje
, na ir kas labiausiai pastebima tai apsiprekinęs pardavykloje, grįžtant prie automobilio jį randi dar C5'ių pozoje
.
Dėl vairo - pasirodo tai vairo kryžmė galutinai užstrigo tai ir ją teko pasikeisti, su stabdžių D/K susidevėjimu to negalima lygiagretinti, bet faktas, kad kai siurblys inkščia, nuo to niekam nėra geriau
.
O ar stabdžių D/K dar pakenčiamas ar jau nugaišęs labai nesudėtinga įsitikinti stebint kokia LHM srovė teka per grįžtamojo ryšio šlangelę:
1. nuėmate stabdžių sistemos grįžtamojo ryšio šlangelę nuo LHM bakelio vamzdelio (jis yra pats vidurinis tarp kitų vamzdelių)
2. įveskite šlangelę į skaidrų indą
3. užkurkite automobilio variklį
4. stbėkite kokia srovele LHM'as teka pro ją, naujam D/K vos nuvarva keletas lašų, padėvėtam bet dar nekenkiančiam sistemai - degtuko storio srovelė.