WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 21:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: APD naudojimas
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 07:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
1. vaziuojant Xm V6 su automatine pavaru deze, na tarkim, 80 km/h (apsukos apie 2000) as noriu staigiai greiteti-jungiu is D i 3, pasiekiu norima greiti ir atgal permetu i D.ar si procedura nekenksminga xm automatinei pavaru dezei?. nors V6 ir siaip smagiai greiteja, bet mano minetomis salygomis 3 saiba jis greiteja dar greiciau.
2. ar galima XM V6 vaira palikti ne tiesiai esant isjungtam varikliui? taip principe niekada nebus, nes vairas pats gryzta i centrine padeti.bet jei remontas, ir man reik issukti ratus-ar galiu as istraukti degimo rakteli ir uzrakinti vaira krastinese padetyse? ar kolonkei vairo nekeksminga?
dekui

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 07:51 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
1. Jei, taip sakant kikdaunini - dežė pati 3 bėgį įjungia.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 10:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
tokio ats ir tikejausi :) nereikia man kikdauno, negi kiekviena kart lenkdamas as turesiu gaza iki dugno spausti, kad kikdaunas (gerai skamba..:) suveiktu? yra gi ir kitokiu, ne tokiu agresyviu lenkimu..:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 02 2006, 15:33 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
tokio ats ir tikejausi :) nereikia man kikdauno, negi kiekviena kart lenkdamas as turesiu gaza iki dugno spausti, kad kikdaunas (gerai skamba..:) suveiktu? yra gi ir kitokiu, ne tokiu agresyviu lenkimu..:)
Na, bet jei jau toks lenkimas, kad norisi permesti pavarą žemyn :roll:
Kas dėl junginėjimo, tai, mano galva, nekenkia, žinoma, iki tam tikrų geičių (nu, sugalvosi, pvz, važiuodamas 130 įsimesti žemesnę pavarą :shock: ) Nes, jei kenktų, tai ko gero, nebūtų galimybės laisvai junginėti, būtų padaryta, kaip 3-2 pavaros, kad perjungimas įmanomas tik nuspaudus knopkikę.
Vėlgi, priklausomai nuo greičio, kickdown'as gali numesti pavarą ir iki antros :wink:
Nu, o jei bandyti formuoti konstruktyvesnį atsakymą, tai galėtų skambėti taip:
1. Manyčiau, kad tavo aprašyta procedūra nekenkgsinga tol, kol perjungus pavarą į 3 variklio sūkiai nešokteli iki kritinės ribos.

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Vas 23 2011, 09:49 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
POWER rašė:
tokio ats ir tikejausi :) nereikia man kikdauno, negi kiekviena kart lenkdamas as turesiu gaza iki dugno spausti, kad kikdaunas (gerai skamba..:) suveiktu? yra gi ir kitokiu, ne tokiu agresyviu lenkimu..:)

Tai kad į trečią permestų, nereikia iki dugno kickdowninti, iki pusės prie greičio ~90km/h užtenka. Šiaip tai kickdownas sveikiau turėtų būti, nes taip yra sukonstruota su tais "savaiminiais" bėgių persimetimais "draivas" permeta, o kai pats prievartauji dėžę- tai jau klausimas ar labai patenkinta dėžė :roll:
Reiktų taisančių dėžes paklausinėti, jie ten tą mechanizmą suvokia.

Prie to pačio- ar eina pareguliuoti greičių dėžės rankeną, truputį netiksliai stovi. Reiktų patraukti "atgal" rankeną.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: APD naudojimas
StandartinėParašytas: Vas 23 2011, 10:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
O man tas , kickdauno automatinis pavaros atgalinis imetimas ( is D i 3) man ir nepatinka. Nepatinka, nes jis permeta, jau apsukoms gerokai pakilus.. Pats, rankiniu budu is Di 3 permesti gali dar pries pradedamas lenkti, t.y. gazuoti. Nusprendei, kad lenksi, perjungei is D i 3, ir pradedi sau didinti apsukas tolygiai. Su Kickadaunu man tas procesas truputi drastiskesnis...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Vas 23 2011, 10:07 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Pestysis rašė:
Prie to pačio- ar eina pareguliuoti greičių dėžės rankeną, truputį netiksliai stovi. Reiktų patraukti "atgal" rankeną.

Taip, reguliavimas prie pavaru dezes.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: APD naudojimas
StandartinėParašytas: Vas 23 2011, 10:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Pagūglinau, radau šiek tiek info, tai nieko, kad iš ketvirtos į 3 permetama rankiniu būdu. Reiks ir man taip lenkti, nes irgi tie kickdown`ai nelabai, nesu aš "sportininkas" :)

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: APD naudojimas
StandartinėParašytas: Vas 23 2011, 12:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Butent, keik turejau automatiniu V612V, tai tik taip ir lenkdavau, labai graziai susiderina minetas variklis su APD. O mieste, aplamai, tik 3 padeti vazinedavau. Na, jei zenkals 70 stovi lgesnej atkarpoj, tuomet ir i D galima imesti. Bet paprsatm mietse 3 saiba su senuoju V6 APD yra labai smagu vazinet. Visai kas kita, nei kad su 2.0i, 2.0ct, 2.1td APD.......

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007