WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
APD naudojimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=7973 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | POWER [ Rgp 02 2006, 07:46 ] |
Pranešimo tema: | APD naudojimas |
1. vaziuojant Xm V6 su automatine pavaru deze, na tarkim, 80 km/h (apsukos apie 2000) as noriu staigiai greiteti-jungiu is D i 3, pasiekiu norima greiti ir atgal permetu i D.ar si procedura nekenksminga xm automatinei pavaru dezei?. nors V6 ir siaip smagiai greiteja, bet mano minetomis salygomis 3 saiba jis greiteja dar greiciau. 2. ar galima XM V6 vaira palikti ne tiesiai esant isjungtam varikliui? taip principe niekada nebus, nes vairas pats gryzta i centrine padeti.bet jei remontas, ir man reik issukti ratus-ar galiu as istraukti degimo rakteli ir uzrakinti vaira krastinese padetyse? ar kolonkei vairo nekeksminga? dekui |
Autorius: | xminde [ Rgp 02 2006, 07:51 ] |
Pranešimo tema: | |
1. Jei, taip sakant kikdaunini - dežė pati 3 bėgį įjungia. |
Autorius: | POWER [ Rgp 02 2006, 10:08 ] |
Pranešimo tema: | |
tokio ats ir tikejausi nereikia man kikdauno, negi kiekviena kart lenkdamas as turesiu gaza iki dugno spausti, kad kikdaunas (gerai skamba.. suveiktu? yra gi ir kitokiu, ne tokiu agresyviu lenkimu.. |
Autorius: | ArvydasAS [ Rgp 02 2006, 15:33 ] |
Pranešimo tema: | |
POWER rašė: tokio ats ir tikejausi nereikia man kikdauno, negi kiekviena kart lenkdamas as turesiu gaza iki dugno spausti, kad kikdaunas (gerai skamba.. suveiktu? yra gi ir kitokiu, ne tokiu agresyviu lenkimu.. Na, bet jei jau toks lenkimas, kad norisi permesti pavarą žemyn
Kas dėl junginėjimo, tai, mano galva, nekenkia, žinoma, iki tam tikrų geičių (nu, sugalvosi, pvz, važiuodamas 130 įsimesti žemesnę pavarą ) Nes, jei kenktų, tai ko gero, nebūtų galimybės laisvai junginėti, būtų padaryta, kaip 3-2 pavaros, kad perjungimas įmanomas tik nuspaudus knopkikę. Vėlgi, priklausomai nuo greičio, kickdown'as gali numesti pavarą ir iki antros Nu, o jei bandyti formuoti konstruktyvesnį atsakymą, tai galėtų skambėti taip: 1. Manyčiau, kad tavo aprašyta procedūra nekenkgsinga tol, kol perjungus pavarą į 3 variklio sūkiai nešokteli iki kritinės ribos. |
Autorius: | Pestysis [ Vas 23 2011, 09:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: |
POWER rašė: tokio ats ir tikejausi nereikia man kikdauno, negi kiekviena kart lenkdamas as turesiu gaza iki dugno spausti, kad kikdaunas (gerai skamba.. suveiktu? yra gi ir kitokiu, ne tokiu agresyviu lenkimu.. Tai kad į trečią permestų, nereikia iki dugno kickdowninti, iki pusės prie greičio ~90km/h užtenka. Šiaip tai kickdownas sveikiau turėtų būti, nes taip yra sukonstruota su tais "savaiminiais" bėgių persimetimais "draivas" permeta, o kai pats prievartauji dėžę- tai jau klausimas ar labai patenkinta dėžė Reiktų taisančių dėžes paklausinėti, jie ten tą mechanizmą suvokia. Prie to pačio- ar eina pareguliuoti greičių dėžės rankeną, truputį netiksliai stovi. Reiktų patraukti "atgal" rankeną. |
Autorius: | POWER [ Vas 23 2011, 10:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: APD naudojimas |
O man tas , kickdauno automatinis pavaros atgalinis imetimas ( is D i 3) man ir nepatinka. Nepatinka, nes jis permeta, jau apsukoms gerokai pakilus.. Pats, rankiniu budu is Di 3 permesti gali dar pries pradedamas lenkti, t.y. gazuoti. Nusprendei, kad lenksi, perjungei is D i 3, ir pradedi sau didinti apsukas tolygiai. Su Kickadaunu man tas procesas truputi drastiskesnis... |
Autorius: | Haris [ Vas 23 2011, 10:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
Pestysis rašė: Prie to pačio- ar eina pareguliuoti greičių dėžės rankeną, truputį netiksliai stovi. Reiktų patraukti "atgal" rankeną. Taip, reguliavimas prie pavaru dezes. |
Autorius: | Pestysis [ Vas 23 2011, 10:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: APD naudojimas |
Pagūglinau, radau šiek tiek info, tai nieko, kad iš ketvirtos į 3 permetama rankiniu būdu. Reiks ir man taip lenkti, nes irgi tie kickdown`ai nelabai, nesu aš "sportininkas" |
Autorius: | POWER [ Vas 23 2011, 12:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: APD naudojimas |
Butent, keik turejau automatiniu V612V, tai tik taip ir lenkdavau, labai graziai susiderina minetas variklis su APD. O mieste, aplamai, tik 3 padeti vazinedavau. Na, jei zenkals 70 stovi lgesnej atkarpoj, tuomet ir i D galima imesti. Bet paprsatm mietse 3 saiba su senuoju V6 APD yra labai smagu vazinet. Visai kas kita, nei kad su 2.0i, 2.0ct, 2.1td APD....... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |