melgas rašė:
O dar prie to pačio - dėl tosolo patekimo į duslintuvą?
Ar pakeitus variklio galvos tarpinę išsispręstu ši problema?
Ir ar galima pačiam pakeist? ar reik jau vos ne kapitalinį varikliui organizuot?
Koks klausimas - toks ir atsakymas - jei tarpinė kažkiek leidžia, ją pakeitus turėtų nebeleisti.
Jei turi supratimą ir norą, gali pasikeisti tą tarpinę. Bet prieš tai pamatuok kompresiją cilindruose. Jei viskas gerai, turėtų būti daugmaž vienoda. Tada kuriam laikui palikčiau galvą ramybėje.
Siūlyčiau gerai apžiūrėti visą aušinimo sistemą - radiatorių, vandens pompą, salono pečiuką na ir sujungimus.
Variklio kapitalinis ne prie ko. Jis ką - dūmina, triukšmauja ar dar ką?
kapitaliniu siuo atveju net nekvepia. Kompresija (suspaudimo laipsnis) BX14 varikliams - 9,3:1 , BX16 - 9,5:1 (visi benzininiai). Beje, gal but variklis buvo perkaitintas anksciau - su laiku islys konkretus nuotekis, tada bus aisku.