Vieną ne itin gražią dieną vėl atėjo mintis, jog noriu bx'o, tad paskambinau Juozui, sakaui gal žinai kokį pardavimui.
Taaaaip: mano pirk

.
Tai ir nupirkau už 1000 lietuviškų. (Kovo 1 parsivariau į Vilnių)
Privalumai: sudėtas antisinkas, pakaba sutvarkyta, hidraulika taipogi, ant galo puikuojasi "TURBO", bosho kuro siurblys, kuris valgo viską. Juozas ir tas LHM ir kitą brūdą pylė. Kuriasi "pol abarota". Perrinkta sankaba.
Minusai: čia darbinė, žvejybinė, krovininė, bulviavežė ir visokia kokia mašina buvo.. Salono matėsi tik pėdsakai, per dulkes ir žemes. Žvyro dulkių visur visur pilna, net bardačiokai ir tie. Praeitas sekmadienis pralėkė su dulkiu siurbliu, chemija veliurui valyti ir kitais švarinimo atributais. Rezultatas - jau žinau ką veiksiu likusius du ar tris sekmadienius

).
Yra signė, bet durelių nerakina. Yra žymesnių parudijimų, palankstymų ant kėbulo. Trūkes priekinis stiklas ir bamperis palūžęs. Bet pridėjo sveikus - tiek stiklą, tiek bamperį.
Rida 430k, bet varikliukas nėra miręs. Nors jaunystę sunkiai pamena. Nors atsukus kuro padavimo varžtelį - žvalumą atgavo.
Ai, dar TA nėra, bet manau, jog tereikia rasti laiko ir pabandyti pravaryti. Gali prikibti nebent dėl stiklo, visa kita ok.
Užmynus pedalą yra nežymi vibracija, panašu į pusašius. Gal ir klystu.
Kuro dačiko rodyklė turi polinkį rodyti pieno riebumą: užpylus 15 litrų, pajudėjo vos vos nuo min, ribos.
Kai pagal galimybes atšveisiu saloną, nuprausiu, padarysiu fotkes.
Lb gailiuosi, jog nepadariau foto prieš visus valymus. Perkant draugas į mane pažiūrėjo klausiamai: "Tau visi namie"..
Manau jog nesu pirkęs "baisesnės" auto

. Nors ne, turėtas AX lenkią šį trofėjų.
Reziumė: patenkintas pirkiniu ir neplanuoju nuvaryti į kapus. Nes darosi vis sunkiau bx atrasti. Vien tik antisinkas ko vertas

).