Sudalyvavo citroralyje iki antro etapo vidurio ir pasibaigė galutinai. Aprašymai ir foto yra ralio diskusijų temoje. Ilgainiui galbūt išnyks, bet ką jau...
Išvyko į amžinojo šroto klodus pas dėdę Saulyną

Truputį dar apardžiau kažką iš einamesnių dalykų arba ko gali prireikti po kurio laiko senstant, aišku kas dar nebuvo pasibaigę ar jau sulūžę (o buvo daug kas), ir palikta pabaigimui.
Ačiū šiam automobiliui už garbingai atitarnautus 5,25 metų, iš kurių 2 metus nebuvo naudojamas visai. Per tą laiką pats nuvažiavau nedaug, gal tik kokius 20-30kkm, bet galiu pasakyti, kad tai buvo bene geriausi ir turiningiausi mano Lietuvoje nuvažiuoti kilometrai, tiek dirbant, tiek laisvalaikiu, tiek mokantis, tiek stipriai pramogaujant... Sienos juo kirsti nebuvo tekę, bet užtai vietiniai ar tolimesni Lietuvos miškai, kemsynai, purvynai ar sniegynai niekada nebuvo riba, net ir su priekaba

Iš kitų išsiskyrė, kad buvo Royalle, kas yra tikrai juokinga komplektacija. Bene silpniausias ir mažiausias benzininis variklis (1,1 buvo tik berods Graikijai ir Portugalijai skirtas), jokių vairo stiprintuvų ar kondicionierių paprastas pilkas skudurinis salonas, bet užtai elektriniai langai prieky, elektrinis liukas, centrinis užraktas, galinis valytuvas (buvo juk BX ir be jo)
Ačiū ir IKI susitikimo
