WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 18 2011, 13:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kaip dedasi sailenblokai į savo korpusus galiniame tilte? Ta prasme kaip pasukti prieš įpresuojant? Būtų jie pilnaviduriai, neklausinėčiau nesąmonių, ale turi tokias dvi skyles. Ieškojau internete, paveikslėliuose visur taip
Paveikslėlis
Kaip ir viskas aišku. Ale kurios čia pusės?

Ir išvis, ar svarbu tų skylių vietos? Mano nuomone - taip. Kitaip kam jos ten reikalingos. Matyt, kad būtų minkščiau ir paslankiau kažkuria kryptimi.

Kaip manote?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 21 2011, 02:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ar niekam neteko keist tų gumų? O gal turite naudotas išimtas nuardytas ar šiaip ką panašaus?
Ot durna galva, nedaėjo pažiūrėt prieš lupant senas lauk :oops: kaip visada

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 21 2011, 09:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Ar niekam neteko keist tų gumų? O gal turite naudotas išimtas nuardytas ar šiaip ką panašaus?
Ot durna galva, nedaėjo pažiūrėt prieš lupant senas lauk :oops: kaip visada

Turiu lygiai toki pati nauja, bet keist jo neprisireike, tad metosi namuose supakuotas. Puses, kaip suprantu, kazkokios itakos turi, bet kokia ji - nezinau.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 21 2011, 20:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Aišku. Na, ką darysi, reikia rinkt ir tiek. Manau, atsisėsiu, pasipaišysiu, kaip ten jėgos veikia tą tiltą ir nuspręsiu. Praverstų teorinė mechanika, bet tą turėsim tik kitais metais, tad kolkas teks vadovautis bendrosiom žiniom.
Manau reiktų statyti, kad būtų didesnei apkrovai paruošti akseleruojant. Turbūt stabdant turėtų veikti didesnė jėga, bet, mano nuomone, tai akseleracijos žymiai daugiau važiavime. Kaip manote?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 23 2011, 13:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Turbūt stabdant turėtų veikti didesnė jėga, bet, mano nuomone, tai akseleracijos žymiai daugiau važiavime. Kaip manote?

Manau, kad nė su GTI akseleruodamas neišplėši tokio pagreičio, kaip stabdydamas ;) . Nuo 100km/h sustoji per 40-50m; pabandyk tokioje distancijoje įsibėgėti nuo 0 iki 100 ;) .
O bent jau XMuose, galinio tilto pagalvėse irgi yra panašios skylės, bet jų orientacija mašinos ašies atžvilgiu skiriasi tik breikui ir chečui, o ne pusėmis. Jos skirtos tilto stabilizavimui posūkiuose; breiko galas sunkesnis. Kaip yra BXe- nežinau.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 24 2011, 00:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Faktas, kad BXo breiko galas irgi bus sunkesnis, nors svert ir visa kita neteko.
Dėl gumų, tai irgi faktas, kad pusėmis nesiskirs ir kad jos stovės su savo korpusais tiesės simetrijos atžvilgiu kebulo vidurio linijai, tos išpjovos taip pat. Tai jei abu korpusus pastatau į save atsuktus ta pačia siena, tai tos gumos irgi stovės skirtingai , nes tie korpusai nėra simetriški ir abu stovi pasukti atitinkama siena į vidinę pusę. Tokiu atveju skylutės bus pasuktos tuo pačiu kampu, bet į priešingas puses. Tą kampą daugmaž aš pagal nuotraukas išsiaiškinau ir gumas į korpusus supresavau, bet nežinia, kurion pusėn kurį statyti, nes vienu atveju skylutės bus spaudžiamos akseleruojant, kitu stabdant. Atitinkamai bus keičiamas tilto paslankumas viena kryptimi ir gumų sudilimo greitis.
O gal ir, kaip sakot, stabilumo posūkiuose įtakojimas, bet tokių jėgų aš kolkas dar nesusidėliosiu, nes, turbūt, posūkyje, viskas vyksta sudėtingiau (išcentrinės jėgos, netolygumai ir pan.).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 07 2011, 01:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Buvo ši tema: viewtopic.php?f=22&t=23725&start=15
Tai va, nuotolinis centrinio užrakto valdymas jau veikia. Gavau devaisą be fiškės ir pultelį. Pavyko pritaikyti kažkokią fiškę nuo kompo, nes kojelės - strypeliai, ir maži atstumai. Na, teko vistiek kai kurias kojeles palenki. Bet kontaktas pilnas yra. Pradžioj pabandžiau pajungti tiesiog tiesiai prie centrinio blokelio. Iš ten pasiėmiau ir maitinimą ir dar du laidai valdymui. Kadangi tuo pat teko nuiminėti lubas dėl stogo tiesinimo ir gal ragų dėjimo, nusprendžiau pastatyti šį navarotą savo standartinėj vietoj- liuko mechanizmo dangtely. Nusiėmus dangtelį paaiškėjo, kad jame jau paruošta vieta tam įtaisui, tik reikia pabaigti pjauti skylę akutei. Tą ir padariau, paskui prasivedžiau per stogo ir centrinę stoikes bei po kilimu laidą valdymui ir gražiai sujungiau. Masę pasiėmiau nuo ten prie liuko esančio varžto, tam skirto. Artimiausią nepriklausomą nuo spynelės pliusą radau ir pasiėmiau nuo plafono. Netikėjau, kad ims ir veiks, nes net pagal pravodkės schemą, kurią ėmiau nuo GTI, laidų spalvos ant centrinio blokelio neatitiko, bet spustelėjau mygtuką ir BŽIK- specifinis BXo centrinio garsas :D
Tuo pačiu, kad jau nusiėmiau tą plastmasę tarp sėdynių, pasistačiau ten prie langų mygtukų 12v lizdą, pravers telefonui kraut ar šaldytuvui gale pajungt. Fiškė su galingais laidais tam jau buvo paruošta, nes į kai kurias komplektacijas ta prikūrkė ten ėjo standartiškai.

Artimiausi planai greit susitvarkyt su tuo stogu ir kibt į galinės kėbulo dalies darbus, kuriuos baigus tereiks užmest jau visą sutvarkytą ir paruoštą važiuoklę bei kuro sistemą. Žinoma, visokių smulkmenėlių detalyčių trūksta, tai dar žiūrėsim, kaip čia gausis.
Turiu maksimaliai 2 mėn pasibaigt darbus.
Nerimavau dėl galvos, kadangi antifryzo bakelį radau visiškai tuščią, bet ant greičų dėžės šiandien radau didžiulius sluoksnius to balto oksido ir žalsvų gliaumų, tad tikiuosi, pavyks rast varvėjimo šaltinį.
Labai norisi vėl užvesti variklį :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 08 2011, 01:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Atrodo jungdamas prisižaidžiau, gal susilietė laidai netyčia, kol atviri buvo. Rakina tik į vieną pusę. Tik atrakina. Sukeitus laidus vietom tik atrakina. Liečiant laidus, ateinančius nuo centrinio blokelio, viskas veikia gerai ir be perstojo. Pagal logiką, turbūt, pakaitom per skirtinga kryptimi prilituotus diodus sujungiami tie du kontaktai, kad ilgai spaudžiant lygtuką suveiktų tik kartą. Ir vienas diodas bus nusprogęs. Teisingai mąstau?
Tikrinau diodus testeriu, yra vienas permatomas mažiukas, veikia. Du juodi. Vienas veikia, kitas abiem kryptim varžą rodo po 17kilo-omų. Tai ir reiškia, kad jam kaput? Galima bandyti pakeisti?
Elektronikoj man nė bum bum, tik kiek iš bendrosios fizikos ir vaikiškų eksperimentų išmokau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 08 2011, 21:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Gerai būtų foto tos schemos (detalių ir takelių pusės) ir kur ką rodo testeris ir tada galima būtų patarti ;)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 09 2011, 10:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šįryt padaviau senam elektronščikui chaltūrščikui, kuris iki prasigėrimo krapštė absoliučiai viską: nuo Enigmų ir elektrinių masažuoklių iki superkompiuterių. Bandys pažiūrėt šiandien. Jei ne, vakare jums asmeniškai parašysiu :) Dėkui

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 09 2011, 15:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
OK, išvis paliava. Lyg ir sutvarkė, pasakė, kad buvo nukepęs droselis (kuris man atrodė, kaip diodas ar stabilitronas) ir tranzistorius, atgavau, sumokėjau biškį pinigų. Transzistorius pakeistas, vietoj to droselio užtrumpinta, bet žada, kad viskas turi veikti. Parsivežu, pasijungiu prie fiškės ir iškart nudegė masės laidas. Visai nusilydė ties mano darytu sujungimu, be jokios apkrovos ar darbo (tipo nespaudžiau pultelio). Laidukai ten aišku ploni, fiškė kompiuterinė, bet juk prieš tai viskas veikė, tik dabar patikimai sujungiau su užspaudžiamais kontaktais ir izoliavau izoliacija. Ir ten negali būti tokios apkrovos, kad sviltų laidai, kokie man šiek tiek kaisdami 220v 25w lemputę laikė. N kartų tikrinau ir mano pravodkėj tikrai niekas netrumpina.
Skambinu, sako schemoj viskas tvarkoj, viską pertikrinau, pas tave mašinoj kažkas trumpina, kažkuris laidas su mase liečias. Pertikrinu dar. Maitinimas viskas tvarkoj. Komandiniai laidai: vienas rodo kontaktą su mase, tik kai atrakinta. Kai užrakini, bandant testeriu tikrinti, suveikia ir atrakina duris, bet jungiant tik viena puse. Kitas laidas jokio kontakto su mase neturi, bet irgi suveikia centrinis sujungus tinkama kryptim per testerį.

Tai dabar foto, kurias radau internete: Schema tokia pati, tik kodas (mikroschemos takelių sujungimas) skiriasi.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
O pas mane vietoj to juodo daikto šalia fiškės dabar atrodo štai taip (įlituotas laidukas)


Prikabinti failai:
Tds1245.jpg
Tds1245.jpg [ 21.14 KiB | Peržiūrėta 2901 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Paskutinį kartą redagavo 1 tadas1991. Iš viso redaguota 0 kartus.
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 09 2011, 15:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ant tos detalės buvo užrašyta:

BZW
C035
27B
(dar viena eilutė, kurios neįmačiau, nes apačioj).

Gal šitą detalę pakeitus man pradėtų viskas tvarkoj darytis? Tai galiu padaryti ir pats, tik ką pirkti?
Elektronikos prekėse buvau kitu reikalu, parodžiau, sakė, kad ten turėtų būti stabilitronas 27 voltų. Nes šalia stovi stiklinis 24V.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 10 2011, 01:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Mano supratimu ten negali būti droselis, nes dešinys pagal nuotrauką galas įjungtas į "-" (tai sprendžiu iš TEA5500 mikrūškės aprašymo), o kairys galas įjungtas į (mano supratimu pagal kitus komponentus) "+". Greičiausiai todėl ir nukepė tavo laidas - tas trumpiklis trumpina maitinimą. Pirmiausia reikėtų tą trumpiklį visai išoperuoti. Blogiau nebus. Tikriausiai tas "diodas" ir rodė po 17kOhm į abu galus? Tas elementas turėtų būti apsauga nuo įtampos šuolių.

Paprastas juodas diodas yra apsaugai nuo atbulo maitinimo, o stiklinis išties yra stabilitronas, tik būtų keistas, jei jis ten būtų 24V. Ant jo padarytas įtampos stabilizatorius ir tas tranzistorius viršuje kairėje maitina antrąją mikroschemą (kairėje) tiesiogiai. Visa kita elektronika, mano supratimu, maitinama dar ir už stabilizatorių toliau.

Jei tau vis dar bent kažkiek veikė iki "remonto", vadinasi valdymo mikrūškė sveika. Ji su draiveriu (ta kita mikrūškė, kurios kodas padėtų išnagrinėti ją - iš foto neįmatau) sujungta dviem s1 ir s2 signalais. Iš to draiverio išeina du signalai į jungtį. Galbūt vienas reiškia užrakinimą, kitas atrakinimą. Čia pats galėtum patvirtinti arba paneigti mano samprotavimus :)

Jei po remonto daugiau niekas nenukepė, gal reikia pakeisti tą kairiąją mikrūškę arba gal tiesiog nėra normalaus kontakto kurio nors jungty?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 10 2011, 03:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Mano supratimu ten negali būti droselis, nes dešinys pagal nuotrauką galas įjungtas į "-" (tai sprendžiu iš TEA5500 mikrūškės aprašymo), o kairys galas įjungtas į (mano supratimu pagal kitus komponentus) "+". Greičiausiai todėl ir nukepė tavo laidas - tas trumpiklis trumpina maitinimą. Pirmiausia reikėtų tą trumpiklį visai išoperuoti. Blogiau nebus. Tikriausiai tas "diodas" ir rodė po 17kOhm į abu galus? Tas elementas turėtų būti apsauga nuo įtampos šuolių.

Paprastas juodas diodas yra apsaugai nuo atbulo maitinimo, o stiklinis išties yra stabilitronas, tik būtų keistas, jei jis ten būtų 24V. Ant jo padarytas įtampos stabilizatorius ir tas tranzistorius viršuje kairėje maitina antrąją mikroschemą (kairėje) tiesiogiai. Visa kita elektronika, mano supratimu, maitinama dar ir už stabilizatorių toliau.

Jei tau vis dar bent kažkiek veikė iki "remonto", vadinasi valdymo mikrūškė sveika. Ji su draiveriu (ta kita mikrūškė, kurios kodas padėtų išnagrinėti ją - iš foto neįmatau) sujungta dviem s1 ir s2 signalais. Iš to draiverio išeina du signalai į jungtį. Galbūt vienas reiškia užrakinimą, kitas atrakinimą. Čia pats galėtum patvirtinti arba paneigti mano samprotavimus :)

Jei po remonto daugiau niekas nenukepė, gal reikia pakeisti tą kairiąją mikrūškę arba gal tiesiog nėra normalaus kontakto kurio nors jungty?


SUPER :) Va matau, kai žmogus nusimano, o jei kažko nežino - nesako. Kojas pamiršau reikšmes pats parašyt, bet viskas pagal taviškį aprašymą teisingai. Kas svarbiausia, telefonu aiškinau: užsirašyk, septinta koja +, aštunta koja -, 1,2- komandiniai. "Nereikia, ten jau pats viską pasižiūrėsiu pagal detales". Ir kai dabar tikrai ir pats pagal takelius matau, kad čia grynas trumpas jungimas :D
Ryte išlituosiu tą trumpintoją ir eisiu pabandyt. Tos dvi kvadratinės mažos mikroschemos (ne viena, o dvi šalia viena kitos) yra: Philips CNX35-9106. Google rodo tiek, kad tai - lyg ir optronas. Lietuviškose parduotuvėse tokio nesimato, skaičiai kiti.
Be to trumpiklio, dar buvo pakeistas tranzistorius (dešinėje esančioj tranzistorių grupelėj - pats viršutinis, dabar stovi BC548). Gal jame ir galėjo būti bėda?
Tiesa, dešinėje kiti esantys C547B. Sakė biškį galingesnį pastatė, nes tokį turėjo šalia, o knygos rodė analogą. Kairėje pusėje viršuje esantis C639, jei tai svarbu. Na čia turbūt svarbu tik kad nebūtų sumaišyta npn ar pnp.

O kaip tie signalai išeina, tiksliai negaliu pasakyti. Bijau sumeluoti, bet pagal mano visus tikrinimus ir bandymus, veikia komandos taip: Reikia sujungti tuos du kontaktus: pirma koja ir antra koja fiškėj (žiūrint iš schemos apačios - dešinėj kontaktų eilėj, apatinė ir antra nuo apačios kojelės), jei teisingai tai pats suprantu - teisinga kryptim. Tai reiškia - jungiu testerio funkciją "kontakto tikrinimas garsiniu signalu (tuo metu rodo ir varžą ekrane omais), jungiam raudoną testerio kontaktą prie vienos kojelės ar išvis laido, ateinančio nuo centrinio užrakto "blokelio", juodą prie kitos, durys užsirakina ir daugiau nieko nevyksta, tada sukeičiam tuos testerio laidus vietom ir durys atsirakina. O jei sujungiu tas dvi kojeles tiesiogiai (suliečiant nuo centrinio blokelio ateinančius laidus), centrinis užraktas dirba be perstojo - atsirakinėja/užsirakinėja, kol yra kontaktas. Tai mano suvokimu, šios mikroschemos paskirtis turtų būti dvejopa: iššifruoti koduotą optinį signalą ir, jei jis teisingas, tinkama kryptimi sujungti tas dvi kojeles? :)

Ačiū

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 10 2011, 12:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Na naktį neįsižiūrėjau, kad ten du čipai - pasirodė, kad vienas su brūkšniu :)
Tie optronai įjungti visiškai elementariai - kiekvienam yra po signalą iš dešifratoriaus ir viskas ką jie moka - patempti savo valdymo koją (1 arba 2 kontaktą pagal tave) į "-". Kokie ten efektai gaunasi jungiant su testeriu, sunku pasakyti. Vienok testeris generuoja kokius 2-3V, matyt to užtenka aktyvuoti centrinio blokui. Sukeitus laidus suveikia atvirkščiai, nes įtampos poliai susikeičia.

Jei aš teisus, vieną laidą sujungus su "-" centrinis užsirakins, kitą - atsirakins. Gali būti, kad nusprogęs vienas iš optronų ir todėl į vieną pusę ir nerakina. Tai gali patikrinti ir pats. Jei iš dešifratoriaus į kiekvieną iš optronų (2 koja nuo taškeliu pažymėtos pirmos) ateina teigiamas impulsas (testeris turėtų jį parodyti), vadinasi kaltas optronas. Jei į vieną neateina signalas, o į kitą ateina, kaltas dešifratorius ar ten kažkas aplink jį, bet ten dar nesigilinau.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007