Ragai nuo passato sutrumpinti, išimta viena koja ir uždėti. Stogas šiek tiek, kiek leido prieti metalai, patiesintas, uždažyta. Užsidėjau lubas, iš naujo gerai įklijavau drenažo žarneles (tiksliau nupjautus jų galiukus ir paskui sujungiau per vamzdelius, taip pasirodė, kad patikimiau įsiklijuos, o paskui ant sustengusių klijų surinkau). Pajungtas ir sureguliuotas liukas. Tas reguliavimo darbas ne toks ir lengvas, kaip pasirodė prieš tai. Sėdėjau 2h ir vistiek nepavyko tobulai sureguliuot sustojimo padėties vienodo lygio visuose kampuose. Iš dalies ir dėl amžiaus ir išsidėvėjimo, tad perdaug nesuku sau galvos, geriau, nei buvo prieš ardymą. Dabar liukas darinėjasi tyliai ir beveik sklandžiai, nebereik padėti ranka. Infreredas irgi puikiai veikia, tik netenkina maksimalus šūvio atstumas. Kaip jį padidinti, gal yra elektronikų?
Iššveista, nugruntuota, perdažyta bagažinės dugnas, mergina jau iškirpo ir greit pabaigs naują kilimą jai.
Užsakytas vairuotojo kilimėlis, lekalą gaminau pats, nes mama sunešiotą kilimėlį paėmė ir išmetė.
Nuvežtas patikrinti akumuliatorius, kurį gavau dovanų. Nusprendžiau, kad tai reikalinga, nes į kelionę imsim šaldytuvą ir mobile-pakrovėją. Tvirtovės 62 pasakė, kad yra pakankamai įkrautas, ties maksimalia srove įtampa krenta iki 9,5-10v, kai kritinis vienetas 9. Ir sakė, iki -18C tokios būklės, kaip dabar. Pakaks vadinas.
Sutvarkiau galinę išmetimo sistemos dalį. Iššveistos vamzdžių rūdys, išpjautas gabalas iš galinio bakelio vamzdžio, kur buvo popieriaus storio skarda ir daug mažų skylučių ir užvirinta. Pervirintas į naują galinės ilgojo vamzdžio dalies tvirtinimas prie bakelio - triūba. Virinau pats su svarke, bandant dėt siūlę kažkaip labai snargliavos, tad užvariau vientisą eilę taškų, suliedamas jų šonus. Gal ir nebus visai sandaru, kai iš kai kurių nedidelių tarpelių išpūs šlaką, bet vis geriau ir normaliai atrodo. Liko dar padažyta karščiui atspariais dažais ir uždėt.
Davedamos visokios smulkmenėlės, kaip pvz galinės sėdynės atlošo du nulūžę tvirtinimo varžteliai. Išgręžta ir prasriegta iš naujo.
Dabar einu lopyt skylių ir parudijimų, kurių gale visai nemažai, gamint ir tvirtint sparnų kronšteinų, viską antikorozint ir kibsim surinkinėt galinį tiltą, išmetimus ir kitas galų nesąmones. Po to priekinio tilto klibesių tikrinimas ir tvarkymas, vairo kolonėlės nuotekių šalinimas. Ir galiausiai variklis, pašalint antifrizo nuotekį ir profilaktika: diržas su tempėjais, tepalai, pompa. Toliau visokie reguliavimai ir TA. Tikiuos spėt per savaitę, dirbsiu naktim, jei reiks. Visa kita liks Rugsėjui.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|