WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 13 2011, 07:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vietoj to laido įlitavau BZW 64B. Ne kažkas, bet vis geriau, nei nieko. Bet schema vistiek nedirba, visai nebedirba.
Dėl optronų. Į abiejų kojas NR.2 kažkas tikrai ateina. Ta prasme nežinau, ar moku teisingai testeriu patikrint, bet tikrinau pagal įtampą tarp to kontakto ir maitinimo masės, pasijungęs prie 12V 100ma šaltinio. Ant kojos NR.2 stovi įtampa 9-10V, paspaudus pultelio knopkę krenta iki 7-8V. Ant abiejų taip pat. Ant kojos NR.5, kaip supratau, išėjimo, pradžioj rodė max iki 0,13V, dabar jau neberodo nieko, nuliukas. Tai matyt šitos kaladėlės ir bus kaltos?
CNX35. Lietuvoj tokių kaip ir nesimato. Rusuose rodo analogą CNY17-1. Lyg ir yra, arba bent su galu -2 ar -3 vietoj -1. Tinka?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 13 2011, 15:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Perlitavau (tiksliau prisnargliavau, bet kontaktai nors negražūs, bet patikimi, be šlako) optronus CNY17-2 (tokius pavyko gaut) vietoj originalių CNX35. Testeris rodė nei šį nei tą. Kartais ta įtampa krenta, kaip buvo, kartais ne. Ant išėjimo išvis nieko nerodo, tik ant kitos kojos, kuri nueina dar kažkur per varžą. Pajungiau prie mašinos. Vienas paspaudimas, du paspaudimai. BŽIK BŽIK du kart. Nesupratau, spaudžiu pultelį - Bžik. Spaudžiu dar - Bžik. VALIO !!! :) Tikiuosi čia viskas gerai taip ir liks
Assembled - jei kokia proga kada susitiksim - lieku skolingas alaus ar pan :)
Dabar važiuoju dirbt prie chaltūrų, o vakare eisiu baigti tvarkyti liuką. Bet jau laimingas, kad lyg ir pavyko išspręsti vieną nedidelę, bet daug galvos skausmo keliančią bėdą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 13 2011, 22:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Na aš linkiu, kad viskas gerai ir veiktų ;)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 24 2011, 18:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kadangi jau biškį atsigavo BXų tema, tai tikiuosi, kad kasnors perskaitys ir čia :)
Gal kas turite nebereikalingą BX kėbulą (ardomas dalimis, išmetamas ar dar koks) Kaune?
Norėčiau pabandyti išgręžti stoge porą skylių, kad pasibandyti, kur geriausia gręžti saviškį, kad neprigadinant ragučius sumontuoti, išmokti pataikyti į tokią vietą, kur tvirta ir kur bus patogu normaliai veržlę prisukti bei gerai užsandarinti.

Ragai nuo passat jau nuimti ir paruošti. Atitinkamai greit bus sutrumpinti ir išimta vidurinė atrama. Pakaks, nes BXo stogas trumpas

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 25 2011, 11:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
http://www.autogidas.lt/skelbimai/lengv ... ch=Surasti

nebandei su šitais susisiekti?? :) aišku, spėju jeigu nebus iš klubo tai nesupras prikolo ir nelabai leis :D

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 25 2011, 13:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei dalim, tai leist leis, bet ir pinigų už tai paprašys ir bus nepatenkinti. Daug smagiau susitikt su kolega, atvežt kokią smulkią dovanėlę ir pasidaryt, kaip reikia :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Bir 25 2011, 13:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Susitvarkiau liuką, išsivaliau ir susitepiau šviežiu tepalu bėgius, trosus, visas kitas judančias dalis, pagaliau pavyko sutepti tinkamą vietą, kad nebecyptų atidarinėjamas tas dangtis nuo saulės. Sunešiotos tos kaučiukinės ar kažkokios kitos medžiagos dešros, jos ten reikalingos kam? Būtinos?
Perrinkau liuko varikliukos reduktorių, sunkiai darinėjo. Pasirodo tepalas viduj buvo smalos tirštumo. Tikiuos naujai sutepus patį liuką ir variklį pradės sklandžiai veikti. Patiesinau kažkiek stogą. Ten pačio kampo nepavyko patiesint, nes nėra kaip įkišti medį, bet palei liuką išlyginau, kad nestrigtų. Reiks pašpakliuot, pagruntuot, padažyt.
Susitvarkiau to PLIPo naują pravodkę, viskas gražiai sujungta ant užspaudžiamų jungčių ir apsaugota termokembriku, kad nereiktų chaltūrint izoliacija.
Vėliau bus nuotraukų, bet šiaip jau tingiu jas daryti. Jei bus kada BXinninkų dar vienas susitikimas, atvažiuosiu. O dabar darbų kalnai iki rugpjūčio, o tada išvažiuojam. Laukiu garažo raktų, kuriuos palikau pas draugę ir eisiu krapštyt toliau.

Radau, kur privarvėję, priputoję ir gliaumais pavirtę daug aušinimo skysčio ant pavarų dėžės, tai tikiuos, kad visgi nematomai kažkur suvarva, o ne degina per galvą. Nes bestovint ištuštėjo bakelis, tikiuos ne cilinderiuose.
Įdėjęs akumą pasukau starteriu, po beveik metų neužvedimo iš kelių apsisukimų pradėjo purtytis, mat, nors nuimtas bakas, kuro vamzdeliuose ir filtre dar likę. Tai man patiko, vadinas oro patekimo nebėra ir veikia filtro korpuse esantis atbulinis vožtuvas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 06 2011, 09:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ar ant gazo pedalo gamykliškai buvo kokia guma? Pas mane apauti tik sankabos ir stabdžių pedalai, anas plikas ir parūdijęs. Norėtųsi pamatyt, kaip ji galėjo atrodyt, gal kur dar įmanoma rast.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 07 2011, 07:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Ar ant gazo pedalo gamykliškai buvo kokia guma? Pas mane apauti tik sankabos ir stabdžių pedalai, anas plikas ir parūdijęs. Norėtųsi pamatyt, kaip ji galėjo atrodyt, gal kur dar įmanoma rast.

Regis, vis tik buvo, toks uztempiamas guminis, kaip ir sankabos. Sau toki nuo ekscort-o prisitaikiau veliau pats, lyg tai dar kazkur panasus metosi... :roll:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 29 2011, 16:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ragai nuo passato sutrumpinti, išimta viena koja ir uždėti. Stogas šiek tiek, kiek leido prieti metalai, patiesintas, uždažyta. Užsidėjau lubas, iš naujo gerai įklijavau drenažo žarneles (tiksliau nupjautus jų galiukus ir paskui sujungiau per vamzdelius, taip pasirodė, kad patikimiau įsiklijuos, o paskui ant sustengusių klijų surinkau). Pajungtas ir sureguliuotas liukas. Tas reguliavimo darbas ne toks ir lengvas, kaip pasirodė prieš tai. Sėdėjau 2h ir vistiek nepavyko tobulai sureguliuot sustojimo padėties vienodo lygio visuose kampuose. Iš dalies ir dėl amžiaus ir išsidėvėjimo, tad perdaug nesuku sau galvos, geriau, nei buvo prieš ardymą. Dabar liukas darinėjasi tyliai ir beveik sklandžiai, nebereik padėti ranka.
Infreredas irgi puikiai veikia, tik netenkina maksimalus šūvio atstumas. Kaip jį padidinti, gal yra elektronikų?

Iššveista, nugruntuota, perdažyta bagažinės dugnas, mergina jau iškirpo ir greit pabaigs naują kilimą jai.

Užsakytas vairuotojo kilimėlis, lekalą gaminau pats, nes mama sunešiotą kilimėlį paėmė ir išmetė.

Nuvežtas patikrinti akumuliatorius, kurį gavau dovanų. Nusprendžiau, kad tai reikalinga, nes į kelionę imsim šaldytuvą ir mobile-pakrovėją. Tvirtovės 62 pasakė, kad yra pakankamai įkrautas, ties maksimalia srove įtampa krenta iki 9,5-10v, kai kritinis vienetas 9. Ir sakė, iki -18C tokios būklės, kaip dabar. Pakaks vadinas.

Sutvarkiau galinę išmetimo sistemos dalį. Iššveistos vamzdžių rūdys, išpjautas gabalas iš galinio bakelio vamzdžio, kur buvo popieriaus storio skarda ir daug mažų skylučių ir užvirinta. Pervirintas į naują galinės ilgojo vamzdžio dalies tvirtinimas prie bakelio - triūba. Virinau pats su svarke, bandant dėt siūlę kažkaip labai snargliavos, tad užvariau vientisą eilę taškų, suliedamas jų šonus. Gal ir nebus visai sandaru, kai iš kai kurių nedidelių tarpelių išpūs šlaką, bet vis geriau ir normaliai atrodo. Liko dar padažyta karščiui atspariais dažais ir uždėt.

Davedamos visokios smulkmenėlės, kaip pvz galinės sėdynės atlošo du nulūžę tvirtinimo varžteliai. Išgręžta ir prasriegta iš naujo.

Dabar einu lopyt skylių ir parudijimų, kurių gale visai nemažai, gamint ir tvirtint sparnų kronšteinų, viską antikorozint ir kibsim surinkinėt galinį tiltą, išmetimus ir kitas galų nesąmones. Po to priekinio tilto klibesių tikrinimas ir tvarkymas, vairo kolonėlės nuotekių šalinimas. Ir galiausiai variklis, pašalint antifrizo nuotekį ir profilaktika: diržas su tempėjais, tepalai, pompa. Toliau visokie reguliavimai ir TA. Tikiuos spėt per savaitę, dirbsiu naktim, jei reiks.
Visa kita liks Rugsėjui.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 29 2011, 17:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Velnias, tik ateinu į dirbtuves, žvilgt į kampą, guli tos kaučiukinės juostos nuo lubų šalia liuko. Tikiuos jos ten ne sandarinimui (nes tokios nelabai ką ir užsandarintų) ir nebūtinos, nes jau nebedėsiu atgal...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 29 2011, 19:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Velnias, tik ateinu į dirbtuves, žvilgt į kampą, guli tos kaučiukinės juostos nuo lubų šalia liuko. Tikiuos jos ten ne sandarinimui (nes tokios nelabai ką ir užsandarintų) ir nebūtinos, nes jau nebedėsiu atgal...

Svarbiausia, jog per lietu pro liuko apvadus vanduo nesilietu, visa kita - niekis.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 29 2011, 19:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
tadas1991 rašė:
Infreredas irgi puikiai veikia, tik netenkina maksimalus šūvio atstumas. Kaip jį padidinti, gal yra elektronikų?

Sumažinti šviesos diodo varžą arba įdėti intensyvesnį/kryptingesnį diodą. Pirmu atveju reiktų pamatuoti (paskaičiuoti pagal Omo dėsnį) kokia dabar srovė per LED'ą. Galutiniam rezultate neturėtų viršyti 20-25mA. O koks tas esamas nuotolis? Elementas naujas?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 29 2011, 22:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
tadas1991 rašė:
Infreredas irgi puikiai veikia, tik netenkina maksimalus šūvio atstumas. Kaip jį padidinti, gal yra elektronikų?

Sumažinti šviesos diodo varžą arba įdėti intensyvesnį/kryptingesnį diodą. Pirmu atveju reiktų pamatuoti (paskaičiuoti pagal Omo dėsnį) kokia dabar srovė per LED'ą. Galutiniam rezultate neturėtų viršyti 20-25mA. O koks tas esamas nuotolis? Elementas naujas?

Esamas nuotolis - per vairuotojo ar keleivio langą gaudo gerai, bet tik iš arti, metras atgal ir prastai. Per galinius langus sunkiai pagauna, per bagažinės niekaip. Na, mama turi Safrane su ta pačia sistema ir labai sena baterija ir gaudo iš žymiai toliau, per bagažinę be problemų ir net truputį toliau. Elementus pakeičiau iškart. Tuo metu negavau sidabrinių GP357, tai sudėjau LR44. Laikys trumpiau, bet gal atiduodama galia ne mažesnė? Instrukcijoj berods AG13, kas lyg tas pat, kaip lr44. Rudenį sudėsiu geras baterijas ir bandysiu žaist su diodu ar amperažu.

bardakasbx rašė:
tadas1991 rašė:
Velnias, tik ateinu į dirbtuves, žvilgt į kampą, guli tos kaučiukinės juostos nuo lubų šalia liuko. Tikiuos jos ten ne sandarinimui (nes tokios nelabai ką ir užsandarintų) ir nebūtinos, nes jau nebedėsiu atgal...

Svarbiausia, jog per lietu pro liuko apvadus vanduo nesilietu, visa kita - niekis.

Nebėgs, viskas gerai sutvarkyta be jokios chaltūros :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 30 2011, 13:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Na jei elemento įtampa ta pati, tai viskas OK turėtų būti. Nebent vidinė elemento varža didelė ir neišveža srovės, kurios turėtų ir imti apie porą dešimčių mA. Sukeisk eksperimentui su mamos baterijom, jei tinkamos, ir pamatysi ar tame esmė ;)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007