Beveik sutvarkytas galinis dangtis. Pilnai perrinktas valytuvų variklis. Perrinkta ir sutepta ta knopkė, suteptas užrakinimo mechanizmas, pravalytas ir sureguliuotas purkštukas. Paėmęs CD dėžutę, nuo sudaužyto posūkio likusį bajonetinį lemputės patroną, lituoklį ir originalią numerio apšvietimo lempą pasidariau vieną trūkstamą. Deja ta plastmasė labai lūžta lengvai, o gero organinio atraižų tingėjau važiuot pirkt, tai laikiklių padaryt nesigavo. Manau priklijuosiu ant silikono ir laikysis 100 metų. Nupirkti nuiminėjimo metu lūžę pusė apšivkės prispaudėjų, skirti bmw, kitokie, bet funkcija turėtų atitikti. Patepiau ir lankstus, bet ten jei kažkokie įdomūs ir priet nelengva. Išvalytos daugmaž dulkės, bet nesismulkinu, jei visur labai kruopščiai valysiu, nebaigsiu per penkis metus. Sekačiu priėjimu bus viskas surinkta ir sudėta.
Beje dangtis su 85metų štampu ir tai yra įdomu, maniau tik rusai taip surinkinėjo iš prieš 5 metus štampuotų dalių
Klausimas: Gal kam teko susiduti ar dėl jau taip normaliai įskilusio posūkio stikliuko gali nepraleisti TA? Jei neduodant į kišenę
Taip pat: Reguliavau spynelę, bet... jei palieki dangčiui klibėjimo (guma sandarinimo aišku užspaudžia, bet nesinori klibesio), tada darinėjas normaliai, jei nepalieki, sunkiai užsidaro. Čia reikia gal pareguliuot tas gumines atramas kampuose?