WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 14:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 17 2009, 11:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Audris rašė:
melgas rašė:
O dar prie to pačio - dėl tosolo patekimo į duslintuvą?
Ar pakeitus variklio galvos tarpinę išsispręstu ši problema?
Ir ar galima pačiam pakeist? ar reik jau vos ne kapitalinį varikliui organizuot?


Koks klausimas - toks ir atsakymas - jei tarpinė kažkiek leidžia, ją pakeitus turėtų nebeleisti.
Jei turi supratimą ir norą, gali pasikeisti tą tarpinę. Bet prieš tai pamatuok kompresiją cilindruose. Jei viskas gerai, turėtų būti daugmaž vienoda. Tada kuriam laikui palikčiau galvą ramybėje.
Siūlyčiau gerai apžiūrėti visą aušinimo sistemą - radiatorių, vandens pompą, salono pečiuką na ir sujungimus.

Variklio kapitalinis ne prie ko. Jis ką - dūmina, triukšmauja ar dar ką?

:taip: kapitaliniu siuo atveju net nekvepia. Kompresija (suspaudimo laipsnis) BX14 varikliams - 9,3:1 , BX16 - 9,5:1 (visi benzininiai). Beje, gal but variklis buvo perkaitintas anksciau - su laiku islys konkretus nuotekis, tada bus aisku.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 18 2009, 08:32 
Ai nusibodo pačiam experimentuoti, tai nuvariau mašiniuką į citro ligoninę. Tegul Julius pasikrapšto pasakys kas ten dinginėja ir kur.
Beje tech. apžiūrą praėjau, nors ir lhm biski varvėjo, bet tikrintojas pasakė, kad šitose mašinose "normalu" jei varva :D


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 18 2009, 10:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 13 2006, 09:33
Pranešimai: 26
Miestas: Vilnius
Kompresija ir suspaudimo laipsnis - visai skirtingi dalykai.

Iš kompresijos galima spręsti apie žiedų, tarpinių, vožtuvų sandarumo lygį. Gerame variklyje ji būna apie 12, blogame gali būti ir 3...
Suspaudimo laipsnis parodo tik cilindro 2 padėčių tūrių santykį. Jis beveik nekintamas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 19 2009, 09:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
melgas rašė:
Ai nusibodo pačiam experimentuoti, tai nuvariau mašiniuką į citro ligoninę. Tegul Julius pasikrapšto pasakys kas ten dinginėja ir kur.
Beje tech. apžiūrą praėjau, nors ir lhm biski varvėjo, bet tikrintojas pasakė, kad šitose mašinose "normalu" jei varva :D

Geras tikrintojas pasitaike... :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007