WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 18 2025, 03:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 09 2011, 02:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nelabai kreipiau į tą temperatūrą dėmesio. Patikrinau, ar išvis jis pats nekaista, buvo tikrai šiltas. Bet buvo uždarytas kapotas, kai net sparnai įkaista neblogai, tai supaisysi ten, dėl ko konkrečiai jis karštas. Pastačiau dabar kraut, kurią dieną, kai išvažiuosiu, bus galima pažiūrėt, ko jis dar vertas. Nes apkrovą tai laiko gerai, įtampos kritimas normos ribose.

Susimontavau duslintuvą, kablį su rozete (viską sujungiau pagal jūsų duotus pavyzdžius, turi būt gerai), atsarginio rato rėmus ir dar dalį salono. Pagaliau žėruty gavau plastmasiukus, šiek tiek panašius į originalius BXo bagažinės šoninių apšivkių laikiklius. Truputį darbo peiliu, po to drele ir SUPER :D Tos apšivkės niekad nesilaikė tvirtai iki šiol.
Duslintuvo galiniam bakeliui perdarinėsiu pakabinimą. Originale kablys stovėjo ant kėbulo bagažinės kampo, principe tiesiog prie skardos privirintas. Ir niekam ten nelaiko, visur, kur matęs, parūdiję, keli žmonėd ir forume mačiau skundės apie išlūžimą. Pas mane dėl to kablio buvo išpuvęs absoliučiai visas kairys mašinos kampas. Karpiau, lanksčiau, kniedijau smalavau, hermetinau, pavyko kampą atkurti, bet inžinierių klaidos nekartosiu. Pažiūrėjau, kad visai šalia kablio priekinis varžtas. Suvirinsiu kronšteiną su 10mm strypeliu, o ant duslintuvo pačio galinio vamzdžio paprasčiausiai užspausiu sąvaržą ir prailginęs vieną jos varžtą sumausiu su originalia guma, turėtų laikyt. Įdomu tai, kad kelis metus buvo važinėta su absoliučiai ore kabančiu galiniu bakeliu. Žinant, kokie ten konusiniai sujungimai, mane stebina :) Jo vamzdis irgi buvo gerai papuvęs, tai negana to dar ir nenulūžo. Abu bakeliai originalūs PSA ir nesupuvę, irgi stebuklai. Aliuminizavimas duoda savo?

Susižiūrėjau, kad pamečiau galinio stabilizatoriaus aukščio reguliavimo pavalkėlio varžtelį :cry: . Ten naglas M7. Kolkas gelbės šešiukę su veržle.
Ryt iš ryto lupu priekinius disku ir bandysim vežt tekint, ačiū vienam geram žmogui. Tuo pačiu turėčiau ir priekio detales gaut.
Nusipirkau stabdžių žarneles, pasirodo, kur ne kur jas turi. Meharis turi tik vieną Vilniuj. Atsirado Robete Islandijos pl. Viena 2002 gamybos.
PAsiėmiau ir LHM keletą litrų. Realiai, kuo skiriasi Total LHM+ salotinės spalvos ir Total LHM+ tokios šaltesnės, į žydrumą ? Salotinis iš Totalio fasuotų bonkų, o tas kitos spalvos būna pilstomas (šiuo atveju pačio Robeto ar ten Robidalio taroj)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 09 2011, 07:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Įdomu tai, kad kelis metus buvo važinėta su absoliučiai ore kabančiu galiniu bakeliu. Žinant, kokie ten konusiniai sujungimai, mane stebina :) Jo vamzdis irgi buvo gerai papuvęs, tai negana to dar ir nenulūžo. Abu bakeliai originalūs PSA ir nesupuvę, irgi stebuklai. Realiai, kuo skiriasi Total LHM+ salotinės spalvos ir Total LHM+ tokios šaltesnės, į žydrumą ? Salotinis iš Totalio fasuotų bonkų, o tas kitos spalvos būna pilstomas (šiuo atveju pačio Robeto ar ten Robidalio taroj)
Bakeliai, matyt, vis tik su laiku buvo keisti, tad ir issilaike padoriai, o LHM, praktiskai, nesiskiria niekuo, bent as nieko nepastebejau ir nepajauciau, retkarciais papildydamas sistema.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 10 2011, 13:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Galvojau per pusę nakties pasikeisiu diržą. Tipo pasatui truko pirmąkart darant tokį darbą 2h (čia su beveik naujo diržo nuėmimu nuo užkalusio motoro), tai citroenui truksiu 4-5h. Kai įlindau pusę dvylikos, tai pusę šešių nuėmiau paskutinį roliką. Ranka ten vos lenda, o dar ir raktas turi įtilpt. Ir dar kai ilgą laiką buvo kiauras vožtuvų dangtelis, tai visas darbas vyksta beveik vien tepale. Bet atidžiau panagrinėjus, tai viskas padaryta taip, kad visgi pasikeistų ir su paprastais įrankiais be didelio ilgių ir kampų pasirinkimo. Tik tada keitimas vyksta padaliui. Pvz, nuimt rolikus nejudinant pompos būtų labai sunku. Aišku iššovė tempimo plunžeris su spyruokle, nes neturėjau "Citroen tool" ir nesidariau. ir keikiau Peugeot inžinierius, kad nepadarė jam fiksavimo ties galine eiga
Dar teko nuimti vieną šlangą, atsilaisvinant priėjimą. O jos galas dėl tepalo išsipūtęs ir suminkštėjęs. Nusiėmė, bet visa sutrūko. Originalą reik užsakyt ir nuo 100lt kainos. Nupirkau VW šlangą su panašiu galu, jungsiu chamutais ant 32mm kanalizacijos vamzdžio, kur prieš užmaunamą galą išplatėjimas, kad mautųs skirtingų diametrų. Tačiau visa šlanga, lenkiant, jau matosi smulkūs įtrūkimai, vidinis sluoksnis matyt dar geras. Ech...
Einu bandysiu apsivalyt ir surinkt.

Kairėj pusėj judinant traukę, truputį kliba. Esu girdėjęs apie kažkokį citroeninį laisvumą iš kolonėlės. Tačiau dešinėj pusėj kaip įkalta, neišjudinsi. Tai matyt ne? Žiūrėt traukę? Antgalis, nors ir ranka lankstosi, dar lyg nekliba, ar reikia rimčiau paklibint, tipo su štanga pusmetrine, kad jaustųs? Aplamai, kaip tą važiuoklę atidžiau tikrint. Pats prieš TA niekad nedariau, o paprastai rankom pajudini šakę, traukę, žiūri kur kliba. Ir visad pakeitus pakabos barškesiai dingdavo. Bet gal reikalinos didesnės jėgos, kad TA praeitų?

Vakar pakeičiau variklio tepalą ir filtrą. Dar laukia Dėžės tepalo keitimas, kartu su salnykais ir granatų gumom. Gavau galvą 36 ant 1/2 varatoko, šįryt atsiėmiau pratekintus priekinius diskus, atsukinėsim, 3m štanga jau paruošta :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 10 2011, 17:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Tai per TA masina krato, siubuoja ir viskas islenda... Jei silpnai kliba - pasako ir gali praleist, jei rimciau - braukia minusa. Su stanga tikrinimas - gerai, pasimato kas yra kas, bet atsargiai ten, kad gumu nepazeistum. O ka, pats manualo su schemom neturejai po ranka, pries keisdamas dirza?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 10 2011, 17:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Turiu deimantuko duotą šio variklio Haynesą. Ten viskas neblogai aprašyta, tai vos ne pažingsniui ir darau. Bet darbo nuo to mažiau ir jis ne lengvesnis, sumažėja tik galvos skausmo galvojant :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 11 2011, 10:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Turiu deimantuko duotą šio variklio Haynesą. Ten viskas neblogai aprašyta, tai vos ne pažingsniui ir darau. Bet darbo nuo to mažiau ir jis ne lengvesnis, sumažėja tik galvos skausmo galvojant :)
"I to chleb" :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 11 2011, 12:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Viskas, diržas pakeistas paryčiais. Liko tik užsidėti štai tokią sutiuninguotą šlauch ir užpildžius antifrizu bandyt, kas bus. Kadangi bandant sujungti originali šlanga išvis pradėjo trūkinėti, štai
Pasirodo tempti pačiam nė nereikia, viską padaro ta spyruoklė su stumokliu. Mano nuomone, gal kiek ir silpnokai ji tempia, bet gal tiek ir užtenka. Vistiek trigubai standžiau dabar, nei kad buvo nusiėmus dangtelius.
Sudėjau Hepu pompą, Ina tempėją ir SKF parazitą, diržas Conti, bus ramu. Seni rolikai ir pompa, nu nežinau, sukasi labai gražiai, nekliba, toks vaizdas, kad dar nelabai ir keist dar reikia. Net gaila išmest, gal kam reikia už kokį tūriuką skystos duonos? O diržas tai jau tiksinti bomba, viename šone dantys gerokai atplyšę, beveik pusiau.

Eisiu prie važiuoklės ir kolonėlės.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 12 2011, 14:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kolonėlės liniuotė ir dantračiai tepami molibdeniniu tepalu?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 14 2011, 11:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Viskas, vakar vakare pajudėjau. Pradžioj su šikna, pakilusia iki max ir išsiskėtusiais priekiniais ratais (pamiršau pasidaryt minimalų suvedimą iš rankos), tai važiuot buvo tikrai linksma. Kiekviena maža duobelė ir arklio efektas, padangos cypia net važiuojant tiesiai 30kmh. Šiaip taip su avarine (nedrąsu taip išsiskirt iš srauto, nes dar neturiu TA, tiesiog nespėjau vakar pabaigt laiku surinkt, prasiknisau su jėgos cilindro vamzdukais, jei žinot, kaip ten su jais fainai :D) pasiekiau proffano garažą. Ten pabandė reguliuot galą. Pradžioj buvo taip pat kaip man bandant reguliuoti, pastačius į normalų aukštį, pajunginėjus rankenėlę, užsoka iki max ir toliau jokio efekto. Taigi buvo konstatuota mechanizmo varinės įvorės mirtis. Įvorė nuo XMo pasirodo netinkanti, taigi reikia tekoriaus. Taip pat, kadangi tekoriaus iki antradienio ryto nesurasiu, o reikia lėkt pakeliaut, buvo šiaip taip pastatyta keliais cm per aukštai, bet dabar, keliant nuo MIN, atsistoja į daugmaž padorų aukštį. Truputį pareguliavo ir ratus. Ir tada išvažiavęs jau buvau laimingas. Skrenda mašiniukas super, traukos tikrai netrūksta. Biškį buvau atpratęs dėl tokio kieto ir staigaus bėgių perjungimo (nes važinėjau du metus tik su renault safrane (kur ant traukių minkštučiai sailenblokai - prabangi mašina) ir passat b3 (kur vietoj traukių - pavargę trosai), bet įprasiu. Galas gal kiek kietokas dėl to pačio aukščio, bet pabandžiau pralėkti per duobes ir mašina, nors truputį ir kratosi, bet visiškai nešokinėja ir niekas nebarška, apart įrankių salone. Man patiko :) Vairas po kolonėlės vožtuvo perrinkimo važiuojant - kaip pūkelis, stovint sukasi sunkokai. Musėt siurblys? Nes ir kyla lėtokai.
Stabdžiai irgi tas dalykas, prie kurio reik priprast. Nors ir žinojau, kokie jie ir kaip veikia ir kaip su jais elgtis, kelių metų praktika su vakuuminiais stiprintuvais neleidžia kojai jaustis įprastai ir spausti pedalą visiškai be jėgos, reguliuoti stiprumą vien eiga.
Tai va tiek. Dabar teks išvažiuoti tik antradienį. Todėl rytoj dar bus keičiama apatinė variklio pagalvė, o šiandien einu pasigaminsiu galinį duslintuvo laikiklį, sutvarkysiu elektrinius šposus. Vakar skubėdamas surinkti priliečiau šviesos stiprumo reguliatorių į masę. Galvojau, kad ten nebus taip kvailai sumąstyta, ale pasirodo pliusas per jį paleistas, o korpusas metalinis. Trumpas Takšt ir dingo panelės ir prietaisų apšvietimas. Atėjo svilėsių kvapas. Saugikliai lyg ir tvarkoj akim žiūrint, bet dar juos patikrinsiu testeriu taip pat ir patį reguliatorių. Kas ten dar gali būti? Ta šviesa BXe įsijungia kartu su mase, tai gal kažkuri relė pasvilo? Kas ten dar be to yra, ką žiūrėt?
Reikia eit dar užmaut vairo traukės vieną gumą. Nusismaukė. Kažkada Pole buvo sakęs, kad ten tinka tik termoplastiko apsaugos, kitos smaukiasi. Dėjau naujas ir gumas, viena tvarkoj, kita va, iki pirmo važiavimo, nors ant stalo viskas vaikščiojo gražiai. Reiks gal uždėt paprastą veržiamą chamutą vietoj original vielinių.

Jei užteks drąsos, reik kurią naktį išlekt pažiūrėt, kaip elgiasi trasoj. Ne taip ir malonu lėkt į keliatūkstantinius žygius, normaliai neprabandžius. O gal kokio varžto neužveržęs būsiu ir pan...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 14 2011, 15:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Manau, jog busi apsiejes keliais perdegusiais saugikliais - sudegint BX problematiska :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 15 2011, 12:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vakar sutvarkiau tą apšvietimą. Pasirodo užtrumpino pats reostatas. Jis DAV gamybos, o jie, kaip ir JAEGER, visur naudoja platas su takeliais. Tai tie takeliai ir nudegė, gavę srovę tiesiogiai be varžos. Paėmiau iš pasato, nupjoviau nuo šviesų jungiklio, apipjausčiau, kad bent įlįstų į skylę. Veikia, šviečia. Bet truputį neatitinka varžos diapazonas. Mat susukus iki galo šviečia pilnai, nes ten varža nulinė, tačiau pradedant mažinti, iškart ryškumas nukrenta dvigubai, o tada jau gali tarp pusės šviesumo ir visiškos tamsos reguliuoti, kaip nori. Rudenį bus ieškomas ir statomas originalas, o kolkas man pakanka, kad panelė šviečia ir naktį važiuodamas galėsiu pasitamsinti, kad akių nevargintų. Buvo tokia takelių problema ir su kuro lygio davikliu JAEGER. Bevalant nuo jo kakius, kad atsirastų kontaktas, takelis nuo senumo ir kuro poveikio atplyšo nuo plokštės. Įsidėjau gautą nuo kito BXo, bet jis VEGLIA gamybos ir sistema viduj sena gera ir patikima vielinė. BXuose buvo naudojami Veglia ir Jaeger prietaisai. Kaip supratau, jie suderinami, nes pas mane skydelis ir daviklis buvo skirtingų firmų.

Pasidariau galinį dusliaus kabiklį.

Užsidėjau nusismaukusią vairo liniuotės apsauginę gumą.

Pasikeičiau garaže perdegusią stop lemputę

Pasidažiau prie galinių arkų, kur buvo gruntuota. Pasirodo dažai, tikę stogui, nė velnio netinka palei dugną, skirtingai nublukę. Tai dabar šviesūs plėmai. Ką padarysi...

Dar kažką šįvakar bandysiu daryt su tuo aukščiu, bet šiaip jau ruošiamės kelionei ir turėtume ryt pajudėt. :appl:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 15 2011, 17:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Gali pabandyti sukeisti potenciometro galus. Gal ten logaritminis potenciometras? Sukeitus vietomis galus galimai tamsėtų tiesiškiau.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 16 2011, 04:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Geras patarimas, dėkui, pabandysiu :)
Per fiziką mokė, kad kai du kontaktai - reostatas, paprasta nuosekli reguliuojama varža. Ar ten irgi vistiek potenciometras?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 16 2011, 12:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Velniava, jau ruošiaus atlikinėti TA. Pasidariau suvedimą, dar reikėjo susireguliuot liustras ir nusiplaut traversą. Suvedime senis: tau antifrizas varva ir nematau kur. Kol padarė, gera bala privarvėjo. Greit namo, užsivariau ant duobės - korektorius. Nusimovęs dangtelis, prirudiję ir kažkur kiaura. Gal tik vamzdelis, bet dangtelio tai neturiu. Žiauriai sunervino. Pamenu žiemą buvo kažkas panašaus, kai radau nusismaukusį dangtelį ir viduj pilna ledo, bet tada dar veikė ir nelašėjo. Katik parsivežiau iš šroto (!!!) iš pažiūros gerą korektorių ir tuoj bėgu plaut, valyt ir keist.


Jei kam reik Kaune kokių dalių, yra BXas universalas - pabertas jau - šrotas juozapavičiaus 19b - ten prie ūkininkų turgaus Tomis prekybos bazė, 71 angaras, per skelbimus radau. Rašau dėl to, kad su ABSu, gal kam prireiks, mačiau galiniai davikliai tikrai yra, priekis irgi turėtų būt, bet stūpicos nuimtos nuo tilto, tai nemačiau. Bachūras daug nori, pvz už priekinį suportą šovė kainą 80lt, bet suderėjau suportą, korektorių, galinio aukščio traukutes ir galinių amortikų abratkės ir ventiliacijos vamzdelių plastmasiuką už 100lt, tai pusė velnio, kaip reikėjo dalių per pusvalandį. Hidraulikos detalių kainų beje nežino.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgp 17 2011, 04:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ir susitvarkiau tą korektorių. Išsiploviau, pasikonsultavau, atjungiau, prijungiau. Užvedu, užsuku 12mm varžtą, kaip davė gazų LHM iš aukšto slėgio padavimo vamzdelio. Tada gal dvi valandas vargau, kol pavyko viską sutvarkyt. Pasirodo, sukdamas tą vamzdelį, netinkamai pataikiau štucerį į skylę. Bet sukos tai nesunkiai. Bet išėjo kreivai ir suvariau sriegį. Na, galvoju, jau teks keisti korpusą į saviškio kiauro. Bet pagalvojau apie dar vieną plovimą ir perrinkinėjimą ir kažkaip nepanorau. Pavyko šiaip taip, su visai nužystu štuceriuku, iš kažkelinto karto tvirtai prisukti tą vamzdelį ir dabar viskas gerai. Priekis suminkštėjo, pasidarė "gyvas", malonu. Vienok, nespėjau nusiplauti variklio ir susireguliuot šviesų. Atvažiavęs į TA stotį dar prieš 7, pralaukęs valandą eilėj ir likęs paskutinis, buvau išvarytas namo dėl darbo pabaigos. Nesileido į kalbas net, nors kitus tikrino iki pat 8h. Na, bandysim ryte už kelių valandų. Variklis taip ir neplautas, šviesas susireguliavau pats. Kažkur radau gidą pagal 7,5m nuotolį ir 3colių, t.y 7,64cm nuolydį jame. Nežinau, ar geras, bet rašo ECE standartas. Aukštokai šviečia, įtariu lieps paleisti truputį.

Variklis smagiai traukia paspaudus vos virš 2000 apsukų, bet dar kažko tikrai trūksta, prie sėdynės netraukia, kaip seniau būdavo vos spustelėjus. Žiemą turbūt užsiimsim traukos ieškojimu. Pirma kaltinsiu turbiną.

Gal ka žinot, ar BXui hečbekui buvo gale skelta sėdynė? Jei ne, tai ar tinka nuo universalo? Pravartus daiktas, ypač kai vis tenka vežiot visokį negabaritinį šlamštą ir dar žmonės nori atsisėst. Papildomai plastmasinei atramai vieta ten yra, špilkos tai sėdynei prisukt irgi berods yra.
Pradėjau svajot apie universalą, mat pabandžiau nusileidęs sėdynes atsigult ir nė pro kur net skersas netelpu, teks snaust sulenktom kojom, ką darysi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007