Grįžau pagaliau namo galiu rašyti viską normaliai. taigi, iš pradžių supiliau 0,5ltr LHM į bakelį, po to šeip ne taip nuėmęs šlangutę, užvedus motorą supylė dėdė dar puse litro ir butu dar reikėja. uždėjom viską gražiai, birbinau, birbinau, jokio efekto, užgesinau motorą ir nuėjom dirbti. pabandžiau veliau atsukti tą varžtą slėgiui nuleisti, bet niekaip jo neprasukęs nuėjau toliau dirbti

. po kelių valandų šeip pasižiūrėjau į pludę norėdamas atjungti akumą ir jau užrakinti mašiną ir pamačiau kad ji nusileido iki apačios

pabandžiau vėl užvesti ir vuole

priekis tik pradėjo keltis, po to ir galas ir tada mašina pakilo iki reikiamo aukščio, vairas sukinėjasi, stabdžiai kitaip spaudosi. taigi į pirmą piridačį ir pirmyn į trasą

pavažiavau apie ~300metrų, išlipau pasižiūrėti kaip ten viskas, paspaudinėjau mašiną (mmmm, kaip dormeo čiužinys), pakėliau iki viršaus (mmmmm, kaip ažuolinis suolas). na ka, apsisukau ir atgal

važiuoja kažkaip įdomiai, bet gal tiesiog nepratęs prie tokios mašinos, nes kur kas silpnesnė, plius nerodo apsukų, o važinėdamas su bimbaliu nelabai girdžiu motorą, tad nelabai orientuojuosi pagal motoro garsą. grižus į tą pačią vietą pamačiau kad varva tamsiai žalias skystis (atidirbęs lhm kiek supratau) prie galinio rato. pratrūkusi kažkokia guma, o kol pakilo bx'as iš pradžių, paliko puse velnio balutę (pavadinau tai: "apsisisiojo iš laimės, kad po 6 metų vėl pakilo aukštyn"). pakėlus iki maximumo, mašina dar prastovėjo 55 minutes, tada pagalvojau kad gal kas užsikimšo ir užstrigo, užvedžiau vėl nuleidau į apačia ir vėl labai gražiai priekis pradėjo kristi žemyn, o tada ir galas

užtraukus rankenėlę ji vėl pakilo aukštyn.
ar gerai kad priekis greičiau reguoja?
kodėl man ji kila tokiais kaip ir šuoliais? ar taip turi būti?
slenksčiai parudyja, vienoje vietoje skylutė yra (2 pirštai telpa), bagažinėje vairuotojo pusėje pačiame kampe yra irgi parudyja, paspaudus stipriau, metalas sujudėjo

. čia kiek suprantu galima pervirinti? kiek tai kainuotu? ar verta?