WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 21:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 12 13 14 15 16 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 13 2011, 10:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Na taip, blankiau-ryškiau ir dideliu dažniu. Tai panašiai kaip ant užvestos mašinos nukrenta akumo klema. Bet paskui pažiūrėjau, kad nuo apsukų nepriklauso, o tiesiog kartais mirga, kartais ne. Liustros - priekinės faros. Taigi, panelės kontaktai ir lemputės nekalti, nes mirga viskas, kas tik šviečia. Angliukai, kai tvarkiau generatorių buvo dar geri, tą patvirtino ir meistrelis, juos krapštantis. Žiedai nauji. Dirželio įtempimas tikrintas prieš 6tūkst. km, arba prieš mėnesį laiko, lygiai tada, kai keičiau pagrindinį diržą ir viską ten krapščiau. Pats genero diržas irgi naujas, bet dėl visa ko patikrinsiu dar, nors ir niekad necypia. Visgi manau, kad tai gali būti įtampos šuoliai grandinėje, kintama įtampa. O tai jau relės darbas ją išlyginti. Reiktų kokio elektriko žodžio, kuris galėtų patvirtinti
Arba kaip tikrinama relė? Nes ten ją pakeist, ne kaip pasate, reiks išimt visą generą, o tai jau truputį užtrunka, tad dykai landžiot dabar gaila laiką gaišt. Diodų tiltelis buvo tikrintas, veikė tvarkingai, bet gal irgi gali įtakoti tokius dalykus?
Kaip ir sakiau, gerai, kad senos mašinos pakenčia tokį dalyką, įtariu kokį BSI bloką jau būtų seniai nurovę.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 13 2011, 15:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Jei viskas daug maz gerai, kaip rasei, tada pilnai imanomas reles gedimas. Tie itampos suoliai - laabai prastas dalykas, su jais nejuokaujama.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 13 2011, 16:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Kaip ją patikrinti? Turiu testerį, jis nėra labai greito reagavimo, bet gal kažką parodys. Kokia yra norminė įtampos kaita? Kažkur radau, kad +-0,3V. Ar tai teisingai?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 19 2011, 02:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Patikrinau įtampą. 15,3V. Blogai, reiks keist reguliatorių.
Pamačiau, kad tepalo pavarvėję ant paskirstymo mechanizmo dangtelio. Reiškia, pasieks ir diržą. Radau, kad įtrūkūs gofruota guminė jungiamoji oro šlanga. O dedant atrodė tokia kaip nauja ir graži. Reik kažką greit galvot.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 22 2011, 13:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Esant tokiai įtampai akūmas jau turi burbuliuot kaip reikiant. Pradeda nuo 14,4V. Prie tokios įtampos jau ir šiltas turėtų būti neblogai. Kaip ten su juo?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 01 2011, 17:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Šiltas nebūna, tas ir įdomu. Nebent tas šiltas, tai toks vos vos, bet karštas - tikrai ne. Nieko, su alga keisiu priekinį stiklą ir tą reguliatorių, tikiuosi susitvarkys.

Labai smagu buvo tempt priekabą BXu. Pakrovėm priekabą + mašinos saloną nuleistom sėdynėm, viskas su kaupu. Mašina sėda iki atboinikų, visi aplink žiūri išsižioję, klausinėja, kaip čia dabar važiuot reiks. Stebukladarys Tadas sėda į automobilį ir pasuka raktelį, kultūringi ir išsilavinę būsimi KTU statybos inžinieriai ir architektai žiūri : :shock:
Prigrūdę pilną saloną važiavom tryse. Vienas kolega niekaip nesutilpo, tai atidarėm liuką ir jis atsisėdo kitam kolegai ant peties, buvo žiauriai linksma taip lėkt :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 01 2011, 17:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Šiltas nebūna, tas ir įdomu. Nebent tas šiltas, tai toks vos vos, bet karštas - tikrai ne. Nieko, su alga keisiu priekinį stiklą ir tą reguliatorių, tikiuosi susitvarkys.

Labai smagu buvo tempt priekabą BXu. Pakrovėm priekabą + mašinos saloną nuleistom sėdynėm, viskas su kaupu. Mašina sėda iki atboinikų, visi aplink žiūri išsižioję, klausinėja, kaip čia dabar važiuot reiks. Stebukladarys Tadas sėda į automobilį ir pasuka raktelį, kultūringi ir išsilavinę būsimi KTU statybos inžinieriai ir architektai žiūri : :shock:
Prigrūdę pilną saloną važiavom tryse. Vienas kolega niekaip nesutilpo, tai atidarėm liuką ir jis atsisėdo kitam kolegai ant peties, buvo žiauriai linksma taip lėkt :D

Uzkamuosi nabageli biksiuka :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 01 2011, 17:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Dedu nuotraukytę Simionui, kur tepamas sankabos pedalas. Kadangi pats tai dariau pakelės aikštelėje tarp Oslo ir Bergeno, buvo atliekama su paprastu švirkštu, užpildytų LHM. Naudojant kokį nors skvarbų purškalą, turbūt būtų žymiai greičiau ir paprasčiau.

Sankabos pedalo ašis - pažymėta raudonai. Pedalo kojelės gale yra vamzdukas, kuris apie tą ašį ir sukinėjasi. Kadangi tam vamzduke nėra pragręžta jokios skylutės sutepimui (bent jau aš neradau greit palindęs), tenka pilti tepalą palei vamzdelio šonus, ten kur pažymėta žaliai, ir judinti pedalą aukštyn žemyn, kad pramuštų ir pribėgtų kažkiek vidun. Teko pilti daug, nes ten gan glaudžiai viskas stovi. Taip žaidžiant maždaug po 5min pedalas pradėjo tilti. Pilnai nutildyt nepavyko, tai bent džiaugiaus, kad ramu. Paskui, matyt, tepalas išsivaikščiojo ir dabar jau jokio garselio. Ta ašis visai netrumpa, jei atmintis neapgauna 7-8cm. Tai vidurį pasiekt ne taip ir lengva


Prikabinti failai:
pedalai.jpg
pedalai.jpg [ 42.32 KiB | Peržiūrėta 2342 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 01 2011, 20:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Idomiai :roll: ,as pats si bixu isukau per 1,5metu 50tkm nieko -viskas buvo gerai, ne kart netepiau gal delto kad buvo eksplotuojamas intensyviai

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 02 2011, 13:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Dekui, Tadai. Išsamiai tu čia :appl: Einu, bandysiu sutept ir as ta vieta... :)

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 02 2011, 14:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
Idomiai :roll: ,as pats si bixu isukau per 1,5metu 50tkm nieko -viskas buvo gerai, ne kart netepiau gal delto kad buvo eksplotuojamas intensyviai

Įtariu, kad dėl to, kad buvo eksplotuojamas nevisai intensyviai 12 metų Vokietijoj, po to 6 metus Lietuvoj, o po to beveik 3 metus nebuvo eksplotuojamas. Ir dar dėl to, kad automobiliui 22 metai :) Juk anksčiau ar vėliau vistiek tepalas išsivaikšto, dabar irgi gali būt, kad patepiau ir jau nebereiks tept iki mašiniuko paskutiniosios :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 03 2011, 00:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Simionas rašė:
Dekui, Tadai. Išsamiai tu čia :appl: Einu, bandysiu sutept ir as ta vieta... :)

Nėra čia už ką, menkniekis, susijus su tuo, kaip malonu sutikt kolegą su BX kelyje. Kitas reikalas - dar įsitikink, kur girdža :) AIšku sutept nepakenks visur. Dėdės pasatui tepiau, nes buvo visai baisu, kaip skerdžiama kiaulė. Ant ašies lengvai kažkaip ten užpyliau - nieko. Žiūriu, kad spyruoklė visai užrudijus, vienas lašelis ties jos prijungimu ir užtilo. Pas brolio ZX irgi girgžda, bet paklausęs supratau, kad ne nuo pedalo, o arba trosas, arba net dėžės svirtelė, kas būtų tikrai ne taip ir gerai, dar žiūrėsim bedirbant.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 07 2011, 10:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Su vairu problemos. Gal kas gali patarti, kurią hidrodetalę tikrinti? Vairas kartais lengvas, kartais sunkus, pralėkus šiokį tokį atstumą aukštomis apsukomis dažnai atsigauna kaip naujas, pradeda pirtais sukinėtis, paskui vėl grįžta. Vakar imdamas gana nemažu greičiu posūkį dėl pasitaikiusios kliūties turėjau staigiai stabdyti (gaila parašiuto neturėjo). Užkirtus stabdžius ir sukėlus gerą garsą reikėjo pradėt vėl važiuot, bet vos nepadariau avarijos, mat vairą vos išėjo pasukti, stiprintuvas buvo visai dingęs. Per kokį 10 važiavimo atsigavo, bet tikrai nepatiko taip važiuoti.
LHMas galima sakyt pošviežis, nes dėl nuolatinių varvėjimų būdavo dapilamas, o aš po remonto irgi 3 litrus supyliau. Vairo kolonėlės vožtuvas perrinktas su naujais manžetais, takeliai dar gražūs.
Slėgio reguliatorius turi didelę įtaką šiam procesui? Srautų skirstytuvas kogero turi, tai kaip ir pirmas kandidatas? O atsarginis vožtuvas? Vairas per jį paleistas, ar tiesiogiai?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 07 2011, 19:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Su vairu problemos. Gal kas gali patarti, kurią hidrodetalę tikrinti? Vairas kartais lengvas, kartais sunkus, pralėkus šiokį tokį atstumą aukštomis apsukomis dažnai atsigauna kaip naujas, pradeda pirtais sukinėtis, paskui vėl grįžta. Vakar imdamas gana nemažu greičiu posūkį dėl pasitaikiusios kliūties turėjau staigiai stabdyti (gaila parašiuto neturėjo). Užkirtus stabdžius ir sukėlus gerą garsą reikėjo pradėt vėl važiuot, bet vos nepadariau avarijos, mat vairą vos išėjo pasukti, stiprintuvas buvo visai dingęs. Per kokį 10 važiavimo atsigavo, bet tikrai nepatiko taip važiuoti.
LHMas galima sakyt pošviežis, nes dėl nuolatinių varvėjimų būdavo dapilamas, o aš po remonto irgi 3 litrus supyliau. Vairo kolonėlės vožtuvas perrinktas su naujais manžetais, takeliai dar gražūs.
Slėgio reguliatorius turi didelę įtaką šiam procesui? Srautų skirstytuvas kogero turi, tai kaip ir pirmas kandidatas? O atsarginis vožtuvas? Vairas per jį paleistas, ar tiesiogiai?

Žvilgtelk į tą vairo veleno guminę movą, kuri variklio skyriuje. Būna, kad suplyšta ji.
Sekanti mintis- gal kolonėlė stringa?
Dar kita mintis- srautų skirstytuvas- kokia nors šiukšlė(kaip filtriuko atplaiša ar kita) pakliuvo. Maniškiam biksui buvo taip :evil: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 08 2011, 08:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
Žvilgtelk į tą vairo veleno guminę movą, kuri variklio skyriuje. Būna, kad suplyšta ji.
Sekanti mintis- gal kolonėlė stringa?
Dar kita mintis- srautų skirstytuvas- kokia nors šiukšlė(kaip filtriuko atplaiša ar kita) pakliuvo. Maniškiam biksui buvo taip :evil: .

Kolonėlė buvo perrinkta, išvalyta, pakeistos gumos, sutepta šviežiu molibdeniniu tepalu ir lyg ir viskas gerai su ja atrodė. Ranka sukant niekur nestrigo. Aišku teko jai pravažiuot apie tūkstantį kilometrų vien asfaltu su nusimovusia guma, bet, manau, kad tai nebus padarę didelės įtakos, be to, jau vairas sunkokas buvo ir prieš tai. Guminę jungtį keičiau kartu statydamas atgal kolonėlę, pirkau net nepažiūrėjęs būklės (o ji jau buvo gerai skilusi), nes darkart ten lįst nebenorėjau ir tik 15lt. Keikiausi ją statydamas, mat originali su įlietom špilkom, o pirkta Sasic buvo su varžtais, kurių galvutes dar reik prilaikyti. Tai kadangi ten vietos pusei rankos, o reikia dviejų, kažkaip per viršų kišau raktelį ir įrėmiau į patį veleną.

Išvada - bersiu skirstytuvą, kogero ryt. Ačiū už patarimus :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 12 13 14 15 16 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007