WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 01:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na neteko sutikt, bet tikiu, kad įmanomas ir toks variantas :)
Šiaip man labiau patinka aliumininiai karteriai, nes jie lengvai imasi ir dedasi, nesilanksto ir nesikraipo.
Bet lygiai dėl šitos savybės skardiniai yra labiau atsparesni visokioms ten avarijoms ir braukinėjimams bei daužinėjimams į kliūtis, nes net ir labai daužtus teko matyt veikiančius ir sandarius, teko ir imt, tiesint, ir jokių problemų :) Vienam buvo taip suvaryta, kad karteris pagal formą apgaubęs tepalo siurblį ir dugnas truputį papoliruotas alkūniako. Ir nieko, išsitiesino, nusidažė, ir tepalo daugiau telpa :)

Sankaba lyg ir turėtų tikti nuo 2.0i 8v (tik 8v, nes pas 16V atvirkštinė) variklio, katras buvo pas Xantia. Ir nuo 1.9D, katras buvo pas kablus Jumpy/Expert/Scudo. Bet reikia žiūrėti, ar viskas idealiai, nes yra nuskambėjusi istorija, kaip pagal katalogą analogiškai parinko ir ant 2.1TD XM uždėjo trilitrio ar tai 2.9 sankabą; ir ji barškėjo, nes nors ir šlicai buvo daugmaž teisingi ir skaičius sutapo bei užsimovė, keliais mažais matavimo vienetais (gal sotkėm, o gal netgi mikronais) skyrėsi matmenys, ar danties pločio, ar skylės diametro, ir dėl to laisvumo jis ir barškėjo.
Gal saulynas surastų kokią labai mažai naudotą, kartais tokių variantų papuola :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 02:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
nauja sankaba 8mm pagal alvydo mokyma. realiai 5.5mm nebevaziuoja...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 06:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ačiū.
Manualas apie 4x4 BX sankabas (turiu tik apie 4x4 sankabas, bet manau bus ir kitiems panašios) rašo 7,7 +- 0,3 mm, tai kaip ir atitinka Alvydo mokymą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 20:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Atsiėmiau iš PauliausJ purkštukus su visais keturiais naujais antgaliais. Ačiū jam.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 22:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kokius dėjot? Originalius BXinius, t.y. DN0 SD289? Ar pigiuosius nuo 1.9TD, t.y. DN0 SD299?
O gal išvis priderinot Rotodiesel purkštukus? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 22:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Dar pasitikslinsiu prie progos. Žinau, kad nebrangūs BOSCH ir kad 150 bar.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Vas 28 2015, 20:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Variklis pagaliau surinktas nuo karterio iki galvos dangtelio. Nuo paskutinio atnaujinimo:
1. prisukta galva su varžtais nuo kito motoro.
2. sureguliuoti vožtuvai. Buvau sureguliavęs ant stalo, bet priveržus prie bloko visi iki vieno susitraukė per 50 um ir teko reguliuoti iš naujo. Teko nusipirkti tris tabletes, dvi iš jų nušlifuoti rankytėmis po 40 um kad tarpas pasiektų normą, nes tokių, kokių reikia neturėjo. Kai tiek nedaug, tai drąsiai galima padaryti su pakankamai kietos medžiagos švitriniu popieriumi ant lygaus kieto pagrindo. Idealiu atveju stiklas, neidealiu tinka ir taburetė iš laminatos plokštės :) Naudojau 220 grūdėtumo aliuminio oksidą. Reikia įsitikinti, kad popierius lygiai guli (galima pašlapinti, kad priliptų prie stiklo arba laikyti ištempus kita ranka), nes kitaip labiau šlifuosis kraštai, nei vidurys. Be to, reikia dėmesingai spausti tabletę taip, kad nepasidarytų pleišto formos. Tablečių gavau Robete po 1 Eur.
3. prisuktas galvos dangtelis.
4. Iš dviejų motorų sukomplektuotas ir nuplautas beveik tvarkingas diržo apsaugų rinkinys.
5. susukti į vietas purkštukai, patikrintos ir susuktos pakaitinimo žvakės.
6. prisuktas visas paskirstymo diržo komplektas. Įtempimo spyruoklės cilildriukas buvo visiškai užkirmijęs, todėl teko pasmurtauti kol įtikinau išsiardyti.

Neturiu normalių techninių priemonių, todėl daugiausiai laiko suryja 20 metų tepaluose mirkusių dalių skalbimas pradedant apsaugomis ir baigiant aliumininėmis variklio detalėmis.

Čia norėčiau pastebėti, kad ne gamintojo manualuose gali būti ir būna klaidų, YPAČ tarp prisukimo jėgų. Būna supainioti duomenys tarp motorų, paimti ne iš tos eilutės, neteisingai suapvalinti ir panašiai. Todėl būtina turėti arba kelis skirtingus manualus ir tikrinti arba oficialų manualą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Vas 28 2015, 23:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
del skalbimo galiu pasakyt kur puiki skabbykla grubiems daiktams-tai plaunu pats po 12 nakties. nei zmoniu, nei eiliu nei piktu akiu... o seip pasiimi salerkos 5litrus, ir benzo litra. su salerka viska nuskalbi kokioj baleikoj, su benzu nuriebalini. poto salerka per koki skudereli ir bakan su benzu. salerka praeis dar pro du filtrus masinoj o benzo net nepajus...
kada kursi?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Vas 28 2015, 23:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 23 2011, 21:33
Pranešimai: 320
Galetu forumo laika sutvarkyti, nes domcikas jau gyvena pavasariu, o as ziema 23:34

_________________
_______________________________
Ex... Citroën C5 2006, 2.0 HDI, mechanika, Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 01 2015, 11:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tokio dalyko, kaip forumo laikas, išvis nėra. Forumas sukasi globaliniu laiku, o kokį rodyt jums, pasirenkat pats. Dešinėj viršuj "User Control Panel". Tuomet kairėj pusėj "Board Preferences". Ir ten apačioj pasirenkat arba pasikeitusią savo laiko zoną arba pasirenkat teisingą laiko zoną ir įsijungiat vasaros/žiemos laiką. Aš paprastai išvis nesuku galvos dėl to laiko, tai pas mani ten belekas nustatyta :)

O kolegą assembled sveikinu su motoro surinkimu. Šis motoru surinkimas buvo daromas daug kruopščiau ir tiksliau, negu maniškio motoro, nepaisant to, maniškis taip pat buvo stipriai nuskalbtas ir nuplautas ir viskas užsandarinta naujais sandarinimo elementais, stengtasi labai neišlipinėti iš darbinių matmenų normų. Kolkas vis dar sandaru, atrodo, nes per pusę sintetinio tepalo keitimo periodo, pačio tepalo sumažėjo tiek, kad iki periodo pabaigos dar tikrai nereikės dapilti. Čia įvertinant ir tai, kad mano motoriukas yra be vožtuvų gumelių, taigi sukakus jo amžiui jau beveik 26 meteliams, tikriausiai visai normalu, kad to tepalo per ne idealiai sandarius vožtuvų nuspaudimo stumoklius, per padilusius vožtuvų kotelius ir jų įvores gali šiek tiek sudegti, kad turbina gali šiek tiek leisti.
Seniau per 10kkm nereikdavo dapilti, bet variklis buvo visas paišinas, kur galvą įkiši, o dabar, kiek sugebu įžiūrėt iš viršaus, lyg ir švarus, dar kišim galvą vėliau po juo ir žiūrėsim :)
Maniškis motoriukas jau kaip minėjau nuvažiavo 7,5kkm, ir vis dar sukasi labai neblogai, o jei seniau prie -20C užsivesdavo labai sunkiai ir daug sukant, tai dabar po nakties prie -21C prireikė 2-4 apvertimų ir trim cilindrais užsivedus, po dar kelių sekundžių į darbą pakilo ir ketvirtasis :) Nors stumokliai kaip buvo, taip ir liko klibantys bloke :)

Ačiū už teorinę techninę pagalbą renkant motorą. Linkiu ir taviškiam ilgo ir kantraus darbo :)
Vožtuvus, kaip supratau, reguliavai idealiai iki matmens? Man taip pavyko pataikyti ne daugiau pusės, o kitus, naudodamas turimas iš 2 savo motorų surinktas ir dar kelių žmonių atiduotas pavienes tabletes, taikiau, kad būtų kuo mažiau mažesnis, kadangi laikui bėgant, jis didėja.
Užtai nereikėjo rūpintis rinkti ir pirkti tablečių, plius atmetama paklaida tarp mano tarpumačio ir mikrometro bei tablečių gamintojo paklaida, nes visas susimatavau pats. Galėjau dar kreiptis ir pas mane, būtume gal ką parinkę, nes liko dar nemažai sunumeruotų ir sumatuotų tablečių.
Senas tabletes naudojant, yra dar šioks toks niuansas, kad jei motoras nemažai nuvažiavęs, ten būna visai nebloga duobelė, tai reikia arba matuoti šone ir jas apversti, arba matuoti viduryje ir palikti kaip buvo :)

P.S. ir traukia labai neblogai, taip kad turbinai gerai įsisukus (šiek tiek atsukau kojelę) iki didesnių apsukų, sučiulpia savadarbę oro paėmimo iš filtro žarną.

P.P.S.
Būtinai prieš užvedimą užpildyk turbiną (bent kiek subėgs pradžiai) tepalu. Visos kitos detalės (indėklai, ir net velenėlis), esant geram siurbliui, greitai to tepalo gauna, o turbinos vamzdelis ilgokas ir su jų nemažais sūkiais, būna daug apgadintų ir sugadintų turbinų...
Pradžioj užvedus tikriausiai turėsi nekokį darbą ir daug daug troškinančio ir akis griaužiančio dūmo, tai siūlau arba tą daryti lauke, arba atsidaryti visas garažo ertmes ir viduje vistiek nebūti, tik kartais užsukti pažiūrėti, ar niekur nelaša aušalas (po ilgos sausos prastovos, radiatoriai mėgsta taip padaryti) ir žvilgtelėti į temperatūros daviklio rodmenis. Prasidirbs, kaip sakė ispanas Francisco: "It's like new motor now, You must wait" :)
Manrods ir Hayneso manualuose tiek Engine overhauling yra paskutiniai punktai, kad po surinkimo ir užvedimo pradžioj (kartais ne visai netrumpai) gali būti nemažai dūmo, smarvės, kalenimų ir traškesių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 01 2015, 11:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
kada kraunam bx'an?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 01 2015, 12:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 24 2006, 13:42
Pranešimai: 92
atsiprašau, kad lendu į temą su savo klausimėliu, bet pabandysiu :) Pakeičiau kuro siurblį iš Lucas į Bosch, pastebėjau, kad paskirstymo dirželis nori lipt lauk nuo siurblio skriemulio. Gal kas susidūrėt su problema panašia? Siurblio kronšteiną uždėjau kitą, tingėjau persukinėt „špilkas“ Gal pabandyt dėt senąjį kronšteiną, ar kokias plonas poveržles pabandyt padėt po priekiniais kronšteino varžtais?

_________________
90 BX td, projektas
donorai -98 Xantia 1.9td, 00 Xantia Activa V6
00 Xantia Activa 2.0HDI,
02 Xsara Picasso 2.0HDI
01 Xsara 2.0HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 01 2015, 13:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Sveiki, Domai.
Skriemulį uždėjote tikrai gimtąjį to siurblio? Ne nuo kokio kito, naujesnio Bosch ar panašiai? Nors teoriškai turėtų netikti, bet su tom įvairiom siurblių/variklių/galvų/blokų kartom juk visokių nedidelių nesutapimų pasitaiko, nors ir išoriškai beveik viskas identiškai atrodo.
Kiek nori lipti lauk tas dirželis? Ir ar jis sukant ten atsistoja truputį išlindęs ir toliau laimingas sukasi, ar lipa lauk toliau? Jei ten vos vos, kokiu milimetru ar keliais, labai nesukčiau galvos, nes turėjau taip pat tokį motorą, kuriam būtent ant siurblio skriemulio buvo išlindęs šonan milimetru ar keliais, ir dar apie milimetru, motorui sukantis, judėdavo į šonus. Su tuo motoru daug nenuvažiavau, gal apie 20 tūkstančių, bet kažkokių pasėkmių nepastebėjau.
Ir manrods, kad tai pradėjo vykti būtent tada, kai įvyko bloko keitimas, t.y. kai variklio visuma (siurbliai, kronšteinai, galva, visi guoliai, sankabos ir t.t.) buvo surinkti ant kito bloko, kuris buvo naujesnio tipo. Bet garantuoti negaliu, nes prieš tai nebuvau labai ten įsižiūrėjęs.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 01 2015, 17:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 24 2006, 13:42
Pranešimai: 92
skriemulys, siurblys ir siurblio kronšteinas nuo vienos mašinos, tai yra kartu nuimti nuo 98 Xantios, uždėjau ant 97 306 peugeot motoro. Toks įspūdis, kad jeigu nebūtų pagrindinio alkūninio veleno skriemulio ko gero liptų laukan ir toliau, dabar panašu tas skriemulys ir nebeleidžia jam lipt išorėn. Nekabina ant siurblio skriemulio kažkur apie milimetrą. Nesinori taip palikt, panašu, kad reiks nurinkinėt guolius, skriemulius, tikrintis viską.

_________________
90 BX td, projektas
donorai -98 Xantia 1.9td, 00 Xantia Activa V6
00 Xantia Activa 2.0HDI,
02 Xsara Picasso 2.0HDI
01 Xsara 2.0HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 01 2015, 17:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Domas rašė:
skriemulys, siurblys ir siurblio kronšteinas nuo vienos mašinos, tai yra kartu nuimti nuo 98 Xantios, uždėjau ant 97 306 peugeot motoro. Toks įspūdis, kad jeigu nebūtų pagrindinio alkūninio veleno skriemulio ko gero liptų laukan ir toliau, dabar panašu tas skriemulys ir nebeleidžia jam lipt išorėn. Nekabina ant siurblio skriemulio kažkur apie milimetrą. Nesinori taip palikt, panašu, kad reiks nurinkinėt guolius, skriemulius, tikrintis viską.

Jei nelipa daugiau ,tai ir nebelipt turėtų :roll: ,esu matęs ir ardęs kur buvo gal 4mm,apsaugos pratrintos :doom:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 13 14 15 16 17 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007