WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 14:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 16 2009, 22:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
:idea: Va cia tai ideja :!: Viskas kaip ir aisku, tik is kur ta krumpliu pora paimt?
P.S.: max greitis man nera aktualu, daug svarbiau pagreitis - bet ir cia niekis palyginus su gana aukstom apsukom palengva vaziuojant tik 80km/h.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 07:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
arunasgsxr rašė:
Viskas kaip ir aisku, tik is kur ta krumpliu pora paimt?
Susirask pilną BXo manualą; ten yra (tiksliau, turėtų būti- pats nesigilinau, bet pvz. XMams tas yra), į kokius variklius ėjo kokios dėžės ir kokie jų perdavimo skaičiai. Ir kiek kuris krumplis turi dantukų. Gal nereiktų nė skersti dėžės ir keisti krumplių; paprasčiausiai pakaktų įsimesti ją nuo kito variklio su visais pričindalais. Čia tik idėja bendrais bruožais; deimantukas tau tiksliau patartų; jis ir su BXais jau daug metų draugauja, ir dėžę ne vieną yra pabėręs.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 21:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
100 procentu negarantuoju, bet gal ir turbo deze iseitu jam idet. sankaba ir smagratis tikrai netiks. bet tik ar jis "neuzdus", 5 pavara ijungus...
jei istikro noras yra, galeciau sia info patikslint. turiu ir bloku ir deziu...

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 21:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Žmogui pakaktų pailginti vien penktą pavarą; teoriškai, visą problemą galima išspręsti vien tos pavaros krumplio pakeitimu... :roll:
O dusimas įmanomas, jei smarkiai apsiskaičiuoti. Bet kaip pasekmė, max. greitis kris tarkim ligi 130km/h, bet ir tada apsukos bus vos palei 3krpm. Žmogus kažko panašaus ir pageidauja. Važiavimas 100-u km/h bus megaekonomiškas ir tylus.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 21:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
bet vis del to: nieko nerasi geriau, kaip paskaiciuota ir padaryta gamintojo... zinoma, cia tik mano nuomone.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 21:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gamintojas visada stengiasi visiems įtikti, o sūrio už dyką nebūna. Nori pagreičio- reik apsukų. Nori max. greičio- reiks, kad max. galia būt prie didesnių apsukų. Nori ekonomijos- apsukos turi būti kuo mažesnės. Nori kad tyliau važiuotų- apsukos turi būti kuo mažesnės. Idealu visais aspektais būtų, jei prie 100km/h apsukos būtų 800rpm, bet jokia keturcilindrė dvilitrė mašina tokiomis sąlygomis nepavažiuos, nes neišvystys tų reikalingų 15-20AJ.
Ir kad išsivartyti iš to užburto rato "gamintojas taip nurodė", akcentuojant žemesnius sūkius autostradoje, tektų būtent žaisti su penktos pavaros krumpliu (tada kitais bėgiais nei sąnaudos, nei pagreičiai nepakistų). Tik, greičiausiai, max. greitis kažkiek sumažėtų; nors tą galima kažkiek kompensuoti kiek padidinus kuro padavimą (kas iškart atsilieptų sąnaudoms). Va todėl ir geriausia yra ką gamintojas nurodė; išlošti, kaip ir didumoje "tiuningo" atvejų, galima bet kuriuo rūpimu aspektu, bet neišvengiamai praloši kitu. Šiuo atveju nukentėtų max. greitis.
Sūris visiškai dykai būna tik spąstuose :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 22:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
jep. gamintojas, del to, ir siulo ne viena varianta: dyzeliai, turbo dyzeliai, ivairiu galingumu benzinkos... tik rinkis... :D

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 11:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Bet kai perki po dvidesimties metu tai net spalvos nelabai gali pasirinkti :mrgreen: ziuri kad tik kiaurai perpuves nebutu, kad variklis labai nezvangetu, ir kad vaziuoklej nors sveika vieta butu :mrgreen: Kai pirkau nepasake : va ziurek turim :arrow: 16V, GTI, D, na ir stai dar TD rinkis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 13:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Apie tą dėžę ir pavaras galutinį žodį turėtų tarti deimantukas; va tik kad kažkur jis prapuolė :roll: . Teks palaukti, kol atsiras.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 17:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Nera cia skubu, tiesiog turiu antra greiciu deze ir kad jau tokia minti "uzmetet", tai pagalvojau neprosal butu ja "uztiuninguot", ir kada nors ar prie progos imest ja imasina. Siuo metu masina diena dienoj reikalinga vaziuot, o pakeist deze mano salygom tikrai uztruktu...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 20 2009, 19:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Esu as perrinkes tu deziu nemazai,bet keisti krumpliu dantu skaiciu neteko. Tiesiog nebuvo tokio poreikio nei man, nei tiems, kam perrinkinejau. Zinau, kad zaisti su dantu skaiciumi galima. Juk girdejau, kad tai daro sportininkai. Bet tam ko gero reik gan tiksliu paskaiciavimu ir nemazai laiko. Kaip zinia tas atima labai nemazai laiko ir nemazai pinigu.
Kas del mano patirties vazinejant su beiksais. Kiekvienas variklis skirtas matyt tam tikram vaziavimui. Su turbo d beiksu beveik niekada nevystau dideliu apsuku, kai nera tam reikalo. Kai reikalas yra- paspaudziu ir turiu ka noriu. Priekaistu neturiu.
Su GTI 8V- deze tikrai labai ilgais krumpliais ir apsukas nebijau vystyt beveik iki max. Nenagrinejau ir mintinai nezinau kiekvienos dezes krumpliu dantu ir perdavimo skaiciaus. Manau labai norintiems galiu padeti susirasti literaturos. Atrodo kazkur ir pats jos turiu. Jei norintis tures noro ne tik papliauksti, bet ir persirinkti deze- padesiu.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX D
StandartinėParašytas: Rgs 21 2009, 00:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Is anksto dekui, o kai reikalas pribres prie veiksmu zinosiu kur kreiptis :wink:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007