WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 14:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 07:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Susireguliuok normaliai aukštį. Pagal aprašymą, tai tu minkai vos ne ant max.
Turėk omeny, kad ir tavo "normal" pagal salono svirtelę gali būti daug aukščiau, nei tikrasis "normal" aukštis. Čia jau be ruletės nė iš vietos.

:taip: , aukstis, sprendziant pagal aprasa, per svirteles padala didesnis.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 06 2009, 19:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Norėjau pasiklaust dėl to reguliavimo. Šiandien įsivariau ant duobės ir pasižiūrėjau pirma galą.
Pagal Haynesą yra du reguliavimai (auto ir manual). Tai aš pagal tą auto, kur reikia sukti tokią apkabą aplink stabilizatorių, pastačiau į daugmaž (nelygios grindys labai) teisingą aukštį (apie 3cm nuleist reikėjo) ir priveržiau atgal.
Ir lyg stovi gerai dabar, nekrenta, nekyla. Pramaigiau rankom, nu minkštas kaip bxas, pravažiavau, lyg nebešokinėja galas. Iš vietos pajudant galas truputį smenga.
Ar toks reguliavimas geras? Ar galima ir priekį taip pasireguliuot?

Paskui, kai prieis hidraulikos ir važiuoklės eilė, bus korektoriai lupami ir plaunami, tada pažiūrėsiu kaip ten ant jų pačių reguliuojas.

Taip pat atradau sistemos nuotekio šaltinį - varva iš vairo kolonkės, pro ašies viršų. Kaip supratau, dažniausiai užtenka pasikeist salnykus. Ar galima tai padaryt iš po mašinos ar teks visgi kolonkę nuiminėt?

Ačiū

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 06 2009, 22:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Iš vietos pajudant galas truputį smenga.
Ar toks reguliavimas geras? Ar galima ir priekį taip pasireguliuot?
Nu ir gerai. BXui ką tegali pasiekti, tai kad akseleruojant priekis nepernelyg užsiraitotų, ir kad stabdant galas pernelyg nestrykčiotų. Jei gavai kažką panašaus- nu ir OK.

tadas1991 rašė:
Ar galima tai padaryt iš po mašinos ar teks visgi kolonkę nuiminėt?
Na, o tu bent kartą pasižiūrėk į kolonėlę įdėmiai, ir po to paC nuspręsk, ar įmanoma bent kurią jos įvorę ar salniką kokybiškai pakeisti nenuėmus kolonkės?... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Spa 07 2009, 14:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pasižiūrėjau iškart apžiūrinėdamas. Ir galvojau, kad jei kažkaip išsitraukus tą ašelę nuo vairo, galbūt pavyktų pakeist, jei ten tokie paprasti salnykai. Jei manžetai, gulintys grioveliuose, kaip suportuose, tada neužteks niekaip priėjimo.
Iš dalies dar geriau, galėsiu ramia širdim persirinkt kolonėlę. Tuo pačiu atsilaisvins priėjimas prie kitų detalių. Teko kadais išiminėt golfo2 kolonkę, gulint po mašina. Tai tikiuosi labai labai daug sunkiau nebus, neskaitant hidraulikos malonumų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 02 2009, 21:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
kad nusiimt asele vairo koloneles isimti nereikia. atsipalaiduoji kolonele ja paverti ir istraukinet nereikia.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 02 2009, 21:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Gaivinat,gaivinat,o ligonis dar nepamire?

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 03 2009, 00:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nepamirė, nepamirė... Lapkričio pradžioj savininkas įkrito į moralinę duobę, kai nelabai yra to darbinio ūpo, dar vis nesusitvarkau su savim (moterys, žinot... :roll: ). Tai nuo tada nekažkas tevyksta. Kadangi kurti sunkiau, tai kolkas vis kažką nusiardau, apsižiūriu, surandu naujų didelių problemų. Bet po biškį vis prieinu.

Pagrinde tik smulkmenas darau, reikia sutart dėl garažo (su duobe) ilgesniam laikui, tada ir pasibersim techninius mazgus.

Viskas išardyta ir sutvarkyta tam valytuvo variklio, bakelių ir pečiuko ventiliatoriaus skyriuj. Sutvarkytas valytuvo priek. mechanizmas, prašlifuota (ant drelės) ašis, sudėtos naujos (kiek per laisvos, bet pakaks) įvorės, sutepta, maloniai sukasi. Nutrūkęs kontaktas grįžo į vietą ir intervalas veikia.

Sutvarkytos visos 4 durys, sutvarkyti visi 4 atidarymo fiksavimo mechanizmai, suteptos spynos, lankstai, langų mechanizmai, į priekines sudėta nauja izoliacija ir uždaryta. Dvejas duris, kiek įmanoma atitiesinau. Gražiai nebus, bet man netai svarbu, bile maloniai riedėtų. Padariau skyles kolonėlių originaliuose dangteliuose, nes perdaug išsikišę pioneerių vidurinių ir aukštų pribumbasai. Tiesa, keleivio prie žemų smarkiai vibruoja, reiks dar tą dangtelį patvarkyt.

Seniau su kuro davikliu problemų nebuvo. Dabar pripylus 15l nepakilo, o kai jau pradėjo gesti, lemputė neužsidegė. Išėmiau daviklį, atsidariau, nuvaliau platą, palenkiau kontaktus, pajungiau - veikia, įdėjau į baką - nebeveikia :x teks vėl traukt arba gal prasidirbs, dauguma stovėjusių prasidirba.

Nusiėmiau galinį buferį. Och. Su dešine puse viskas tvarkoj. Kairio kampo praktiškai nėra, net iškritęs dusliaus galinio bakelio laikiklis. Nežinau kaip tvakysiu, bet teks. Kniedijimas ar virinimas svarke, antikorozija bituku. Reiks sutvarkyt ir priekinius, kaip tas vietas pavadint, kur šalia lonžeronų nežinau. Skylės. Tuom su antikorozija ir apsiribosim

Kuo toliau į mišką, tuo tamsiau. Na bet kaipnors. Dariau ir dar kažką, neviską jau ir beatmenu, smulkmenos

Foto su komentarais: http://public.fotki.com/tadas1991/bxo-remontas/
aplamai, tik dabar sudedu visas foto nuo bendros pradžios, tai čia ne iš eilės viskas bus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Paskutinį kartą redagavo 1 tadas1991. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 03 2009, 00:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ai dar norėjau paklausti. Kaip ir kuom geriausiai būtų apsaugot slenksčius iš vidaus? Minimaliai antikorozinį, keliem metam. Movilis su transmisiniu sako gerai, bet kaip jį ten gudriai supurkšt, kad visur patektų?

Kažkur dingę galiniai sleksčių kamšteliai ir matyt nevienus metus iš po galinių ratų į juos taškė viską, kas nuo kelio.

Jau jie pagraužti normaliai, na bet donkratas dar nelįsdavo. Norisi bent sustabdyt, kad toliau neprogresuotų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 03 2009, 08:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Ai dar norėjau paklausti. Kaip ir kuom geriausiai būtų apsaugot slenksčius iš vidaus? Minimaliai antikorozinį, keliem metam. Movilis su transmisiniu sako gerai, bet kaip jį ten gudriai supurkšt, kad visur patektų?

Kažkur dingę galiniai sleksčių kamšteliai ir matyt nevienus metus iš po galinių ratų į juos taškė viską, kas nuo kelio.

Jau jie pagraužti normaliai, na bet donkratas dar nelįsdavo. Norisi bent sustabdyt, kad toliau neprogresuotų.

I kitas masinas varo paprasciausia atidirbta tepala :) , bet galima purkst ir Bituku pora sykiu, ji dar praskiedus, kad nedziutu labai greit, paprastu purkstuvu - takus, praktiskai patenka visur. Kamstelius, manau, galima is plastiko sumeistraut ir "ipresuot" su kokia lipnia mastika ar klijais :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 03 2009, 10:35 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
As tai nieko nedaryciau,netikiu ,kad kas ta korozija sustabdys. Jei ten labai nedaug,tai gal,bet jei daugiau,po visu tu bruzinimu dar blogiau daros.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 03 2009, 23:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
As tai nieko nedaryciau,netikiu ,kad kas ta korozija sustabdys. Jei ten labai nedaug,tai gal,bet jei daugiau,po visu tu bruzinimu dar blogiau daros.

Esmė, kad slenksčiai iš vidaus pūna. Iš išorės jie gražučiai, bet jau ir skamba ir yra viena vieta, kur tik smalos sluoksnis ir belikęs. Tai iš vidaus pripurškus tepalo, tikrai toliau mažiau plėsis. Rūdims reikia vandens ir oro. Tepalas neduoda vandens

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 03 2009, 23:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 26 2009, 12:42
Pranešimai: 113
malonu skaityt, kiek pasidarei pats. saunuolis.

_________________
dabar: Citroen C4 Grand Picasso (2008) 2.0 b (exclusive)
dabar: Mazda 2 (2006) 1.4 b
ex: Citroen C5 (2002) 2.0 b. - 2014 atskrido Golfas, bum, R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 04 2009, 22:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
netikiu ,kad kas ta korozija sustabdys

O davai lažinamės; iš kokios dėžės gero konjako?
Surandam perpuvusios, "popierinės" skardos šmotą, perlaužiam per pusę, vieną pusę išmozojam su Noxudol750 (ar jo analogu kad ir iš Dinitrol serijos), kitai pusei nedarom nieko, ir abi dalis paliekam pvz. metams atviroje vietoje. Kad ir ant namo kraigo ar netgi lietaus latake (ant žemės palikti negerai, nes įsivels nenuspėjami faktoriai tipo "o gal čia šuniukas pamyžo, tai ir supuvo"), ir po metų su štangeliu pamatuojam, kurios skardos daugiau likę? :D
Tiek Noxudol, tiek Dinitrol atstovai teigia, kad jų antikorozinė danga sulėtina puvimą bent 95proc. T.y. kas šiaip supūtų per metus, su profesionalia antikorozine supus tik per dvidešimt. Neturiu dar tokios ilgos patirties, kad šį teiginį pilnai patvirtinti ar sugriauti, bet mačiau senutę necinkuotą Asconą, kuriai, jau gerokai pagyvenusiai, dar '96m (nedaužtai) buvo padarytas pilnas antikorozinis. Nu ir principe, bet kuri mano matyta '2000m Xantija ar XMas yra daug labiau supuvusiais slenksčiais/sparnais/dugnais, nei tasai '86 žopelis... :doom:

Jei jau uždavinys yra porai metų apsaugoti uždaras ertmes nuo prapuvimo iš vidaus, tiks bet kas, net ir atrabotkė. Su sąlyga, jei į tas ertmes nepateks vanduo, o ypač su slėgiu (tiesiai iš po ratų), galintis išplauti tą dangą. Be to, prapūti gali ir iš lauko, ne vien iš vidaus, todėl antikorozinė reikalinga iš abiejų skardos pusių. Nu ir tokiu atveju atrabotkę pamiršk; Movilis poros metų irgi neatlaikys, ir gausi mozoti iš naujo kasmet. Tokiu būdu, viskas išsilies į dideles babkes ir daug sugaišto laiko su minimalia nauda. Dėl poros metų, verčiau net nesistenk; prieš TA užpūsi skyles makroflexu, nupurkši smalike, ir praeisi, jei prisireiks.
Normaliai, nesupuvusiai mašinai pilna profesionali antikorozinė danga su visais paruošimais kainuoja ~800-1000lt, ir duodama 5m garantija. Supuvusiai ir skylėtai kainuoja iki 2klt, ir be jokių garantijų. Po kėbulo sutvarkymo darbų, antikorozinės kaina kiek krenta, bet garantija nuo prapuvimo paprastai neviršyja poros metų.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 05 2009, 09:22 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Viena smulkmena,tas antikorozinis padarytas tada kada tu rudziu arba visai nebuvo, arba vos vos,o cia kalbama apie dalini kiaura perpuvima,tai tiki nors vistasudziu galiu tepti -nieko nebus. Na nebent ziema nevazinesi,bet jei ziema-tai netepti-geriausi iseitis.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 05 2009, 18:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kažkada dingo akumo laikiklis. Atsimenu, kai pakeitus akumą jis mėtėsi po keleivio kojomis kurį laiką. Šian paėmiau tokį daiktą nuo pasato, pamodifikavau spaustuvuose ir su kuvalda, varžtas, dvi gaikės, biškį laiko ir...

http://public.fotki.com/tadas1991/bxo-r ... 02183.html

kažkada gavau dovanų šias rusiškas lempas. Taip jų nepanaudojau, kur planavau. Bandysiu sudėt vietoj priešrūkinių, aišku jau po TA.
Dabar mąstau konstrukciją laikiklio-reguliatoriaus, bet manau užteks paprasto skardos šmoto ir trijų tvirtinimo taškų ant bamperio.

http://public.fotki.com/tadas1991/bxo-r ... hasai.html

Švies kogero nekažką geriau kaip kokios atbulinio bėgio lempos, bet... bile pačiam patiks... Reflektoriai paprasti aliuminiai, gal reiks užklijuot chromine lipnia juosta. Gal lempučių būna bajonetinių galingesnių nei 21w?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007