WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Įsigijau BX
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=26948
Puslapis 426

Autorius:  Gerasdviratis [ Lie 08 2012, 17:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

tadas1991 rašė:
Siūlau kreiptis į Radoną. Sukilėlių pr. prie Klinikų. Nėra labai brangininkas, už paprastą klijavimą mokėjau 20, už visą sulaužytos šoninės plastmasės keitimą gera naudota 60. Skubos tvarka per kelias valandas, su džiovinimu kaitinant ir t.t. Jis ten uždeda tą plastmasę ant gero hermetiko ir vietoj tų plokštelių tiesiog prikabina prie pačio radiatoriaus chamutais. Atrodo dišovai, bet laiko. Čia golfui taip tvarkėm.

Siulau paziuret kiek naujas kainuoja.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 08 2012, 18:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Reik žiūrėt pagal esamo būklę ir, kaip ir sakot, naujo kainą, bet, mano nuomone, neapsimoka. Juk BX TD ten jis labai didelis, vargu ar bus pigiau 300. Kiek supratau, mašina ne dešimčiai metų nupirkta.

Autorius:  assembled [ Lie 08 2012, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Radiatorius tik šitam modeliui ir niekam daugiau. Nerandu nei naujo, nei naudoto sveiko.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 09 2012, 02:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Tame ir kampas, kad specifinis. Ar ne keturios šlangos ten jungiasi?

Autorius:  assembled [ Lie 09 2012, 07:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Keturios. Kairėje viršuje iš termostato, dešinėje viršuje iš bakelio, per vidurį nestora žarna [nežiūrėjau į kur] ir apačioje stora į variklį.

Autorius:  bardakasbx [ Lie 09 2012, 07:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

assembled rašė:
Radiatorius tik šitam modeliui ir niekam daugiau. Nerandu nei naujo, nei naudoto sveiko.

Taip, bepigu butu, jei butu universalus ir tiktu visiems tiek nuo 14 iki 19 modeliu. :) kadangi rasei, jog teka ties plastiko ir alium. danteliu jungimosi vieta, bandyciau issivales uzlipinti ta minkstaja mase - ji skysciams atspari ir kieteja gerai. Blogiau tikrai nebus, garantuoju :) ir greiciausiai beda ta, jog gumine tarpine yra kiek suejus...

Autorius:  assembled [ Lie 09 2012, 08:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Palikau Radone, šiaip ne taip nusiderėjau nuo 100lt iki 80lt.

Autorius:  assembled [ Lie 10 2012, 21:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Pataisytas radiatorius vietoje. Atrodo ne kaip, normaliai netelpa į vietą, nes sąvaržos kliūna už kronšteino, bet vaizdelis vis tik patikimas. Nebuvau sistemos visai išvarvinęs, bet supyliau ~7l antifrizo. Telpa lyg 8l?
Praėjus visą ciklą tokios žinios:
+veikia abu ventiliatoriai
+veikia termostatas
+ventiliatoriai įsijungia pašilus varikliui (šilo gal 15 min. ... :shock: )
? neaišku ar veikia antra termodaviklio, valdančio "greitą" ventiliatoriaus režimą pusė
? neaišku ar veikia indikacija skydelyje. Kaip patikrinti?

- nuo temperatūros apsukos nepriklauso. Kaip suprantu, neveikia paankstinimas/paaukštinimas esant šaltam varikliui? Visąlaik rodo kiek žemiau 1krpm.

Autorius:  bardakasbx [ Lie 11 2012, 07:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

assembled rašė:
+ventiliatoriai įsijungia pašilus varikliui (šilo gal 15 min. ... :shock: )
? neaišku ar veikia antra termodaviklio, valdančio "greitą" ventiliatoriaus režimą pusė
? neaišku ar veikia indikacija skydelyje. Kaip patikrinti?
- nuo temperatūros apsukos nepriklauso. Kaip suprantu, neveikia paankstinimas/paaukštinimas esant šaltam varikliui? Visąlaik rodo kiek žemiau 1krpm.

Tai normaliai - ventiliatorius prades suktis, kai pasieks reikiama temperatura ir ziema pvz. gali birbint vos ne pusvalandi. Indikacija gali patikrinti taip: nuleidi is radiatoriaus dali skyscio ir uzkuri masina. Jei lemputes isiziebs skydelyje, vadinasi viskas tvarkoje. Papildyk radiatoriu tik atsalus, geriausia ryte. Mano galva, apsukos nuo temperaturos ir neturi dazneti, priesingu atveju kokioje grustyje stovint butu ragai. Tapkes gi nemaigai, tai ir apsuku nedidini.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 11 2012, 07:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Cituoti:
Pataisytas radiatorius vietoje. Atrodo ne kaip, normaliai netelpa į vietą, nes sąvaržos kliūna už kronšteino, bet vaizdelis vis tik patikimas. Nebuvau sistemos visai išvarvinęs, bet supyliau ~7l antifrizo. Telpa lyg 8l?

Viskas čia gerai. Nuorinai tuo varžteliu radiatoriaus dešinėje (vairuotojo) pusėje? Reikia jį prasukus palaukti, kol pradės veržtis lauk skystis, tada užsukti. Bet tas galios tik atsidarius termostatui. Nepamenu, kiek ten telpa, bet gali būti, kad ir 7. Pavažinėk, išsivaikščios dar tas skystis, dapilsi :) Čia ne nauja mašina, kad dėl litro antifrizo pridėtų į kelnes 8)

Cituoti:
+ventiliatoriai įsijungia pašilus varikliui (šilo gal 15 min. ... :shock: )

Tai yra normalu - čia dar prie tokių temperatūrų, pamatysi, kas bus, kai bus vėsu. Aš tuos ventiliatorius matydavau ir girdėdavau dirbančius tik remontuodamas kieme, nes važiuojant neįsijungė nėkart, net kamščiuose (aišku, beviltiškuose ir nebuvau, nes Varšuvoje būta prie +5C, o kai buvom karštom dienom SKandinavijoj, tai pas juos kamščių nėra. Beje, kabluko su tokiu pat beturbiniu varikliu ventiliatorius beviltiškam kamšty Barselonoj taip pat nelabai rodė veiklą, nors ir radiatorius mažas ir propeleris vienas.

Cituoti:
? neaišku ar veikia antra termodaviklio, valdančio "greitą" ventiliatoriaus režimą pusė

Antro greičio pas mane nėra, tik nepamenu, kaip tai nustačiau. Ar tai daviklis dviejų kontaktų, ar tik du laidai. Man atrodo, kad tik du laidai, kurių spalva mėlyna. Betkuriuo atveju, nereikia to antro greičio, nes neįsivaizduoju, ką reiktų daryti, kad užkaitintum šitą variklį.
O jei antras greitis pas tave yra, patikrint paprasta sujungus du kontaktus daviklyje. Daviklį patikrinsi virdamas puode ar kitaip kaitindamas nebent, arba nesvietiškai užkaitindamas variklį, pvz atjungęs radiatorių.
Cituoti:
? neaišku ar veikia indikacija skydelyje. Kaip patikrinti?

Indikaciją skysčio trūkumo patikrinsi nuleidęs skysčio žemiau daviklio, esančio bakelyje iš nugaros, o ne radiatoriuje (Bardakui neteko turėti BX su atskiru išsiplėtimo bakeliu). Bet jei jis dar bus šlapias, gali ir ne visada dirbti. Šiaip šitiem varikliam skysčio trūkumas nėra tragedija, maniškis ilgą laiką važinėjo tuščiu bakeliu, nes paprasčiausiai ten kažkur šlangos leido ir išsiplėtimo bakelis beveik visad buvo tuščias.

O užkaitimo indikacijos patikrint nežinau kaip, tikriausiai gautųsi sujungus tuos du daviklius, esančius prie termostato, į masę, turėtų užsidegti geltona arba raudona, priklausomai nuo daviklio. Per 10 metų BX eksploatacijos neteko matyti nei vienos iš tų lempučių degančių.
Cituoti:
- nuo temperatūros apsukos nepriklauso. Kaip suprantu, neveikia paankstinimas/paaukštinimas esant šaltam varikliui? Visąlaik rodo kiek žemiau 1krpm.

Termostato korpuse tam skirtas įsuktas papildomas termostatas su troseliu, valdantis siurblio svirtelę, esančią gale, prie variklio. Aš tą termostatą pasikeičiau nauju, šiek tiek pradėjo veikti, bet ne stebuklas, nes tingėjau tiksliai reguliuoti.
Jį galima nusipirkti, tinka nuo betkokio automobilio su XUD varikliu, skiriasi tik troselio ilgis. Pirkau Mehary ar Robete - kaina apie 45Lt.

Atleiskit, Bardakai, bet atvirkščiai, turi apsukos mažėti vėstant varikliui :) Dyzeliniai varikliai šalti mažomis apsukomis labai jau kalatojasi, tam teisingai šiek tiek kilstelimos apsukos iki sušyla aušinimo skystis. Kitaip šaltas variklis prie -25C kartais net atsisako dirbti be gazo.

Autorius:  bardakasbx [ Lie 11 2012, 08:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Issipletimo bakeliai visuose buna, tik radiatoriu talpa ir forma kiek skirtinga. RE14 (benzinas) buvo sparno sone link paneles, tik nezinau, ar tai turi mintyje, tadai. Apsukos saltam variklyje zemesnes, neginciju, bet nesukyla tiek stovinciame auto, kad liptu virs raudonos ribos. Yra numatytos darbinis rezimas ir tiek. Dyzelini kiek pasildai, benzininiu praktiskai judi is kart ir jei apsukos labai dideles, tai jau, manau degimo nustatymo problema, ar as klystu?

Autorius:  assembled [ Lie 11 2012, 11:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Bardakui dėl apsukų:

Aš turiu omeny, kad apsukos esant šaltam varikliui nesukeliamos arba nepakrenta esant šiltam - visada vienodos. Turėtų esant šaltam kiek sukilti Tado minėto troselio su termostatu dėka.

Dėl indikacijos tai turiu omeny perkaitimo lemputes. Lygio indikacija veikia puikiai.

Ačiū už patarimus ;)

Autorius:  assembled [ Lie 12 2012, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Ryte priekis nepageidavo kilti. Siurblys užkėlė sistemoje slėgį, pradėjo suveikinėti periodiškai, galas pakilo, o priekis liko vietoje. Užkėlus rankenėlę į viršų ir vėl nuleidus iki normalios pakėlė ir priekį.

Priekinis aukščio korektorius reikia perrinkti?

Autorius:  tadas1991 [ Lie 13 2012, 08:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Korektorius, o gal ir aukščio reguliaimo mechanizmo išdilimas - gale bent jau stovi tokia varinė įvorė ant traukės, kuri kišasi į skylę tilte. Gal ir prieky panašiai.
Pas mane panašios problems buvo dyzelio gale, tik problema ne kylant, o leidžiantis iš Max į Normal. Būtent tos įvorės bėda.

Autorius:  assembled [ Lie 15 2012, 20:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Įsigijau BX

Stabdžių krano grįžtamos šlangos žliaugia. Nespaudžiant pedalo koks 100ml/min., spaudžiant tikriausiai 1l/min. Beje, užgesinus variklį girdisi šnypštimas, kuris vos prilietus pedalą nutyla.

Puslapis 426 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/