Juozas rašė:
Ne į temą, bet dažnai pagalvoju, kodėl dabar tokių mašinų negamina? Nu padarytų BX2 - tegu biškį ir suapvalina formas (nors man kaip tik būtų nerealu jei paleistų naują mašiną retro išvaizdos tokios) nereikia jokių elektronikų, gi ir pigu pagamint būtų, ir paklausa kokia, bent jau tokiose šalyse kaip mūsų - gi garantuota. Įsivaizduokit tokio komforto, dydžio, dizaino ir funkcionalumo mašiną už mažą kainą - gi šakės:) Nu galima pridėt kokį centrinį ar vairo stiprintuvą, bet iš principo būtų galima gaminti būtent tokį, koks anksčiau. Dėl saugumo, aišku pridėtų visur abs'us ar dar ką. Įdomu, kiek kainuotų antros kartos bxas, pagamintas dabartinėm sąlygom - 30, 40 tūkst litų?..
Gaila, kad tokie laikai praėjo.
Vat mano mintys apie mašinas dažniausiai kyla tokios pat. Po 10 metų jau nebegalėsi važinėt tokiom paprastom ir puikiom mašinom, paprasčiausiai nebebus įmanoma gauti dalių ir paskutiniai gyvi egzemplioriai supus, teks pirkt elektronines su visais navarotais, kur nutrūksta vienas kokio dačiko laidelis ir nebevažiuoja. O taisyt keikvieną šūdą reiks vežt prie kompo jungt, nes kitaip ten tiek velnio, kad nesurasi. Salone lemputė nebeveiks, seniau nuvalei knopkės kontaktus, dabartiniam relė kainuotų 10lt, bet kadangi ten įjunginės kompas, pirksi kompą už 200. Ateini ryte prie mašinos, o kompas tau sako, kad užkaitęs variklis ir šiandien niekur nevažiuosi, nu nafik...
O BXuose ir vairo stiprintuvas, ir centrinis, ir ABSas buvo, gal jum kliuvo koks baltos kibirinės kompektacijos vienetukas. Tiesa, kiek girdėjau, nuo kažkelintų metų pagal ES standartus į kiekvieną mašiną jau privaloma ir saugos pagalvės ir EBS ir ESP ir dar kažką statyt.