assembled rašė:
Mane kažkaip keistai veikia jūsų kalbos apie stabdžių glušinimą ir eksploataciją

Pas kas antrą Lietuvojs hidrocitrą galiniai stabdžiai tokios būklės, kad stabdžių glušinimas gal tik 10proc. pamažintų jų efektyvumą. Matytum, kokių diskų ir kaladėlių, arba kaip išvirtusių suportų randam, i žmonės nenori jų keisti ar remontuoti, nes "gi brangu". Tam tikrai prasme saugiau važiuot be galinių stabdžių, žinant, kad jų neturi, negu anaip.
Su ilgiais yra taip:
1. Stabdžių jėgos vamzdis į suportus. Stabdžių kranas - trišakis ant galinio tilto. Iki RP 4346 - ilgis 3035mm, nuo RP 4347 - 3100mm. (matomai, seno modelio stabdžių kranas kitaip pasijungia)
2. Stabdžių krano maitinimo nuo tilto slėgio vamzdis. Keturšakis ant galinio tilto - stabdžių kranas. 3375mm.
3. Grįžtamas vamzdelis. Aukščio korektorius - sujungimas su žarnele ant priekinio tilto (ten tilto gale nėra štucerio, pereinia į žarniuką) - 3729mm.
4. Galinio tilto pagrindinis maitinimo vamzdis. Apsauginis vožtuvas - aukščio korektorius. Originalo kodas 95595683, bet ilgio neduoda. Reikia matuotis gyvai.
Čia yra ilgiai stiprintuviniam. Be vairo stiprintuvo turėtų būti tas pats, nes į galinį tiltą ten lyg ir niekas nesiskyrė, o komponentai taip pat tose pačiose vietose. Universalo ir hečbeko skirtumų nerodo, nes anot Dominyko, o ir man pačiam tikrai taip panašu, kad universalui tiesiog dadūrė skardos ir balkių gale, o bazės ilgis liko tas pats

yra skirtumų 4x4, bet jei reikia, galiu ištraukt ir jam.
Iš praktikos galiu pasakyti, kad visada gerai prisidėti kokius 5, kartais net 10cm atsargos, nes rankomis lenkiant, kad ir kaip stengiesi pataikyt identiškai pagal formą, gaunasi truputį ilgesnis už originalą, o paskui, išlanksčius jau visą ilgąjį vamzdelį ir pritrūkus tų 5cm, labai erzinantis dalykas, kai reikia iš naujo perlankstyt nuo pat pradžios
