Taigi, pakeičiau kuro ir oro filtrus.
Taip pat, pakeistas diržas, guolis, pompa, supyliau naują antifrizą, kiek išbėgo (viso labo kokie 3-4L) vietoj tamsaus tamsaus seno.
Veleno ir velenėlio salnykai ir dangtelio tarpinė, kad nešlapintų variklio ir diržo. Tuo pačiu sureguliavau vožtuvus ir pakeičiau naujomis žvakes, sureguliavęs tarpelius, po ko variklio trauka žymiai pasmagėjo. Tiesa, aksceleruojant kažkas pakalena, tad įtariu, kad būsiu kažką suklydęs su vožtuvais ir dangtelį teks nusilupti darkart.
Pakeičiau pusašio pakabinamą guolį, nes buvo visai subyrėjęs ir skleidė baisius garsus. Ištraukti iš kronšteino nereikėjo, atsukus kronšteiną nuo variklio ir pajudinus pusašį, šaratai išbyrėjo ir pusašis išsitraukė tiesiog taip. Oboimas nukaliau atskirai. Pakeičiau to pusašio salnyką ir dėžės tepalą. Šiek tiek drėkstantis anos pusės (trumpojo pusašio) salnykas dar liko senas, nes nebeužtekau laiko. Bet kadangi dėžėj radau visiškai medaus tirštumo beveik juodą tepalą, visą blizgantį nuo metalo drožlių, o abudu kamščiai buvo tuo metalu tiesiog vos nukrapštomai aplipę, tai prie tos dėžės dar vistiek reiks lįsti, keisti darkart tepalą praplovimo tikslais, tai ir taip palikau, ir viršutinio kamščio tarpinės net nedėjau, o apatinio nekeičiau, o tepalą supyliau lievą 80w90. Paskui bus sutvarkyta, nes detalės yra.
Tuo pačiu vienu kronšteino nuėmimu pakeičiau apatinės variklio pagalvės abubu sailenblokus. Su mažojo sailentuko varžtu turėjau daug bėdų, kadangi buvo priaugęs prie sailento įvorės (teko viską pjaustyti, darantis spec įrankių sprendimus).
Ir tuo pačiu, kad buvo atsiradę sočiai vietos, išsiploviau priekinį korektorių, kuriame radau DAUG gliaumų ir metalo košės, po ko automobilio priekis į rankenėlės judesius pradėjo reaguoti realiu laiku. Gaila tik tai, kad galinis kolkas liko neplautas ir dėl pinigų stygiaus neišėjo pakeisti nors ir švaraus ir skaidraus, bet jau perlamutrinio LHMo.
Bejudinant korektorių įtrūko viena žarnelė iš seniems BXininkams tikriausiai puikiai žinomo ant priekinio tilto esančio guminio drenažo voro-krabo-pirštinės, kurią, su Dominyko konsutacija, patvarkiau. Nulaužiau iki galo, įkišau kažkokio plastikinio vamzdelio galiuką, ir kadangi tas žarnagalis buvo jau visai miręs (maunant ant korektoriaus skilo pusiau išilgai), panauojau dyzelinę grįžtamąją žarnelę.
Pakeičiau abi priekinių amortizatorių grižtamasias, kurių buvo nutrūkę trys iš keturių žarnelių. Vieną įdėjau naują, kitos negavau, taigi panaudojau turimą jau paskilinėjusią, bet dar ilgokai gyvensiančią naudotą. Įdomu, ar panaudojus trišakį, ten būtų galima pajungti paprastą viengubą Xantijos? Nes jau dabar jų nebėra pirkti naujų, abejoju ar dar atveš...
Betkuriuo atveju, dabar iš LHMo vietų liko tik šlapiuojantis slėgio reguliatorius ir bus viskas tvarkoje, gal tvarkysiuos jį pavasarį, nes nebesinori kišti ten pirštų.
O šiaip smagiai važiuoja mašinytė, ir svarbiausia, kad važiuoja...
Ta proga truputį pavažinėjom po Lieuvą, viso labo 550km, parsivežėm DYDELĮ krovinį BX dalių (be galo dėkingas Andrieniui ir AuriuiKo

). Paskui, kai gausiu, jei nepatingėsiu, įmesiu nuotraukų, kaip mes ten vežėm
Reikia tvarkyti arba keisti spidometro trosus arba ir patį spidometrą, nes prie šalčio, pasirodo - tragedija, keli laipsniai minuso ir kol neprašyla (gali būti ir 20-30km) rėkia taip, kad nesigirdi muzika. Būtų fain įsidėt su apsukomis, bet tada vargelis pasijunginėjant elektroninį laikrodį stebuklingajame stalčiuke.
Įsigijau ir ratukus, beje. Berods Assembled'as irgi tokius turi. Mano tik be dangtelių, bet gražūs ir taip, svarbiausia - originalūs
