WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 11:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 09 2009, 00:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
1. Prieš kelis metus buvo dingęs pūtimas, padarė tiesiai nuo spynelės pilna eiga. Paskui sutvarkė, pakeitė tos rankenėlės kontaktą. Vėl sugedo, buvau padaręs mygtuku nuo akumo. Sutvarkyta vėl pakeitus visą tą platą su rankenėlėm ir kelias dienas veikė. Paskui vėl nudingo tas pūtikas ir tiek.

Bandžiau nuo akumo į pačio variklio fiškę - veikia. Nusiardžiau snukį to daikto - kontaktuose kaip ir viskas neblogai atrodo, nors to balto disko nuėmęs nebuvau, bet su testeriu tikrinant sukiojant varža keičiasi tarp kontaktų. Gal kas žinot kuriuos kontaktus tos platos fiškėj sujungus turėtų įsijungt ventiliatorius, kad galėčiau patikrint? Visaip bandžiau, neveikė, bet kai jų 5, kombinacijų daug.

Šiaip sklendės be problemų stumdosi, tai mąsčiau gal bandyt jungt tą pūtiką per kokią golfo 4 padėčių rankenėlę? Nemačiau, kad jos gestų, tik aišku originalas geriau visad.

2. Užvedus variklį kartais neveikia elektros navarotai (langai, liukas, valytuvai ir t.t. Žodžiu viskas, išskyrus šviesas. Išjungi degimą, vėl įjungi, užvedi ir veikia. Kartais pavyksta iš kelių kartų tik. Tiesa, įjungus tik masę veikia visad viskas, dingsta užvedus. Pastebėta, kad taip daros, kai karštesni orai, žiemą nebūdavo. Ką žiūrėt? Kokia relė gal tam reikalui yra?
Ar spynelė? Jei ji, tai ar kontaktai atskirai prisisuka ar bendram bloke?

3. Kiek tepalo maždaug eina į 1,7td variklį?
Kiek eina į dėžę ir koks klampumas pilasi? Ar yra būdas lygį pamatuoti?

4. Priek. kairės pusės hidrocilindras leidžia kažkiek. Sunkiai tvarkosi? Ar galima pakeisti ten tik kokius salnykus ar per sunku daryt ir dėt gerą naudotą? Išvis garažo sąlygom pasidaro tokie darbai? Ir šiaip bxas jau greit sėda, porą h teišstovi. Kur dažniausiai sliekai būna su jais?


5. Kai tėvas važinėdavo, sakė jam galiniai ratai skęčiasi jau. Žinojau apie šitą problemą su pežais, bet ten galas specifinis torsioninis. Ar bxam yra tokia problema ar prisvaičiojo kažkam kažkas? Plika akim tai nieko nesimato.

6. Stabdžiai. Šiaip veikia puikiai. Neužvedus variklio visai neveikia. Kai man pasakė šitą, sakiau stipriai spausk, stiprintuvas neveikia, bet kai įsėdau ir paspaudžiau - tikrai visai nestabdo. Gedimas ar specifika?

(ačiū, kas netingėsit atsakyt. Greitu metu bus dar klausimų. Gaivinu sau nuo kalno lėkusį (dėl tų pačių stabdžių) ir metus nevažiavusį bxą, tai čia vis kažko neaiškaus atsiranda. Kai metų tik 17 ir rimtai tvarkyta tik VW...)

Pora foto, čia dar prieš nelaimę, 7 metų gruodis: (atleiskit už aplinką)
http://images50.fotki.com/v1530/filehktt/f9384/9/1062329/7726889/2.jpg
http://images50.fotki.com/v1529/file9wqP/f9384/9/1062329/7726889/1.jpg

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 09 2009, 05:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Cituoti:
1. Prieš kelis metus buvo dingęs pūtimas, padarė tiesiai nuo spynelės pilna eiga. Paskui sutvarkė, pakeitė tos rankenėlės kontaktą. Vėl sugedo, buvau padaręs mygtuku nuo akumo. Sutvarkyta vėl pakeitus visą tą platą su rankenėlėm ir kelias dienas veikė. Paskui vėl nudingo tas pūtikas ir tiek.

Bandžiau nuo akumo į pačio variklio fiškę - veikia. Nusiardžiau snukį to daikto - kontaktuose kaip ir viskas neblogai atrodo, nors to balto disko nuėmęs nebuvau, bet su testeriu tikrinant sukiojant varža keičiasi tarp kontaktų. Gal kas žinot kuriuos kontaktus tos platos fiškėj sujungus turėtų įsijungt ventiliatorius, kad galėčiau patikrint? Visaip bandžiau, neveikė, bet kai jų 5, kombinacijų daug.


kai man neveikė, pirmiausia pasitikrinau patį varikliuką, po to prie variklio yra tokia varžų ar kaip ten pavadinti sistema-atsisuka ir išsitraukia.Ten radau oksidacijos .Nuvaliau. Po viena plokštele yra tokia apvali aliumininė dalis.Atlenkiau tą plokštelę, išėmiau tą apvalią dalį, išvaliau, įdėjau tiesiog storesnę tokio pat skersmens veržlę, kad būtų geresnis kontaktas- pradėjo pūsti.Kitas gedimas būdavo dėl pridegimo po pačia rankenėle, kuria valdai greičius. Kaip supratau, ko gero nebuvai išardęs iki galo jos.

Šiaip sklendės be problemų stumdosi, tai mąsčiau gal bandyt jungt tą pūtiką per kokią golfo 4 padėčių rankenėlę? Nemačiau, kad jos gestų, tik aišku originalas geriau visad.

Cituoti:
2. Užvedus variklį kartais neveikia elektros navarotai (langai, liukas, valytuvai ir t.t. Žodžiu viskas, išskyrus šviesas. Išjungi degimą, vėl įjungi, užvedi ir veikia. Kartais pavyksta iš kelių kartų tik. Tiesa, įjungus tik masę veikia visad viskas, dingsta užvedus. Pastebėta, kad taip daros, kai karštesni orai, žiemą nebūdavo. Ką žiūrėt? Kokia relė gal tam reikalui yra?
Ar spynelė? Jei ji, tai ar kontaktai atskirai prisisuka ar bendram bloke?


Spėju, kad bėda spynelėje.

Cituoti:
3. Kiek tepalo maždaug eina į 1,7td variklį?
Kiek eina į dėžę ir koks klampumas pilasi? Ar yra būdas lygį pamatuoti?


Į variklį pilama apie 4,5l. Į pavarų mechaninę dėžę-1,9l. 75W/80.

Cituoti:
4. Priek. kairės pusės hidrocilindras leidžia kažkiek. Sunkiai tvarkosi? Ar galima pakeisti ten tik kokius salnykus ar per sunku daryt ir dėt gerą naudotą? Išvis garažo sąlygom pasidaro tokie darbai? Ir šiaip bxas jau greit sėda, porą h teišstovi. Kur dažniausiai sliekai būna su jais?


Kad leidžiasi greitai-bėdų gali būti daug. Ar stabdant girdisi šnypštimas salone prie pedalų? Hidrocilindrus esu ardęs ir keitęs dalis garažo sąlygom.nežinau ar dabar yra pirkti,bet prieš kelis metus pirkau viską,ko reikėjo.


Cituoti:
5. Kai tėvas važinėdavo, sakė jam galiniai ratai skęčiasi jau. Žinojau apie šitą problemą su pežais, bet ten galas specifinis torsioninis. Ar bxam yra tokia problema ar prisvaičiojo kažkam kažkas? Plika akim tai nieko nesimato.


Galiniai ratai skečiasi dėl dylančių ir birančių galinių svirčių guolių.

Cituoti:
6. Stabdžiai. Šiaip veikia puikiai. Neužvedus variklio visai neveikia. Kai man pasakė šitą, sakiau stipriai spausk, stiprintuvas neveikia, bet kai įsėdau ir paspaudžiau - tikrai visai nestabdo. Gedimas ar specifika?


Neužvedus stabdžių nebūna dėl dingstančio slėgio iš hidrosistemos dėl visokių nutekėjimų. Užvedus jie turi atsirasti tuoj pat ir pirmiau, nei pasikelia pakaba.kai metus stovėjo gali būti ir žymiai paprastesnių bėdų, kaip pristrigę suporati ar prirūdyjusios stabdžių trinkelės.

Cituoti:
(ačiū, kas netingėsit atsakyt. Greitu metu bus dar klausimų. Gaivinu sau nuo kalno lėkusį (dėl tų pačių stabdžių) ir metus nevažiavusį bxą, tai čia vis kažko neaiškaus atsiranda. Kai metų tik 17 ir rimtai tvarkyta tik VW...)


Pora foto, čia dar prieš nelaimę, 7 metų gruodis: (atleiskit už aplinką)
http://images50.fotki.com/v1530/filehktt/f9384/9/1062329/7726889/2.jpg
http://images50.fotki.com/v1529/file9wqP/f9384/9/1062329/7726889/1.jpg[/quote]

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 09 2009, 19:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Labai ačiū už ats.
Na šildymas buvo ardytas rimčiau prieš tai ir nuimtas ir tas baltas ratukas, bet ant takelių nieko labai pikta nepastebėjau. Iš lygaus sudūrimo supratau, kad pusė takelio turi būti ten juodos spalvos (ne degėsiai, pradžioj atrodė kaip nutrintass lydmetalio degimas.

Einu žiūrėt tą blokelį po kapotu ir nusiimt spynelę.

Dėl stabdžių, tai jie atsiranda iškart užvedus. O dėl stabdžių krano tai yra toks garsas spaudžiant, ne kaip šnypštimas, bet lyg labai labai daug burbuliukų vienu metu sprogtų, gal panašus ir į šnypštimą. Bet tik ant užgesinto variklio. Įtariu tai ir yra tai. Kas tai per reikalas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 10 2009, 00:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Šiaip ir užgesinus variklį stabdžiai dar kurį laiką veikia.Keliem kartam užtenka,bet jei trauksi ant buksyro,tai junk penktą pavarą,kad siurblys sukeltų slėgį ir tada bus pastoviai stabdžiai :)

_________________
Pro Citroen langą pasaulis gražesnis...
'95 XM Exclusive
'93 XM 2.1 Turbo D12
'99 Xsara D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 12 2009, 01:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ne, visgi tas šnypštimas yra. Šiandien pamaigiau ant užkurto, spaudžiant tyliai ir trumpą atstumą šnypščia, žymiai garsiau ir ilgiau atleidžiant pedalą.
Suprast, kad kaputės kranui?

Sutvarkytas pūtikas :fiufiu: Buvau įlindęs iki pat to tranzistoriaus oro kanale, galvojau ten kas, bet ten viskas tvarkoj. Paskui visgi nuėmiau tą baltą skrituliuką ir pasirodo tas slankiojantis kontaktėlis buvo apsivėlęs plaukais. Nuvalyta, takelis suteptas guoliniu ir sudėta. Vielutes- trosus irgi patepiau.
Tuo pačiu pakeičiau vieną tos šildymo panelės lemputę, sutvarkiau prikūrkės apšvietimą. Pačią prikūrkę irgi, reikėjo prilenkti kontaktus. Įdėjau perdegusią apšvietimo lemputę durų indikatoriui.
Pasijungiau dėdės dovanotą cd magą, reiks įsidėt senus pionierius į dureles, originalai suplyšę, viena neveikia (citroenas nenumatęs, kad kolonkės gali būti ir išsikišusios, kelių elementų, apsaugas teks modifikuot)
Nusiėmiau panelę (ten ir velnias, pro laikrodžio skylę ranką kišt iki alkūnės, kad atsukt veržlę, gerai kad nestoras), prasiardžiau viską. Reiks pakeist apie 5 lemputes. Buvo pasislinkęs vienas tas šviesai nepralaidus dangtukas ir pro tarpelį leido šviesą, perklijavau į jam tinkamą vietą, dabar sueina visos švieselės. BXas labai gražiai šviečia naktį, gražiausiai iš man matytų senesnių mašinų :lapux:
Šiaip viską daugmaž stengiuos išvalyt, judančias dalis sutept.

Dar patikrinau dėl to pasikėlimo. Neskaičiavau per kiek pakyla užvedus, bet paskui užgesinus galas sėda po kokios valandos, priekis po 5h dar nebuvo sėdęs.

Pažėjau, kad reiks nuiminėt dar tris durų apšivkes be vienos jau nuimtos (keleivio buvo baisiai įlenktos durys- patiesintos jau. Gale įlenkta ties rankena, neišsitiesins kogero, bet dar langas nesidaro, nors variklio įtempimas spaudžiant knopkę girdisi, gal stringa dėl lenkimo. Vairuotojo duryse neveikia keleivio lango knopkė, nors pati gera, tikrinau, o gale langas prie apačios skersuojas ir užstringa, lūžta.


Šiaip darbų darbelių visokių pilna dar salone, bet pabaigsiu ir bus laimė. Tada kibsiu prie išorės, bus daug darbo: lankstyt, tiesint, špakliuot, dažyt, Planuoju bent minimaliai patvarkyt stambesnes rūdis (vielinis šepetys ir bitukas) Dugno viso apžiūrėt nespėjau, bet keleivio pusėj tikrai pusė velnio, reiks ant duobės užsivaryt. Užtat ką pamačiau, tai originali PSA išmetimo sistema, na bent jau galinis bakelis tai tikrai. Neblogai, kaip po 290kkm. Bet skylių yra, darbo irgi bus, plius vienas laikiklis nurudijęs.
Na o tada prie mazgų. Ardyt nesiruošiu nieko ir perrinkinėt, varikliukas gražiai bėga, dėžė nekaukia. Na važiuoklę reiks žiūrėt, jei bus kada ir už ką. Ką tikrai reiks padaryt, tai pasikeist tepalus ir diržus(variklinis virš 20k pažėjau pradirbęs, generuoklio diržas suskilinėjęs, paskirstymo neatsimenu, kad būtų kas keitęs per 7 metus), žvakės pakeistos praeitais metais į bosch, tikiuosi dar nedegs ilgokai jos.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 12 2009, 20:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Kaip viskas pažįstama. Skaičiau ir tarsi pats landžiočiau po savo beiksus :D .Sekmės darbuose :appl: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 13 2009, 18:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ačiū, bandysim bandysim. Turiu daug ką pasakyt ir parodyt, bet dabar yra užsiėmimų, su laiku problemos. Tai tik paklausiu pro kur įlįsti į tą stoikę priekyje vairuotojo durelių. Ištraukęs durelių knopkiuką neradau ant jo nieko užmauta, reik ten surast kažkur viduj

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 14 2009, 10:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Paprastai kišu vielą, kurios galą sulenkiu kabliuku, į mygtuko skylę ir žvejoju- visada pavyksta pagaut jungtį.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 16 2009, 21:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sutvarkytos salono apšvietimo lempos (viena neveikė visai, kita tik ant pastovaus degimo padėties), kontaktų valymas ir įtempimas, lempučių keitimas.
Sugaudyti visi mygtukai durelėse (ačiū Deimatukui už patarimą, sunkiai sekėsi, bet ribalka pavyko). Dabar veikia pilnai ir apšvietimas ir lempų pypykilka (reikėjo pavalyt kojeles garsiakalbio pačioj relėj).
Apsipirkau lempučių, sudėjau į panelę (viso 7 perdegusios), visos švies dabar. Tiesą sakant prieš ardant kaikurios lempelės dar veikė, ištraukus jau siūlai nutrūkinėję, matyt tiek ir reikėjo. Naujas dėjau farų, gabaritų lemputes, pačios panelės apšvietimui ir stop bei šauktukui, dažniausiai naudojamos :D Kitas permečiau

Nusiėmęs buvau bėgių ričiagą, susitepiau mechanizmą, dadėjau šaibą, taip sumažindamas laisvumą į horiz. eigos. Vertik. laisvumo nėra, šarnyriukas nekliba. Apatinė guma biškį paplyšus, keist nesinori tokių smulkmenų nesvarbių, lipnia apklijavau, jei nelaikys galvosiu dar ką arba paliksiu.

Buvau palindęs po dugnu ir visko ten radau. Šiaip dugnas daugmaž sveikas, skylių nėr, didelių židinių irgi, slenksčiai iš išorės gražūs, tik siūlės surudijusios (nebėda). Kur yra rūdys man nepatinkančios, tai po galiniu buferiu ir po abiejom galinėm dureliėm tos galinės dalys prie apačios, atkelti dažai iš vidaus :oops:
Vamzdeliai hidro parudiję, bet lyg ir sveiki. Jei kas, ten kur turiu darbą, papuolė, kad darbdaviui pasakius, kad tvarkausi, sako: "Pažįstu kas gamina citrinom vamzdelius, pats dar jiem padėjau aparatą antgaliam užspaust daryt, jei reiks kreipkis" Na prieky kairėj kaip ir sakiau šlapia, ir dar važiuoklė šlapia visai ties šakių jungimu galiniu, galvoju, gal ten kranas bus prileidęs per tuos kelis užkūrimus.
Išmetimo sistema originali, nuo kelnių iki pirmo bako vamzdis apysveikis atrodo, bet tas tarp bakelių, na kaip sakoma ant garbės žodžio laikosi. Bedžiau pirštą - įlindo. Teks keist jį
Granatos gumas keist, stabdžių, hidraulikos žarneles keist, viskas sutrukinėję, nors ir nekiaura. Velniop :bum:

Ir dar vakar kiaulė įvyko. Ant saulės stovėjus mašina turėjo nesveikai įkaist. Ir buvau palikęs ant keleivio sėdynės momento pilną tūtelę. Įsivaizduoju vaizdą, kai sukilo slėgis, atlenkė galą ir viskas išsiveržė. Bandžiau kažką valyt, kas dar buvo minkšta susirinko, bet... :? :? :? Kraupu, vat jum ir veliūrinis salonas, juodas, ledinės sėdynės buvo. Gal kas žino kokį būdų pavalyt bent dalinai, kad nebūtų taip baisiai? Acetonas suminkština tuos klijus bet neišvalo, nusiima paviršinis sluoksnis, o kita sulindę tarp plaukelių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 16 2009, 22:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
salona galiu pasiulyt. juoda, veliura.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 16 2009, 22:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ai dar viena nesąmonė. Pas mane yra lūžę va prisegtoj foto (tikiuosi nesupyks už pasiskolinimą savininkas) parodytoj vietoj (juoda detalė) ir biškį prasiskėtę. Žinoma kažkaip sutvarkysim tikrai, bet ar tai negali būti koks blogas ženklas? Pvz subyrėję visai šakių guoliai ir sukelta apkrova ir lūžę.
Gal kas žinot kokį paprastą būdą jiem patikrinti? Ar gal yra matavimo būdas su kritinėm ribom ir pan? Traškėt netraška

Paveikslėlis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 16 2009, 22:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
ieskai gero tilto, susidedi naujus sakiu guolius ir viskas ok. beje, tiltas irgi kazkoks pas mane yra, gal net du.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 16 2009, 23:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ar toks lūžis reiškia, kad tiltui arba šakėm ragas? (Aš taip slaptai bandau tikėtis, kad tie guoliai ten nebus dar šakių pribaigę, pakeist juos sugebėsim). Nes tokį lūžį tai sutvarkyčiau, jei viduriai geri, bėdos labai didelės nematau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 27 2009, 23:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Po biškį tvarkausi viską. Labai tingiu ir nėra laiko nei rašyti nei fotkint, nes dieną per du darbus varau. Iš salono nebetiek daug ir liko, durelės ir bagažinėj dar problemos kelios. Sutvarkyta visa panelė, sutepta kiek prieita viskas kas vaikšto. Prasivedžiau laidus į tuos viršutinius kolonėlių lizdus, gal kažkada pasijungsiu mažytes mažytes kokias. Centrinė konsolė irgi sutvarkyta, išvaliau visus purvus, suleidau gražiai plastmases, buvo prastai sudėta, sutepiau rankinio svirtį, jungiklius langų. Vairuotojo diržas buvo perverstas, sutvarkyta.
Sutepti liuko bėgeliai, gražiau darinėjasi, nebereik rankos pagalbos varikliui. Tiesa, tas dangtis vistiek sunkiai stumiasi ir cypia, nerandu kur tept. Kur tepiau, tepalas lyg ir nusivalo, pasiskleidžia, bet atrodo to nepakanka.

Šiandien išsiėmiau valytuvų variklius. Galiniam viskas gerai, padarysiu profilaktiką. Priekinis labai klibėjo iš ašies ir nedarė autostopo. Tai iškart pamačiau nulūžusį kontaktą, bus autostopo problema. O klibėjimas... išardžiau, ištraukiau ašį ir o mama :drunk: 19 metų be tepimo ir iš bronzinės įvorės pasidarė 1mm ašinis laisvumas (ovali skylė), kalatojas tikrai gerai. Ašį gal užteks prašveist įsistačius į drelę. Įvorę bandysiu išgręžt/iškalt ir statyt naują siauresnę

Suradau nesąmonę su dokumentais. Ilgą laiką galvojau, kad tai BX 19 1,7td. Paskui sužinojau, kad nr. pagal tūrį. Pažiūrėjus į dokumentus rašo BX19D. Ne lietuviškuose, o originalioj garantinio serviso knygoj iš vokiečių ir net ant vokiečio citroen vartotojo kortelės. Sakykim visgi 19, bet variklis pagal tos pačios knygos paveikslėlius tai tikrai turbininis, ir minant sočiau gazą prie sėdynės lipdo, švilpt švilpia.
Negi vokiečiai galėjo parduoti mašiną su tokia grubia klaida? Nu reiks dar sutikrint kėbulo nr.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 28 2009, 08:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Paprasčiausiai, variklis gali būti jau po fokiečio pakeistas. 1.7TD traukia gerokai smagiau, nei 1.9D, tai gal kas iš ankstesnių savininkų ir persimetė.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007