Taip jau atsitiko kad pernai lapkriti isigijau bx 19 trd (pirma masina), atrode gan padoriai bet su trukumais (supuve slenksciai, prastai darinejosi langai, lhm rasojimas ivairiose vietose, massna buvo be ta jau 2 metus bet savininkas buvo is tu kuriems nei ta nei draudimo o gal net ir dokumentu nereikia) be ilgu svarstymu bx jau stovejo po langais. Pirma pirkimo diena kaip ir viskas ok, atlikau standartines proceduras, nereikalaujancias daug pastangu, siurbliavima ir t.t... Kadangi neveike rankinis stabdis (pardavejas informavo kad reikia tiesiog prisikabinti trosa prie rankino svirties), tai antra diena po pirkimo pradejau remonta: vos uzkabinus trosa po pirmo patraukimo trosas tiesiog išsitrauke. Pasikeliau bx'a i auksciausia padeti ir po keleivo puse padejau tiesiog kelma, nuleidau masina i zemiausia padeti, man reikiamas ratas liko ore. Nusiemus rata paaiskejo kad ties kabe prie suporto visas trosas tiesiog nutrukes. Uzdedu rata atgal keliu masina atgal ir bsioje vietoje prasidejo linksmybes: LHM purskia is vamzdeliu einanciu i gala. pasikeliau gala paaiškejo kad 2 vamzdukai einantys i gala supuve kiti du geros bukles dar giliau ilindus paaiskejo kad ir abu galiniu stabdziu vamzdukai gatavi, stabdziu diskai taip pat ir suportai uzsioksidave. Pakeiciau 4 vamzdukus naujais variniais nudaziau ir apvuniojau juos trigubu sluoksniu izoliacijos manau kad nepakenks

, naujus stabdziu diskus, pakeiciau stabdziu kaladles, isvaliau ir nudaziau suportus, nsveiciau ir nudaziau juos dengiancias skardas, i guolius idejau tepalo, pakeiciau rankinio trosa nauju, supyliau sviezia lhm, patogumo delei darbu metu reikejo nusiimti kuro baka tuo paciu ji išsivaliau. Su laiku atsisake uzkurmo spynele, ja pirkdamas nusipirkau tuo paciu gti spoileri. Slenkscius dejau 2mm storio skardos tiesiog parinktu kampu sulenktus vienoj vietoj (po siai dienai kaip akmuo), kad jau reikejo virint tai ir duslintuvas buvo aplopytas. Ir dar daug smulkiu dalykeliu teko tvarkyt. Paskui ciitroenas daresi vis kietesnis bet per daug demesio nekreipiau. Numire 2 ar 3 pakaitinimo zvakes sudejau 4 naujas lucas, pasikeiciau filtrus tepalus. Numire akumuliatorius buvo tik 55ah kaip dyzeliui ir taip dar ilgai dirbo... Padidejo lhm nutekejimas tiesiog kapsedavo daug lhm nutekejo kol radau teisybe: stabdziu krano grazinamoji zarnele buvo sutrukinejusi ja pakeitus zalios balos po masina pasibaige. Bet truko dar vienas vamzdukas einantis ant isilgines traversos skersai varikli su 9mm stuceriais, prasitryne i greiciu deze lugtais vel upes lhm ir pogulis po bx'u. Tuo paciu kad jau teko prieki kelt tai ir kitos puses rankinio trosa pakeiciau. Dar keciau desnes puses isorines granatos guma. Keiciau ir abudu sarnyrus, priekines padangas irgi. Pries koki menesi viena grazu penktadieni galvoju pabusiu geras masinai ir pakeisiu tepalus greiciu dezej, nes jau barskejo gan senai deze. Ispyliau senus radau gal puslitri ir skystokas tepalas pasirode. Supilu naujus ziuriu bala darosi. Ta dien baigiau darbus. Kita diena gerai apziurejus paaikejo kad subyrejes pusaso prilaikantysis pakabinamas guolis is jo buvo jike tik oboimos kadangi saratu nebuivo pusasis issimove is riebokslio greiciu dezeje ir tepalas liejosi laisvai. Pakeciau guoli nauju, rieboksli irgi, issiploviau vidine granata ir pakeiciau jos guma nes sena buvo sutrukinejusi. Darbo eigoj pamaciau kad atsisukes desnes puses sarnyras prisukau kaip reikiant, priekiniu stabdziu kaladelem galas, pakeciau naujom. Isvaliau ir sutepiau rankino stabdzio mechanizma abejuose suportuose. pries dvi savaites atsitiko dar blogiau: per liutis bx'as prigere vandens buvo trukus oro paemimo zarna, vandens gavo sociai issukus zvakes dar pora cilindru isspjove vandeni viena kart pro sali antra tiesiai i veida taip sakan nuplove

Svaistikliai linke

Sudarius siokia tokia samata nustaciau kad variklio remontas ta prasme tik detales minimum 600 nusprendziau ieskotis kito variklio. Nuekiau i jonava apziuret dr bx'e tupinti varikli ziuriu kad reikia visa bx prkt o kai dar dave pavaziuot kad ir buksavo sankaba bet del minkstumo nusprendziau kad tikrai reikia imt visa. Taigi rytoj ivyks variklio perdejimas dar galvoju pakeisti tuo paciu vairo kolonele,greiciu deze,ir akumuliatorine sfera su visu srauto skirstytuvu.
1. Gal kas zinot kuo tiksliai skiriasi D9B 51 kw variklis nuo 47kw (pas mane buvo kaip suprantu retas 1891cc 51kw noriu idet 47kw)? ant to mano 51 kw variklio kitoks oro filtras, ant isiurbimo kolektoriaus stovi deze (juoda), oro srautams sulygint kiek suprantu, kitoks voztuvu dangtelis, dar ausinimo slangos siek tiek kitaip isvedziotos, ant to 47kw variklio paprastas apvalus oro filtras (kempininis), gal dar yra kokiu esminiu skirtumu?
2. Kiek l antifrizo pilasi?
3.Kiek galetu kainuot sankaba?