WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 05:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 01 2009, 01:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Taip jau atsitiko kad pernai lapkriti isigijau bx 19 trd (pirma masina), atrode gan padoriai bet su trukumais (supuve slenksciai, prastai darinejosi langai, lhm rasojimas ivairiose vietose, massna buvo be ta jau 2 metus bet savininkas buvo is tu kuriems nei ta nei draudimo o gal net ir dokumentu nereikia) be ilgu svarstymu bx jau stovejo po langais. Pirma pirkimo diena kaip ir viskas ok, atlikau standartines proceduras, nereikalaujancias daug pastangu, siurbliavima ir t.t... Kadangi neveike rankinis stabdis (pardavejas informavo kad reikia tiesiog prisikabinti trosa prie rankino svirties), tai antra diena po pirkimo pradejau remonta: vos uzkabinus trosa po pirmo patraukimo trosas tiesiog išsitrauke. Pasikeliau bx'a i auksciausia padeti ir po keleivo puse padejau tiesiog kelma, nuleidau masina i zemiausia padeti, man reikiamas ratas liko ore. Nusiemus rata paaiskejo kad ties kabe prie suporto visas trosas tiesiog nutrukes. Uzdedu rata atgal keliu masina atgal ir bsioje vietoje prasidejo linksmybes: LHM purskia is vamzdeliu einanciu i gala. pasikeliau gala paaiškejo kad 2 vamzdukai einantys i gala supuve kiti du geros bukles dar giliau ilindus paaiskejo kad ir abu galiniu stabdziu vamzdukai gatavi, stabdziu diskai taip pat ir suportai uzsioksidave. Pakeiciau 4 vamzdukus naujais variniais nudaziau ir apvuniojau juos trigubu sluoksniu izoliacijos manau kad nepakenks :mrgreen: , naujus stabdziu diskus, pakeiciau stabdziu kaladles, isvaliau ir nudaziau suportus, nsveiciau ir nudaziau juos dengiancias skardas, i guolius idejau tepalo, pakeiciau rankinio trosa nauju, supyliau sviezia lhm, patogumo delei darbu metu reikejo nusiimti kuro baka tuo paciu ji išsivaliau. Su laiku atsisake uzkurmo spynele, ja pirkdamas nusipirkau tuo paciu gti spoileri. Slenkscius dejau 2mm storio skardos tiesiog parinktu kampu sulenktus vienoj vietoj (po siai dienai kaip akmuo), kad jau reikejo virint tai ir duslintuvas buvo aplopytas. Ir dar daug smulkiu dalykeliu teko tvarkyt. Paskui ciitroenas daresi vis kietesnis bet per daug demesio nekreipiau. Numire 2 ar 3 pakaitinimo zvakes sudejau 4 naujas lucas, pasikeiciau filtrus tepalus. Numire akumuliatorius buvo tik 55ah kaip dyzeliui ir taip dar ilgai dirbo... Padidejo lhm nutekejimas tiesiog kapsedavo daug lhm nutekejo kol radau teisybe: stabdziu krano grazinamoji zarnele buvo sutrukinejusi ja pakeitus zalios balos po masina pasibaige. Bet truko dar vienas vamzdukas einantis ant isilgines traversos skersai varikli su 9mm stuceriais, prasitryne i greiciu deze lugtais vel upes lhm ir pogulis po bx'u. Tuo paciu kad jau teko prieki kelt tai ir kitos puses rankinio trosa pakeiciau. Dar keciau desnes puses isorines granatos guma. Keiciau ir abudu sarnyrus, priekines padangas irgi. Pries koki menesi viena grazu penktadieni galvoju pabusiu geras masinai ir pakeisiu tepalus greiciu dezej, nes jau barskejo gan senai deze. Ispyliau senus radau gal puslitri ir skystokas tepalas pasirode. Supilu naujus ziuriu bala darosi. Ta dien baigiau darbus. Kita diena gerai apziurejus paaikejo kad subyrejes pusaso prilaikantysis pakabinamas guolis is jo buvo jike tik oboimos kadangi saratu nebuivo pusasis issimove is riebokslio greiciu dezeje ir tepalas liejosi laisvai. Pakeciau guoli nauju, rieboksli irgi, issiploviau vidine granata ir pakeiciau jos guma nes sena buvo sutrukinejusi. Darbo eigoj pamaciau kad atsisukes desnes puses sarnyras prisukau kaip reikiant, priekiniu stabdziu kaladelem galas, pakeciau naujom. Isvaliau ir sutepiau rankino stabdzio mechanizma abejuose suportuose. pries dvi savaites atsitiko dar blogiau: per liutis bx'as prigere vandens buvo trukus oro paemimo zarna, vandens gavo sociai issukus zvakes dar pora cilindru isspjove vandeni viena kart pro sali antra tiesiai i veida taip sakan nuplove :| Svaistikliai linke :bum: Sudarius siokia tokia samata nustaciau kad variklio remontas ta prasme tik detales minimum 600 nusprendziau ieskotis kito variklio. Nuekiau i jonava apziuret dr bx'e tupinti varikli ziuriu kad reikia visa bx prkt o kai dar dave pavaziuot kad ir buksavo sankaba bet del minkstumo nusprendziau kad tikrai reikia imt visa. Taigi rytoj ivyks variklio perdejimas dar galvoju pakeisti tuo paciu vairo kolonele,greiciu deze,ir akumuliatorine sfera su visu srauto skirstytuvu.
1. Gal kas zinot kuo tiksliai skiriasi D9B 51 kw variklis nuo 47kw (pas mane buvo kaip suprantu retas 1891cc 51kw noriu idet 47kw)? ant to mano 51 kw variklio kitoks oro filtras, ant isiurbimo kolektoriaus stovi deze (juoda), oro srautams sulygint kiek suprantu, kitoks voztuvu dangtelis, dar ausinimo slangos siek tiek kitaip isvedziotos, ant to 47kw variklio paprastas apvalus oro filtras (kempininis), gal dar yra kokiu esminiu skirtumu?
2. Kiek l antifrizo pilasi?
3.Kiek galetu kainuot sankaba?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 01 2009, 14:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
nesupratau, kas dar, apart svaistiklius, nutiko varikliui? is kur tokia samata- 600lt? keisk svaistiklius, kurie ne karve kainuos(pasirauses pas save rasciau ne viena komplekta ju), ir pakeist juos nedidele problema, slifuok galva dek naujas tarpines dirzus itempejus ir pirmyn. kitam varikliui, taipogi teks keist riebokslius, dirzus, itempejus.
jei jau susiruosei keist- dek ji pilnam komplekte is kito bx'o. jis puikiai tiks.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 01 2009, 16:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
taip vat ir susidare tarpine 80 galvos slifavimas 30, dar voztuvai atrodo gilyn sede, paskirstymo dirzas 60-80, 2 itempejai be 50 turbut nepaimsi, tepalas 50, tepalo filtras 20, voztuvo dangtelio tarpine vel kokie 30, abu galvos salnikai 40, smagracio ties dirzu salnikas 20, alsuoklio zarna nzn kiek, karterio tarpine jeigu buna, sankaba, isminamas guolis, kad ir tie svaistikliai: gal indekla patrauke gal i gilze atsireme ir ja padroze variklis dar kelis kart prasisuko o po to strigo visai. Nukeles galva pamaciau kad stumuokliai 1 su 4 apie 1 cm skiriasi, 2 su 3 apie 4mm. Nusprendziau tiesiog variklio kaina pasidomet paskambinau 200lt man tiko tik kad kai atvaziavau apziuret jis buvo dar masinoj pavaziavau ir supratau kad del pakabos minkstumo mano bx toli iki sito tai uz tai ir emiau juk nzn kiek pas mane sferu bus nusproge + mano vairo kolonele apsitepalavus, kiauros gumos - vairas sunkiai sukinejasi... problema ant problemos...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 01 2009, 17:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Zodziu, pasiemei lavoneli...uzjauciu... :cry: Klausimas: kiek masinite vaziavai nuo to laiko, kai ja isigijai ?... :? tik ar verta buvo gaivint, tiek vargo vargt - BX galima buvo rast ir visai padoriu bei kainuojanciu ne astronominius pinigelius :roll: Ausinimo skyscio piltusi ~6 l, vizualiai galima nustatyti pagal radiatoriaus pilnuma.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 02 2009, 01:07 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Gal kokius 7500 ne daugiau rytoj isimetu kita varikli ziuresiu kiek toliau vaziuos o jei nevaziuos manau kad jau didelio noro kitam bx nebus... :(
Kazkaip mest savojo i bala irgi nesinori juk tiek daug visko i ji sudeta o kuo daugiau idedi tuo labiau gaila bent jau zinau kas blogai kas gerai o kitam bx tektu vel landziot ir slieku ieskot, bent jau slenksciai tai tikrai perpuve butu... P.S.: pas sita varikli kuri desiu oro filtras tiesiog kempine tepale vilgyta, kazkaip man ant masinos neteko tokio matyt; toks filtras geresnis ar blogesnis lyginant su iprastiniu (kaip visu masinu) popieriniu?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 02 2009, 16:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
bx, nykstantis auto, todel gal verta vargt :). filtras is kempines yra geras. isplauni, pamirkai ji tepale, isspaudi, dedi vieton ir vel judi. ir tai beveik nieko nekainuoja!

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 02 2009, 19:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
nedas rašė:
bx, nykstantis auto, todel gal verta vargt :). filtras is kempines yra geras. isplauni, pamirkai ji tepale, isspaudi, dedi vieton ir vel judi. ir tai beveik nieko nekainuoja!

:lol: cia tinka BX14 oro filtrui apibudint - ganetinai nemazas cilindras, brangokas, tad dulkiu siurbliu issiurbi popierines klostes ir vel vaziuok, beveik nieko nekainuoja! Beje, su laiku vistiek keist reikia, neziurint ar popierinis ar kitoks.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 02 2009, 21:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Skaitau ir negaliu patikėt-tiek darbo įdėta :appl: Ir kaip nebuvo sugalvota pasitikrint sferas?Tai gi nusipirkai hidraulinį citroeną ir pirmoj eilėj tikrink sferas.O šiaip linkiu sėkmės su šiuo BX :)

_________________
Pro Citroen langą pasaulis gražesnis...
'95 XM Exclusive
'93 XM 2.1 Turbo D12
'99 Xsara D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 13 2009, 23:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
stai ir bx vel lekia :) bet visgi ir sita "nauja" varikli teko aptvarkyt: pakeisti visi salnikai isskyrus vandens pompos paskirstymo dirzas, karterio tarpine, isidejau savo ano variklio kuro siurbli, pakaitinimo zvakes, tepalo filtra su kurio gal keli tuksanciai nulekta (pinigu maisas nutustejo del to teko imtis ir tokiu gudrybiu). Tuo paciu imeciau nauja sankaba ir isminamaji guoli, kad netektu to baisaus darbo atjunginet ir prijunginet greiciu deze su varikliu, kai dejau varikli jungiau ji su greiciu deze masinoj teko pirma prisisukt pusasi prie variklio o po to su tuo pusasiu grust i greiciu deze labai liudnas darbas kuri dariau su vienu donkratu 4 valandas. Sito "naujo" variklio smagratis buvo del buksuojancios sankabos pamelynaves tai uzdejau ano variklio smagrati; girdejau kad smagratis su alkuniniu balansuojami poroj, bet jokiu papildomu vibraciju nejauciu. Dar visokiu smulkmenu nuo savo varklio persidejau. Idejau anos masinos akumuliatorine sfera su srautu skirstytuvu nes mano tepalavosi, nera tiesiog kada krapstyt nes vaziuot reikia o su skolinta vaziuot nesinori nes kaip diena taip 10lt i baka tai db skaitau kad su bx dykai vaziuoju. Reikes ir sferas kada tai pildyt bet pries tai pabandysiu is ano bx isidet. Dar reiktu ratu suvedima zmoniskai padaryt nes is ano vairo kolonele isidejau db siek tiek vairas lengviau sukiojasi bet ne taip kaip anam citroene. Traukiu gumos buvo abi kiauros sitos "naujos" ti viena idejau nuo savos o kita kaip pamaciau kad gumos 86 metu tiesiog uzklijavau; uzdejau lopa is suplysusios gumos jei per 23 metus tik iplyso tai man ji tikrai manau laikys. Dabar reiktu dugno kilima pasikeist nes manasis prigeres vandens kai priskendo masina teko baloj ja ir palikt kol kita istraukt atvaziavo o masinos galas tai seda ir semia vandeni, tai dabar biski kvapas nekoks. Dabar perku porsche 924 turbo tai citroenas biski pailses nuo mano ranku reikes ir porsui siek tiek darbo ir investiciju paaukot. O bx'ui teks atidirbt uz mano pastangas :mrgreen: tiesa kai pas mane buvo 51kw o dabar liko 47 tai pajauciau kad galia nukrito per ciela 50cc motoroleri :mrgreen:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 13 2009, 23:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
P.S.: pas mane dabar oro filtras tik kempine vilgyta tepale kuri uzmauta ant cilindro formos plastmasinio sietelio manau ja teks keist tada kai viduj prisirinks siuksliu kuriu neina nei ispust nei issiurbt o ta kempine sakyciau gana retu akuciu tai greit neuzsikis tik ar varikliui nuo to geriau kazin... Vistik kazkodel visos dabartines masinos su popieriniais filtrais...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 14 2009, 08:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
sitie filtrai seni, isbandyti. variklu ridos su jais tikrai ispudingos. laiku isplauk, sutepk ir nesuk sau galvos. popieriniai- pririsa prie mokesciu, parduotuviu.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Paskutinį kartą redagavo 1 nedas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 14 2009, 22:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Taip ir bus rytoj graziai isplaunu ir sutvarkau filtra kaip ir visa bx reikia zmoniskai nuplaut butinai nes pries paskutinio remonto metu kai keiciau pusasio guoli nenuploviau masinos tai dabar variklis uzlinko reikia sios klaidos nepakartot :mrgreen: dabar ir taip salone voliojasi ano variklio galva paskirstymo velenas varztu kalnai, irankiu belekiek ir dar nezinia ko, visur tepaluota, nesiurbliuota ir seip daug kas greituku rinkta. Reikia visas kliurkas aptvarkyt tik tada galesiu bx'o direktorium pasijaust 8)
:idea: Gal kam reikia 51kw galvos?
ji kitokia nei 47kw


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 14 2009, 22:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
Zodziu, pasiemei lavoneli...uzjauciu... :cry: Klausimas: kiek masinite vaziavai nuo to laiko, kai ja isigijai ?... :? tik ar verta buvo gaivint, tiek vargo vargt - BX galima buvo rast ir visai padoriu bei kainuojanciu ne astronominius pinigelius :roll: Ausinimo skyscio piltusi ~6 l, vizualiai galima nustatyti pagal radiatoriaus pilnuma.

O tas mano lavonelis jau ir klubo nariu seniai patapes valst nr turi citroen klubo apvada priklijuota lipduku Racka, baltas, kiek domejausi tai buves kazkokio tomo rackausko dar ira lygtais viena foto skiltyje citrinos ziemos slalomas ar kaip ten vadinasi 2002 arba 2003 metu, dar antra vieta slalome paemes, kai pernai ziurejau buvo sitos masinos foto daugiau ir tada dar slenksciai buvo nesupuve :mrgreen: bet vistiek chazeinas buvo prastas jeigu sitaip masinele damuse... :roll: :taip:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgp 31 2009, 23:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
visu pirma: niekada nedek jokiu daliu, detalyciu y savo mylima <<.
antra: idomu, kuo skiriasi 47 ir 51 kW galvos?(nemaciau skirtumo tarp daugelio 1,9 galvu, apart ismetimo-isiurbimo ir keleto nereiksmingu skyliu. bet niekada negali zinot kada klysti)
trecia: visi auto yra pasmerkti "mirti", tik ju "gyvenimo" laikas skirtingas.
p.s. nepyk uz mano issakyta nuomone. labai myliu senus auto, ir matau, kad tu jiems neabejingas. linkiu toliau tokio entuziazmo! :appl:

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 01 2009, 07:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
nedas rašė:
visu pirma: niekada nedek jokiu daliu, detalyciu y savo mylima <<.
antra: idomu, kuo skiriasi 47 ir 51 kW galvos?(nemaciau skirtumo tarp daugelio 1,9 galvu, apart ismetimo-isiurbimo ir keleto nereiksmingu skyliu. bet niekada negali zinot kada klysti)
trecia: visi auto yra pasmerkti "mirti", tik ju "gyvenimo" laikas skirtingas.

Nesutikciau su 1 teiginiu: nepirksi daliu savai "citrinai" (ir ne tik jai) - nevaziuosi visai. Galvu skirtumai, matyt, kazkokie vis tik yra, bet reikia atidziai nagrineti techninius varikliu duomenis ir juos lyginti tarpusavy. O 3 teiginys absoliuciai teisingas - kiekvienam daiktui ateina savas laikas subyret :|

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007