WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 07:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 15 2009, 23:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Na isivaizduokit ta vaizda: jusu bx nuvezamas i skupke apmyztas ir padegtas (atsiprasau uz isireiskima) ateina chronius (irgi atsiprasau), soka i savo budele prie lubu, pritraukia elektro magnetu jusu bx :doom: ir nutysia iki preso ir ten jusu sunkiai virintus slenkscius, ispuoseleta veliuro salona ir pan. kartu su visu bx suspaudzia i max 1 kubini metra :bum: ... Siaubas ar ne? :cry:
Gavos skiriasi ant 51kw variklio, 47kw galvos neuzdesi - skiriasi isiurbimo kolektoriai ant 47 skyles galvoj kvadratines o ant 51 ovalios nebent perejima daryt arba su visu kolektoium 47 det.... O ant 47, 51 galva irgi tik su kolektorium bet nebus per kur tepala supilt. Pats labai norejau persidaryt i 51kw, bet nejo uzdet matuokles backutes (juodos) ant 47 kw bloke skyle per maza.
Kaip tada daryt jei neidet i citroen nei detalytes?
AR cia mintis paslepta tame kad tik taupiau? Pvz.: parejo galiniai stabdziai; reikia kaladeliu, disku, suportu - isvada = uzglusint vamzdeli einanti i galinius stabdzius :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 16 2009, 07:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
arunasgsxr rašė:
isvada = uzglusint vamzdeli einanti i galinius stabdzius :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen:
O šitai netgi labai populiaru :) . Mačiau BMW525; kadangi galinių diskų storis tebuvo ~3mm, atjungtas buvo ir pagrindinis, ir stovėjimo stabdis :mrgreen: . O citroenui, tas gerai dar ir tuom, kad gali nusišvilpt į kiaurą stabdžių kraną, pakol priekiniai ratai nesiblokuoja :D .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 16 2009, 10:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
arunasgsxr rašė:
isvada = uzglusint vamzdeli einanti i galinius stabdzius :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen:
O šitai netgi labai populiaru :) . Mačiau BMW525; kadangi galinių diskų storis tebuvo ~3mm, atjungtas buvo ir pagrindinis, ir stovėjimo stabdis :mrgreen: . O citroenui, tas gerai dar ir tuom, kad gali nusišvilpt į kiaurą stabdžių kraną, pakol priekiniai ratai nesiblokuoja :D .

:roll: pavarot jus cia... :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 16 2009, 19:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Kas nori, tie lai ir glusina :appl: man tokios masinos nereikia... :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 16 2009, 23:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Beje kad jau apie stabdzius prabilom tai yra klausimu:
1.Kai pirkau BX tai jis n dienu isstovedavo nenusileidusiu galu, dabar jis labai greitai krenta; vos isjungus varikli galas braskedamas po truputi pradeda leistis, 30minuciu ir nutupes. Ir dar tuo paciu pradejo snypsti stabdziu kranas istisai stabdant. Kiek zinau hidrauliskai galine pakaba per stabdziu krana susijusi su galiniais stabdziais. Ar gali taip buti del stabdziu krano?
2.Siurblio voztuvas suklaksi kas 2-3s, o kartais ir siurblys istisai pumpuoja lhm o pagazavus voztuvas uzsidaro. Del ko tai gali buti?
3. Kokie blogo LHM siurblio pozymiai?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 08:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
arunasgsxr rašė:
Ar gali taip buti del stabdziu krano?
Šnypštimas- tikrai nuo stabdžių krano; galo sėdimas- galbūt, irgi. Bet jei vienodai sėda ir priekis, ir galas, ir dar tas sėdimas lydimas girgždesių, labai tikėtina, kad damušei hidrocilindrus. Pvz., papiktnaudžiavai aukščiausia padėtimi; pralėkei geru greičiu kelis km. :roll:
To klaksėjimo kas kelias sek., kaip ir aplamai dėl 2-o punkto, vienareikšmiškai inetu neišdiagnozuosi. Gal potuštė centrinė sfera, gal slėgio reguliatorius dirba ne 25bar, o pvz. 5bar intervalu, gal sistemoje vidiniai nuotėkiai didžiuliai (dėl kiauro stabdžių krano ir hidrocilindrų, pvz.), o gal iš tikrųjų siurbliukui paskutinioji ateina; jo vožtuvai nebelaiko.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 08:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
1.Gal ir gali.
3.Mano benzininiam pradejo striginet dirzelis, pagazuoji - normaliai suka, uzeina - vel uzstringa, klaksejimas kas 1-2 sek.(anksciau jis buvo retesnis), yra tarskejimas; dirzelio keitimas/itempimas pokyciu esminiu nedave. Manau, jog tai pirmieji blogo siurblio pozymiai.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 15:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Seda tik galas o vaziuojant kai siurblys isijungia kartais net gazo pedalas stipriai vibruoja... :|


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 17:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Dar prie to pacio:
4. Net ir trumpam isjungus varikli vos ji vel uzkurus daznai trumpam uzsidega lempute kad nera LHM spaudimo, bet galas dar nebuna nusedes.
5. Braska kai leidziasi galas (garsai is galo).
6. Kodel pas mane gali but kad srautu skirstytuvas dirba prie 5bar? Cia gal yra koks darbinio slegio reguliavimas, kuri turiu pats nustatyt?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 17 2009, 20:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
4. Pagrindinis įtariamasis- stabdžių kranas; antras- centrinė sfera.
5. Arba hidrocilindrai ("amortikai"), arba šakių guoliai, arba tilto pagalvės. Daugiau gale nėra kam girgždėti. Ir faktiškai nė vieno devaiso nepatikrinsi pilnai neišardęs, kam prireiks ne vienos valandos. Galima bandyti burti pagal garsą "iš klausos", bet maždaug 50proc atvejų diagnozė pasirodo buvusi neteisinga. Pernelyg ten arti vienas kito girgždesio šaltiniai, kad taip iš klausos tiksliai identifikuoti. Stetoskopas padeda ryškiai, bet irgi ne 100proc.
6. Aš nieko nerašiau apie srautų skirstytuvą.
Bandau dabar projektuotis, o vėliau ir tversiu reguliuojamą srautų skirstytuvą, bet gamykliškai šis devaisas nėra niekaip reguliuojamas, išskyrus gamyklinį spyruoklių įtempimą .
Slėgio reguliatorius yra reguliuojamas tik pilno pabėrimo ir spyruoklių įtempimo reguliavimo būdu. Būtina turėti ne vien kelis raktelius, bet ir manometrą, slėgio šaltinį (siurblį), naujus manžetukus ir dar žinoti, ką darai. Pats nenustatysi.

arunasgsxr rašė:
Seda tik galas o vaziuojant kai siurblys isijungia kartais net gazo pedalas stipriai vibruoja... :|

Tas gali reikšti, kad stringa vienas ar keli siurblio plunžeriai arba pagrindinis siurblio veleno guolis, ir varikliui duoda papildomą biešeną apkrovą, bet gali ir nereikšti. Neišbursim inetu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 10:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Na su tuo srauto skirstytuvo reguliatoriaus, reguliavimu tai cia panasiai kaip mechanini dyzelo purkstuka reguliuot turbut... O gumos gale girgzdetu tik tuo momentu kai masina beveik nusileidusi, t.y. kai sake pradeda liestis su guma. Taigi gumos kaip ir atkrentaq nes girgzdejimas is pat pradziu girdisi.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 12:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu, vadinasi, vadovaukis savo galva... Mano žiniomis, tos gumos (tilto sailentai, o ne šakių atbojnikai) veikia, net jei ir mašina ant max, nes būtent per jas kėbulas tvirtinasi prie tilto, prie kurio kabinasi visa galinė važiuoklė, ir jau beveik 20m sulaukusiai mašinai tie sailentukai bus 125-pūdovai dvėsę.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 18 2009, 20:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
O kokios blogybes del tu sailentbloku laukia neskaitant girgzdesio ateityje?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 10:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nerandu dabar paskubomis kad įmest, bet Podolsko puslapy prieš maždaug metus buvo fotkė, kas nutinka BXui, kuris ant duobės eidamas geru greičiu pameta galinį tiltą. Bet jei turi fantaziją, nesunkiai ir pats gali įsivaizduoti.
Buvo Kaune vienas XMas, kuris prieš kelis metus važiavo pas dr.Alvydą gydytis galo barškesių, ir tiltą pametė grynai meistro kieme :) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinu BX 19 TRD
StandartinėParašytas: Rgs 19 2009, 11:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
Barskesiu is galo dar nera tik tyliai girgzda kai leidziasi, vaziuojant nesigirdi. Tik is priekio kai i gilesne duobe sokteli, kazkas suklangsi vaziuokleje bet nerandu kas... Sarnyrai nauji, stabilizatoriaus "sarnyrai" buvau issitraukes - geri, vairo kolonele kai ja keiciau apziurejau - vairo traukes geros, sailent blokai is isores ziurint geri, stabilizatoriaus gumos taip pat. Nezinau kur dar ieskot ar kur ka praleidau... Beje kas bx vaziuokleje laiko ilgiausiai, ir kas dazniau byra?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 41 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007