WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

BX 19TZD 90
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=23331
Puslapis 116

Autorius:  Pinkis [ Gru 27 2010, 11:04 ]
Pranešimo tema:  BX 19TZD 90

Sveiki, Citronautai :)
Esu visiškai naujas jūsų klube, todėl tikiuosi šilto priimimo :)
taigi, vakar benaršydamas po autogida, nusprendžiau kad reikia parduoti mūsų senuką CITROEN BX, tačiau pamačiau kad jų Lietuvoje nebelabai daug ir yra belike, o paskaičius dar šitą forumą, išviso nesinori parduoti šios mašinos, tad sugalvojau ją pasilikti sau.

Mašina pirkta prieš ~8 metus, kaip darbinė mašina, nes turėjo hidrauliką. iš pradžių ji buvo mylėta ir prižiūrima, veliau tėvui susiradus naują darbą ji buvo kaip antraeilė mašina. pradėjo viskas gesti, elektronika remontuodavo 2x per metus. prieš maždaug 5 metus bevažiojant gatve iš viso sutruko pagrindinis diržas ir sukūlė visą motoro galvą, todėl ji buvo keista į naują. tačiau po maždaug metų pradėjo dingti stabdžiai, tad buvo nuspresta mašiną iš viso pastatyti ir nebenaudoti.
šiuo metu mašina stovi kaime, net nejudinama, nes pilnai išsikrovęs akumuliatorius.
štai kelios foto, kurias radau:

Paveikslėlis
Paveikslėlis

o dabar norėčiau profesonalų paklausti:
kas gali buti atsitikę, kad mašina tiesiog kartais stabdo gerai, kartais galima sakyti iš viso nestabdo? ką reiktu daryti?

taipogi, kaip matot iš foto yra brauktas dešnys sparnas bei ant kapoto buvo nakolkė su plika moteriške ant tigro, tad ji buvo nuklijuota, o dabar liko tik jos konturai, kurie labai negražiai atrodo. taigi, kiek maždaug gali kainuoti:
raudonas kapotas
raudonas sparnas
visa priekinė panele?

Autorius:  tadas1991 [ Gru 27 2010, 13:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Jei esi pratęs prie standartinių spyruoklinių mašinų su visu jų paprastumu, su BXu gali suvargt. Aš jau vargstu, bet entuziazmo turėtų užtekt :) Važiavimo komfortas, kurį atsimenu iš tų laikų, tai atpirks. Ir tai, kad mašina daryta savom rankom.

Dėl stabdžių tai galėtų būti stabdžių kranas. Citroeniškas galvos skausmas. Dauguma naudotų jau pavargę, yra kas deda nuo xantios, sako tinka. Tada didesnis šansas gerą nupirkt, tačiau pavargę ir dauguma xantijinių, reikia tikrint perkant. Bet simptomai nelabai panašūs į krano.
Negali būt paprasčiausiai užsiorinus sistema?
Kitaip, teoriškai gali būt belekas, kas pakeliui nuo siurblio iki suportų. Užsikimšęs maitinantis vamzdelis, strigęs atsarginis vožtuvas. Praktiškai sulauk hidroprofesionalų, gal ką tiksliau pasakys. Beje, kaip sukiojasi vairas ir kas kiek laiko atkirtinėja slėgio reguliatorius?

Kapotas, sparnas... Tokiai mašinai nėra jokių stafkinių kainų, kadangi niekas tų detalių masiškai nepardavinėja. Gali nupirkti už einamų mašinų detalių kainą, gali gauti už 10-20lt arba visai nemokamai. Jei neplanuoji mašinos čiustint, turėtų užtekt patiesinimo, špakliaus ir trupučio kuo panašesnio atspalvio dažų, juk vistiek panašu, kad visa pablukus. O ir priekinis buferis pasmukęs (palūžę ar pamesti galiniai laikikliai, taip ir man buvo), ir galinės durelės berods istumtos.

Dar žiūrėk, ar pakėlus galiniai ratai labai išsiskėtę? Ar nevarva iš vairo kolonėlės? Ar vamzdeliai galinėj kėbulo daly labai supuvę? Priekiniai dažniausiai būna posveikiai dėl įvairių tepalo prasisunkimų.

Galiu pasakyt, jei netingėsi įdėt daug darbo ir kažkiek pinigų, mašina bus superinė :) Dar reiktų ir kėbulą apžiūrėt. Mano buvo važinėtas 4-5 žiemas, tai vietom verkt norisi, bet kažkaip apsitvarkysiu. Prioritetai žiūrėti: po galiniu buferiu, po lempom ir virš galinių ratų, ties priekinių durų viršutiniais lankstais, prieky po sparnais posparniais, ir svarbiausia slenksčiai.

Autorius:  Pinkis [ Gru 27 2010, 15:38 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

dėkui, už bandima padėti, tačiau dabar iki šios mašinos ne tik kad nuvažiuot neimanoma, bet ir nueiti sunku butu.
dabar dėl nuorinimo, suprantu kad tai gautusi paprasčiausiais variantas? (nieko nekainuojantis). taigi, gal plačiau šiek tiek butu galima apie tai? kur man reikia nuorinti, keliose vietose ir panašiai? del vairo irgi negaliu nieko pasakyti, nes su šia mašina dar nesu važinėjas normaliai, o tik pirmin,atgal kelius kartus.

dėl komforto ir važiavimo malonumo butu sunku ką pakomentuoti, nes vienintelės mašinos su kuriomis esu važiavęs, yra tik RWD, bet tikiuosi užkabins ir FWD :).

dėl spalvos, tai gal buna koks super spalvotas vaškas mašinai, kad spalva paryškintu?

ir kokie ratai geriausia butu BX'ui ?( na kad nebutu per dideli, ir neklitu problemu nuleidus mašina ar panašiai, nes galvočiau dėti lietus ratus)

Autorius:  Kostas [ Gru 27 2010, 15:50 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Pradžioj poliruot reik,o tada jau vaškuot :D
Ratai geriausia originalūs.Gražūs būna,bet vargu ar rasi... :)

Autorius:  Pinkis [ Gru 27 2010, 17:10 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Kostas rašė:
Pradžioj poliruot reik,o tada jau vaškuot :D
Ratai geriausia originalūs.Gražūs būna,bet vargu ar rasi... :)


taip, taip. žinau :bum:

http://media.photobucket.com/image/citr ... how050.jpg
tokie?

Autorius:  Saulynas [ Gru 27 2010, 17:24 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Kostas rašė:
Pradžioj poliruot reik,o tada jau vaškuot :D
Ratai geriausia originalūs.Gražūs būna,bet vargu ar rasi... :)

Va va turejau originalius 2 men bandziau kisti visur :lol: -supykau jau bus perlyditi senai :oops:

Autorius:  Kostas [ Gru 27 2010, 18:33 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Arba universalo :)

Paveikslėlis

Autorius:  bardakasbx [ Gru 27 2010, 19:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Pinkis rašė:
dėl spalvos, tai gal buna koks super spalvotas vaškas mašinai, kad spalva paryškintu?

ir kokie ratai geriausia butu BX'ui ?( na kad nebutu per dideli, ir neklitu problemu nuleidus mašina ar panašiai, nes galvočiau dėti lietus ratus)
Reikalui esant, sparnus ir lietus ratus su padangom beveik naujom turiu, tad galeciau nebrangiai perleisti, o vaskas yra, bet jis duoda trumpalaiki efekta.

Autorius:  Pinkis [ Gru 27 2010, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

bardakasbx rašė:
Pinkis rašė:
dėl spalvos, tai gal buna koks super spalvotas vaškas mašinai, kad spalva paryškintu?

ir kokie ratai geriausia butu BX'ui ?( na kad nebutu per dideli, ir neklitu problemu nuleidus mašina ar panašiai, nes galvočiau dėti lietus ratus)
Reikalui esant, sparnus ir lietus ratus su padangom beveik naujom turiu, tad galeciau nebrangiai perleisti, o vaskas yra, bet jis duoda trumpalaiki efekta.


o tai kaip man tą spalva atgaivinti reiktu?? :?
o dabar kiek tu už viską norėtum? gal ratų foto butu? padangos vasarinės? kur randies ? :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 28 2010, 09:00 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Pinkis rašė:
dabar dėl nuorinimo, suprantu kad tai gautusi paprasčiausiais variantas? (nieko nekainuojantis). taigi, gal plačiau šiek tiek butu galima apie tai? kur man reikia nuorinti, keliose vietose ir panašiai? del vairo irgi negaliu nieko pasakyti, nes su šia mašina dar nesu važinėjas normaliai, o tik pirmin,atgal kelius kartus.

dėl komforto ir važiavimo malonumo butu sunku ką pakomentuoti, nes vienintelės mašinos su kuriomis esu važiavęs, yra tik RWD, bet tikiuosi užkabins ir FWD :).

ir kokie ratai geriausia butu BX'ui ?( na kad nebutu per dideli, ir neklitu problemu nuleidus mašina ar panašiai, nes galvočiau dėti lietus ratus)

Nuorinimas nebūtinai nieko nekainuojantis. Jei seniai tas daryta, tai stučeriukai nuorinimo bus gerokai užpuvę ir, kaip ir daugumoje mašinų, chrien ten atsuksi. Kartais atsisuka, kartais ir ne. Jei neatsisuka, nulūžta, tenka tvarkyti, gręžti, persriegti, dėti naujus nuorinimo varžtus. Jei nepavyksta persriegti, gali tekti keisti suportus. Bet minimum šiek tiek nervų tai tikrai kainuoja :D Nuorinti tai pakaks stabdžius. Užvedi mašiną (būtinai, kitaip nebus slėgio stabdžiuose), atsuki nuorintoją ant vieno suporto, kolega spaudžia pedalą. Bėga skystis su oru. Kai oras baigiasi ir eina vien skystis, užsuki varžtą, kolega atleidžia stabdžio pedalą. Eini prie kito suporto ir t.t... Toks principas todėl, kad čia slėgis sukeliamas ne kojos+servo pompos pagalba, o hidraulinio siurblio, ir pedalu tik atidarai vožtuvą slėgiui paduoti.

Jei kalba apie komfortą ir važiavimo malonumą, tai aš turėjau omeny ne tai, kad gerai eina ar smagiai bėga. Su 1,9D nepadrąskysi. Tam reikia bent jau 1,7TD ar net benzo, pradedant 1,6karbu, einant iki 1,9 GTI 16v. Užtai turėsi megaekonomišką važiavimą, su sąnaudomis 6-7l dyzelio mieste ir apie 5l trasoj. Komfortas šiuo atveju hidropneumatinėj pakaboj (ji turi būti tvarkinga, kad būtų komfortiška) bei superminkštose fotelinėse sėdynėse. Ir šiaip mašinytė lengva, smagiai rieda.
FWD - privalumas ar trūkumas- sprendžia kiekvienas pagal savo pomėgius, charakterį ir malonias ar nemalonias patirtis. Faktas, kad žiemą stabilumo ir pravažumo tikrai daugiau.

Apie ratus sunku kalbėti. Man labai puikiai atrodo pilnutiniai skardiniai su originaliais kalpokais. Lietnykų pasirinkimas kaip BXui nebus didelis, bet šiaip tai skylės atitinka su nemažai citroen ir pežo modelių. O pežam tų ratų tikrai yra.

Autorius:  Pinkis [ Gru 28 2010, 10:37 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

tadas1991 rašė:
Pinkis rašė:
dabar dėl nuorinimo, suprantu kad tai gautusi paprasčiausiais variantas? (nieko nekainuojantis). taigi, gal plačiau šiek tiek butu galima apie tai? kur man reikia nuorinti, keliose vietose ir panašiai? del vairo irgi negaliu nieko pasakyti, nes su šia mašina dar nesu važinėjas normaliai, o tik pirmin,atgal kelius kartus.

dėl komforto ir važiavimo malonumo butu sunku ką pakomentuoti, nes vienintelės mašinos su kuriomis esu važiavęs, yra tik RWD, bet tikiuosi užkabins ir FWD :).

ir kokie ratai geriausia butu BX'ui ?( na kad nebutu per dideli, ir neklitu problemu nuleidus mašina ar panašiai, nes galvočiau dėti lietus ratus)

Nuorinimas nebūtinai nieko nekainuojantis. Jei seniai tas daryta, tai stučeriukai nuorinimo bus gerokai užpuvę ir, kaip ir daugumoje mašinų, chrien ten atsuksi. Kartais atsisuka, kartais ir ne. Jei neatsisuka, nulūžta, tenka tvarkyti, gręžti, persriegti, dėti naujus nuorinimo varžtus. Jei nepavyksta persriegti, gali tekti keisti suportus. Bet minimum šiek tiek nervų tai tikrai kainuoja :D Nuorinti tai pakaks stabdžius. Užvedi mašiną (būtinai, kitaip nebus slėgio stabdžiuose), atsuki nuorintoją ant vieno suporto, kolega spaudžia pedalą. Bėga skystis su oru. Kai oras baigiasi ir eina vien skystis, užsuki varžtą, kolega atleidžia stabdžio pedalą. Eini prie kito suporto ir t.t... Toks principas todėl, kad čia slėgis sukeliamas ne kojos+servo pompos pagalba, o hidraulinio siurblio, ir pedalu tik atidarai vožtuvą slėgiui paduoti.

Jei kalba apie komfortą ir važiavimo malonumą, tai aš turėjau omeny ne tai, kad gerai eina ar smagiai bėga. Su 1,9D nepadrąskysi. Tam reikia bent jau 1,7TD ar net benzo, pradedant 1,6karbu, einant iki 1,9 GTI 16v. Užtai turėsi megaekonomišką važiavimą, su sąnaudomis 6-7l dyzelio mieste ir apie 5l trasoj. Komfortas šiuo atveju hidropneumatinėj pakaboj (ji turi būti tvarkinga, kad būtų komfortiška) bei superminkštose fotelinėse sėdynėse. Ir šiaip mašinytė lengva, smagiai rieda.
FWD - privalumas ar trūkumas- sprendžia kiekvienas pagal savo pomėgius, charakterį ir malonias ar nemalonias patirtis. Faktas, kad žiemą stabilumo ir pravažumo tikrai daugiau.

Apie ratus sunku kalbėti. Man labai puikiai atrodo pilnutiniai skardiniai su originaliais kalpokais. Lietnykų pasirinkimas kaip BXui nebus didelis, bet šiaip tai skylės atitinka su nemažai citroen ir pežo modelių. O pežam tų ratų tikrai yra.


dėl komforto aš pilnai supratau ką tu turi galvoje iš karto. nes apie tai esu gardėjąs daug kartu, pats tėvas gyrė ir dar per TOP Gear rodė.
apie draskimasi tikrai nieko negalvoju su šia mašina, nes aš pripažinsiu tik draskimasi savo jėgomis su dviračiais nuo kalnu ir panašiai, bet ne apie tai čia.

na o del ratų, tai visai tokiu norėčiau
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg

na dabar tereikia laukti pavasario, kada sniegas nutirps ir kurti traktoriuką ir bandyti ten su stabdžiais viską.

Autorius:  Pinkis [ Gru 28 2010, 13:47 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

kitoje temoje perskaičiau, kad žmogus žada keisti visus skysčius del stovėjimo. tai gal ir man vertėtu tiesiog mašiną nuvešti pas koki meistrą ir jis pakeistu visus skysčius (kiek suprantu keičiant visus skysčius, ir nusiorintu tuo pačiu. ar klistu??)
taigi, kur galima toki malonumą gauti? domintu labiau Ukmergė/Utena/Panevėžys/Rokiškis/Anykščiai ir aplinkui?
kokios maždaug butu kainos?

Autorius:  Saulynas [ Gru 28 2010, 20:55 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Gerasdviratis rašė:
Pagal geografija- Piniava.

Skruzdeliukas,jei aiskiau

Autorius:  Gerasdviratis [ Gru 28 2010, 23:12 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

Jo, manau,kad kvalifikacijos pakaks.

Autorius:  Pinkis [ Gru 29 2010, 22:05 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19TZD 90

o kiek maždaug skruzdeliukas imtu už visu sistemu išvalima?? :roll:

Puslapis 116 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/