Sveiki visi citriniečiai,
taigi kaip ir žadėjau buvusiam šio BX'o savininkui Juozui tęsiu šio BX'o istoriją toliau...
Nupirkau iš Juozo šį BX'ą Balandžio 14 dieną. Po pirkimo iš karto teko šiek tiek aptvarkyti kelis šio automobilio mazgus, tad ta pačią pirkimo dieną nupirkau iš Deimantuko priekinį stiklą už 70lt ir Meharyje rankinio stabdzio trosus už 60lt. Stiklo keitimas buvo šiek tiek sudėtingesnis, nes stoikes buvo nemenkai parūdiję. Šiuos du darbukus (stiklo keitima su stoikiu sutvarkymu, bei rankinio trosų keitimą) patikėjau Autopulsas servisui ir nenusivyliau. Priėmė geranoriškai ir sutiko sutvarkyti BX'ą skubos tvarka, kadangi technikinė turejo baigtis už trijų dienų, tačiau kadangi Tuvlita sekmadieniais nedirba, tai ketvirtadienį nuvarius automobilį norėjosi ji pasiimt vėliausiai šeštadienį, tačiau, kadangi stiklo keitimas buvo komplikuotas, tai yra reikejo ir spakliuot ir dazyt stoikes, mašiną teko pasiimti tik pirmadienį ir šiek tiek prisibijant policijos nuvažiuoti i Tuvlitą. Tačiau šio serviso darbu esu labai patenkintas, stoikes nudaze juoda matine baze, nes taip ir sutarėm, kadangi ir pigiau ir visai gerai isipaiso i bendra masinos vaizda. Viso uz darbus sumokėjau 190lt, 60lt už rankinio trosų keitimą, 90lt už stiklo įdėjimą ir 40lt už stoikių sutvarkymą. Prieš T.A. stovint eilėje dar teko pasikeisti priekinį posūkį, kadangi senasis buvo skilęs. Praėjus techninę apžiūrą BX'ą pradėjau rimtai eksplotuoti ir jau nuvaziavau apie 1000km. Kol kas viskas daugmaz tvarkoje, nors ir turiu keletą klausimų, kuriuos pateiksiu vėliau.
Per velykas teko aptvarkyti paviršines rūdis, kurios buvo ant durelių ir vietose, kurios matosi tik atidarius dureles.
Štai keletas foto iš darbų:
[img]http://img96.imageshack.us/i/p4237846.jpg[img]
[img]http://img94.imageshack.us/i/p4237844.jpg[img]
[img]http://img4.imageshack.us/i/p4237842.jpg[img]
Šis tvarkymas kainavo apie 110lt ir tris dienas darbo dirbant neskubant su ilgom pertraukėlėm. Beliko tik nupoliruoti dazytas vietas ir turetu viskas atrodyti visai neblogai, na bent jau geriau nei, kad buvo.
Dar pakeičiau keletą smulkmenų. Nupirkau naują valytuvą iš maksimos, kuris valo pakankamai neblogai. Taipogi nupirkau peciuko valdymo rankeneles, kadangi viena buvo suluzus, taipogi plastmase kuri laiko tuos atverciamus daiktus virs priekinio stiklo nuo saules. Dar šrote radau originalią lango apiplovimo žarnelę su laikikliais, tai ir ją pakeičiau, kadangi buvo uždėtas paprastas permatomas vamzdelis. Štai foto:
[img]http://img847.imageshack.us/i/p5047980.jpg[img]
Na, o dabar turiu keletą klausimų.
1) Kas galėtų būti, kad kai kuriant bx'ą kuomet mašina yra šiek tiek stovėjus, tai yra šaltu varikliu, jisai užsikuria lengvai, tačiau užkūrus pradeda purtytis ir jei nepaduodi šiek tiek gazo užgęsta, o padavus gazo pradeda dirbti normaliai? Čia gal kuro nusėdimas kaltas? Bet dėl ko taip gali būti?
2) Kaip nustatyti ar yra normalus LHM'o kiekis bakelyje? Reikia pakelti į aukščiausią padėtį ir tuomet žiūrėti pagal matuoklę, taip? Tačiau jei matuokle atrodo taip, tai ar tai reiškia, kad skysčio yra pakankamai ar, kad jo nepakanka?
[img]http://img842.imageshack.us/i/p5067985.jpg[img]
3) Kaip turėtų nusilenkti galinė sėdynė? Yra dvi rankenėlės, tačiau jas patraukus sėdynės pajudint vistiek neina...
4) Ar valytuvas turi būti taip aukštai? Neitų jo nuleisti šiek tiek žemiau? Ar taip ir turi būti? nuotraukose matysis.
Klausimų būtų tiek...
Šiuo metu dar yra keletas blogybių, tai barškanti priekinė važiuoklė, kuria artimiausiu metu reiks sutvarkyt, nes labai nemalonu taip važinėt. Dar planuoju pakeisti visas sėdynes, kadangi vairuotojo sėdynė suplyšus, bei galinėje sėdynėje spyruoklės išlindę iš paralono, ir šiaip veliūrinės manau patogesnės, bei geriau atrodo. Taip pat, reikia sutvarkyti vairuotojo pusės priekinę lempą, kadangi dabartinės laikikliai sulužę ir ją galima lengvai išimti, bei šviečia ji nelabai ten kur turėtų. Dar galbūt reiktų galines sferas papildyt. Taipogi priekinį numerį uždėti tiesiai, kolonėles susidėt į galinę palangę ir galbūt tiek. Nors dar reiks pagrindinį diržą keist neužilgo. Na žodžiu darbų dar šiek tiek nusimato. O šiuo metu BX'as man kainavo apie 1600lt...
Čia keletas nuotraukų, kaip bx'as atrodo šiuo metu, tik tuomet dar buvo nepakeista ta apiplovimo žarnelė:
[img]http://img829.imageshack.us/i/p5047926.jpg[img]
[img]http://img573.imageshack.us/i/p5047961.jpg[img]
[img]http://img853.imageshack.us/i/p5047935.jpg[img]
[img]http://img193.imageshack.us/i/p5047949.jpg[img]
[img]http://img687.imageshack.us/i/p5047968.jpg[img]
[img]http://img16.imageshack.us/i/p5047983.jpg[img]
Tai tiek būtų šiam kartui. Labai lauksiu atsakymų į mano klausimus ar šiaip kokių minčių.
_________
Laimingas BX'o savininkas...
