WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 06:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 26 2013, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jei testeris yra, užuot aklai spėliojęs, imčiau elektroschemą (Yra šio puslaio skilty Tech_info: Haynes manualas BXui, 13skyrius, 47psl. Paaiškinimai ir kodai komponentų, laidų, jungčių tipų, spalvų ir t.t. keliais puslapiais žemiau) ir susirasčiau, kur dingsta įtampa, ir ar pabandžius sujungti tiesiai pradės veikti, pasidaro aišku, kur bėda, ir ką remontuoti arba keisti :) Atvarytum čia mes kauniečiai staigiai surastume, šitaip jau ZXui ir BXui ne viena elektros bėdelė sutvarkyta, nesikreipiant į tuos stebuklinguosius "elektrikus".
Jei bus tranzas ir niekaip nesigaus jo pakelti ar pakeisti, tranzo tą blokelį kažkokį manrods turiu, tik nežinau, ar veikiantis, bet turėtų būt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 26 2013, 22:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Paveikslėlis

Schema su trupučiu paaiškinimų.
Jei visai neveikia, tai gali būti kalti kontaktai arba pvz. pasikabinę ventiliatoriaus angliukai. Siūlyčiau patikrinti variklį prieš griaunant ką nors labai. Jei daug maž aišku kaip patikrinti tranzistorių, tai su schema prieš nosį turėtų būti viskas kaip dieną :) Jei vis tik kiltų klausimų, mano skype turi, gali drąsiai rašyti.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 20:26 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Dėkui labai už pagalbą Tadai ir Assembled :alus:

Bet nutiko bėda. Pasirodo ta tranzistorinė mikroschema buvo skilus ir man netyčia lūžo perpus. Taigi dabar reikia kitos. Paulius turėtų paieškoti, tad labai tikiuosi, kad ras ir galėsiu tada viską ramiai susitvarkyti.

Jei įdėjus kitą mikroschemą neveiks, tai tuomet jau reiks gilintis į šitą schemą ir žiūrėt kas ten blogai :roll:

Dar nupirkau sankabos trosą. Robete atidavė labai pigiai (už 20lt). Tai bandysiu savaitgalį pasikeisti. Šiaip manau keitimas turėtų padėti, nes kai pereitą savaitgalį patampiau dabartinį trosą, tai iškart po to kelis kartus jungiant atbulinį bėgį nebuvo jokių garsų. Tik klausimukas kaip ten turėtų jis atsikabinti po kapotu, nes savaitgalį žiūrėjau ir nekilo gudrių minčių? :oops:

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2013, 20:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Po kapotu, jeigu sakei, kad nereguliuojamas (vadinasi, ir reguliavimo varžtelio nenusuksi jokio), tai labai paprastai. Su kažkuo (laužtuvas, didelis atsuktuvas ar pan.) atlenki sankabos svirtį, kaip išminant sankabą, užfiksuoji kąnors užkišdamas arba tiesiog laikai. Jei trosas dar nepripuvęs, tikriausiai kartu su svirtimi nuvažiuos ir trosas. Tik dabar jis jau bus laisvas ir juo galėsi kilnot pedalą, trukteli trosą ir ištrauki į šoną (žiedas svirties gale yra skeltas).
Kad nesulaužytum svirties ir kad nereiktų stambių įrankių, pasisodink draugą, kuris išmins sankabą ir tau teliks tik užfiksuoti svirtį.

Reguliavimas, sudėjus naują trosą (nepamiršk jo sutepti gerai):
Sankabos svirtis važinėja gan laisvai į priekį atgal ir ties kažkuria vieta atsiremia stipriai, kai išmynimo guolis atsiremia į diskatoriaus plunksnas ir pradeda spausti. Tai uždėjęs trosą prie pedalo ir ant tos pačios sankabos svirties turi veržle sureguliuoti taip, kad trosas ramybės būsenoje būtų kuo arčiau to atsirėmimo, bet nebūtų standžiai įremtas (palik bent milimetrą, o gal ir kelis laisvumo - bus ramiau dėl guolio).
Bus dvi veržlės, nepamiršk jų suveržti tarpusavy (užkontruoti), bet tikriausiai čia ir taip aišku, kaip 2x2.
Jei schemulės negausi - kreipkis, pabandysiu pasižiūrėt pas save.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2013, 20:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Kodėl parduodamas? :)

_________________
Pro Citroen langą pasaulis gražesnis...
'95 XM Exclusive
'93 XM 2.1 Turbo D12
'99 Xsara D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2013, 21:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
donatas xm rašė:
Kodėl parduodamas? :)

Tas pats klausimas,kodel :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2013, 22:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Jei atvirai, tai tiesiog visą laiką svajojau apie tvarkingą dyzelinį Peugeot 405 (man tai ideali mašina) :roll:

Vis seku skelbimus ir buvau suradęs kone idealų variantą, tad pabandžiau įdėti BX'iuko skelbimą. Tačiau deja Peugeot nupirko kažkoks mano atžvilgiu blogas žmogus :bum: ir dabar Bx'iukas nebeparduodamas. Bus toliau sėkmingai eksploatuojamas :wink:

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2013, 11:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na, kaip ta schema, susitvarkė? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2013, 10:01 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Daug laiko jau praėjo, bet dar daugiau visokių darbukų nuveikta su bx'u. Visų pirma dėl tos pečiuko schemos, tai persilitavau aš ją, įdėjau ir jau tikėjaus, kad veiks, bet deja vistiek neveikė. Tuomet išsiardžiau po valdymo rankenėlėm esančią schemutę ir po galingumo rankenėlės plastmasiniu šliauikliu radau, kad nudegę takeliai. Taigi iš Deimantuko nusipirkau tą schemutę sveiką ir dabar jau viskas veikia kaip priklauso.
Vėliau pradėjau šiek tiek ruoštis artėjančiai TA. Taigi vieną vakarą tvarkiau slenksčius, kadangi viename iš jų buvo baisios skylės. Padariau greitai, paprastai ir labai nesicackindamas, kadangi norėjau tik jas užmaskuot pries TA, o vėliau vasarą galbūt reiks naujus slenksčius virint vistiek. Žinoma atėjus pavasariui tuo pačiu kapitališkai išsivaliau visą saloną. Kadangi buvau numatęs TA eiti pereitą šeštadienį Alytuje, tai bxas sumaste iskresti dar keletą pokštų. Pirmas iš jų, tai buvo, kad važiuojant lėtai per gilesnę duobę duslintuvas ties kelnėm sumastė nulūžt. Taigi buvo nupirktas iš saulyno su vienu iš bakelių, kadangi ir gale aplink bakelius radau labai daug skylių vamzdžiuose. Taigi šeštadienį meistras suvirino duslintuvą ir patikrinęs ar viskas veikia (šviesos, posukiai, visos kitos lempos), apsivalęs šiek tiek variklį nusprendžiau važiuot atlikti TA. Ir tada bxas iškrėtė antrą pokštą.
Kažkas nutiko su sankaba/greičių dėže. Esmė tokia: kai mašina neužvesta, nuspaudus sankabos pedalą visi bėgiai jungiasi gražiai, tačiau tik užvedus mašiną norint įjungt pirmą bėgį to padaryti neįmanoma, kadangi pilnai nuspaudus sankabą bėgio įjungt vistiek neina. Važiuot tapo imanoma tik vienu būdu. Užsikurt su sankaba įmušus pirmą bėgį ir vėliau važiuojant kiti bėgiai vėl kažkodėl įsijungdavo. Ir dar keistas dalykas, kad stovint tarkim sankryžoj, nuspaudus pilnai sankabą, tačiau su ijungtu bėgiu, masina vistiek juda šiek tiek. Taigi bandau dėl viso to kaltint sankabos trosą, kurio vis dar nebuvau pakeitęs. Ar čia gali būt kažkas rimčiau? Dar pastebėjau, kad tas varžtas ant vairo kolonėlės, kur laiko traukutes yra ganėtinai atsisukęs ir labai jau ten daug laisvumo lieka tom traukutėm. Taigi gal kas turit kokių minčių kas čia galėtų būti. Šiaip masina dabar palikta pas meistrus, bet jie kaip supratau dar nežiūrėjo.
Na, o kadangi jau buvau pasiryžęs bandyt pereit TA, tai vistiek nuvažiavau to padaryt. Na ir mano džiugesiui nieko labai rimto nerado. Žinoma tikrintojui dėl sankabos buvo net akys iššokę ant kaktos, bet trūkumai rasti tik sankaba, priekinis vienas amortizatorius šlapias ir gale stabžių vamzdelis surūdijęs ir leidžia skystį. Tai vat tik šitie trys dalykai. Dėl vamzdelių nieko blogo, o vat dėl sankabos, tai labai tikiuos, kad nieko rimto ten nebus.

Beje, dėl dūmingumo patikros. Skaudėjo širdį kai stovėjau šalia, o jis kokias 4 sekundes pjovė variklį tokiais sūkiais, kurių aš gyvenime nesu pasiekęs, tačiau buvau įsitikinęs, kad dėl to bėdų nekils ir nekilo. Dūmingumas 1,1 iš 3. Manau visai neblogai tokiam senukui su du metus nekeistais kuro ir oro filtrais (artimu metu būtinai keisiu) :)

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2013, 11:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sankabos trosą pakeisk ir normaliai sureguliuok, nes dabar toks vaizdas, kad tiesiog nedasimina sankaba. Todėl stovint ir tempia į priekį - neatsijungia ir veda. Jei nėra kada cackintis ar troso neturi - pakišk ką nors ten prie dėžės, sugalvok kokią maklę, kaip patrumpint troso darbinį ilgį. Nes taip važinėjant ilgai sinchronizatoriai ir dantračiai nelaikys, nusigaluos - juk tai greičių dėžei jau 25metai.
Turėsi paskui , kad kokį vieną ar du bėgius teks metant susinchronizuoti pačiam (mūsų senoliai taip važinėdavo, bet nepratus tas nėra labai lengva), ir dar kokį vieną prilaikyt ranka teks, nes kitaip dėl nugramdyto dantračio išmetinėt pradės.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2013, 00:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Pagalvojau, kad reik ką nors naujo parašyt :)

Taigi, visų pirma, tai TA praėjau per pakartotinį varymą. Dėl sankabos pasirodo buvo kokia tai šakutė skilus ir dėl jos nesijungė bėgiai normaliai. Pakeitė meistras tą šakutę ir bėgiai dabar jungiasi turbūt geriau nei visus tuos du mano eksploatacijos metus. Neliko ir jokių garsų jungiant atbulinę pavarą, žodžiu - leeedas :lol: vamzdelius irgi gale ten kelis pakeitė. O priekį vienas vamzdelis jau matosi, kad kartą burtas, nes ten kažkoks įdomus grįžtamasis(?) vamzdelis, kurio vienam gale du vamzdeliai, o kitam gale prie suporto tie du vamzdeliai sueina į vieną ir vienas iš to dvigubo galo vamzdelių užmautas per tokį plastmasinį sujungimą, nes matomai jau buvo sutrūkinėjęs ir šitaip bandyta sutaisyt. Šiaip suprantama kodėl taip daryta, kadangi kiek domėjausi (kol kas tik robete Alytuj) naujas jis kainuoja apie 60lt. Pabandžiau aš jį su chamūtu suvežt, bet dabar tas plastmasinis sujungimas kartais išsineria iš to galo, kur jau vientisas vamzdelis ir ten nelabai eis užchomutuot, tai jaučiu reiks pirkt naują ir nesukt galvos. Tik tuomet kils klausimų dėl pakeitimo, nes tas galas, kur sueina vamzdeliai į vieną, tai toks įdomus.
Kas čia daugiau. Na dar vienas žiemą pirktas ratlankis yra virintas ir šiek tiek leidžia orą per tą virinimą. Reik vis kas kelias dienas pripūst oro. Reiks irgi ieškot kas suvirintų. Na, o šiaip daugiau jokių bėdų kaip ir nėra << Tiesa, pradėjo vėl gerokai lyst rūdys, kurias tvarkiau prieš du metus ir slenksčiam artėja paskutinioji, bet nežinau ar užsiimt rimtai virinimais, ar nelįst ir važinėt nekreipiant dėmesio... :mafija:

Beje, po TA pravarymo pasidarėm šiokią tokią fotosesiją nusiprausus plius su naujais ratais, tad įkelsiu keletą nuotraukų:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2013, 03:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ta šlangelė grįžtamoji kainuoja 25Lt nauja neoriginalas, bet prieš kelis mėnesius Robete Kauno paskutinę paėmiau. Gal Vilniuj nebent dar turi... Originalo nebuvo matyt, bet jei turi - 60Lt labai reali kaina. Kiek teko dairytis, tai ir internete ir lietuviai tvarko paprasčiausiai prie tos guminės bazės, kuri prisiveržia prie amortiko, nukerpama žarnelė, vidun kišamas vamzdelis ir ant jo maunama dyzelio grįžtamoji (geriau, tai kur su vidiniu armavimu - rimtesnė). Laiko gal ne kaip tikras daiktas, bet užtat kapeikas kainuoja...
Jeigu leisi supūti - tai ir bus viskas. Reikia apsispręsti, ar dar nori juo važinėti, ar po dviejų metų jau ir užteks. Nes du metus drąsiai galima atvažinėti ir beveik be slenksčių su kiaurymėmis, bet po to jau nebebus ant ko virinti naujus. Aš saviškį benzininį taip ir aukoju, nes jis per daug jau pačiupintas mielųjų korozijų. Kai ateis laikas ir noras, nusipirksiu ir tvarkysiuos, kaip sau, universalą, tikriausiai TD... Nes iš BX nieko geriau nerasi, jei reikia pakombinuoti praktiškumą ir galią... O kolkas rugsėjį lygiai taip pat apsitvarkau ir dar dviem metam patikima ir kantri mašinytė. Svarbiausia, patogi ir nepaprastai maloni vairuoti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2013, 16:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Na dėl virinimų bus matyt. Šiaip paviršines rūdis, tai tikrai artimiausiu metu tvarkysiu, kad gražiau atrodytų. Na ir jei rasiu kas nebrangiai pervirintų slenksčius, tai ir tuo užsiimsiu :taip:

Na, o dėl šlangelės, tai šiandien pavyko nupirkt Vilniuj Meharyje už 28lt. Buvo tik keista, kad buvo pasidėję galima sakyt prie pat prekystalio ir jin ten viena buvo, tai galbūt irgi paskutinę paėmiau, nors neklausiau. Taigi dabar galbūt sekmadienį pavyks rast laiko ją pakeist. Galbūt Tadai galėtum šiek tiek apšviest kaip ten ją gražiai uždėt tam gale, kur sueina vamzdeliai į tą bazę? Gal ir pats suprasčiau nusiėmęs ratą, bet jei gaučiau patarimų, tai viskas vyktų lengviau ir sklandžiau :roll:

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2013, 18:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Viskas paprasta, bet kartu ir ne paprasta. Seną šlangelę nuimsi atlenkęs ar atkabinęs chamutą, kuris juosia visą amortiką. Nusiims ta bazė, kaip tu vadini. Ten rasi tiesiog amortiko korpuse apvalią paprastą skylę. Kuo švariau ir gražiau reikia viską apsivalyti, stengiantis kuo mažiau šiukšlių į ją įmesti.
Dedi taip pat priglausdamas naują grįžtamąją, stengdamasis iš akies (arba gali pasimatuoti ir susibraižyti pagal centrus) pataikyti, kad skylės gumoj ir amortike sutaptų. Tai padaręs, laikydamas ranka, mauni naują (arba seną - kartais nauji būna neužsideda, nes per trumpi... o originalūs nerudijantys) chamutą ir bandai ten visaip užspausti jį teisingai. Geriausiai tai darosi su tokiomis replėmis,
Paveikslėlis
bet kai reikia, pasidaro ir su paprastesnėmis replėmis ar kusačkėmis :)
Kai užspaudi chamutą, galima dar kažkiek pataisyti, jeigu pasislinko. Tada numauni tas dvi šlangeles nuo ateinančių vamzdelių ir sumauni tas, kur katik prijungei prie amortiko, vėlgi pasistengiant kuo švariau.
Tai tiek :)
Tas pats galioja ir Xantia, XM, berods ir C5, tik juose šlangelė vienguba.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2013, 08:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Kuo švariau ir gražiau reikia viską apsivalyti, stengiantis kuo mažiau šiukšlių į ją įmesti.
Ten ginkdie nevalia nieko įmesti! Betrūko hidrosistemai smiltelių...
Imi kokį medžio, plastiko, ar gumos gabaliuką, išsidroži pagal reikiamą diametrą, ir prieš visus valymus skylutę sandariai užkiši. Užtruksi cielas 3 minutes, bet užtat garantuotai išgelbėsi amortiko štoką nuo bereikalingų ryskių.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 140 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007