WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=24345
Puslapis 110

Autorius:  Simionas [ Geg 06 2011, 22:30 ]
Pranešimo tema:  BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Sveiki visi citriniečiai,

taigi kaip ir žadėjau buvusiam šio BX'o savininkui Juozui tęsiu šio BX'o istoriją toliau...

Nupirkau iš Juozo šį BX'ą Balandžio 14 dieną. Po pirkimo iš karto teko šiek tiek aptvarkyti kelis šio automobilio mazgus, tad ta pačią pirkimo dieną nupirkau iš Deimantuko priekinį stiklą už 70lt ir Meharyje rankinio stabdzio trosus už 60lt. Stiklo keitimas buvo šiek tiek sudėtingesnis, nes stoikes buvo nemenkai parūdiję. Šiuos du darbukus (stiklo keitima su stoikiu sutvarkymu, bei rankinio trosų keitimą) patikėjau Autopulsas servisui ir nenusivyliau. Priėmė geranoriškai ir sutiko sutvarkyti BX'ą skubos tvarka, kadangi technikinė turejo baigtis už trijų dienų, tačiau kadangi Tuvlita sekmadieniais nedirba, tai ketvirtadienį nuvarius automobilį norėjosi ji pasiimt vėliausiai šeštadienį, tačiau, kadangi stiklo keitimas buvo komplikuotas, tai yra reikejo ir spakliuot ir dazyt stoikes, mašiną teko pasiimti tik pirmadienį ir šiek tiek prisibijant policijos nuvažiuoti i Tuvlitą. Tačiau šio serviso darbu esu labai patenkintas, stoikes nudaze juoda matine baze, nes taip ir sutarėm, kadangi ir pigiau ir visai gerai isipaiso i bendra masinos vaizda. Viso uz darbus sumokėjau 190lt, 60lt už rankinio trosų keitimą, 90lt už stiklo įdėjimą ir 40lt už stoikių sutvarkymą. Prieš T.A. stovint eilėje dar teko pasikeisti priekinį posūkį, kadangi senasis buvo skilęs. Praėjus techninę apžiūrą BX'ą pradėjau rimtai eksplotuoti ir jau nuvaziavau apie 1000km. Kol kas viskas daugmaz tvarkoje, nors ir turiu keletą klausimų, kuriuos pateiksiu vėliau.
Per velykas teko aptvarkyti paviršines rūdis, kurios buvo ant durelių ir vietose, kurios matosi tik atidarius dureles.
Štai keletas foto iš darbų:

[img]http://img96.imageshack.us/i/p4237846.jpg[img]
[img]http://img94.imageshack.us/i/p4237844.jpg[img]
[img]http://img4.imageshack.us/i/p4237842.jpg[img]

Šis tvarkymas kainavo apie 110lt ir tris dienas darbo dirbant neskubant su ilgom pertraukėlėm. Beliko tik nupoliruoti dazytas vietas ir turetu viskas atrodyti visai neblogai, na bent jau geriau nei, kad buvo.
Dar pakeičiau keletą smulkmenų. Nupirkau naują valytuvą iš maksimos, kuris valo pakankamai neblogai. Taipogi nupirkau peciuko valdymo rankeneles, kadangi viena buvo suluzus, taipogi plastmase kuri laiko tuos atverciamus daiktus virs priekinio stiklo nuo saules. Dar šrote radau originalią lango apiplovimo žarnelę su laikikliais, tai ir ją pakeičiau, kadangi buvo uždėtas paprastas permatomas vamzdelis. Štai foto:

[img]http://img847.imageshack.us/i/p5047980.jpg[img]

Na, o dabar turiu keletą klausimų.
1) Kas galėtų būti, kad kai kuriant bx'ą kuomet mašina yra šiek tiek stovėjus, tai yra šaltu varikliu, jisai užsikuria lengvai, tačiau užkūrus pradeda purtytis ir jei nepaduodi šiek tiek gazo užgęsta, o padavus gazo pradeda dirbti normaliai? Čia gal kuro nusėdimas kaltas? Bet dėl ko taip gali būti?
2) Kaip nustatyti ar yra normalus LHM'o kiekis bakelyje? Reikia pakelti į aukščiausią padėtį ir tuomet žiūrėti pagal matuoklę, taip? Tačiau jei matuokle atrodo taip, tai ar tai reiškia, kad skysčio yra pakankamai ar, kad jo nepakanka?

[img]http://img842.imageshack.us/i/p5067985.jpg[img]

3) Kaip turėtų nusilenkti galinė sėdynė? Yra dvi rankenėlės, tačiau jas patraukus sėdynės pajudint vistiek neina...
4) Ar valytuvas turi būti taip aukštai? Neitų jo nuleisti šiek tiek žemiau? Ar taip ir turi būti? nuotraukose matysis.
Klausimų būtų tiek...

Šiuo metu dar yra keletas blogybių, tai barškanti priekinė važiuoklė, kuria artimiausiu metu reiks sutvarkyt, nes labai nemalonu taip važinėt. Dar planuoju pakeisti visas sėdynes, kadangi vairuotojo sėdynė suplyšus, bei galinėje sėdynėje spyruoklės išlindę iš paralono, ir šiaip veliūrinės manau patogesnės, bei geriau atrodo. Taip pat, reikia sutvarkyti vairuotojo pusės priekinę lempą, kadangi dabartinės laikikliai sulužę ir ją galima lengvai išimti, bei šviečia ji nelabai ten kur turėtų. Dar galbūt reiktų galines sferas papildyt. Taipogi priekinį numerį uždėti tiesiai, kolonėles susidėt į galinę palangę ir galbūt tiek. Nors dar reiks pagrindinį diržą keist neužilgo. Na žodžiu darbų dar šiek tiek nusimato. O šiuo metu BX'as man kainavo apie 1600lt...

Čia keletas nuotraukų, kaip bx'as atrodo šiuo metu, tik tuomet dar buvo nepakeista ta apiplovimo žarnelė:

[img]http://img829.imageshack.us/i/p5047926.jpg[img]
[img]http://img573.imageshack.us/i/p5047961.jpg[img]
[img]http://img853.imageshack.us/i/p5047935.jpg[img]
[img]http://img193.imageshack.us/i/p5047949.jpg[img]
[img]http://img687.imageshack.us/i/p5047968.jpg[img]
[img]http://img16.imageshack.us/i/p5047983.jpg[img]


Tai tiek būtų šiam kartui. Labai lauksiu atsakymų į mano klausimus ar šiaip kokių minčių.
_________
Laimingas BX'o savininkas... 8)

Autorius:  Simionas [ Geg 06 2011, 22:39 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Ups... matomai nemoku ikelti nuotraukų, kad jas normaliai rodytų, tad būtų labai šaunu, jei koks moderatorius galėtų jas sutvarkyt, kad normaliai rodytų, nes man jau neleidžia redaguot... Būsiu labai dėkingas :)

Autorius:  tadas1991 [ Geg 07 2011, 10:04 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

1) Jei lengvai iškart kuriasi, nesuk proto manau. Keli forumo grandai, tobulai prižiūrintys XMus, su tuo rytiniu pasipurtymu vargsta metų metus, bet tikrosios priežasties musėt taip ir nebus. Jei purtosi netrumpą laiką ir nepergazavus ne tik purtosi, bet ir savaime gęsta, reik laikyt gazą, baltas dūmas, tada jau aišku problemos. Bet tada reikia tikslesnio apibūdinimo.
2) Principą aprašei teisingai. Kiek man žinoma, ta apatinė plūdės plokštelė turi būti tarpe tarp raudonų žiedelių. Tai šiuo atveju rodytų per daug. Bet nei tragedijos, nei išvis nieko blogo čia nėra. Praktika rodo, kad bent BXui, tai svarbu, kad tos skysčio ten išvis nors kiek būtų, ir tada viskas gerai. Yra tekę malonumas, kai važiuojant mamai baigėsi LHM ir atsisakė vairas, nors pakaba ir stabdžiai dar liko. Įdomus dalykas, nes teoriškai būtent pakabą turėtų atjungti, paliekant vairą ir stabdžius. Žodžiu, moteriškos rankos, mašina su neveikiančiu stiprintuvu, teko šalia sėdint padėt įsukt į degalinę, kad pasipildyt atsargų. Ir įdomiausia tai, kad dauguma žmonių, kurie važiavę su mašinom be stiprintuvų, bet nelabai prie technikos, šaiposi ir nesupranta, kaip čia taip, kad vairas sunkiai sukasi VAŽIUOJANT.
3) Sėdynių reguliavimas vyksta taip: turim tris rankenėles. Dvi iš šonų: viena reguliuoja atlošo kampą, kita sėdimosios dalies kampą- ir viena po sėdyne: pirmyn - atgal. Jei suki rankenėlę, bet sėdynės nejuda, tai gali būti paprasčiausiai sugedus mechaninė sėdynės valdymo dalis. Dabar tik neprisimenu, ar ten kartais nėra diržais perdavimas nuo tų sukamų rankenų į mechanizmą, kaip kad peže 405.
4) Nuotraukos nežiūrėjau, bet valytuvą gali pasistatyt kaip nori. Tam tereikia atidengti apdailos plastmasinį dangtelį ir berods 13 veržlę nuėmus perkelsi šlicus ant reikalingo aukščio. Tik žiūrėk, kad nesibraukytų į gumas ir panašiai. Ir nusileisk tik tiek, kiek kad netrukdytų matyt, nes labai nuleidus, paskui dešinės pusės mažokai nubraukia.

Autorius:  Pinkis [ Geg 09 2011, 18:21 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Simionas rašė:
Ups... matomai nemoku ikelti nuotraukų, kad jas normaliai rodytų, tad būtų labai šaunu, jei koks moderatorius galėtų jas sutvarkyt, kad normaliai rodytų, nes man jau neleidžia redaguot... Būsiu labai dėkingas :)

gale prieš img] padėk /
turi buti taip
[img]nuoroda[/img]

Autorius:  Simionas [ Geg 09 2011, 20:47 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Labai dekui uz issamius atsakymus... Tik vat del sedynes, tai klausiau apie galine sedyne, o ne apie priekines. Apie priekines ten viskas ir taip aisku. O galines nulenkt niekaip neina...

Rytoj BX'as keliaus i Citro ligonine, kad iskratytu priekine vaziuokle, nes bilda kaip reikalas vaziuojant duobetu keliu. Vienas Alytaus servisas diagnozavo, kad priekiniai sailenblokai keleivio puses jau nusibaige ir keleivio puses amortizatorius apsitepalaves, tai vat idomu ar del jo gali bildet priekine vaziuokle? Nes siaip vaziuojant uzmiestyje, tai ant kelio jis neblogai stovi. Ir bijau, kad to amortizatoriaus kaina gali būti nelabai draugiška. Na, bet rytoj citroligoninej turetu diagnozuot kaip ten kas is tikrųjų. Tikiuosi nebus kazko labai rimto.

O del nuotrauku, tai beda, kad man jau nebeleidžia redaguot to pirmo posto ir dabar jau negaliu pakeist, kad rodytų nuotraukas...

Autorius:  Kostas [ Geg 09 2011, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Pradžioj pošiknį pakėlei prieš lenkdamas nugarėlę? :D

Autorius:  Simionas [ Geg 10 2011, 23:47 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Na, kad tas vadinamas pošiknis irgi nenori atsilenkt... Patraukiu rankenėlę, bet sėdynės pajudint neina... :roll:

Šiandien Citro ligoninėj pakeitė keleivio puses sailenblokus, tai šiek tiek sumažėjo barškėjimas, bet pagrindinė bėda pasirodo vairo kolonėlėj, nes daugiau laisvumų, kaip ir nėra, o bilda dar nemenkai. Tai siandien Meharyje nupirkau nauja vairo kolonėlę, kuri pasak Citro ligoninės Mehary pragulėjo daug metų ir jos niekam neprireikė. Tai pavyko manau tikrai nebrangiai nupirkt naują ir tikiuosi gerą daiktą. Šiaip dabar įdomu, o kiek kainuoja šrotinės bx'o vairo kolonėlės? Kiek jūs, kurie pardavinėjat bx'us dalimis, už tokį daiktą norėtumėt? :)

Autorius:  Juozas [ Geg 11 2011, 00:58 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Sakiau, pažiūrėsiu rytoj, bet neiškenčiau, užsukau dabar:) trumpai aš.
Pirmiausia, gražios nuotraukos ir apskritai darbas.
Dėl dešinio amortizatoriaus - sakiau, kad ten pastoviai leidžia grįžtama lhm žarnelė. Pakeisk ją ir viskas bus ok.
Dėl bildėjimo - Julius man sakė, kad ir jo taip bilda, kad "toks padarymas" (nes čia ne dėl stabil. traukučių) jei kažką rasi ir galėsi pasikeist, tai tik geriau.
Sėdynės galinės centrinį atrakinimą reikia lenkt pasiėmus skuduriuką ar rankšluostį, nes jis įskilęs ir braižo delną. Reikia gerokai palenkt ir pajudint sėdynę pirmyn/atgal - taip visada strigdavo.
Turėjau pridėt naują atrakinimą ("mygtuką") kartu su posūkiu - jei bagažinėj nėra, tai primink, paieškosiu, duosiu kartu su rakteliu, nes turiu pakeitimui, tik niekad neprisiruošiau pakeist.
Ir dėl kolonėlių - visiškai tavo reikalas, bet pjaustyt gerą palangę bent jau man būtų gaila. Gali pabandyt sumontuot dėžes po sėdynėm priekinėm, dėt subą į bagažinę jei tiek gaso reikia, arba dėt kolonėles į bagažinės šonines kišenes. Tavo pasirinkimas. Sėkmės su bxu, džiugu matyt tokią techniką gerose rankose.

Autorius:  Saulynas [ Geg 11 2011, 06:57 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Gaila pjaustyt palange bus ,paskambink-turesi nebrangiai viena eksperimentams :)

Autorius:  Simionas [ Bir 12 2011, 13:36 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Na kagi, galine palange jau su kolonelem, o vairo koloneles vis neiseina pasikeist, neatrandu laiko...

Siuo metu pradedu galvot apie elektrinius langus... Ar sunku juos butu pasijungt? Uztektu tik varikliuku ir mygtuku ar dar ko reikia? Ir ar laidus taipogi reiktu atsivest? Gal kas nors daret toki dalyka ir zinot kas ir kaip ten, tuomet pasidalinkit savo patirtim... Dekui :)

Autorius:  tadas1991 [ Bir 12 2011, 17:29 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Nėra tekę daryt, bet įtariu, kad bus paprasčiau ne kabinti kažkur varikliukus, o keisti visus pakelėjus. Kažkokius net turiu, nepamenu, priekio ar galo, galiu pigiai perleisti arba į kažką BX'iško iškeisti. Mygtukai reikalingi bajavi, nes sistema ten be relių, tiesiogiai per knopkes visa srovė. Laidus manau taip pat reiks prasivest, nes nesitiki, kad į dureles jau būtų pravesti, kai nėr el. langų. Patikrint paprasta. Nusmauk gofruotą gumą nuo vienų priekinių durų ar stoikės ir pažiūrėk, ar viduj yra du žymiai storesni laidai, nei visi kiti.

Autorius:  bardakasbx [ Bir 13 2011, 08:03 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Laidus pravest menkniekis - landos tam duryse yra. Teks pavargt su irklais - varikliuka pritvirtint smulkme, didesne problema lango pakeleju centrines asies permontavime ir vidaus apdailos uztaisyme. Keiciant duris su tuo susiduriau, tad keleivio pusej buvau palikes irkla, idant nevargt paciam ir keleiviui be reikalo mygtuko nemaigyt :)

Autorius:  Simionas [ Bir 15 2011, 11:22 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

O tai ten skiriasi pats pakėlimo mechanizmas netgi? Neužtenka tiesiog prikabint originalaus pakėlimo varikliuko ir mygtuką idėt?

Ir kaip manot ar nesipjautu labai jeigu liktu priekine panele sviesi, o sudėčiau tamsias durelių abšyvkes ir sėdynes, nes labai jau norisi veliurinių sėdyniu ir galbūt langu elektriniu?...

Autorius:  bardakasbx [ Bir 15 2011, 15:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Simionas rašė:
O tai ten skiriasi pats pakėlimo mechanizmas netgi? Neužtenka tiesiog prikabint originalaus pakėlimo varikliuko ir mygtuką idėt?
Ir kaip manot ar nesipjautu labai jeigu liktu priekine panele sviesi, o sudėčiau tamsias durelių abšyvkes ir sėdynes, nes labai jau norisi veliurinių sėdyniu ir galbūt langu elektriniu?...

Taip, deja, neuztenka tik prikabint ir mygtuka idet. Jei butu taip paprasta, tai dureles buciau akimirksniu sutvarkes... Mechanizme ant asies irklo tvirtinimas uzkliopytas, tad norint automatizuot, centrine asi reikia pertvarkyt (Durys buvo 14RE, el. pakelejai - 19RD). Del paneles - galima ja pasendinti (tamsinti) kosmetika kokia, o siaip tai, manau, skonio reikalas, o del jo nesigincijama.

Autorius:  tadas1991 [ Bir 15 2011, 17:45 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Reikia dėt visus naujus pakelėjus su visais dantračiais ir manau nebus problemų. Negi duris skirtingas gamino elektro ir irkliniam variantui?
O galima juk ir su visom durim pasikeist.

Puslapis 110 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/