WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=24345
Puslapis 810

Autorius:  tadas1991 [ Vas 20 2013, 14:44 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Ten gali būti keli niuansai. Arba reguliatoriaus viduje po rankenėle kažkas negerai su kontaktais, arba ventiliatoriaus ortaky yra tokia srovės valdymo schemelė (berods tranzistorinė). Trečias variantas - spynelė. Išsiardžius su elektroschema iš Haynes'o ir testeriu rankose galima labai greitai surasti, kur bėdelė :)

Autorius:  tadas1991 [ Vas 20 2013, 15:36 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Jei būsi Kaune ir dar nesusitvarkęs - skambtelk, susitarsim, gal galėsiu pasižiūrėti :)

Autorius:  Simionas [ Vas 22 2013, 00:11 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Dėkui, Tadai, už patarimus. Dėl Kauno, tai nenusimato artimu metu kelionė. Bandysiu šiaip šį savaitgalį ardytis ir pasižiūrėt kaip ten kas. Pirma gal nuo centrinės konsolės pradėsiu, nes pamenu, kad kažkada lyg ir skaičiau Deimantuko zodžius, kad jei sugenda tie tranzai ventiliatoriuje, tai tuomet veikia tik ant 3 padėties pūtimas, o pas mane neveikia iš viso. Taigi labai tikiuos, kad bėda nebus spynelėje, tai ir pradėsiu nuo tos valdymo konsolės :roll:

Dar vienas klausimukas dėl sankabos. Esmė tokia, kad pagrinde jungiant atbulinį bėgį visada nuspaudus sankabą ir jungiat pavarą jin labai negražiai sudžeržgia. Toks jausmas, tarsi sankabos pedalas būtų ne iki galo išmintas, nors išminu visuomet pilnai. Kažkada Deimantukas siūlė pasiveržt sankabos trosą, bet pasirodo, kad jis ten kažkoks keistas įdėtas ir nereguliuojamas. Taigi galbūt galėtumėt patarti ar sankabos troso pakeitimas galėtų padėti šiuo atveju?

Autorius:  tadas1991 [ Vas 22 2013, 08:45 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Simionas rašė:
Dėkui, Tadai, už patarimus. Dėl Kauno, tai nenusimato artimu metu kelionė. Bandysiu šiaip šį savaitgalį ardytis ir pasižiūrėt kaip ten kas. Pirma gal nuo centrinės konsolės pradėsiu, nes pamenu, kad kažkada lyg ir skaičiau Deimantuko zodžius, kad jei sugenda tie tranzai ventiliatoriuje, tai tuomet veikia tik ant 3 padėties pūtimas, o pas mane neveikia iš viso. Taigi labai tikiuos, kad bėda nebus spynelėje, tai ir pradėsiu nuo tos valdymo konsolės :roll:

Dar vienas klausimukas dėl sankabos. Esmė tokia, kad pagrinde jungiant atbulinį bėgį visada nuspaudus sankabą ir jungiat pavarą jin labai negražiai sudžeržgia. Toks jausmas, tarsi sankabos pedalas būtų ne iki galo išmintas, nors išminu visuomet pilnai. Kažkada Deimantukas siūlė pasiveržt sankabos trosą, bet pasirodo, kad jis ten kažkoks keistas įdėtas ir nereguliuojamas. Taigi galbūt galėtumėt patarti ar sankabos troso pakeitimas galėtų padėti šiuo atveju?

Taip, jei sprogsta valdymo schema, teoriškai turėtų padavus tiesiogai (stipriausia padėtis) pūsti, bet schemos neesu nagrinėjęs - gali būti, kad ir ne. Be to, jei pvz trūkę ne tranzai, o šuntas kažkur prie jų - nepučia visai. Su tranzais schema visada įdomesnė ir sudėtingesnė, nes kur būna pvz keturios pūtimo padėtys, tai tiesiog trys varžos ir viena tiesioginė padėtis. Jeigu spynelė - sutvarkyti tikrai nesunku per relę. Ar esi ardęs nuiminėjęs centrinę plastmasę, nereik konsultacijos? (bet tas visas yra ir Haynese).
Jei reiks nuiminėti patį ventiliatorių, tai išsitraukia jis ir taip, gerokai pažaidus, bet labai patariu nusiimti tas groteles, gaunasi dvigubai greičiau - tereikia ištraukti du kaiščius ir atsukus ir nuėmus valytuvą, atsukti tą plastikinę veržlę po juo. Verta nuimti vien įvorių sutepimui ir tuo pačiu galima ir tą valdymo schemutę pasižiūrėt, nes ji dėl aušinimo ten įdėta (jei stringa įjungtas ventiliatorius - perkaista).

Na, jei sankabos trosas nereguliuojamas, tai reiškia kažkokia visiška chaltūra padaryta (tokioj sankaboj iš principo negali būti nereguliuojamas trosas) arba paprasčiausiai jis prastai pagamintas ir visas reguliavimas jau susuktas, o deimantukas tingėjo kurti sprendimus, kaip ten prichaltūrinti dar reguliavimo (ieškoti tinkamo diametro šaibų ir pan).
Troso pakeitimas ir teisingas sureguliavimas tikrai turi padėti, bet garantijų kaip ir visur, nėra, gal problemos kokios stebuklingos dėžėje.
Iš vietos pajudi tikriausiai irgi tik vos kilstelėjęs sankabos pedalą nuo dugno? Ir taip pat, važiuojant bėgio permetimui, jei apsukos ne visai optimalios, tenka minti iki pat pat galo?
O džeržgia atbulinį metant visada ar ne? Kolkas pabandyk atbulinį bėgį jungti tik pilnai sustojęs, išmynęs iki galo sankabą, leidęs variklio apsukoms nukristi iki laisvų ir palaukęs ar sekunę dvi, kaip rezultatas tada?

Autorius:  bardakasbx [ Vas 22 2013, 09:08 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Simionas rašė:
Dar vienas klausimukas dėl sankabos. Esmė tokia, kad pagrinde jungiant atbulinį bėgį visada nuspaudus sankabą ir jungiat pavarą jin labai negražiai sudžeržgia. Toks jausmas, tarsi sankabos pedalas būtų ne iki galo išmintas, nors išminu visuomet pilnai. Kažkada Deimantukas siūlė pasiveržt sankabos trosą, bet pasirodo, kad jis ten kažkoks keistas įdėtas ir nereguliuojamas. Taigi galbūt galėtumėt patarti ar sankabos troso pakeitimas galėtų padėti šiuo atveju?
Sankabos trosas visuomet reguliuojamas. Del metaliniu tarpiniu - deti galima ties troso galu, prie atlosiamos rankeneles, i kuria remiasi trosas. Galima dar plastikini suverzima pasukioti ties panele, kur trosas i salona keliauja, o siaip troso keitimas mazai gelbetu siuo atveju, greiciausiai teks tvarkyti visa sankabos komplekta :roll: turetame paskutiniame ex-BX buvo tokia problema, is pradziu sunkiai pirmas, atbulinis irgi retkarciais su garsais, kazkiek pailginus tarpiniu pagalba buvo gerai, bet zinant Vilniaus judejima, tas geris greit pradingo ir pastovejes BX iskeliavo i kitas rankas - sankabos komplektas ir jo keitimo kastai man nebeapsimokejo (o keiciasi diskas, guolis ir etc), vat taip va :roll:

Autorius:  tadas1991 [ Vas 22 2013, 10:04 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Nu jo, gali ir tas būti, bet guodžia, kad mašina senoka ir darbas nėra labai sunkus ir brangus, o pati sankaba jam pigi, parduotuvėj 320, manau realu būtų už 250 gauti. Tuomet su darbu realu 4-5 šimtai, bent jau aš taip padaryčiau.

Autorius:  bardakasbx [ Vas 22 2013, 10:19 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

tadas1991 rašė:
Nu jo, gali ir tas būti, bet guodžia, kad mašina senoka ir darbas nėra labai sunkus ir brangus, o pati sankaba jam pigi, parduotuvėj 320, manau realu būtų už 250 gauti. Tuomet su darbu realu 4-5 šimtai, bent jau aš taip padaryčiau.

Darbas (keitimo procesas), turint rimta garaza/duobe, irankius ir laika bei gan geros bukles BX, tikrai nera labai brangus, bet mano atveju to nesant ir kai masina verta iki 1000 ir dar 700 paklot uz sankaba, juoba vazineti kokius 5 metus neplanuota - tai nebeapsimokejo :roll:

Autorius:  Simionas [ Vas 22 2013, 23:19 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Taigi dėl sankabos, tai atbulinis džeržgia visuomet. Kiti bėgiai jungiasi be jokių džeržgesių, nebent būna pilnai nenuminta sankaba. Ir šiaip sankaba kabina, kai pedalas dar būna žemai. Manau tikrai bandysiu pasikeisti trosą, nes Julius iš citroligoninės sakė, kad kažkas ten prichaltūrinta ir trosas nesireguliuoja. Pati sankaba keista prieš keletą metų buvusio savininko, taigi labai tikiuosi, kad bėda nebus su sankaba. Taigi teks pabandyt su tuo troso keitimu. Po kapotu jis ten irgi lengvai atsikabina kaip ir ant pedalo? :drunk:

Dėl centrinės konsolės, tai jau pereitą pavasarį teko ardytis, tai neturėtų kilti problemų. Rytoj galbūt pavyks jau ten išsiardyt ir bus matyti kaip ten kas :roll: beje, dėl tų grotelių po kuriom ventiliatorius, tai jos pas mane jau kokios dvi savaitės kaip iš viso išimtos, taigi jei centrinėj konsolėj viskas gerai, tuomet reiks imt lauk ventiliatorių ir žiūrėt tuos tranzus :roll:

Autorius:  Dominykas [ Vas 23 2013, 20:58 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

klausiau, sake ziuret arba ventiliatoriaus fyske arba trazus.

Autorius:  Simionas [ Vas 25 2013, 22:05 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Taigi tikriausiai bus nuėjęs tas tranzistorius varikliuko korpuse, kadangi prasiardžiau centrinę konsolę ir normaliai pajungus laidus neveikia, tačiau pliusinį laidą padavus į kontaktą, į kurį ateina laidai iš to tranzistoriaus, pradeda veikt, bet tik vienu greičiu.Tad išsiardžiau aš tą tranzistoriaus dalį ir galvoju ką daryt toliau. Taigi gal kas keitėt tą tranzistorių? Į kokį keitėt? Ar ten eina kažkaip tą patį sutvarkyt. Žodžiu lauksiu patarimų ;)

Autorius:  Simionas [ Vas 25 2013, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Kiek išsiaiškinau, tai šių dienų analogas senąjam T1829-1 tranzistoriui yra bet koks PNP TO3 tranzistorius bent 15 amperų. Ten gal nelabai kam daugiau ir yra sugest toj schemutėj. Tai kaip ir šitas turėtų tikti:

http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=24273

Autorius:  Simionas [ Vas 25 2013, 22:54 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Ar pirkt tokius, kaip pirko Citrusas kažkada? Šitoj temoj aprašęs keitimą:

viewtopic.php?f=20&t=22679&start=15

Autorius:  tadas1991 [ Vas 25 2013, 23:59 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Pažiūrėk pirma, ar sveiki visi kontaktai, pabandyk pertikrint testeriu, perlituot. BXams nelabai tas tranzas (berods jis ten tik vienas, kiek pamenu) dega, labiau oksidacija ten savo padaro. O tai potenciometro varžą tikrinai, gražiai ir tolygiai kinta sukinėjant? Į tranzą padavus įtampą, jeigu jis nudegęs, turėtų nesisukti jokiais greičiais, suksis tik susukus rankenėlę iki galo, ten kur jau eina ant platos iš kito kontakto (kiek pamenu, o ardžiau senokai).
O dėl tranzo, tai galėčiau kažką pasakyt iš savo nuomonės, bet galiu klysti ir dar net suklaidinti, kai net nepamenu ten nieko, kaip ta schemutė atrodo, nes ją krapščiau prieš 3.5metų, tad siūlau kreiptis asmeniškai į "assembled", jis ir su BX pats važinėja, ir su elektronika labai gerai draugauja, ir niekad nesibodi pakonsultuoti šitu klausimu :) Man kadais internetu visą elektroninę Infrared centrinio schemutę sutvarkė: jo akys ir smegenys, mano rankos ir lituoklis :D

Autorius:  assembled [ Vas 26 2013, 10:49 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Seku temą, bet nebūdamas tikras kas ten kaip trigrašio nekišau. Vakare pažiūrėsiu, patikslinsiu ką ten daryti kad jau Tadas man tokią reputeputaciją kuria.

Autorius:  Simionas [ Vas 26 2013, 14:20 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Na tai labai lauksiu pagalbos, Assembled ;)

Šiaip va patikrinau su multimetru tranzistoriu, tai kaip suprantu jis geras. Padarysiu nuotrauką tos schemutės šiandien, tai gal kas aiškiau bus ją pamačius. Nes na nebent ją imt ir perlituot visą, gal kažkur tiesiog nekontaktuoja.

Puslapis 810 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/