WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=24345
Puslapis 610

Autorius:  bardakasbx [ Vas 25 2012, 22:34 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Simionas rašė:
Na jau kaip ir viską daugmaž suderinom su Deimantuku. Pirmadienį antakalny netoli poliklinikos vyks operacija "Pedalu keitimas" ;D
Bandysiu ir tikiuosi, kad viskas pavyks, o ir turi pavykt ;D

O senuosius virinsiu tikriausiai Alytuj, nes yra kas galbūt nemokamai suvirins, tačiau, kadangi nėra laiko kada terliotis, tai keisiu kitais, o paskui kada nors užsiimsiu tuo virinimu maniškių.

Nu i slavno. :)

Autorius:  Simionas [ Kov 06 2012, 00:31 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Vienos bėdos baigiasi, prasideda kitos... Pereitą pirmadienį pedalai sėkmingai buvo pakeisti. Užtrukau apie 2,5val, išsprūdo ir keletas keiksmų, tačiau laimei viskas pavyko ir bx'as vėl važiuoja. Didelis dėkui Deimantukui už pedalus ir konsultaciją.

Tačiau su kuro siurbliu manau bus nemalonumų. Visų pirma padidėjo kuro sąnaudos kokiu litru, tačiau tai galbūt ir dėl žiemos, bet siurblys šlapias kaip reikalas, dyzelio kvapas praeinant pro kapotą irgi jaučiasi nemenkai. Tai ir nežinau ar pirkt kokį tai remkomplektą ar ieškotis kito siurblio. Bijau, kad kitą gerą siurblį surast gali būt sudetinga, tačiau remonto komplektas uz 220lt irgi nevilioja. Kažin kiek dar pats perrinkimas galėtų kainuot su nuėjimu ir uždėjimu?

Na ir naujausias dalykas, tai viena iš radiatoriaus šlangų, esanti įpylimo angos pusėje apačioje, pradėjo leisti antrifryzą. Esmė, kad jinai liečia generatoriaus korpusą ir ties ta vieta prasitrynė ir dabar pradėjo per ten leisti. Klausimas kur rast tokią šlangą? Gal kas nors turit? Jaučiu, kad tiks tik nuo 1,9 dyzelio. O galbūt eitų pritaikyt iš kur nors, paėmus panašaus ilgio ir vienodo diametro, tik kad ji ten tokia vingiuota visa. Ryt pasistengsiu nufotografuoti.

Tai vat tokios nekokios naujienos...

Autorius:  Gerasdviratis [ Kov 06 2012, 10:35 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

As i savo BX nieko seno nededu, nes tarkim tas kuro siurblys nenaujas yra lygiai toks pats kaip ir tavo.
Niekad neuzmirsiu,kaip vienas veikejas keite guma,kur kreiciu deze kaba. Iseme sena, paeme kita sena, sako:"Matai, vienu itrukimu maziau". Idejo. Sako:"pavargau koliotis" :mrgreen:
man teko keisti aukscio reguliatoriu, tai kiek senu apziurejau-visi labai panasios sveikatos. Gerai,kad dar pavyko nauja rasti.

Autorius:  Kostas [ Kov 06 2012, 13:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Kosmosus Gerasdvirati rašinėji.O gal reiktų sakyt - pievas?
Naujas korektorius kainuoja kaip visas Simiono Bx'as,tad...

Autorius:  tadas1991 [ Kov 07 2012, 09:01 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Ko ko, bet aukščio korektoriaus tikrai naujo nereikia. Čia juk ne kranas ir jie labai nedyla. Teko tris žerti, visų vožtuvai buvo gražūs ir nesubraižyti, kad ir kiek šiukšlių ten bebūtų...

Autorius:  donatas xm [ Kov 07 2012, 19:03 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Turiu Bosh kuro siurblį. Jei ką, i p.m. :)

Autorius:  Saulynas [ Kov 07 2012, 19:07 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

donatas xm rašė:
Turiu Bosh kuro siurblį. Jei ką, i p.m. :)

Pas ji Lukas :)

Autorius:  tadas1991 [ Kov 07 2012, 19:27 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Reiktų keisti kartu su purkštukais. O gal ir taip tinka, galima bandyt.
Bet kad ir kažkiek skirtingi parametrai ir skirtingai atrodo, tai dar nebūtinai ką reiškia, reik žiūrėt realybėj. Netraukė vienas passatas 1,9TD, guminis toks, sunkiai kuriasi. Sudėjom purkštukus nuo 1,6TD - atsigavo, kuro sąnaudos nukrito, viskas kaip priklauso normaliai veikiančiam varikliui.

Autorius:  Simionas [ Kov 08 2012, 01:54 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Na bijau, kad dedant kitokį siurblį gali tekt daug burt. Tad tikriausiai geriausias variantas būtų dabartinį perrinkt, nes kaip suprantu tokį Lucas rast yra žiauriai sudėtingas reikalas. Gal kas žinot kokių nors dyzelistų, kurie sugebėtų nuimti, perrinkti ir uždėti jį atgal? Ir kiek maždaug tai galėtų kainuot? Tinka Vilnius ir Alytus, nors jaučiu Alytuj sunkiau būtų surast tokius meistrus, nors ir pigiau kainuot turėtų toks darbas...

Na, o štai kaip "gražiai" siurblys atrodo šiuo metu:

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Ir šiaip klausimas, ar nupirkus rem komplektą jo turėtų užtekt norint sutaisyt ar yra tikimybė, kad gali būti ir kažkas blogesnio tokiu atveju siurblio viduj, ką pataisyti būtų dar sudėtingiau ir brangiau? Ir dar jei reiktų nuiminėt siurblį, tai tuo pačiu ir pagrindinį diržą būtų lengviau pakeist, taip?

Na, o dėl aušinimo šlangos, tai vat įdedu foto kuri ji ten yra, daugmaž matosi, tačiau jaučiu su radimu tokios irgi gali būt bėdų, tad ką reiks burti neįsivaizduoju...

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  tadas1991 [ Kov 08 2012, 09:35 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Jei šlanga kitose vietose sveika, pjauk ją ties ta vieta ir kišk vidun vamzdį su chamutais. Patikimumas 100proc. Kartu ir prasiilgins gal kažkiek, nebelies tos vietos. Būna ir plastikiniai sujungimai šlangų, kuriuos galima įsigyti autodetalių parduotuvėse.

Dėl siurblio nežinau ką ir patarti. Bet jei kliba gazo svirtelė (ašinis laisvumas), tai gal ir neverta prasidėti su remontu, bus išsiėdę įvorės ir kogero ir pati ašis, nežinau konstrukcijos...
Jei gauni Bosch, dėk jį ir nesicackink ieškodamas Lucas. Jei nevažiuos, pasikeisi purkštukų antgalius, kas ir taip rekomenduotina, kartu su reguliavimu atsidaryti pagal Boscho parametrus. Manau tų Lucas irgi buvo nemažai, tik problema ta, kad rasti mašinai, kurios amžiaus vidurkis 24 metai ir ji ne golf2 ar audi2, nekiaurą, neklibantį ir pageidautina neremontuotą siurblį tinkamos firmos gamybos gali nebūti lengva, ypač jei noris važiuoti kuo greičiau.

Taip, diržo komplektą pasikeist šiuo atveju, jei jau artėja ar praėjo jo keitimas, patartina. Vistiek jį reiks nuimt ir įpurškimą ir skirstymą sustatyt atgal į vietas, tai naują diržą uždėt ne problema. Rolikai irgi nelabai sunkiai keičiasi, kai jau dangteliai ir pagalvės kronšteinas nuimti, o pompa išvis lengvai. Jei nerasi, kas šitą darbą pigiai padarytų, galiu ir aš, tik kad dabar ant duobės ilgam ZX atsistojo...

Autorius:  tadas1991 [ Bir 24 2012, 21:34 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Kokie yra konkretūs BX Royale išskirtinumai? Nes pas mane irgi parašyta Royale, bet pvz tos lentelės su serijiniu numeriu nėra, tiesiog Royale ant bagažinės dangčio ir sparnų ar tai durelių (nepamenu). Nu ir tos spalvotos juostelės-lipdukai ant šonų.

Autorius:  Simionas [ Bir 28 2012, 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Dėl Royale išskirtinumų, tai velnias žino... Kažkaip niekur nėra tikslios informacijos. Skamba visai gražiai, tačiau komplektacija bent jau pas mane, tai pati skurdžiausia. Gal tiesiog tie išorės lipdukai ir buvo vienintelis išskirtinumas, nes pilki salonai ėjo į visas prasčiausias komplektacijas, tad salonas nėra kažkuom išskirtinis (na tik pas mane ta lentelė su numeriuku ;D ) :roll:

Autorius:  Simionas [ Lie 24 2012, 23:15 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Taigi BX'as vis dar kruta, tik vasarą Alytaus gatvėmis. Jokių didelių problemų pastaruoju metu kaip ir nekyla, tačiau pabandžiau išsiaiškinti vieną labai erzinantį dalyką. Pastaruoju metu kuo toliau tuo labiau per lietų begdavo į saloną vanduo, jau net vairuotojo sėdyne reikdavo rimtai uzdengt, kad nesušlapt po lietaus. Taigi nusilupau stogą ir pamačiau, kad bėga keliose vietose virs priekinio stiklo (liukas paaiškėjo, kad pilnai sandarus). Taigi nusilupau visą priekinio stiklo gumą ir pamačiau kraupų vaizdą, daug kraupesnį nei tikėjausi...

Štai baisiausios vietos, nors surūdiję ir parūdiję beveik aplink visą stiklo perimetrą:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Šoko būsena jau kažkiek praėjo ir pradedu galvot ką čia padarius. Yra keli variantai, arba daryt rimtai arba daryt pigiai ir neilgam. Tai yra arba pjaut ir virint kitą metalą, bet tuo pačiu ir stiklą išiminėt reiktų arba tiesiog tas skyles užtaisyt stiklo audiniu su epoksidine derva ir pamažinus viršutinę gumą, kad tilptų į griovelį, priklijuot ir nesukt per daug galvos, tik klausimas kiek laiko tai laikytų...

Ir šiaip bėga ir vairuotojo pusėj, kur neprarūdiję kiaurai, tačiau vistiek kažkaip sunkiasi pro ten, kur stiklas klijuojas prie metalo, tai nežinau kuom ten užtaisyt, gal tiesiog silikono pritept? :)

Žodžiu, pasibėdavojau... lauksiu patarimų

Autorius:  Saulynas [ Lie 25 2012, 08:43 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

:shock: pasibaisejau ir aš,išardžiau gal 6 bx,us,nu da teip nemaciau :) ,patarimai cia aiškus,ruošies ilgai važinet -daryk gerai,jei metelius kitus-tepliok su kuo nors :roll:

Autorius:  bardakasbx [ Lie 27 2012, 17:39 ]
Pranešimo tema:  Re: BX 19 RD Royale (ex Juozo) tolimesnis gyvenimas.

Druskos pasekmes... fosfatuoji rudis, lipdai minksta plastiko mase (tipo saltas virinimas) ir baigta.

Puslapis 610 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/