WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 09:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 141 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 10 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 20 2011, 23:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Taigi, įsigijau. 1989 07 08 g-bos Citroen BX19 GTi 4x4 hečas.

Kol kas einamos bėdos tokios:
kiauras stadžių vamzedis (foto). Paspaudus stabdį eina fontanas. Geriau ieškoti originalaus naujo ar darytis varinį? Kaip suprantu, orig. juodo metalo ir rūdija?

Neateina elektra iki ECU (Jetronic) maitinimo relės. Panašu, kad tiesiog per porą metų stovėjimo nukirmijo kažkur laidas, nes turėtų ateiti nuo spynelės pasukimo. Įdavus ECU maitinimą variklis užsikuria ir dirba, tik gal mišinys riebokas sprendžiant iš kvapo...

Labai negražiai, kietai (lyginant su XM pašnypštavimu) ir gan tankiai (T~1s) tarška kažkas hidraulikoj (bus ar tik ne skirstytuvas?) kai mašina atsistoja į nustatytą padėtį.

Normalioj padėty lyg aukštoka ir baisiai kieta kaip citrina. Sferas, kaip suprantu, galiu nusukti ir nuvežti kam nors iš gerų dėdžių patikrinti/užpildyti? Nusukti nedarkant eina? Profanas minėjęs, kad naudoja kirstuką, o tepalo filtro įrankis netinka?

Buvo užsikirtę užrakintos vairuotojo durys. Atidaryti pavyko nusukus rankeną (3 varžtai), du varžtus prie garsiakalbio ir atkėlus apšyfkę bei su tvirtais pirštais ar atsuktuvu (priklausomai nuo to kas po ranka :) ) į viršų pakėlus ant užrakto esančią svirtelę. Įmesiu foto, jei kam įdomu būtų. Taip galima atidaryti ir neatrakintas duris, nes mano atveju jų neina atrakinti dėl, kaip įtariu, užsikirtusios spynelės.

Priekis kyla netolygiai - vienas šonas greičiau. Taip pat užgesinus ir po kurio laiko atsirėmus į priekį jis pakrito, tarsi strigtų ir pridėjus ranką išsijudintų. Hidrocilindras ar kažkas metalinėj važiuoklėj ar nieko tokio?

Tinka XM pirmuko siurblys BX'ui? Vizualiai panašūs.

Nupuvusios kuro magistralės, jaučiu sudėsiu naujus varinius vamzdžius.

Kabo kažkoks vamzdelis prie vairo kolonėlės.
Kabo kažkoks vamzdelis prie slėgio reguliatoriaus.

Šitų dviejų dar nesekiau kur eina.


Prikabinti failai:
kiauras_stabdz.jpg
kiauras_stabdz.jpg [ 311.27 KiB | Peržiūrėta 4770 kartus(ų) ]
kabo_vairo_kolon.jpg
kabo_vairo_kolon.jpg [ 174.64 KiB | Peržiūrėta 4770 kartus(ų) ]
kabo_srautu_skirstytuv.jpg
kabo_srautu_skirstytuv.jpg [ 175.66 KiB | Peržiūrėta 4770 kartus(ų) ]

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 00:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Tikiuosi nepasišiksi...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 11:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Abu tikimės :) Ačiū Kostui ir jo tėčiui Sauliui už šį BX.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 14:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 27 2010, 10:40
Pranešimai: 221
Miestas: Anykščiai
Sveikinu :)
butu įdomu pamatyti ir pati automobili iš išorės :)

_________________
GOLF MK2 '88 -sold
GOLF MK2 '87 -sold
AUDI 80 '82


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 16:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Kostas rašė:
Tikiuosi nepasišiksi...

kam cia taip baisiai jau ? :mrgreen:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 21 2011, 17:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Beje pats sferu niekad neatsukinejau jokiais kirstukais, arba rankom, arba raktu skirtu tepalo filtra atsukt, tas kirstukas tik padaro sfera nedailia :wink:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 22 2011, 10:14 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na man įdomu, Vyciau, kaip tau ten sektųsi atsukti rankom ar tepalo filtro raktu sferą, nejudintą kokius 5metus ir gavusią 4 žiemų druskos :) Man tepalo raktas vieną galinę šiaip taip atsuko, kitos net nesujudino. Teko gamintis tokią samadielką, ir tai vos vos


Prikabinti failai:
Tds1171.jpg
Tds1171.jpg [ 86.53 KiB | Peržiūrėta 4730 kartus(ų) ]

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 22 2011, 17:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Rakta toki kaip tavo maciau ne viena naudojanti, geras variantas...aisku po keliu metu ir drusku neatsukciau rankom, bet su filtro raktu visada pavykdavo, o sikart pavyko ir rankom,nes buvo pildytos sferos pries 3 men gal :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 22 2011, 22:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Vieną tepalo filtro raktą sulaužiau, kito nemėginau. Atsukau su kirstuku ir plaktuku. Buvo visos ne juokais prikepę.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 22 2011, 23:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Man įdomu,kaip tu reduktoriaus tepalą keisi :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 23 2011, 22:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ok, šiandien išsiaiškinau, kad nevažiavimas tikrai slypi paskirstymo arba greičių dėžėj. Blokiruotės svirtis patogiai stovi savo vietoje. Reikia lupti lauk variklį, nes vienas varžtas, jungiantis paskirstymo ir pavarų dėžes saugiai pridengtas lanžeronu ir variklio neišlupus neina prie jo prieiti. Viskas kaip ir aišku išskyrus hidrauliką ir akūmo padėklą - nesuprantu ar jis privirintas ar prisuktas. Kaip ir rašo, kad jį reikia nuimti, bet nerandu kur jis tvirtinasi. Taip pat, ne visai aišku kaip paprasčiau padaryti su hidraulika. Ketinu atjungti siurblį ir slėgio reguliatorių nuo bakelio ir nusukti visus į kitas sistemas einančius vamzdelius. Siurblys, slėgio reguliatorius ir srautų skirstytuvas liktų ant variklio. Elektrą, aušinimą, orą, kurą, trosus, kardaną, duslintuvą jau nurankiojau. Jei nelūžinėtų varžtai, viskas būtų liuks. Rašo, kad reikia išėmus kairį pusašį vietoj jo į reduktorių įkišti spec. Citroen įrankius 7101-TM ir 7101-TN arba ~24mm skersmens medinį pagalį ar pan. daiktą ir tik tada imti dešinį pusašį kad nepabėgtų planetariniai krumpliaračiai (sun gears).

Pasikeičiau žvakes, oro filtrą, keičiau, pildžiau, tikrinau sferas.

Jei kas žinote ką nors apie akūmo padėklą ar hidrauliką šitoj sitaucijoj, gal užvestumėte ant kelio? Šį savaitgalį būtinai reikia išaiškinti kaltininką ir paskirti gydymą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 25 2011, 17:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Nusirankiojau hidraulikos vamzdelius kelis, atėjo laikas nusiimti pusašius, bet čia išlindo bėda - vairuotojo pusėj nėra kur statyti domkrato. Tiek per vidurį, tiek prie priek. rato lenda į vidų (žr. būklės foto žemiau). Pasiskolinsiu hidraulinį ir kelsiu landžeroną, kitaip nieko nebus. Reikės ieškoti rimto dėdės pervirinti slenksčiams ir palopyti dugnui.

Gal kas turite teisingo, nechaltūrinančio garažo kontaktus? Pats virinti nemoku, o mokytis ant šitos mašinos neturiu noro. Čia geriau sumokėti už profesionalo darbą.

O štai dar kelios foto. Silpnų nervų << mylėtojams žiūrėti nepatartina. Paskutinėje nuotraukoje matosi salonas...


Prikabinti failai:
s100_6036.jpg
s100_6036.jpg [ 138.13 KiB | Peržiūrėta 4681 kartus(ų) ]
s100_6039.jpg
s100_6039.jpg [ 158.92 KiB | Peržiūrėta 4681 kartus(ų) ]
s100_6037.jpg
s100_6037.jpg [ 156.08 KiB | Peržiūrėta 4681 kartus(ų) ]

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.
Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 25 2011, 20:38 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kai taip nelieka slenksčių, keliama už tilto. Ties viduriu man linko, matyt plona skarda. Stačiau šalia traverso prisukimo prie kėbulo varžto, tada jau buvo tvirtai, tos vietos papildomai sustiprintos.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 27 2011, 16:09 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Kai tokio stovio ar nepigiau nusipirkt nemirusi ir idet minimum pastangu...?

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX19 GTi prikėlimas
StandartinėParašytas: Bir 27 2011, 23:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Pats kiek laiko ieškojote savojo BX? :) Nesimėto gi geri tokie. Kol kas man tai - malonumas. Aišku smagu būtų gauti tokio stovio kaip jusiškis, bet kad nėra.

Nesugalvoju kaip išimti iš razdatkės kardano galą. Lieka ten ~20cm galas ir keliant kliūna už stabilizatoriaus ir vairo kolonėlės.
Paveikslėlis
Konkrečiai - 4 detalė. Atsukus "26" varžtus ir nuėmus 5 dangtelį iš razdatkės prieš pradedant sruventi transmisiniam tepalui išbėgo ~0.5l vandens :shock: Ne antifrizo, o konkretaus vandens. Iš kur šitas ten??? Kaip suprantu, reikia lupti su visa detale, kuri stovi tarp "11" tarpinių? Baugu ten ką nors sulaužyt.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 141 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 10 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007