WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
BX19 GTi prikėlimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=24619 |
Puslapis 1 iš 10 |
Autorius: | Kostas [ Bir 21 2011, 00:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Tikiuosi nepasišiksi... |
Autorius: | assembled [ Bir 21 2011, 11:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Abu tikimės ![]() |
Autorius: | Pinkis [ Bir 21 2011, 14:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Sveikinu ![]() butu įdomu pamatyti ir pati automobili iš išorės ![]() |
Autorius: | Vycius [ Bir 21 2011, 16:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Kostas rašė: Tikiuosi nepasišiksi... kam cia taip baisiai jau ? ![]() |
Autorius: | Vycius [ Bir 21 2011, 17:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Beje pats sferu niekad neatsukinejau jokiais kirstukais, arba rankom, arba raktu skirtu tepalo filtra atsukt, tas kirstukas tik padaro sfera nedailia ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Bir 22 2011, 10:14 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas | ||
Na man įdomu, Vyciau, kaip tau ten sektųsi atsukti rankom ar tepalo filtro raktu sferą, nejudintą kokius 5metus ir gavusią 4 žiemų druskos ![]()
|
Autorius: | Vycius [ Bir 22 2011, 17:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Rakta toki kaip tavo maciau ne viena naudojanti, geras variantas...aisku po keliu metu ir drusku neatsukciau rankom, bet su filtro raktu visada pavykdavo, o sikart pavyko ir rankom,nes buvo pildytos sferos pries 3 men gal ![]() |
Autorius: | assembled [ Bir 22 2011, 22:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Vieną tepalo filtro raktą sulaužiau, kito nemėginau. Atsukau su kirstuku ir plaktuku. Buvo visos ne juokais prikepę. |
Autorius: | Kostas [ Bir 22 2011, 23:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Man įdomu,kaip tu reduktoriaus tepalą keisi ![]() |
Autorius: | assembled [ Bir 23 2011, 22:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Ok, šiandien išsiaiškinau, kad nevažiavimas tikrai slypi paskirstymo arba greičių dėžėj. Blokiruotės svirtis patogiai stovi savo vietoje. Reikia lupti lauk variklį, nes vienas varžtas, jungiantis paskirstymo ir pavarų dėžes saugiai pridengtas lanžeronu ir variklio neišlupus neina prie jo prieiti. Viskas kaip ir aišku išskyrus hidrauliką ir akūmo padėklą - nesuprantu ar jis privirintas ar prisuktas. Kaip ir rašo, kad jį reikia nuimti, bet nerandu kur jis tvirtinasi. Taip pat, ne visai aišku kaip paprasčiau padaryti su hidraulika. Ketinu atjungti siurblį ir slėgio reguliatorių nuo bakelio ir nusukti visus į kitas sistemas einančius vamzdelius. Siurblys, slėgio reguliatorius ir srautų skirstytuvas liktų ant variklio. Elektrą, aušinimą, orą, kurą, trosus, kardaną, duslintuvą jau nurankiojau. Jei nelūžinėtų varžtai, viskas būtų liuks. Rašo, kad reikia išėmus kairį pusašį vietoj jo į reduktorių įkišti spec. Citroen įrankius 7101-TM ir 7101-TN arba ~24mm skersmens medinį pagalį ar pan. daiktą ir tik tada imti dešinį pusašį kad nepabėgtų planetariniai krumpliaračiai (sun gears). Pasikeičiau žvakes, oro filtrą, keičiau, pildžiau, tikrinau sferas. Jei kas žinote ką nors apie akūmo padėklą ar hidrauliką šitoj sitaucijoj, gal užvestumėte ant kelio? Šį savaitgalį būtinai reikia išaiškinti kaltininką ir paskirti gydymą. |
Autorius: | assembled [ Bir 25 2011, 17:08 ] | ||||
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas | ||||
Nusirankiojau hidraulikos vamzdelius kelis, atėjo laikas nusiimti pusašius, bet čia išlindo bėda - vairuotojo pusėj nėra kur statyti domkrato. Tiek per vidurį, tiek prie priek. rato lenda į vidų (žr. būklės foto žemiau). Pasiskolinsiu hidraulinį ir kelsiu landžeroną, kitaip nieko nebus. Reikės ieškoti rimto dėdės pervirinti slenksčiams ir palopyti dugnui. Gal kas turite teisingo, nechaltūrinančio garažo kontaktus? Pats virinti nemoku, o mokytis ant šitos mašinos neturiu noro. Čia geriau sumokėti už profesionalo darbą. O štai dar kelios foto. Silpnų nervų ![]()
|
Autorius: | tadas1991 [ Bir 25 2011, 20:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Kai taip nelieka slenksčių, keliama už tilto. Ties viduriu man linko, matyt plona skarda. Stačiau šalia traverso prisukimo prie kėbulo varžto, tada jau buvo tvirtai, tos vietos papildomai sustiprintos. |
Autorius: | Gerasdviratis [ Bir 27 2011, 16:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Kai tokio stovio ar nepigiau nusipirkt nemirusi ir idet minimum pastangu...? |
Autorius: | assembled [ Bir 27 2011, 23:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: BX19 GTi prikėlimas |
Pats kiek laiko ieškojote savojo BX? ![]() Nesugalvoju kaip išimti iš razdatkės kardano galą. Lieka ten ~20cm galas ir keliant kliūna už stabilizatoriaus ir vairo kolonėlės. ![]() Konkrečiai - 4 detalė. Atsukus "26" varžtus ir nuėmus 5 dangtelį iš razdatkės prieš pradedant sruventi transmisiniam tepalui išbėgo ~0.5l vandens ![]() |
Puslapis 1 iš 10 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |