WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

BX priekinis porėmis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=24941
Puslapis 11

Autorius:  vikis [ Rgp 24 2011, 14:24 ]
Pranešimo tema:  BX priekinis porėmis

sorry už double-postą, padėkime kolegai ištraukti puikų BX iš šroto nasrų.
skubiai paieškomas BX priekinis porėmis, žr. pav., ba nupuvo abi dalys Nr. 1
tinka 86-89 1.6, 1.9 benzinas, 1.7, 1.9 D
Paveikslėlis

Autorius:  deimantukas [ Rgp 24 2011, 20:22 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Turiu guolinį balkį. Kairė pusė virinta-stiprinta. Svirčių skylių skersmuo 14mm. Kaina būtų 120lt. Tas metalinis "liežuvis" -10lt.

Autorius:  tadas1991 [ Rgp 25 2011, 00:59 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Mano zinute ir kitos temos:

"Jei kam reik Kaune kokių dalių, yra BXas universalas - pabertas jau - šrotas juozapavičiaus 19b - ten prie ūkininkų turgaus Tomis prekybos bazė, 71 angaras, per skelbimus radau"

Telefono numerio neissisaugojau, bet turetu buti kazkuris is situ pagal data ir skambuciu laika: 860016844, 868639539.
BXas 19D universalas. Traversa tikrai turėjo prieš 8 dienas. Dabar turetu irgi but, nebent ismete, nes ten pagal kalbas neatrode jiem labai reiksminga detale. Man nuo jo nusukinejo tik korektoriu, tai bendros bukles nevertinau. Buvo visas tepaluotas, tai gal nebus supuves, paziuret galima. Po tepalu jau pats nekrapsciau.
Galima smarkiai deretis, man vienu sakiniu isejo -30proc.

Autorius:  tadas1991 [ Rgp 25 2011, 01:01 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Kam skirta detale, pazymeta NFP? Karterio apsauga ar koks sutvirtinimas? Esu mates ja keliose komplektacijose, bet maniskiame jo nera ir nebuvo. Tai priklause nuo variklio versijos?

Autorius:  deimantukas [ Rgp 25 2011, 09:40 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

tadas1991 rašė:
Kam skirta detale, pazymeta NFP? Karterio apsauga ar koks sutvirtinimas? Esu mates ja keliose komplektacijose, bet maniskiame jo nera ir nebuvo. Tai priklause nuo variklio versijos?

Ji yra apsauga, o be to dar prie jos tvirtinasi hidraulikos vamzdeliai. Berods ji turi būti visuose bx.

Autorius:  vikis [ Rgp 25 2011, 17:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

ačiū kol kas kolegoms už info, kolega Vaidotas, kuris ir yra šio BX turėtojas ir kuris ta proga net užsiregistravo į šį forumą ir dar kartą papostino tą pačią problemą, bandys susisiekti su tuo kauno šrotu. guolinis, kaip suprantu, ten netinka. nors jo BX vizualiai pirmukas, bet techniškai, matyt, taip vadinamas perexodas, kaip sakydavo 199X :)

Autorius:  Vaidotasas [ Rgp 25 2011, 17:53 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Paskambinau, sako "išmetėm, nes pirkom BX tik dėl variklio, priduotas į metalą"... rankos svyra...
Na, kas belieka, varysiu pas Deimantuką rytoj. Ačiū už rūpestį.

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 01 2011, 01:28 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Aš kai ėmiau, kažkokius irgi jau žodžius apie išmetimą jau sakė, bet paskui surado. Nors ir suprantama dėl prekės "neeinamumo", bet vistiek negražu taip elgtis su BX dalimis. Pažiūrėkit, gal tas Deimantukuo guolinis tiks ir jums prie sailenblokinių šakių. Gal tereiks kažką davirinti ar pragręžti ir bus ne tik techniškai, bet ir vizualiai teisingas. Kitaip teks ir šakes guolines dėtis. Aišku, susidėjus į jas naujus guolius (jų ten, kogero 4 arba net 8vnt) su salnykais, minkštumas būtų nuostabus ir nepalygintinas su sailenblokais.

Autorius:  assembled [ Rgs 01 2011, 10:55 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Įdomu kiek kainuoja vienas guolinis ir kiek vienas sailenblokinis kilometras? Kokia abiejų daiktų kaina ir koks maždaug rezervas? Gal guolis atsparesnis blogam keliui nei guminis sailenblokas?

Autorius:  deimantukas [ Rgs 01 2011, 23:25 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

assembled rašė:
Įdomu kiek kainuoja vienas guolinis ir kiek vienas sailenblokinis kilometras? Kokia abiejų daiktų kaina ir koks maždaug rezervas? Gal guolis atsparesnis blogam keliui nei guminis sailenblokas?

Noriu paaiškinti, nes matau, kad yra neaiškumų.
Yra du tipai priekinių tiltų:
1.Su guoliais(principas panašus į galinės svirties).
2.Be guolių(yra tiesiog skylės varžtams-nėra jokių sailentblokų).
Abiem atvejais prie tilto tvirtinasi svirtys su sailentblokais- skiriasi sailentblokų dydis ir skylių skersmuo-14 arba 16mm., priklausomai nuo variklio galios.
Teko važinėt su abejais tiltais- guolinis žymiai komfortiškesnis, minkštesnis priekis, rečiau plyšta svirčių sailentblokai, tačiau brangesnis eksploatavimas, nes 2 papildomi guolių komplektai kainuoja-nežinau, kiek dabar. Be to sudėtingas keitimas su spec įrankiais ir galutiniu tiksliu įveržimu, kad neperveržt ir nepalikt per didelio tarpelio, nes sukelia barškėsi, kaip beje ir sudilus guoliams. Na, bet papildomas darbas atsiperka dideliu važiavimo komfortiškumu.

Autorius:  assembled [ Rgs 03 2011, 14:17 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Žiūriu dabar į brėžinuką Haynes manuale. Viskas aišku. Variante be guolių ta 16 mm ašis nejuda ir visas lenkimo judesys apkrauna šakės sailenblokus? Nejau toks gana nemažas kampas grynai ant gumų verčiamas?? Tada aišku, kodėl minkštesnis variantas su guoliais - nereikia gumų tampyti. Kitavertus, mano 89 m. BX (kuriame turėtų būti guminis variantas ar ne?) šakė vaikšto laisvai :-k

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 03 2011, 17:00 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Taip, ten tik gumos ir tevaikšto, kaip beje ne tik citroen. Tik aišku citroene gan didelis diapazonas to vaikščiojimo. O tavo šakė vaikščioja laisvai, palyginus su kitom automobilių markėm ar ta prasme visiškai laisvai, kaip ant guolių? Nes tie sailenblokai tikrai minkštesni, nei kokio golfo. Bet jei visai nėra tamprumo, gali būti išplyšę arba prasisukę savo lizde.

Autorius:  assembled [ Rgs 03 2011, 19:24 ]
Pranešimo tema:  Re: BX priekinis porėmis

Na subjektyviai jaučiasi tik svoris, gumos nesijaučia. Vis vien reikės ten kišt nagus ateity tai pasižiūrėsiu kas kaip, dėkui už reikalo prašviesinimą.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/