WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 07:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 20 21 22 23 24 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 01:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Su Frenkit esu turėjęs bėdų, bet gali būti, kad tai dėl gumos užsistovėjimo (remontuoti C15 priekiniai suportai ir gavę šalčio ir karščio pakaitomis (važiavimas žiemą kalnuose), sutrūkinėjo ir stumokliukų, ir kreipiančiųjų gumelės, po to ir nuplyšo), o gal dėl nepritaikymo šaltiems orams. Sutikim, kad tokiai mašinai, kaip C15, tos gumelės galėjo būti pagamintos ir prieš 10metų... Nupirkau dabar budweg komplektukus ir jau pusė metų neprisiruošiu sudėt. Per tą laiką gal jau teks ir stumokliukus pasikeist...
Su Autofren dar neteko bėdų turėti, bet jų gumos, kaip ir Frenkit, irgi nėra labai tiksliai pagamintos. Laikytis laikosi, dirbt dirba, sandarumas yra, bet su originaliais arba Budweg remonto komplektais nepalyginsi. Bet budweg gamina tik suportams.
Autofren tris komplektus jau sudėjau remontuodamas C5 suportus. Kolkas žmonės nesiskundžia, bet dar tik mėnesis praėjo.
Taip pat Autofren komplektą dėjau savo C15, kai krapščiau galinius stabdžius. Vienas galinis cilindriukas buvo drėgnas, bet rūdžių viduje neradau. Kadangi taip jau išėjo, kad kartu su mašina gavau maišiuką dalių, tai vienoje tame maišiuke buvusioje dėžutėje gavau būtent Autofren galinio cilindriuko (būgninių stabdžių) gumelių komplektuką, kurį ir sudėjau. Po šiai dienai sausa. Tiesa, pakuotė atrodė truputį kitaip, negu parduodamos Lietuvoje, tai aiškiai, kad kitai rinkai skirtai ir kad pačioje Ispanijoje ir pirkta. Laiko po šiai dienai, o metų praėjo jau 3,5.

http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=de ... &eoaction=

čia pigEU :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 01:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
galiu duot originalia naudota, krano lauk imt nereikia bet paleist nuo ugniasienes teks... stabdymas ~2.2 priekis ~1.1 galas ir apie 1rankinis. cia normalus. su tekinimu dieve zmogai neturit ka veikt gyvenime... priekis ant kaladziu ratus nuemei 5begis ir bulgarke i rankas su lapeliniu diskeliu.(kur daug svitrinio lapelius suklyjuota) nuostabios tekinimo stakles nenuimant nuo masinos, tai yra tikslus pritrynimas disko ten kur jis gyvena ir gyvens. gala reikia krasta isukt su bulgarke ir tada eini ir galinius...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 01:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Man vieną su lapeliniu nušveitus, pradėjo mušti stabdžiai, ir netgi ne ant stebulės, o įsistačius į tekinimo stakles (nebuvo peilio), tai taip nebedarau.
Šiaip mane gal už durną palaikys kas, bet BXams dar įmanoma ir naujų diskų nupirkti.
Vasarą pirkau, tai buvo TRW po 20, ATE berods po 22, o LPR (itališki, bet pusė velnio) gal po 12eur. 12 EURŲ VIENETAS BLEM !!! Nu gal truputį brangiau, bet ten plius minus keli oirai.
Kaladėlių jei reikia turiu TRW atsivežęs ir berods dar yra pigiųjų EGT.
Tai žmogus, pas kurį apžiūrėjai BX po kapotu, pas kurį irgi priekiniai diskai supuvę ir labai per ploni, pasiėmė ATE diskus ir TRW kaladėles ir gavo visiškai naujus priekinius stabdžius (ateičiai, kai reiks TA, nes dabar palikti tie ploni supuvę diskai ir sudėtos damušimui pigios kaladėlės) už kainą kažkas 55-60eur. T.y. naujų stabdžių kaina neviršija 200LT... Suportai BXų beveik amžini, bet jei jau išpultų kokios bėdos, tai man atrodo, kad remontinį komplektą iš Budweg dar galima užsakyti. Aišku, jie ne taip ir mielai ardosi, bet esu vieną išardęs, tai manau, kad tu irgi ir išardysi, ir surinksi taip pat :)

Galas gal silpnokai stabdo, bet gal dar prasidirbs. Šiaip tai maniškis TD 2011tais metais po dviejų metų stovėjimo ir paskui pilno stabdžių sutvarkymo (naujos visos kaladėlės, nauji galiniai diskai, nutekinti tvarkingai priekiniai diskai, perrinkti galiniai suportai ir patikrinti (geri) priekiniai suportai) įvyniojo kažkur apie 2.1-2.3 priekyje ir 1.1-1.2 gale. Rankinis buvo išvis gal 2.5-3, nes pas šitus hidraulinius jis yra mirtinas daiktas, t.y. laikoma galia labai didelė, tik trūksta staigumo, angliškai vadinamo baitinimu (bite), todėl sunku padaryti, kad su rankiniu čiuožtų ratai, nors ant stendo laiko ir stipriau už darbinį stabdį.

O šiaip galą reik BXui būtinai sužiūrėt, nes ten galiniai stabdžiai stabilūs bėdų maišai. Kadangi BX galas sveria lengviau už pūką (todėl BX ir yra prasta mašina ant slidžios dangos), tai ir stabdžių jėga ten yra minimali. Todėl BX galinės kaladėlės niekada nesudyla ir keičiamos tada, kai surudija ir sutrupa į gabalus. Tas atsiliepia ir diskams - dažniausiai apie pusė darbinio ploto būna vien rūdys. Dar tą dažnai įtakoja ir tas, kad būna sudėtos kaladėlės tokios, kokias turi servisai sandėliuky, o ten būna nuo XM ar Xantia. Jos susideda, bet kažkurios iš jų (nežinau, kurios, ir nuo ko) yra nelabai tinkamos, nes yra didesnės už diską ir išlenda už jo. Tas duoda tokį teigiamą efektą, kad ant disko neatsiranda kantukas, ir tokį neigiamą efektą, kad padilus kaladėlėms, jos susispaudžia tarpusavy ir visas stabdymas ties ten ir baigiasi. Matytumėt, kokie buvo mano ExBX turbodyzelio galiniai diskai, net išsigandau pamatęs. Abiejose pusėse kaladėlės buvo susirėmę. Dedant tas didesnes, reiktų nušlifuoti perteklių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 02:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
todel ir sakau sveist ant masinos kad nemustu poto...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 02:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
man mušė ne dėl to, kad kreivos staklės, o dėl to, kad krokodilas matomai iškandžiojo paviršių nelygiai. Nebent labai švelnų krokodilą imti, kad metalo nelabai griebtų. Bet tie švelnieji labai greitai rūdimis veliasi. Realiai, jei rūdys ne paviršinės, o jau rimtos gilios, su duobelėm ir kitom nesąmonėm, tai norint gražių tvarkingų ir efektyvių diskų iš tų pačių esamų. O jei tik bile stabdytų gerai ir nesikabintų TA, tai ganėtinai pakanka ir pintos vielos šepečio ant bulgarkės. Dašveičia iki metalo, palieka grubų paviršių, bet tas paviršius paskui kaladėlėmis pasidaro daugmaž apylygis, ir stabdyt stabdo. Tik aišku kaladėlių naujų reikia, arba senas, jei dar geros - lygiai prišveist, kad prisidirbtų prie disko iš naujo. Nes ten, kur rūdys - lieka duobė visada, kaip visi puikiai žinot :)
Na bet jei sugebi padaryt lygiai gražiai su krokodilu, tai padaryk ir assembledui. Man tiesiog kelis kartus gavosi ir buvau laimingas, o paskui kai nesigavo, tai ir nusivyliau - išėjo per didelis nesėkmės procentas ir paskui žiauriai tingėjau diskus darkart krapštyt, naujus dėdamas :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 19:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Nutekint irgi reikia mokėti. Neužtenka bet kaip įkišti į griebtuvą ir nudrožti. Turiu tekoriu, kuris padaro puikiai, tai jei tik bus iš ko tekinti, tekinsiu. Su šlifuokliu tai jau reikia tikrai tiesių rankų kad nuimti tolygiai. Mano ne tokios :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 20:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nepamiršk, kad pagal katalogą minimalus storis 7mm (nauji 10). Man seniau niekad nematuodavo, ir žinojau, kad matuoja tik tada, kai mato didelį kantą ar kažką panašaus, bet va jau du bolidus pamatavo, kur kantuko nebuvo, o storis palei minimalų, vienam netgi moralą atskaitė, nes rado 0,02mm tikslumu lygiai tuos 7mm :)
Storius žiūri Autodatoj. Ten ne visiems yra, bet C15 ir 406 surado. Ar BX yra - nepamenu, tingiu žiūrėti.
Bent prie galo neprilenda šitiems :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 02 2016, 21:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Maniškiai praktiškai nauji - storis palei 10mm, tik paraudę gerokai. Nuvalys ir gausis kokie 9-9,5 mm.
Beje, turiu ir maždaug 5 mm storio priekinių diskų komplektą. Be kantų...

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 03 2016, 21:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Dominykas rašė:
galiu duot originalia naudota, krano lauk imt nereikia bet paleist nuo ugniasienes teks...

Gal gali detaliu apie keitimo procedūrą neišėmus?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 00:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Čia jei negaila vamzdelių lankstyt. Atsisuki varžtelius ir atitraukti nuo ugniasienės su viskuo, paskui pakeitęs prilenki atgal. Pas BX TD ten truputį priėjimas brudnesnis, nei pas benzus, dėl hidrosiurblio ir aušinimo bakelio ir papildomų šlangų, kurie buvo tik pas turbodyzelį ir dar berods kažkurį iš GTInų, gal 16V.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 00:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Dominykas rašė:
galiu duot originalia naudota, krano lauk imt nereikia bet paleist nuo ugniasienes teks...

Gal gali detaliu apie keitimo procedūrą neišėmus?

atsisuki nuo ugniasienes,atitrauki kad islystu spilkos ir isimi "na osciup" ziedeli ir gumele, atgal atviksciai. nereikia kankintis su vamzdeliais ir poto su orinimu. as taip xm 2.1 TD keisdavai nes ten vamzdelius atsukt tai mirtis o is apacios puikiai prieit galima...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 04 2016, 05:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ačiū.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 06 2016, 11:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Beje, galas leidžiasi kartu su priekiu ir per 17 val. automobilis dar nėra nusėdęs.

Taip pat turiu kraną iš ABS'inio BX'o, bet ten kitose vietose vamzdelių skylės, nors katalogas skirtingų kranų su ABS ir be ABS nerodo. Gal jau įdėtas iš kitokio << ?

Kuo skiriasi XM ir BX stabdžiai? Kur tas amortizatorius? Pačiame krane? Gal tada dėti į BX kraną iš XM ar xantia, jei jie dirba geriau?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 06 2016, 13:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Skiriasi vamzdeliu pajungimu nes skyresi londzeronai ir nepatogu vamzdelius pajunkt...amortikiukas pedale...bet tas pajungimas tai vienas vamzdis arba sone arba virsui

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Kov 06 2016, 15:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Tada įtariu tam ABS'iniam įdėtas nuo XM, nes vienas vamzdis ir buvo į viršų, o ne į šoną.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 20 21 22 23 24 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007