WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 10:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 12 2012, 21:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
galinio tilto priekines pagalves :DDDDD pas ka jos gyvos??? pas tuos kas keite turbut :D ovamzdukas truko nes deta savarza ir ji buvo nekokybiskai uzdeta.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 12 2012, 22:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Savam keičiau, dabar C15, tokios pačios, tai rytoj gausiu sailentus, vieną turės vietoj, kitą iš kažkurio kito padalinio atveš, atrodo paimsiu paskutinius iš Lietuvos esamus, paskui teks keisti kartu su kronšteinas, "tik" trigubai brangiau...
Dominykai > daug BXų tenka krapštyt? Atvažiuoja dar?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 13 2012, 18:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
ant ranku telpa suskaiciuot :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 28 2012, 21:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Nuo paskutinės žinutės nuveikta:
*Šviečia stabdžių lempos. Atstatyta grandinė tarp varlytės ir lempučių.
*Normaliai mirksi posūkiai. Bėda buvo lempoje. Kažkiek trumpino kontaktai galinės lempos jungtyse ir relė "matė" per daug apkrovos ko pasekoje veikimo intervalas pasidarė begalinis (priešingas tankiam mirksėjimui, kai perdega lemputė reiškinys).
*Pakeitas PLIP pultelis kartu su imtuvu, centrinio valdymo blokui atstatytas nunykęs pliusas. Mašina vėl rakinėjasi ne tik raktu.
*Pas dr. Alvydą perrinktas galinis korektorius po visiško sistemos nuleidimo per jį.
*laikinai patemptas hidrosiurblio dirželis, nes tiek atsileidęs, kad siurblys sukasi kada netingi.

Klausimai:

Kur geriausia ieškoti priek. stabilizatoriaus traukių, gumų? Jaučiu bus kokiam Eolte, bet gal yra kur geriau.
Kaip geriausia lopyti radiatorių? Chemija į sistemą, košė iš lauko, virinimas-litavimas? Kol kas neturėjau kada išlupti pažiūrėti kas ten, tai žinau tik tiek, kad vairuotojo pusėje leidžia.

Kaip normali hidraulika turi reaguoti į žvyrkelio tarką? Dabar neįmanoma važiuoti greičiau kaip ant 20-30 km, nes atrodo panelė iššoks per langą. Čia normalu ar kokia anomalija? Aukštis vietoje, mašina šiaip minkšta, plaukia kaip laivas keliu, kol nepasitaiko aštrūs nelygumai. Tada komfortui ateina pabaiga.

Savaitgalį planuoju darbų sesiją, reikia susirinkti informaciją iš anksto :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 28 2012, 22:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
assembled rašė:
Kaip normali hidraulika turi reaguoti į žvyrkelio tarką? Dabar neįmanoma važiuoti greičiau kaip ant 20-30 km, nes atrodo panelė iššoks per langą. Čia normalu ar kokia anomalija? Aukštis vietoje, mašina šiaip minkšta, plaukia kaip laivas keliu, kol nepasitaiko aštrūs nelygumai. Tada komfortui ateina pabaiga.


Vat ir pas mane tas pats su šitu reikalu. Nuo pat pirkimo taip elgiasi. Aštresnėm duobėm važiuojant važiuoja kaip per tarką, labai nemalonus jausmas. Važiuoklėj viskas lyg ir tvarkoje, vairo kolonėlė keista į naują, netgi Deimantukas važiavo ir sakė, kad čia viskas lyg ir normaliai, bet man labai nepatinka šis dalykas. Tokiais keliais važiuoja baisiau, nei koks golfas. Tad ir man įdomu labai :?

Dėl radiatoriaus, tai mano galva chemija vidun nėra labai geras daiktas, tad manau geriausia būtų virinti, jei dar yra ką ten virint. Man buvo tas pats, tačiau virint jau nebuvo verta, nes visas radiatorius trupėjo, tad teko keisti į kitą.

Dėl traukių bandyk į Kokoną kreiptis, galbūt turės. O paskui visokie Robetai, Mehariai ir panašiai lieka :)

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 28 2012, 22:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Ta tarka tai jau... Xantia geriau susitvarko su šiuo reikalu. Manau padėtų greitis :mrgreen:

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 28 2012, 23:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Nuo paskutinės žinutės nuveikta:
*Šviečia stabdžių lempos. Atstatyta grandinė tarp varlytės ir lempučių.
*Normaliai mirksi posūkiai. Bėda buvo lempoje. Kažkiek trumpino kontaktai galinės lempos jungtyse ir relė "matė" per daug apkrovos ko pasekoje veikimo intervalas pasidarė begalinis (priešingas tankiam mirksėjimui, kai perdega lemputė reiškinys).
*Pakeitas PLIP pultelis kartu su imtuvu, centrinio valdymo blokui atstatytas nunykęs pliusas. Mašina vėl rakinėjasi ne tik raktu.
*Pas dr. Alvydą perrinktas galinis korektorius po visiško sistemos nuleidimo per jį.
*laikinai patemptas hidrosiurblio dirželis, nes tiek atsileidęs, kad siurblys sukasi kada netingi.

Klausimai:

Kur geriausia ieškoti priek. stabilizatoriaus traukių, gumų? Jaučiu bus kokiam Eolte, bet gal yra kur geriau.
Kaip geriausia lopyti radiatorių? Chemija į sistemą, košė iš lauko, virinimas-litavimas? Kol kas neturėjau kada išlupti pažiūrėti kas ten, tai žinau tik tiek, kad vairuotojo pusėje leidžia.

Kaip normali hidraulika turi reaguoti į žvyrkelio tarką? Dabar neįmanoma važiuoti greičiau kaip ant 20-30 km, nes atrodo panelė iššoks per langą. Čia normalu ar kokia anomalija? Aukštis vietoje, mašina šiaip minkšta, plaukia kaip laivas keliu, kol nepasitaiko aštrūs nelygumai. Tada komfortui ateina pabaiga.

Savaitgalį planuoju darbų sesiją, reikia susirinkti informaciją iš anksto :)

Sveikinu su PLIP sutvarkymu, Labai smagi ir man patinkanti sistema. Deja, turėjo pas mane kažkokią bėdą, lyg ir kažkurios durelės ar jų daviklis strigo, tai kartais net ir rakinant raktu atmesdavo, o tokiu atveju vienos durelės lieka atrakintos ir pasireiškia BX centrinio sistemos "bugas" - jei nors vienos durelės skirtingai nuo kitų - centrinis veikia tik nuo pačių durelių (spynelė ar mygtukas - ant to pačio kronšteino abi traukės), o nuo PLIP ar signalizacijos (jei ji įdėta) - neveikia.
Bet sistema vistiek smagi. Dabar maniškiam yra signalizacija, tai rakinu radijo bangom iš toliau, nei per langą, bet PLIP vistiek smagiau :)

Su važiuoklės dalim šitom retesnėm (tipo, ne šarnyras) nėra taip, kad nusipirkti bet kurioj parduotuvėj. Visada pirma žiūriu Islandijos Robete, man patinka jų lankstumo ir nuolaidų sistema, senom užsistovėjusiom (BX) dalima padaro protingai, kartais ir trečdalį numeta.
Paskui Meharis gerai, esu kažkada ir žėruty klausęs vairo traukės, tai turėjo tik antgalį. Traukę tada gavau Kaune aplink save tik Robete, paskutinę turimą Vema. Kaina -22LT :D Nors profilaktiškai važiuoklę taisyk :D

Beje, sau norėjau praeitą vasarą dyzeliukui stabilizo gumas pasikeist profilaktiškai, tai pardavėjas tam pačiam RObete jokiuose kataloguose ir net mikrofišose jų kažkaip nerado. Nusprendėm, kad jei ten tokios ir yra, tai neservisuojamos, net jis pats ne vienus metus ne vienu BX važinėjo ar tai remontavo ir prekiavo, bet niekad neteko jų nei keisti, nei parduoti.
Nors dabar mikrofišose atsidaręs radau kažkokias prabangios formos gumas.

Su ta tarka, nežinau, bet mano nuomone, taip jau yra, ar dėl senumo. Kažkas taip paskaičiuota, kad jam lengviau linguot per didesnio diametro duobes ar nelygumus ar net asfalto duobes ir sukelt plaukimą, bet nesuspėja taip greit varinėt pakabos pirmyn-atgal per tą tarką. Pas mane antras BXas ir abu nemėgsta jos ir nemoka su ja susitvarkyt. Šiaip gėda prisipažint, bet kai kartą kaimo žvyrkeliais drąskėmės naktį per balių, galva jau ne ta ir nebuvo kažkaip tuo metu gaila spaust ar laužyt, tai galiu pasakyt, kad nuo 70 ar 80 jau visai kitas reikalas. Lygiai tas pats ir per Citrinos orientacinį ralį, kai lėkėm nuolat iki 110kmh, tarkos nesijautė. Bet ties 20-30 ar neturėtų taip smarkiai jaustis, pagrinde rimtumas prasideda ties 40.
Šiaip niekad neteko vairuoti XMo, bet įtariu, kad jis būtų daug komfortiškesnis šioje trasoje. Juk, kaip kažkas ir sakė, BX tai pusiau plastmasinė mašina :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 28 2012, 23:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Per tarka reikia svorio ir pakabos,XM ja turi,turetu smagiai prabegt visai :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 29 2012, 07:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
XM gerai važiuoja per tarką.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 30 2012, 19:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 14 2006, 14:12
Pranešimai: 278
Miestas: Kaišiadorys
Per tarką tik moskvičius gerai važiuodavo. Linginė pakaba neturi lygių šitam reikale.

_________________
Pro Citroen langą pasaulis gražesnis...
'95 XM Exclusive
'93 XM 2.1 Turbo D12
'99 Xsara D


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 30 2012, 20:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Vadinasi lieka neveikiantis vairo stiprintuvas ir nedideli varvėjimai kas iš hidraulikos.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 30 2012, 21:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
O kas su stiprintuvu blogai?
Mažu skirstytuvas ar atsarginis vožtuvas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 30 2012, 21:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Vairas kietas ir tiek. Neskaito mano ilgesnių pranešimų matau niekas :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lie 07 2012, 19:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Išsilupau radiatorių ir dabar aiški leidimo vieta. Valcuotas (užlankstytas) sujungimas tarp plastikinio šono ir aliuminės dalies. Užlankstymas kiek atkeltas, po juo priaugę aušinimo skysčio kristalų ir per ten ir leidžia.

Klausimas: kaip geriau taisyti? Turiu nusipirkęs plastilino, bet bijau, kad gali nelaikyti. Ketinu plastilinu užlipinti visą tą kraštą prieš tai švariai nuplovęs ir nuriebalinęs. Gal yra geresnių minčių? Galima būtų atlankstyti, išvalyti ir užlankstyti, bet nesu tikras ar tos skardelės tokią operaciją atlaikys.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lie 07 2012, 19:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Siūlau kreiptis į Radoną. Sukilėlių pr. prie Klinikų. Nėra labai brangininkas, už paprastą klijavimą mokėjau 20, už visą sulaužytos šoninės plastmasės keitimą gera naudota 60. Skubos tvarka per kelias valandas, su džiovinimu kaitinant ir t.t. Jis ten uždeda tą plastmasę ant gero hermetiko ir vietoj tų plokštelių tiesiog prikabina prie pačio radiatoriaus chamutais. Atrodo dišovai, bet laiko. Čia golfui taip tvarkėm.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007