WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dar vienas BX - 14 TGE
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=27007
Puslapis 2224

Autorius:  tadas1991 [ Bal 01 2015, 08:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Faktas. Sukietėt jis taip ir nesukietėjo. Vasarą važiuoja gerai, posūkius laiko geriau, negu stabilizatoriai; žiemą ant sniego irgi gerai, ant ledo nekažką, bet važinėjom šią žiemą dar be problemų, tik lėčiau :)
Buvo pradėjęs girgždėt, bet per vieną dieną pramušė iki "jau nebestringa" būklės :D Viskas ten dar normaliai, eksploatuojamas, nebent padangų brangių gaila. Pas mane tokių niekad nebuvo :)

Autorius:  Dominykas [ Bal 01 2015, 11:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

ten netik sakem ten ir tiltui bus jau amen... ruosk sauliau pilko benzo tilta. prileksiu-pats nusuksiu. ir dangti ta pajimsiu

Autorius:  tadas1991 [ Bal 01 2015, 11:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Neišardęs - nesužinosi. Likutinį po keitimo tiltą dovanų priimu be klausimų :labas:

Autorius:  Dominykas [ Bal 01 2015, 17:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

taigi. pavazinejus paaiskejo kad mieste vaziuojant sikna padrimba ir net jauciasi. kadangi aukscio mechanizmas pjauna gryba biski tai nelabai jautrus tokiem pasikeitimam. o uztenka krustelt rankena aukscio aukstyn ir vel turim normalia ar biski paaukstinta...
ISVADA: grystama vamzdi glusint galima. salutinis neigiamas poveikis-nenusileidzia i zemiausia rankeneles pagalba.
stabdziu stiprumo vamzdeli glusint galima. neigiamas salutinis poveikis-nera stabdziu gale.
stabdziu vamzdeli i gala glusint galima-nera stabdziu gale.
maitinimo vamzdi uzglusinus nelieka aukscio, kas yra jau nepriimtina... tik kritiniu atveju galima parvaziuot be atsisukus 12 be stabdziu.
kolkas vaziuoja puse velnio, bet man atrodo kad ten labai pykstasi galiniai ratai su kebulu...urzgia viens an kito... kas noretu ishspresti dilema kodel 1.4 tu3 uzdujintas variklis nedirba benzinu? ir kodel saltas be gazo nedirba niekuo?

Autorius:  assembled [ Bal 01 2015, 17:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Dominykas rašė:
taigi. pavazinejus paaiskejo kad mieste vaziuojant sikna padrimba ir net jauciasi. kadangi aukscio mechanizmas pjauna gryba biski tai nelabai jautrus tokiem pasikeitimam. o uztenka krustelt rankena aukscio aukstyn ir vel turim normalia ar biski paaukstinta...
ISVADA: grystama vamzdi glusint galima. salutinis neigiamas poveikis-nenusileidzia i zemiausia rankeneles pagalba.
stabdziu stiprumo vamzdeli glusint galima. neigiamas salutinis poveikis-nera stabdziu gale.
stabdziu vamzdeli i gala glusint galima-nera stabdziu gale.

maitinimo vamzdi uzglusinus nelieka aukscio, kas yra jau nepriimtina... tik kritiniu atveju galima parvaziuot be atsisukus 12 be stabdziu.
kolkas vaziuoja puse velnio, bet man atrodo kad ten labai pykstasi galiniai ratai su kebulu...urzgia viens an kito... kas noretu ishspresti dilema kodel 1.4 tu3 uzdujintas variklis nedirba benzinu? ir kodel saltas be gazo nedirba niekuo?


Čia kokiomis aplinkybėmis galima? :) Paskutinei kelionei? :)

Autorius:  Dominykas [ Bal 01 2015, 19:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

tokiomis kad vaziuot reikia, o paklot kita vamzdi reikia laiko. beto juokais meciau bairi kad jis nenukris nes nebus per kur drenuoja. stai ir pabandem kas atsitinka uzglusinus vamzdeli-nieko. drenavimas pagrindinis turetu but per stabdziu krana bet sitas bx per nakti nenukrito... tiksliau per ~8.5 valandos stovejimo. reiskia kranas nedrenuoja, o aukscio korektorius irgi labai labai sandarus nes glusinau viska budamas po dugnu ir pasikeles bx. isvada-patikrinau hidrauliniu mazgu bukle...
savo xm itariu aukscio korektoriu nes priekis sminga vos tik uzgesinus o ten nieko nera.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 01 2015, 20:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Taip, stabdžių kranas šito BX tikrai gerutukas, a nei šnypšt :) Bet tikrai nesitikėjau, kad jis nekris. Man nekrisdavo tik prie didesnių šalčių arba prie labai didelių šilumų, arba kurį laiką po įsikišimo į hidrosistemą. Pamenu, kai išploviau priekinį korektorių, surinkau viską, užvedžiau, leidau pasisiurbt LHMo iki siurblio ir užsukus 12tuką, priekis iššoko iki MAX per kokias 5s, stovėjau apakęs :D

Dominykai, spėju, kad per DS bus įdomi pasikėlimo rungties dvikova :D Belieka tik susitarti, su gudrybėmis, ar be jų? :) Mes, vairastiprintuviniai, dar nepradėję, jau gaunam malkų, bet čia labiau apie kitas gudrybes :)
O gal ir daugiau prisijungs chebros, nes kiek supratau iš praeito DS nuotraukų, 2012tais šis BX DSe buvo paskutinis mohikanas iš "vis dar važiuojančių", o dabar jau pradėjo jungtis "ir vėl važiuojantys".

O dėl variklio darbo - išspręsk klausimą, kodėl nedirba gerai benzu, ir greičiausiai pradės ir laivos apsukos normaliai būt. Ten vietoj laisvų apsukų varikliuko tiesiog patemptas troselis per vieną šarvo griovelį, ką pats puikiai žinai, ir dėl to šiltas dirba, o šaltas ne, nes motoriukas nemato, kad sklendė galinėje padėtyje. Jei pastumsi dar per griovelį, dirbs ir šaltas, bet šiltam prie sankryžų bus nekažką ir važiuos nespaudžiant gazo visai neblogai. Beveik garantuoju, kad sutvarkius darbą benzinu, pradėtų ir laisvas laikyti. Maks gal dar tektų pakeisti ir patį motoriuką, nes kai pradėjo grybauti benzinu, jis dirbdavo nuolat, gal persidirbo. Diagnostikos normalios jam nepadarysi, nes tai paskutinis purškalas, kuris neturėjo tieisioginio interfeiso kompiuterio prijungimui, o mirksinant lemputę - dega beveik visos įmanomos kompo klaidos, nebent jas ištrint sutrumpinus tą fiškę ir bandyt kurt ir važiuot išimtinai benzinu, gal išmes kažką tiesiogiai. Bet geriausiai -reikia imti testerį į rankas ir matuotis visus daviklius, potencus ir kitą fignią, gyvai dirbant varikliui, taip pat tikrinti, ar visi laidai kontaktu pasiekia variklio kompą, nes kelias nuo variklio skyriaus iki "salone po sėdyne" tikrai nemažas. Duomenis šito purškalo daviklių tikrai turėjau ir paieškojęs rasiu arba gali surast pats Podolsko servery - purškalas vadinasi Bosch A2.2

Autorius:  Dominykas [ Bal 02 2015, 06:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

daviklius gal ir galiu pasimatuot bet giliau bijau lyst. bet reiks pradet...
pogalais!!!turiu masina kuri sveria 908kg su 55Kw :D ir negaliu benzu pavaziuot... tiesa dar reiks naujos dusles nes labai jau jis sportinis o paspaust baisu kol puses stabdziu nera, o ir stabdziai pasirodo netokie kaip xm :D


del gudrybiu tadziau... ben viena kozeri reiktu tau panaudot... pas mane tik vienas ir telieka kai stiprintuvo ner... matysim ziuresim. reikia kaskada jau isidet vamzdeli, nors ir taip labai gerai :D

Autorius:  Saulynas [ Bal 02 2015, 14:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Dominykas rašė:
daviklius gal ir galiu pasimatuot bet giliau bijau lyst. bet reiks pradet...
pogalais!!!turiu masina kuri sveria 908kg su 55Kw :D ir negaliu benzu pavaziuot... tiesa dar reiks naujos dusles nes labai jau jis sportinis o paspaust baisu kol puses stabdziu nera, o ir stabdziai pasirodo netokie kaip xm :D


del gudrybiu tadziau... ben viena kozeri reiktu tau panaudot... pas mane tik vienas ir telieka kai stiprintuvo ner... matysim ziuresim. reikia kaskada jau isidet vamzdeli, nors ir taip labai gerai :D

Tai jau įsidėk ,po to ir man pakeisi :)

Autorius:  Dominykas [ Bal 02 2015, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

tyngiu. vaziuoja ir taip :D tadas su klisais ratais kiek laiko pravaziAVO... ant benzo vaziuoja. kaskaip keistai bet vaziuoja. kai pasiles tai jau laiko ~1350 abarotu tiek benzu tiek bezdalais. tas purtymasis kur tadas sake tai kai letai atleidineji gaza ir jau kai sklende oro uzsidaro-trukteli. jeigu meti gaza staigiai tai nieko nejauciama, tik labai greitai leteja. ir vaziuoja seip dujom jis kaskaip mieliau. dujinis su priskiepytu benzu salia :D

Autorius:  tadas1991 [ Bal 03 2015, 06:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Nu blyn, aš nesakiau, kad nevažiuoja benzu. Važiuoja, bet važiuoja taip, kad nesinori to daryt daugiau, negu iki degalinės. Tu pabandyk šaltu benzinu pavaryt, man kažkada baigus kelionę tuščiu dujų baku, kitądien degalinę čiut pavyko pasiekt. Tik tikiesi, kad variklis iš po kapoto kartu su visom pagalvėm neiššoks. Jis perpilinėja ir šaltas, ir karštas, tik karštas su tuo perpilinėjimu susitvarko, nes karštas. Timpteli ne dėl to, kad sklendė užsidaro, o dėl to, kad dėl per riebaus mišinio turi visai neblogą trauką ir ją nuėmus stabdo. Bet jei užgęsti su užpiltom žvakėm, tai paskui ilgai ir nuobodžiai suki starterį, kol toliau perpilinėjantį užvesi. Jei tau susitvarkė, tai sveikinu. Su citroen taip būna :D Pasispyrioja kokia sistema PORĄ METŲ ir pradeda nieko nedarius vėl veikt

Autorius:  Dominykas [ Bal 03 2015, 10:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

pabandziau siandien katik su pussalciu pavaziuot pietu... aciu nebereikia benzo... bet bwnzas dingsta kazkur is bako nors net vedasi dujom...

Autorius:  tadas1991 [ Bal 03 2015, 10:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Gal vamzdelis prarūdijo ar žarnelė prakiuro. Niekad nedingdavo, būna tik rodyklė pašokinėja aukštyn-žemyn, kad nežinotum, kiek tiksliai dar turi, kaip ir visų normalių citroenų. O šiaip pavažiuoji truputį benzu - iškart rodyklė krenta, nes varo belekokiais kiekiais. Užtai ir nevažinėjau, o užvedimui kiek ten reikia - mililitras. Tai pilnas bakas penkiems metams :D

P.s. iš tavo žinučių labai jaučiasi patiriamas atradimo džiaugsmas :D

Autorius:  Dominykas [ Bal 03 2015, 15:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

as benzina normalu pirmakart turiu... trilitris ten kita kategorija... jis buvo tik iseiginis...sian dujos baiges :D eina vaziuot ant duju ir be duju :D tik svelniai.

Autorius:  Saulynas [ Bal 03 2015, 16:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Dominykas rašė:
ten netik sakem ten ir tiltui bus jau amen... ruosk sauliau pilko benzo tilta. prileksiu-pats nusuksiu. ir dangti ta pajimsiu

Nieko prieš :wink:

Puslapis 2224 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/