WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 12:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 13 2015, 22:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nuvažiuota šiandien apie 500-530km. Kuro supilta 40-45L ir dar sočiai liko. Kai užsidegs lemputė, galima bus apytiksliai pasakyt, ir tiksliau ir kilometrus nuimsiu. Bildukas kairiam rate įsisiautėjo, gal jau pavyks rasti. Kažkas darda pajudant iš vietos ir kartais važiuojant, įtariu arba kažkurią granatą, arba tepalo dėžėj stygių - tikrinsim. Bet garsas kolkas nepiktybinis, tai nieko.
Ir bišk kaito. Ventiliatoriaus jau veikia puikiai, bet nepasileidžia, nors geltona lemputė užsidega. Nuėjus po kapotu pečiuko žarnos karštos ir degina, o radiatoriaus karštos, bet degina tik vos vos, toks vaizdas, kad į radiatorių ne pilnas srautas, nes ir atidarius pečiuko sklendę bei užjungus salono ventiliatorių - per kelias minutes lemputė užgęsta. Bandysiu įtart termostatą pilnai neatsidarančiu. Jeigu termostato keitimas nepadės - plausim radiatorių. Jei radiatoriaus plovimas nepadės, teks lupti galvą ir žiūrėti, kas ten vyksta... Variklio ir purškalo darbas labai gražiai prasilygino. Nors netraukia vistiek, bet traukos iš tokio variklio labai ir nesitikiu, už tai labai gražiai žemas apsukas laiko ir tyliai dirba :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 13 2015, 22:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Beje, patinka vairas gana lengvas. Srautų skirstytuvas savo darbą teisingai atlieka. Bet drėksta. Reikia rinkti, gumeles keisti, nes dėti sausą, bet prastai veikiantį nenoriu :)
Stabdžių diskai pakeisti ir dabar stabdžiai puikumėlis. Kadangi buvo pajudintos kaladėlės ir suportai, tai ir rankinio svirtis normaliai prisireguliavo ir atsistojo, nes prieš tai kažkodėl buvo situacija, kad per 2 dantis ir jau pradeda stipriai trauktis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2015, 07:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Nuvažiuota šiandien apie 500-530km. Kuro supilta 40-45L ir dar sočiai liko. Kai užsidegs lemputė, galima bus apytiksliai pasakyt, ir tiksliau ir kilometrus nuimsiu. Bildukas kairiam rate įsisiautėjo, gal jau pavyks rasti. Kažkas darda pajudant iš vietos ir kartais važiuojant, įtariu arba kažkurią granatą, arba tepalo dėžėj stygių - tikrinsim. Bet garsas kolkas nepiktybinis, tai nieko.
Ir bišk kaito. Ventiliatoriaus jau veikia puikiai, bet nepasileidžia, nors geltona lemputė užsidega. Nuėjus po kapotu pečiuko žarnos karštos ir degina, o radiatoriaus karštos, bet degina tik vos vos, toks vaizdas, kad į radiatorių ne pilnas srautas, nes ir atidarius pečiuko sklendę bei užjungus salono ventiliatorių - per kelias minutes lemputė užgęsta. Bandysiu įtart termostatą pilnai neatsidarančiu. Jeigu termostato keitimas nepadės - plausim radiatorių. Jei radiatoriaus plovimas nepadės, teks lupti galvą ir žiūrėti, kas ten vyksta... Variklio ir purškalo darbas labai gražiai prasilygino. Nors netraukia vistiek, bet traukos iš tokio variklio labai ir nesitikiu, už tai labai gražiai žemas apsukas laiko ir tyliai dirba :)

Nieko nedaryk ,žiema ateina -nebekais :wink: :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2015, 09:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tame ir chrienovato, kad kaista netgi naktį važiuojant, tai čia su aplinkos temperatūra mažiau susiję. Žiemą aišku nekaistų, bet žiemą aš su juo važiuot nenoriu :)
Beje, esu prie -15C ir uraganinio vėjo, kai išlipęs laikaisi už mašinos, kad vėjas nenuneštų, seną dyzelį užkaitinęs iki lemputės (berods 105 ar 109 laipsniai daviklį įsisukau, nebepamenu). Papildomas galvos paviršiaus daviklis tuomet rodė palei 130C, o antifrizas tikrai nebuvo pasibaigęs ir net kamščio neprasukinėjau, kad papildyti, o grąžinus aušinimą tiesiog nuvažiavau. Taip kad nereikia čia :)
Imsiu termostatą. Mechaninei priklauso 89C, automatui 83C, jaučiu imsiu automato - bus ramiau, ir ventiliatoriaus mažiau dirbs :)
Tik kad salaga brangesnis visais beveik 1,5euro :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2015, 09:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Nuvažiuota šiandien apie 500-530km. Kuro supilta 40-45L ir dar sočiai liko. Kai užsidegs lemputė, galima bus apytiksliai pasakyt, ir tiksliau ir kilometrus nuimsiu. Bildukas kairiam rate įsisiautėjo, gal jau pavyks rasti. Kažkas darda pajudant iš vietos ir kartais važiuojant, įtariu arba kažkurią granatą, arba tepalo dėžėj stygių - tikrinsim. Bet garsas kolkas nepiktybinis, tai nieko.
Ir bišk kaito. Ventiliatoriaus jau veikia puikiai, bet nepasileidžia, nors geltona lemputė užsidega. Nuėjus po kapotu pečiuko žarnos karštos ir degina, o radiatoriaus karštos, bet degina tik vos vos, toks vaizdas, kad į radiatorių ne pilnas srautas, nes ir atidarius pečiuko sklendę bei užjungus salono ventiliatorių - per kelias minutes lemputė užgęsta. Bandysiu įtart termostatą pilnai neatsidarančiu. Jeigu termostato keitimas nepadės - plausim radiatorių. Jei radiatoriaus plovimas nepadės, teks lupti galvą ir žiūrėti, kas ten vyksta... Variklio ir purškalo darbas labai gražiai prasilygino. Nors netraukia vistiek, bet traukos iš tokio variklio labai ir nesitikiu, už tai labai gražiai žemas apsukas laiko ir tyliai dirba :)

Nieko nedaryk ,žiema ateina -nebekais :wink: :)

OI, važiavom kartu ir su Xantia.
O ana po siurblio rinkimo dabar jau dyzelio srovele lauk nebelaisto, bet berenkant atsirado keli niuansai. Lenktelėjus trakštelėjo tas nuorinimo trišakiukas, kur variklio viršuj. Kur su kalpokėliu ir iš vienos pusės užsimauna žarnelė nuo bakelio, o iš kitų dviejų pusių užpresuotos žarnelės. Reikia :)
Taip pat matyt per daug sujudinau seną sutrūnijusį purkštuko su laidu laidą, nes lexia meta jo klaidą, kurią ištrint galima, bet po kurio laiko vėl pasigauna ir degimo kampas truputį grybauja, kadangi neteisingai matyt jį mato. Reikia :) Bet reikia purkštuko, o ne myžtuko, jei kažkaip įmanoma pažiūrėt :)
Skaudi vieta - gazo potencas. Čia tas šūdukas, kur ant siurblio gazo svirtelės prilipdytas, su laideliu ir mėlyna trijų kontaktų fiške. Retai, bet papuola gerai veikiančių. Senas neveikė, buvau išmetęs. Paskui gavau kažkokį kitą, bet tas nors truputį ir veikė, klaidą vistiek metė. Tai galiausiai norisi susitvarkyt normaliai ir gal net variklio klaidos lemputę atgal įsidėt, nes traukia ji itin smagiai, bet kuro visad daugokai valgė. Paimčiau daug ir radęs gerą - kitus grąžinčiau. Pagrindinė bėda tai ne tai, kad kuro daugokai, bet kad dabar šalta kartais susikrato užgazavus ir atleidus gazą- užsiankstina belekiek ir neatleidžia. Seniau purkštuką tvarkingai matė, alkūniako padėtį visada tvarkingai matė, tik tas gazo potencas neveikė. Dabar kai purkštukas grybauja, tai ir prasidėjo. Eisiu dar pažiūrėsiu, gal jis prasidirbo jau, laidas atgal susivirino, bet jaučiu, kad visgi reikės. O potenco tai tikrai reikia veikiančio.

Iš esmės jos važiuoja gerai ir visai visą elekrą nafig išlupus, ankstintoją elektrinį atjungus ir truputį pavėlinus (nes atjungus užsiankstina degimas ir pradeda net kalent) siurblio pasukimu, bet kai ankstinimas tvarkingai veikia - žyyyymiai geriau traukia, ir šaltčiuose lengvai kuriasi, net nebūtinai tas apsukų sukėlimas turi veikt :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2015, 10:44 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
tadas1991 rašė:
Lenktelėjus trakštelėjo tas nuorinimo trišakiukas, kur variklio viršuj. Kur su kalpokėliu ir iš vienos pusės užsimauna žarnelė nuo bakelio, o iš kitų dviejų pusių užpresuotos žarnelės. Reikia :)


Šią problemą savo mašinai buvau išprendęs senukiniu žalvariniu trišakiu (trišakis su rodos 3/8 sriegiu ir 3 perėjimai ant žarnelių), nuorinimą "maždaug" padarydamas prieš užmaudamas žarną, nuorindamas antruoju tašku link salon pečiuko ir problemų su tuo nekilo. Po savaitės stiklinę gal dapyliau, bet tik tiek. Buvo mintis ir visą trišakį keisti, bet ne itin maloniai pasiekiama priekinė žarną, kuri link dangtelio tiesiai už kuro siurblio eina (tą dangtelį priveržti nėra itin patogu, man viena karta atsileidus varžtui pusę antifrizo išpylė lauk, tai nenorėjau tos vietos liesti), o galinė žarna irgi gana ilga ir ne itin patogiai pasikeičia. Kadangi viskas ten užpresuota, nebent dar galimas variantas - tas žarneles pjaut ir dėt sujungimus...

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2015, 10:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Baikit juokus - viskas ten paprastai pasikeičia. Galvos kanalo dangtuko tai apatinei žarnelei numaut nereikia atsukinėt - chamutėlį nuimam ir žarnelę numaunam, analogiškai ir ant termostato korpuso, tik žarnelę reik prakišt po kolektoriaus vamzdžiu ir įkabint į dangtelio kilputes. Tai aš dabar ir be trišakiuko laimingas - reikėjo važiuot, nuorinau, sukišau varžtus ir sausa, ten tik tokia ir paskirtis... Bet smagiau kai veikia :) Aišku, jei saulynas paprašys 20eurų, tai tuomet neimsiu :mrgreen:

Pas BX16 irgi yra galvos gale toks metalinis vamzdis su nuorinimo tašku pečiukui, kur nulūžo varžtelis, paskui bandžiau sriegt, netyčia ne tą sriegiklį paėmiau, per storą ir t.t. ir pridirbau. Beliko užglušint, ir tas mane labai nervina. Reik kažkur tą vamzdį tvarkingą susirast :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2015, 11:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Šlangutės bus ,purkštukas turi būt irgi (nerakalinėju aš jų ),potencas liūdniau ,gal vieną kokį ir turiu ,šiaip kartu su siubliais išeina

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2015, 11:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
tadas1991 rašė:
Baikit juokus - viskas ten paprastai pasikeičia. Galvos kanalo dangtuko tai apatinei žarnelei numaut nereikia atsukinėt - chamutėlį nuimam ir žarnelę numaunam, analogiškai ir ant termostato korpuso, tik žarnelę reik prakišt po kolektoriaus vamzdžiu ir įkabint į dangtelio kilputes. Tai aš dabar ir be trišakiuko laimingas - reikėjo važiuot, nuorinau, sukišau varžtus ir sausa, ten tik tokia ir paskirtis... Bet smagiau kai veikia :) Aišku, jei saulynas paprašys 20eurų, tai tuomet neimsiu :mrgreen:

Pas BX16 irgi yra galvos gale toks metalinis vamzdis su nuorinimo tašku pečiukui, kur nulūžo varžtelis, paskui bandžiau sriegt, netyčia ne tą sriegiklį paėmiau, per storą ir t.t. ir pridirbau. Beliko užglušint, ir tas mane labai nervina. Reik kažkur tą vamzdį tvarkingą susirast :)


Teisingai, dabar prisiminiau, kame problema buvo. Pas mane buvo nulaužtas to dangtelio vamzdukas(matyt keičiant žvakes), tada buvo įsriegtas vamzdelis su storesniu galu, tad žarnos aš niekaip toje vietoje negalėjau numauti, tai problemą sprendžiau įdėdamas trišakį.

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 18 2015, 14:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Termostatą pasikeičiau, iki ventiliatoriaus kaista ir ataušta, lemputės nėra, bet, na... taip kieme būdavo ir su senu. Bandysim situaciją keliuose.
Termostatą ištraukiau aišku originalą 91 metų ir tokį pat, kokį ir įdėjau - Vernet Calorstat. Pasidengęs gražiu rūdžių miltų sluoksnių, nes nupirkus, sistema buvo gražiai užpildyta kokių 15kos metų senumo pilnu rūdžių antifrizu ir ploviau tik paprastu vandeniu iš šlangės. Ar tik nebus čia ir bėda - sužinosim toliau naudodami :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2015, 08:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
A, tiesa, o kuro sąnaudos tai neblogos lyg ir. Su 53litrais kuro buvo nuvažiuota apie 800km. Aišku čia nuo lempės iki lempės, tai tikslumas ne įspūdingas, bet faktas, kad apie 7 litrus trasoje galima turėti be problemų :) O tai gal net geriau už mano ZX 1,4

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 21 2015, 09:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
A, tiesa, o kuro sąnaudos tai neblogos lyg ir. Su 53litrais kuro buvo nuvažiuota apie 800km. Aišku čia nuo lempės iki lempės, tai tikslumas ne įspūdingas, bet faktas, kad apie 7 litrus trasoje galima turėti be problemų :) O tai gal net geriau už mano ZX 1,4

Labai neblogai :appl:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2015, 03:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Prakiuro kolonėlės maukšlė. Aišku dešinė, o variantas su stiprintuvu...
Svarbiausia, kad pirštą apsimaliau sekmadienį ir dar nenoriu į baisiausius purvus merkti, tai ir pačiam niekas neremontuoja, ir klientai pikti laukia, skambinėja nerimsta :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2015, 09:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 23 2014, 21:59
Pranešimai: 57
Miestas: KAUNAS
klijentai nepasius, palauks, be piršto- ne gyvenimas...

_________________
citroen C5, III, 3,0 dyzelis


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 23 2015, 18:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai jo :)

O pakeitus termostatą ir nuorinus - su temperatūra kolkas viskas gerai. Kamšty šian sėdėjau, tai gražiausiai jungiasi ventiliatorius ir ataušta :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007