WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 16 2024, 13:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 11 2013, 18:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Manau, nelabai supratot, apie ką kalbu. Neplanuoju dėti ant kronšteino ašies paprastų guolių iš standartinio asortimento.
Va apie ką kalba:
Toks guolis: http://manodalys.lt/product.php?id_product=1010260018
Kuris yra senojo 2.5D paskirstymo diržo guolis
Lyg ir dedasi (nes patys Robetas užrašę) ant šito kronšteino http://manodalys.lt/product.php?id_product=1010100011
Toks yra pas mane. Kainos skirtumas 3-4kartai, o tas guolis vistiek skirtas paskirstymo diržui, ir dar dyzelinio motoro, kur apkrovos netgi visai kitos. Nupresuot ir užpresuot galima susirast kur, o galima tiesiog nupjaut seną su bulgarke ir užkalti naują.

Beje, nusivyliau šito variklio konstrukcija. Maniau, kaip ir naujesniam benzininiam XU, pasikeist diržą bus galima nesikabinant variklio. Diržą pakeist galima, bet tempėjo ne. Mat tempėją nuiminėjat, jis atsiremia į variklio ausį. Reikia ją nuimti... Tas tempėjas irgi nesvietiškai nepatogus ir neaišku kaip naudojamas, lyginant su naujesniu ekscentriniu. Priėjimas yra, bet viskas daroma apgraibom...
Škyvą vos nutraukiau, varžtą irgi vos vos atsukau, viskas prikepę. Nors diržas dar ir gražus (keisiu vistiek, 30Lt kainuoja), bet laisvut laisvutėlis, dar tokio laisvo nematęs :lapux: Pagal teisingą instrukciją, šitam varikliui pagrindiniam diržui reikalinga apkatkė - pašildymas iki darbinės temperatūros ir pertempimas. Gal tas nebuvo padaryta. Nes sunku patikėti, kad galėjo taip atsileisti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 11 2013, 19:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Jei dėt kažką iš originalių tas gali pasiteisint :taip:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 13:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Nu i nafig... 1,6HDi lengviau diržą keist, nei šitam senam benzui. Bet jau išsilupau ir guolį ir nuėmiau apatinę diržo apsaugos plastmasę, kuri dengia VISĄ pompą (per skylę prasikiša tik škyvelis). Tai ji ir liko.
Guolis tikrai nusiims - bandysim chaltūrint, nes senas jau šiaip sau :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 18:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Tęsiu monologą.
Guminės dalys - nusiimu dangtelį - tarpinė ji traška ir lūžinėja. Ištraukiu laistytuvą - gumelės plastmasinės. Atsisukau pirmą velenėlio laikiklį - riebokšlis irgi trupa gabalais.
Įsivaizduoju, kad panašiai ir vožtuvų gumelės, bet jau ten nekyla rankos profilaktiškai lįst.

Antifrizas rudas ir nepersimato. O pompa nustebino - netgi buvus keista - štampas (2). BX pagamintas 1991 (nors pirma reg. ir yra 1993), tad išvada - pagaminta 2002 :)

Atrodo, drėgnas vienas apatinis radiatoriaus kampas. Va čia tai nefain...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 18:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 18:39 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Nezinau kodel jus taip darot. Yra pirkti pilna BX visokiu variantu kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 12 2013, 18:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
800EURU tai ne 500LT....

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 00:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
Nezinau kodel jus taip darot. Yra pirkti pilna BX visokiu variantu kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.

Kiba pilnatis, ar ką? Laukiu tik, kol gerb. proffanas čia paskaitys :D

Tamstai neturiu ką atsakyt - arba rodykit savo stebuklingo BX motoro guminių dalių, kurioms beveik visoms jau per 20 metų, būklę, arba nepezėkit nesąmonių.
Kadangi pas mus BXai dar ir kasdien visur važinėja, ir kasdien kažką veža, tai pirkti lediniu atrodantį už kažkelis gabalus euro, (kurie esamu momentu gal ir visos metų pajamos) ir pasistačius gėrėtis ir gailėti įkišti į purvą ar sniegą nematau prasmės. Geriau už skirtumą, įskaitant netgi kurą, du metus pasiremontuojant važinėti.

O jei yra didelio noro, kaip eiliniam verslininkui, šoumenui ar barygai, pasigirti prieš studentą babkėmis, už kurias perkamos "tačkės", tai yra gerai žinomas žmogus, kuris nedirbtų už mažiau 5klt/mėn - su tokiais kolegomis galit ir diskutuot.

Beje, dar yra toks dalykas, kaip mėgstama veikla, pomėgiai, bet tai jau kita diskusija.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 03:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)

Kokiu konkrečiai šmieru, nes skystu metalu kiekvienas mechanikas skirtingą daiktą vadina.
Ir, gal turi paslapčių, kaip skylę surast išimtam radiatoriui? Radiatorius benzininis, tankus...

Prasisunkimas ten turbūt vos lašas per mėnesį, nes seni lašai jau beveik sucukrėję kabo, nebenkrenta, bet visvien nesandaru, ir tas man nepatinka.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 07:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Dominykas rašė:
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)

Kokiu konkrečiai šmieru, nes skystu metalu kiekvienas mechanikas skirtingą daiktą vadina.
Ir, gal turi paslapčių, kaip skylę surast išimtam radiatoriui? Radiatorius benzininis, tankus...

Prasisunkimas ten turbūt vos lašas per mėnesį, nes seni lašai jau beveik sucukrėję kabo, nebenkrenta, bet visvien nesandaru, ir tas man nepatinka.
Jei yra zymiu, kad buvo pratekejimas, tai 100%, jog pasitaikius progai, radiatorius prakiurs. Patikrai isplautam radiatoriui geriausia elementarus vanduo arba isvalytas nedidelis kiekis antifrizo - per para is kart islys prataku keliukai. Skystas metalas ir ivairios mostys ne iseitis, geriausia virinti (uzcinkuoti) arba optimaliausia - pakeisti sveiku visa. Beje, viska zinot, ne man sneket. :lol:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 12:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Gerasdviratis rašė:
Nezinau kodel jus taip darot. Yra pirkti pilna BX visokiu variantu kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.

Kiba pilnatis, ar ką? Laukiu tik, kol gerb. proffanas čia paskaitys :D

Tamstai neturiu ką atsakyt - arba rodykit savo stebuklingo BX motoro guminių dalių, kurioms beveik visoms jau per 20 metų, būklę, arba nepezėkit nesąmonių.
Kadangi pas mus BXai dar ir kasdien visur važinėja, ir kasdien kažką veža, tai pirkti lediniu atrodantį už kažkelis gabalus euro, (kurie esamu momentu gal ir visos metų pajamos) ir pasistačius gėrėtis ir gailėti įkišti į purvą ar sniegą nematau prasmės. Geriau už skirtumą, įskaitant netgi kurą, du metus pasiremontuojant važinėti.

O jei yra didelio noro, kaip eiliniam verslininkui, šoumenui ar barygai, pasigirti prieš studentą babkėmis, už kurias perkamos "tačkės", tai yra gerai žinomas žmogus, kuris nedirbtų už mažiau 5klt/mėn - su tokiais kolegomis galit ir diskutuot.

Beje, dar yra toks dalykas, kaip mėgstama veikla, pomėgiai, bet tai jau kita diskusija.

:appl: Tadai maladiec , teisingai mąstai bet kiekvienas žiūri iš savo varpinės :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 18:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Laukiu tik, kol gerb. proffanas čia paskaitys :D
Tadai, neimk taip į širdį. Senas cinikas Gerasdviratis pas mumim gerbiamas beveik kaip POWER'is, nors priešingai nuo pastarojo, turi ir smegenų, ir babkių. Va tik žodžių parinkimu, kaip ir apmąstymu apie jo bandomą iškišti teisybės versiją, retsykiais nepakankamai rūpinasi :D .
tadas1991 rašė:
Beje, dar yra toks dalykas, kaip mėgstama veikla, pomėgiai, bet tai jau kita diskusija.
True. Oponentas, su kuriuo susikirtai, mėgsta, kai viskas patiekiama ant lėkštutės. "Už babkes gali gauti viską". Tas nėra teisybė, net ir perkant pagyvenusias tačkes po 100kiloeurų- patikėkit :D Nes gauni, iš esmės, tik fasadą. Sumoki už išorinį įspūdį; už vidurius, kaip taisyklė, mokėti niekas nenori, nes juose nesigaudo. Todėl ir megatačkės daromos SAU, o ne pardavimui. Tai, kas parduodama, neišvengiamai reikalaus bent jau "davedimo". Dažnai irgi už penkiaženkles sumas...
Dominykas rašė:
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)
Jei su radiatoriais neturite artimesnių santykių- baikit, vyručiai, durnavoti su visokiais "skystais metalais"... Vežkit pas specus, lai prapučia tą radiatorių, tiksliai identifikuoja skyles, ir jas užcinuoja. Kainuos gal ir triženklę sumą (skylių gausos atveju), bet užtat remontuotos vietos laikys ilgiau nei likęs radiatorius. O jei radiatoriaus tereikia "tam kartui ir kuo pigEu", yra liaudiškas, senobinis žiguliatorių metodas. Sudaužai porą kiaušinių; atskiri baltymą; jį sumaišai su nedideliu kiekiu vandens, ir visa tą košelieną šliūkšteli į išleistą antifrizą. Supili viską atgal aušinimo sistemon. Kuri variklį, ir pasiekus baltymų denatūravimo temperatūrą (~45C), užsikiša visutėliai nuotėkiai išorėn. Teisybė, tuo pačiu užsikiša ir pečiukas, jei jis jau šildė vos-vos (t.y. viduje ir taip buvo užsikišęs/užkalkėjęs, su mikroskopinio dydžio kanalėliais), bet užtat būdas sutvarkyti radiatoriaus nuotėkius- garantuotai patikimas, ir pats pigiausias :D . Po trejeto- ketverto mėnesių, teisybė, toks "užtinkavimas" supūva, ir istorija prasideda iš naujo, bet jei reikia kažko laikino (net ir gana didelėms, atsuktuvu prakirstoms skylėms užtaisyti), šis metodas tinkamas.
Šiaip, jei leidimas nedickas ir nereikia kažko amžino, siūlyčiau ne hemorojintis su radiatoriaus lupimu ir lopymu, o vartytis su chemija. A) nusipirkti ir panaudoti nerūgštinį aušinimo sistemos ploviklį. Kaštuoja 5-15lt. B) po ploviklio panaudoti cheminį aušinimo sistemos sandarintoją ("stop leak" serijos; amerikonai labai neblogą gamina). Tai kainuos dar 10-15lt. Tiesa, dėl procedūros teks pakeisti ir antifrizą; jo kainą sąmaton irgi derėtų įskaičiuoti. Bet efektas- ilgiems metams. Kaip bonusą, tuo pačiu turėsi ir praplautą aušinimo sistemą. Ir pompa žvitriau kočios, ir variklis mažiau kais (nes padidės šlangelių spindis), ir pečiukas geriau šils.
Gerasdviratis rašė:
kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.
Mano praktika (paskutinius kelis metus užsiimu vien automobilių restauravimu; jaunesnių nei 20m neimu) rodo, kad senos tačkės pardavimo kaina paprastai terodo jos savininko lūkesčius ir pirkėjo pasidavimą įtaigai, o ne prireiksiančias investicijas. Vienintelis pinigų vertas senos mašinos privalumas yra sveikas kėbulas; o į visa kita neišvengiamai teks kišti penkiaženkles sumas. Nebent tenkintis "bile važiuoja" :D . Duosiu ir kelis pavyzdžius. Į bet kokią 20m sulaukusią tačkę, teks įsūdyti bent 20klt. Jei nori, kad ji ne vien atrodytų, bet dar ir važiuotų kaip nauja :D . Į senukus nerestauruotus DSus nesukišęs bent 50klt, teturėsi šrotą ant ratų. 1961-ų metų, bemaž idealiai išlaikytas ir su keturženklė rida Rolls Royce restauravimui pareikalavo palei 60klt. Manieji dvidešimtmečiai XMai (Break), beveik visus darbus atliekant pačiam ir atliekant renovaciją, o ne restauraciją (t.y. ruošiant kasdieniam važinėjimui, o ne parodai), vienas pareikalavo 18klt, kitas- palei 14klt. Keli restauruojami prieškariniai MB užsiprašė ir šešiaženklių sumų... Todėl nereikia manęs juokinti pareiškimais, kad už 500lt perkamas BX- tai šrotas, o už 2000Eu- tai jau krūtumo viršūnė :lol: . Abu jie, pakol neprikelti, tėra šrotiniai egzemplioriai.
Ir yra nuomonė, kad tasai tadas1991'o už 500lt, bet su pakeistomis gumytėmis, yra kur kas vertesnis už šrotą su nepakeistomis gumytėmis, kainuojantį 2kiloeurus! Nes šiame, visi darbai ir išlaidos- dar tik priešaky...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 20:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
tadai-nezinau kas ten per reikalas bet reikia du komponentus maisyt ir tada greitai greitai tept kurnors.karteryje sitas reikalas 5litu dydzio skyle laike pusantru metu :D kol karteris buvo pramustas iki kumscio dydzio...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 21:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
karteryje sitas reikalas 5litu dydzio skyle laike pusantru metu :D
Visai tikiu; karteriams ir pats taip retsykiais darau. Bet yra keli, netgi sakyčiau esminiai skirtumai- kur karteris, o kur radiatorius. Karteryje tu matai, per kur bėga; atsipoliravęs paviršių, pamatysi netgi potencialius, vos prasidėjusius įtrūkimus. Nusivalęs bent vieną paviršių ir patį įtrūkimą, košę gali paklijuoti pakankamai patikimai. Bet radiatoriuje, jei jis nepamerktas po slėgiu į vonią ir jei nėra akivaizdžių įdaužų ir veiksmas vyksta palei briauną, labai sunku netgi aptikti tikslią nesandarumo vietą... Ir patrūnyjusiuose seno radiatoriaus koriuose bemaž neįmanoma tinkamai paruošti (išvalyti) vietą klijavimui "skystu metalu". Todėl tinkamiausia technologija ir laikomas "cinavimas", kai visi purvai, tepalai bei oksidai, prieš užliejant metalu, paprasčiausiai išdeginami. Todėl radiatoriais užsiimantys specai juos ir cinuoja, o ne klijuoja "skystu metalu". Tai nesulyginamai geriau/patikimiau.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Rgs 13 2013, 21:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
nezinau. teko pora paklijuot dar su seneliu-ir laike ir problemos nebuvo. atsimerki-ziurai kur bega-tepi kose makaliose placiau negu bega.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007