WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 01:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Lap 15 2014, 21:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Iki lapkričio TA nebebus, bet reik judėt. Pakeista dešinė stabilizatoriaus traukė. Keičiu priekio kairės pusės stabdžių suportą (radau suplyšusias kreipiančiųjų ir stumoklio gumeles ir parūdijusį stumoklį) ir dedu priekines naujas kaladėles. Diskai tiesūs, bet surūdiję - užteks tekinimo staklėse praeit su švitru ar panašiai, bus kaip nauji. Sudėsiu tuo pačiu ir oro srauto nukreipėjus disko aušinimui, pas TZD TURBO jie buvo, o pas benzukus nėra.
Prieky beliks dešinė vidinės granatos guma. Dešinė gerai, nereiks pusašio išimt :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Lap 18 2014, 15:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Naujos priekinės kaladėlės, geras naudotas kairys suportas, sudėjau tvarkingas skardines aušinimo plokšteles (pasirodo, buvo ir originaliai, tik 91 metais jau plastikinės ir sulūžusios, o uždėjau nuo 89tų TZD turbo). Pakeistas suportas, nuorinta ir nuleista skysčio. Sudėjau grubiu būdu (tekinimo staklėse su kreivu būgnu šlifavau visokiais abrazyvais, tikėsimės nesukreivinau) nuvalytus diskus.
Išėmiau dešinį pusašį iki vidinės granatos, keičiu gumą.
Beje, sudėtas minėtoj kairėj naujas šarnyras, TRW berods.
Pakeitus gumą, pradės po truputį jau važiuot, tuomet tik pabaigt su tuo nevykusiu nuorintoją turinčiu vamzdeliu, kad nemuštų pro jį garų, pašilus iki darbinės, ir turėtų būt kaip ir apyviskas - dedam originalų juodą vairą (tą sportinį pardaviau) ir pravažinėjus stabdžius - į TA.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Šiaip prisikėlimas
StandartinėParašytas: Lap 25 2014, 00:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gražiai gražu. Sutvarkyta granatos guma, uždėti ratai, sutvarkytas kiauras nuorintojas ir dapilta antifrizo ir nuorinta, įpilta benzino.
Uždėjau originalų vairą vietoj tos sportinės padielkos, dedu akumą ir nesiveda. Suki suki suki - nifiga. Trumpam užsivedė ir vėl užgeso, paskui tik sukant raktelį purpt purpt retkarčiais, bet nesikuria. Įtarimas kuro siurbliui, bet dar nieko netikrinau. Galvojau šią savaitę TA varyt, bet įtariu, kad nusikels truputį.
Dar kiek išėjo atlenkiau ir patiesinau tas dureles, bus visai gerai. Nes dažymais dabar užsiimt - nei noro, nei laiko, nei lėšų (būtent dažymui).
Jei moteris teisių neišsilaikys, nuo kito rudenio, o gal ir greičiau (jei man 14TGE pamirs) bus kasdienis bolidas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2015, 22:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gražiai gražu. Pasikeitėm LHM, išsiplovėm filtrus. Kuriam, keliam į aukščiausią, POKŠT ir TSSSSSSSS :mrgreen: Dvylika metų su Citroen, nei vieno trūkusio vamzdelio. Bet pastarąjį mėnesį du, o praktiškai ir trys. Padarėm tyrimą, nustatėm, kad stabdžių. Bus galima jį užglušint, kad pasikelt galą ir užsivaryt ant duobės. Tuomet gal net ir visus keturis naujais variniais pasikeisiu, o gal tik vieną - įvertinsim būklę :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 07:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Gražiai gražu. Pasikeitėm LHM, išsiplovėm filtrus. Kuriam, keliam į aukščiausią, POKŠT ir TSSSSSSSS :mrgreen: Dvylika metų su Citroen, nei vieno trūkusio vamzdelio. Bet pastarąjį mėnesį du, o praktiškai ir trys. Padarėm tyrimą, nustatėm, kad stabdžių. Bus galima jį užglušint, kad pasikelt galą ir užsivaryt ant duobės. Tuomet gal net ir visus keturis naujais variniais pasikeisiu, o gal tik vieną - įvertinsim būklę :)

Šiemet kažkokia epidemija :? ,nors kai pagalvoji -laikas

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 08:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
sakyciau glusink ir i ta varyk bet gliniais stabdziais susidomes.. junk i st krana per trisaki nuo priekines pakabos :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 10:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Mane kažkaip keistai veikia jūsų kalbos apie stabdžių glušinimą ir eksploataciją :drunk:

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 11:55 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Jei išmoktum skaityti, tai suprastum kad glušinimas tam, kad slėgis nedingtu ir tadas galėtu užsikųręs įsivaryt į garažą, per visus ten nesąmongus jo slenksčius ir duobėta kiemą. Aleliuja :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 13:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
ukw rašė:
Jei išmoktum skaityti, tai suprastum kad glušinimas tam, kad slėgis nedingtu ir tadas galėtu užsikųręs įsivaryt į garažą, per visus ten nesąmongus jo slenksčius ir duobėta kiemą. Aleliuja :)

Dominykas rašė:
sakyciau glusink ir i ta varyk bet gliniais stabdziais susidomes.. junk i st krana per trisaki nuo priekines pakabos :D

Skaitymas ne mano stiprioji pusė :| Paprastai permetu kaip ką akimis ir tada jau mokau, mokau ;)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 13:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai čia Dominyko prikolas, o man vistiek kažkaip noris juos visus pasikeisti. Tai jei noro užteks, taip ir padarysiu :) Nieko ten mandro - tiltą nusileidai ir darbo visai dienai, darant kaip priklauso, o ne citroligoninės stilium :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 13:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Tai čia Dominyko prikolas, o man vistiek kažkaip noris juos visus pasikeisti. Tai jei noro užteks, taip ir padarysiu :) Nieko ten mandro - tiltą nusileidai ir darbo visai dienai, darant kaip priklauso, o ne citroligoninės stilium :D

Jei keisi visus ,nepamiršk ilgių kur nors atžymėt :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 13:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Mane kažkaip keistai veikia jūsų kalbos apie stabdžių glušinimą ir eksploataciją :drunk:

Pas kas antrą Lietuvojs hidrocitrą galiniai stabdžiai tokios būklės, kad stabdžių glušinimas gal tik 10proc. pamažintų jų efektyvumą. Matytum, kokių diskų ir kaladėlių, arba kaip išvirtusių suportų randam, i žmonės nenori jų keisti ar remontuoti, nes "gi brangu". Tam tikrai prasme saugiau važiuot be galinių stabdžių, žinant, kad jų neturi, negu anaip.

Su ilgiais yra taip:
1. Stabdžių jėgos vamzdis į suportus. Stabdžių kranas - trišakis ant galinio tilto. Iki RP 4346 - ilgis 3035mm, nuo RP 4347 - 3100mm. (matomai, seno modelio stabdžių kranas kitaip pasijungia)
2. Stabdžių krano maitinimo nuo tilto slėgio vamzdis. Keturšakis ant galinio tilto - stabdžių kranas. 3375mm.
3. Grįžtamas vamzdelis. Aukščio korektorius - sujungimas su žarnele ant priekinio tilto (ten tilto gale nėra štucerio, pereinia į žarniuką) - 3729mm.
4. Galinio tilto pagrindinis maitinimo vamzdis. Apsauginis vožtuvas - aukščio korektorius. Originalo kodas 95595683, bet ilgio neduoda. Reikia matuotis gyvai.

Čia yra ilgiai stiprintuviniam. Be vairo stiprintuvo turėtų būti tas pats, nes į galinį tiltą ten lyg ir niekas nesiskyrė, o komponentai taip pat tose pačiose vietose. Universalo ir hečbeko skirtumų nerodo, nes anot Dominyko, o ir man pačiam tikrai taip panašu, kad universalui tiesiog dadūrė skardos ir balkių gale, o bazės ilgis liko tas pats :) yra skirtumų 4x4, bet jei reikia, galiu ištraukt ir jam.

Iš praktikos galiu pasakyti, kad visada gerai prisidėti kokius 5, kartais net 10cm atsargos, nes rankomis lenkiant, kad ir kaip stengiesi pataikyt identiškai pagal formą, gaunasi truputį ilgesnis už originalą, o paskui, išlanksčius jau visą ilgąjį vamzdelį ir pritrūkus tų 5cm, labai erzinantis dalykas, kai reikia iš naujo perlankstyt nuo pat pradžios :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 13:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
assembled rašė:
Mane kažkaip keistai veikia jūsų kalbos apie stabdžių glušinimą ir eksploataciją :drunk:

Pas kas antrą Lietuvojs hidrocitrą galiniai stabdžiai tokios būklės, kad stabdžių glušinimas gal tik 10proc. pamažintų jų efektyvumą. Matytum, kokių diskų ir kaladėlių, arba kaip išvirtusių suportų randam, i žmonės nenori jų keisti ar remontuoti, nes "gi brangu". Tam tikrai prasme saugiau važiuot be galinių stabdžių, žinant, kad jų neturi, negu anaip.

Panašiai teisingai Tadai :appl: , buvo net nupirkta viena xsiuša kur diskų galinių nerasta ,jau likę tik viduriai ,o tarp cilindriukų kaip klynai sukalti varžtai 16 mm sriegiu :D ,o ir kitos beveik visos su virtusiais suportais ir kaladėm pleišto formos ,kaip galima efektyviai stabdyti :mrgreen:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 14:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Kaip jie technines praeina? Stabdžiai irgi duodasi patepami?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 15:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
A velns ten juos žino, kaip jie praeina. Gal kažkur kažkaip dar išeina patepti, o gal ten dar minimalią normą ir įpučia tie stabdžiai. O gali būt, kad ir išvis nepraeina.
Bet dabar jau be TA sunkokai sekasi važinėti. Rašiau pats prieš kelis mėnesius, kaip važiuojant po pirminės nepasisekusios TA iki namų pataisyt pastebėtą nedidelę smulkmeną, užsekė matyt pagal numerius, paskui važiuodami, ir vos pavyko nusiplaut, užvaikius kiemuose.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007