WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 11:43

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 06 2015, 15:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
assembled rašė:
Kaip jie technines praeina? Stabdžiai irgi duodasi patepami?

Matomai duodasi :D , o mano xsiušos prieš kelis metus iš kelinto šildymo -trynimo galiniai stabžiai praejo :? ,po pusmečio keičiant ratus sutvarkyti išvirtę suportai :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2015, 12:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2015, 21:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

Keisk visus,galiukais sušelpsiu :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2015, 23:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Čia tam, kad ilgius turėtumėt? :mrgreen: Nematau reikalo keist vamzdelio, kai jis ne tik neparūdijęs, bet originali juoda danga (ne dažai ten, o berods kažkokia keramika ar pan.) net nenusilupus. Aišku, žiūrėta buvo tik toj vietoj, kur dažniausiai prapūna - kairėj pusėj, truputį prieky tilto. Kitur dar nespėjau visko išlandžiot. Bet vamzdelių keitimo nemėgstu, tai labai ir nesiveržiu ten visų kaitaliot. Aišku, jei matysis potencialių kandidatų, tai būtent dėl to, kad nemėgstu, keisiu iškart, bet jei jiems dar pora metų gyvent, tai ir nekeisiu, gal jis ilgiau ir nevažiuos :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2015, 17:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

Keisk visus,galiukais sušelpsiu :wink:

Čia Dominyko prikolas tie galiukai, kai jis atrado, kad su senais irgi gamint pasirašo.
Aš labiau mėgstu naujus.
Aišku, gaunas vamzdukas tikrai pigiau, trumpas vamzdukas praktiškai dvigubai pigiau, bet tie nauji, be minuso, kad yra praktiškai visu vidaus plotu siauras vos vamzdelį gaubiantis (kai prapus cinkas, jis supus, o prapūt nes bus lenkiškas ar kinietiškas, turėtų gerai prilipt prie vamzduko) ir kad ne visi tiksliai pagaminti, turi didelį pliusą, kad atsukamas ne 8mm, o 9mm rakteliu :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2015, 20:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Kyla, leidžiasi, gale stabdžių aišku nėra :)
Kiti vamzdeliai, kiek įžiūrėjau iš apačios, atrodo dar neblogai, tai kogero ir nejudinsiu. O anas buvo toks puvėkas, kad sprogo :)

Keisk visus,galiukais sušelpsiu :wink:

Čia Dominyko prikolas tie galiukai, kai jis atrado, kad su senais irgi gamint pasirašo.
Aš labiau mėgstu naujus.
Aišku, gaunas vamzdukas tikrai pigiau, trumpas vamzdukas praktiškai dvigubai pigiau, bet tie nauji, be minuso, kad yra praktiškai visu vidaus plotu siauras vos vamzdelį gaubiantis (kai prapus cinkas, jis supus, o prapūt nes bus lenkiškas ar kinietiškas, turėtų gerai prilipt prie vamzduko) ir kad ne visi tiksliai pagaminti, turi didelį pliusą, kad atsukamas ne 8mm, o 9mm rakteliu :D

Tai kad iš priekinės dalies jie praktiškai nauji

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 14 2015, 22:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kaip kurie, būna ir labai baisių, ypač apie apatinę priekio dalį kalbant. Bet kuriuo atveju, nereik tų galiukų, o jei reik, yra ir savų kažkiek, o ir nuo tų pačių dar nulupinėt galima, jei dar trūks :)
Bet kuriuo atveju, man reikalingiausias yra 2 pozicijos vamzdis, kurio ilgis 3375mm. Įtariu, kad reikia pasiimti 3.5m ir bus pats tas. O toliau dar reikia kairės pusės amortiko ir suporto vamzdelį, bet juos nuimsiu nuo ex-turbininio tilto, kuriam buvau sudėjęs visus naujus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 24 2015, 23:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Užvakar užvedžiau gi, sudėjau priekin 15" Xantijos lietakus (tuos gražiuosius TSW, bet mano nuomone, BXui vistiek Swiftai labiau tink), kad mano swiftai tušti baloje nemirktų. Pavėžinau mergaitę aplink kvartalą, pats LeMansą pravaikiau. Labai patiko, kad vairo stiprintuvas dirba be priekaištų, ką sunku sutikti senose sistemose su srautų skirstytuvu, kur jis dar neardytas ir nevalytas. Srautų skirstytuvas šlapias, teks rinkti arba keisti turimu sausu. Baisu, kad nepradėtų neveikti po intervencijos.

Pasiskųst spėjau ir tai pačiai mergaitei, ir Dominykui, kad stabdžiai labai silpni ir reiks kažką žiūrėt ar daryt, nes labai per sunkiai stabdo man. Gi dabar prisiminiau, kad galo tai gi nėra išvis :D Daužtas bičas...
Birželį kelsis, noriu vasarą naudoti kaip kasdieninę vasarinę mašiną :)
Ir nebežinau, ar dujas dėsiu... Maišytuvą tai įmečiau jau, bet kad tikriausiai man jis kitur ir netinkamas būtų, juk pas ZXą Bosch sistema, o pas šitą Magneti Marelli, tai turėtų ir korpusai kitokie būti.
Einu ieškot maišytuvo ZXui...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 31 2015, 21:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Šiandien galiausiai išmesti citroklinikos supermega hidro tvariniai - vamzdeliai. Rasta priežastis, kodėl nepadarė normalaus keitimo - nesugebėjo atsukti varžtelio, kuris prilaiko stabdžių vamzdelio spiralę. Man jis irgi neatsisuko, nes galvutė buvo jau praeito atsukinėtojo numalta iki beveik apvalumo - tai buvo galima arba daryti normaliai (keičiant visą ausį, kuri prisukta stabilizatoriaus varžtais, arba nugręžiant ir sutvarkant sriegį, arba alternatyviu metodu - tvarkingai atlenktas laikiklis, iš jo ištrauktas vamzdukas ir įdėtas naujas, atgal užspausta replėm - laikosi tvirtai. Metodas labai puikus ir už jo pasiūlymą dėkingas Dominykui :)

Dar pakeistas kuro filtas nauju Mann'iuku. Ištrauktas dar originalus...

Sudėjau gale ratukus Swift.

Pabandžiau nuorinti galinius stabdžius, bet nelabai gavosi, niekas nebėgo. Prisiminiau, kad jie užglušinti :mrgreen: Nieko, pas swiftus tokie dideli tarpai, kad nuorinsim ir be ratų nuėmimo...

Įdėjau zapaskę

Praktiškai, liko pakeist ilgąjį vamzdiecą ir varysim pasitikrint sveikatos būklę...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 01 2015, 23:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Jau norėjau slėgio reguliatorių keist, bet kad atkirtinėja ans kas 25s dabar, tai jau iškart aptingau paskaičiavęs... Bus 15, tadu ir keisim.
Bet akumuliacinę sferą gal ir reiks persukti pabandyti, gal dar pailginsiu.

Buvo nuvežtos pas proffaną ir patikrintos sferos - priekinės potuštės - užpildytos, galui turėjau nuo savo turbininio BX likusias. Dabar visos keturios komfortinės puslitrinės ir per dideliais žikleriais - lėėėėdas... Tiek priekį, tiek galą, dabar galima rankomis iki atboinikų mygtelti. Reiks žiūrėt, ar važiuojant tokių kazusų nebus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2015, 06:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Po ilgos prastovos išvažiuota prasivažinėt. Vou, ta prasme VOU :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 30 2015, 12:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kadangi be galinių stabdžių pirminė TA nebuvo praeita, tai prastūmiau iš antro karto. Vamzdukas buvo pakeistas nauju variniu :) BIškį darbelio teko atlikt, jį bedarant aišku rasti keli kėbulo stebuklai, skylės ir pan. Tai kėbulo likimą reikia spręst - remontuoti ir gyventi ilgai, ar nieko nedaryti, sekančiai TA chaltūrinti ir tiesiog važinėti. Įtariu, kad reikia visgi derint važiavimą su geru darbu, nes dalių jau beveik kaip šieno, reik sunaudot... :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 09 2015, 20:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Važinėjama visai smagiai, tik keli labai stiprūs trūkumai, kuriuos kažkada išspręsiu:
1. Smarkiai muša priekiniai diskai. Bus uždėti lygūs nuo kovinio
2. Pavarų svirties vertikali eiga labai standi, reik kažkur išmankštint ir sutept greičiausiai. Kartais tai sutrukdo tvarkingai greitai perjungti pavarą, gaila dėžės...
3. Pečiuko reguliatoriai - karšta/šalta stringa ir vos prasisuka, įtariu tiesiog stringantį patį vožtuvą, reiks tvarkyt arba dėt vieną iš dviejų turimų gerių, bet kartais numetančių lašiuką žiemą. O pūtimo stiprumo ir oro iš lauko sklendės atidarymo rankenėlė sukasi tik puse eigos, t.y. normaliai ji turėtų iki maždaug pusės atidarinėti sklendę, o likusią pusę įjungti ir stiprinti pūtimą. Dabar sukinėjasi tik vienoj pusėj, o į kitą net nepersisuka, tad iškart ir sklendė atsidarinėja, ir pūtimas jungiasi. Įtariu, kad bus kažkas pridirbta su troseliu
4. Buvo įtarimų, kad gal bėdos su variklio kaitimu ir tarpine, nes pradžioj kaito ir dažnai kamščiuose iki geltonos lemputės. Išsiaiškinta, kad nedirba ventiliatorius. Ventiliatorius veikia, bet jo niekas neįjungia. Nupirktas naujas daviklis ir pakeista - ventiliatorius veikia, lemputė nebesidega važiuojant, bet porąkart kažkur atvažiavus ir sustojus, pastovėjus 5min ir vėl užvedus - ėmė ir užsidegė, ir vienąkart netgi raudona, su fontanais atsukus kamštį. Tuomet buvo vestuvės, tai nesukant galvos papildyta antifrizu ir važiuota toliau vos pagesus lemputei. Įtariu, kad buvo kažkur oro patekę, nes ir ventiliatorius nesijungė. O dabar jau beveik savaitę važiuoju ir viskas pasakiška, ir antifrizo lygis pakankamai stabilus, tikriausiai važiuos.
5. Benzinas brangus, reikia kažką daryt :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 10 2015, 07:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Važinėjama visai smagiai, tik keli labai stiprūs trūkumai, kuriuos kažkada išspręsiu:
1. Smarkiai muša priekiniai diskai. Bus uždėti lygūs nuo kovinio
2. Pavarų svirties vertikali eiga labai standi, reik kažkur išmankštint ir sutept greičiausiai. Kartais tai sutrukdo tvarkingai greitai perjungti pavarą, gaila dėžės...
3. Pečiuko reguliatoriai - karšta/šalta stringa ir vos prasisuka, įtariu tiesiog stringantį patį vožtuvą, reiks tvarkyt arba dėt vieną iš dviejų turimų gerių, bet kartais numetančių lašiuką žiemą. O pūtimo stiprumo ir oro iš lauko sklendės atidarymo rankenėlė sukasi tik puse eigos, t.y. normaliai ji turėtų iki maždaug pusės atidarinėti sklendę, o likusią pusę įjungti ir stiprinti pūtimą. Dabar sukinėjasi tik vienoj pusėj, o į kitą net nepersisuka, tad iškart ir sklendė atsidarinėja, ir pūtimas jungiasi. Įtariu, kad bus kažkas pridirbta su troseliu
4. Buvo įtarimų, kad gal bėdos su variklio kaitimu ir tarpine, nes pradžioj kaito ir dažnai kamščiuose iki geltonos lemputės. Išsiaiškinta, kad nedirba ventiliatorius. Ventiliatorius veikia, bet jo niekas neįjungia. Nupirktas naujas daviklis ir pakeista - ventiliatorius veikia, lemputė nebesidega važiuojant, bet porąkart kažkur atvažiavus ir sustojus, pastovėjus 5min ir vėl užvedus - ėmė ir užsidegė, ir vienąkart netgi raudona, su fontanais atsukus kamštį. Tuomet buvo vestuvės, tai nesukant galvos papildyta antifrizu ir važiuota toliau vos pagesus lemputei. Įtariu, kad buvo kažkur oro patekę, nes ir ventiliatorius nesijungė. O dabar jau beveik savaitę važiuoju ir viskas pasakiška, ir antifrizo lygis pakankamai stabilus, tikriausiai važiuos.
5. Benzinas brangus, reikia kažką daryt :mrgreen:

Kiek valgo ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 10 2015, 10:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kaip visad - nematavau.
Bet kad suma iš piniginės dingsta daug greičiau, nei dujomis ar dyzeliu, tai faktas kaip blynas.
O ir sudeginta visai ne pagal tikslumą matavimams, gal 40litriukų dar tik, beveik viskas mieste, dažnai stiprokai minant tapkę, taip pat aplinkkely paspaudžiant ir iki 150, tai čia nelabai matavimų rėžimai. Važiuosim savaitgalį truputį tolimiau gal, tai pamatuosiu, nes kaip tik lempukas pradėjo degiotis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 118 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007