WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=27321
Puslapis 58

Autorius:  tadas1991 [ Lap 15 2014, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Iki lapkričio TA nebebus, bet reik judėt. Pakeista dešinė stabilizatoriaus traukė. Keičiu priekio kairės pusės stabdžių suportą (radau suplyšusias kreipiančiųjų ir stumoklio gumeles ir parūdijusį stumoklį) ir dedu priekines naujas kaladėles. Diskai tiesūs, bet surūdiję - užteks tekinimo staklėse praeit su švitru ar panašiai, bus kaip nauji. Sudėsiu tuo pačiu ir oro srauto nukreipėjus disko aušinimui, pas TZD TURBO jie buvo, o pas benzukus nėra.
Prieky beliks dešinė vidinės granatos guma. Dešinė gerai, nereiks pusašio išimt :)

Autorius:  tadas1991 [ Lap 18 2014, 15:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Naujos priekinės kaladėlės, geras naudotas kairys suportas, sudėjau tvarkingas skardines aušinimo plokšteles (pasirodo, buvo ir originaliai, tik 91 metais jau plastikinės ir sulūžusios, o uždėjau nuo 89tų TZD turbo). Pakeistas suportas, nuorinta ir nuleista skysčio. Sudėjau grubiu būdu (tekinimo staklėse su kreivu būgnu šlifavau visokiais abrazyvais, tikėsimės nesukreivinau) nuvalytus diskus.
Išėmiau dešinį pusašį iki vidinės granatos, keičiu gumą.
Beje, sudėtas minėtoj kairėj naujas šarnyras, TRW berods.
Pakeitus gumą, pradės po truputį jau važiuot, tuomet tik pabaigt su tuo nevykusiu nuorintoją turinčiu vamzdeliu, kad nemuštų pro jį garų, pašilus iki darbinės, ir turėtų būt kaip ir apyviskas - dedam originalų juodą vairą (tą sportinį pardaviau) ir pravažinėjus stabdžius - į TA.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 25 2014, 00:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Gražiai gražu. Sutvarkyta granatos guma, uždėti ratai, sutvarkytas kiauras nuorintojas ir dapilta antifrizo ir nuorinta, įpilta benzino.
Uždėjau originalų vairą vietoj tos sportinės padielkos, dedu akumą ir nesiveda. Suki suki suki - nifiga. Trumpam užsivedė ir vėl užgeso, paskui tik sukant raktelį purpt purpt retkarčiais, bet nesikuria. Įtarimas kuro siurbliui, bet dar nieko netikrinau. Galvojau šią savaitę TA varyt, bet įtariu, kad nusikels truputį.
Dar kiek išėjo atlenkiau ir patiesinau tas dureles, bus visai gerai. Nes dažymais dabar užsiimt - nei noro, nei laiko, nei lėšų (būtent dažymui).
Jei moteris teisių neišsilaikys, nuo kito rudenio, o gal ir greičiau (jei man 14TGE pamirs) bus kasdienis bolidas.

Autorius:  tadas1991 [ Bal 05 2015, 22:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Gražiai gražu. Pasikeitėm LHM, išsiplovėm filtrus. Kuriam, keliam į aukščiausią, POKŠT ir TSSSSSSSS :mrgreen: Dvylika metų su Citroen, nei vieno trūkusio vamzdelio. Bet pastarąjį mėnesį du, o praktiškai ir trys. Padarėm tyrimą, nustatėm, kad stabdžių. Bus galima jį užglušint, kad pasikelt galą ir užsivaryt ant duobės. Tuomet gal net ir visus keturis naujais variniais pasikeisiu, o gal tik vieną - įvertinsim būklę :)

Autorius:  Saulynas [ Bal 06 2015, 07:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

tadas1991 rašė:
Gražiai gražu. Pasikeitėm LHM, išsiplovėm filtrus. Kuriam, keliam į aukščiausią, POKŠT ir TSSSSSSSS :mrgreen: Dvylika metų su Citroen, nei vieno trūkusio vamzdelio. Bet pastarąjį mėnesį du, o praktiškai ir trys. Padarėm tyrimą, nustatėm, kad stabdžių. Bus galima jį užglušint, kad pasikelt galą ir užsivaryt ant duobės. Tuomet gal net ir visus keturis naujais variniais pasikeisiu, o gal tik vieną - įvertinsim būklę :)

Šiemet kažkokia epidemija :? ,nors kai pagalvoji -laikas

Autorius:  Dominykas [ Bal 06 2015, 08:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

sakyciau glusink ir i ta varyk bet gliniais stabdziais susidomes.. junk i st krana per trisaki nuo priekines pakabos :D

Autorius:  assembled [ Bal 06 2015, 10:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Mane kažkaip keistai veikia jūsų kalbos apie stabdžių glušinimą ir eksploataciją :drunk:

Autorius:  ukw [ Bal 06 2015, 11:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Jei išmoktum skaityti, tai suprastum kad glušinimas tam, kad slėgis nedingtu ir tadas galėtu užsikųręs įsivaryt į garažą, per visus ten nesąmongus jo slenksčius ir duobėta kiemą. Aleliuja :)

Autorius:  assembled [ Bal 06 2015, 13:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

ukw rašė:
Jei išmoktum skaityti, tai suprastum kad glušinimas tam, kad slėgis nedingtu ir tadas galėtu užsikųręs įsivaryt į garažą, per visus ten nesąmongus jo slenksčius ir duobėta kiemą. Aleliuja :)

Dominykas rašė:
sakyciau glusink ir i ta varyk bet gliniais stabdziais susidomes.. junk i st krana per trisaki nuo priekines pakabos :D

Skaitymas ne mano stiprioji pusė :| Paprastai permetu kaip ką akimis ir tada jau mokau, mokau ;)

Autorius:  tadas1991 [ Bal 06 2015, 13:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Tai čia Dominyko prikolas, o man vistiek kažkaip noris juos visus pasikeisti. Tai jei noro užteks, taip ir padarysiu :) Nieko ten mandro - tiltą nusileidai ir darbo visai dienai, darant kaip priklauso, o ne citroligoninės stilium :D

Autorius:  Saulynas [ Bal 06 2015, 13:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

tadas1991 rašė:
Tai čia Dominyko prikolas, o man vistiek kažkaip noris juos visus pasikeisti. Tai jei noro užteks, taip ir padarysiu :) Nieko ten mandro - tiltą nusileidai ir darbo visai dienai, darant kaip priklauso, o ne citroligoninės stilium :D

Jei keisi visus ,nepamiršk ilgių kur nors atžymėt :wink:

Autorius:  tadas1991 [ Bal 06 2015, 13:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

assembled rašė:
Mane kažkaip keistai veikia jūsų kalbos apie stabdžių glušinimą ir eksploataciją :drunk:

Pas kas antrą Lietuvojs hidrocitrą galiniai stabdžiai tokios būklės, kad stabdžių glušinimas gal tik 10proc. pamažintų jų efektyvumą. Matytum, kokių diskų ir kaladėlių, arba kaip išvirtusių suportų randam, i žmonės nenori jų keisti ar remontuoti, nes "gi brangu". Tam tikrai prasme saugiau važiuot be galinių stabdžių, žinant, kad jų neturi, negu anaip.

Su ilgiais yra taip:
1. Stabdžių jėgos vamzdis į suportus. Stabdžių kranas - trišakis ant galinio tilto. Iki RP 4346 - ilgis 3035mm, nuo RP 4347 - 3100mm. (matomai, seno modelio stabdžių kranas kitaip pasijungia)
2. Stabdžių krano maitinimo nuo tilto slėgio vamzdis. Keturšakis ant galinio tilto - stabdžių kranas. 3375mm.
3. Grįžtamas vamzdelis. Aukščio korektorius - sujungimas su žarnele ant priekinio tilto (ten tilto gale nėra štucerio, pereinia į žarniuką) - 3729mm.
4. Galinio tilto pagrindinis maitinimo vamzdis. Apsauginis vožtuvas - aukščio korektorius. Originalo kodas 95595683, bet ilgio neduoda. Reikia matuotis gyvai.

Čia yra ilgiai stiprintuviniam. Be vairo stiprintuvo turėtų būti tas pats, nes į galinį tiltą ten lyg ir niekas nesiskyrė, o komponentai taip pat tose pačiose vietose. Universalo ir hečbeko skirtumų nerodo, nes anot Dominyko, o ir man pačiam tikrai taip panašu, kad universalui tiesiog dadūrė skardos ir balkių gale, o bazės ilgis liko tas pats :) yra skirtumų 4x4, bet jei reikia, galiu ištraukt ir jam.

Iš praktikos galiu pasakyti, kad visada gerai prisidėti kokius 5, kartais net 10cm atsargos, nes rankomis lenkiant, kad ir kaip stengiesi pataikyt identiškai pagal formą, gaunasi truputį ilgesnis už originalą, o paskui, išlanksčius jau visą ilgąjį vamzdelį ir pritrūkus tų 5cm, labai erzinantis dalykas, kai reikia iš naujo perlankstyt nuo pat pradžios :)

Autorius:  Saulynas [ Bal 06 2015, 13:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

tadas1991 rašė:
assembled rašė:
Mane kažkaip keistai veikia jūsų kalbos apie stabdžių glušinimą ir eksploataciją :drunk:

Pas kas antrą Lietuvojs hidrocitrą galiniai stabdžiai tokios būklės, kad stabdžių glušinimas gal tik 10proc. pamažintų jų efektyvumą. Matytum, kokių diskų ir kaladėlių, arba kaip išvirtusių suportų randam, i žmonės nenori jų keisti ar remontuoti, nes "gi brangu". Tam tikrai prasme saugiau važiuot be galinių stabdžių, žinant, kad jų neturi, negu anaip.

Panašiai teisingai Tadai :appl: , buvo net nupirkta viena xsiuša kur diskų galinių nerasta ,jau likę tik viduriai ,o tarp cilindriukų kaip klynai sukalti varžtai 16 mm sriegiu :D ,o ir kitos beveik visos su virtusiais suportais ir kaladėm pleišto formos ,kaip galima efektyviai stabdyti :mrgreen:

Autorius:  assembled [ Bal 06 2015, 14:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

Kaip jie technines praeina? Stabdžiai irgi duodasi patepami?

Autorius:  tadas1991 [ Bal 06 2015, 15:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)

A velns ten juos žino, kaip jie praeina. Gal kažkur kažkaip dar išeina patepti, o gal ten dar minimalią normą ir įpučia tie stabdžiai. O gali būt, kad ir išvis nepraeina.
Bet dabar jau be TA sunkokai sekasi važinėti. Rašiau pats prieš kelis mėnesius, kaip važiuojant po pirminės nepasisekusios TA iki namų pataisyt pastebėtą nedidelę smulkmeną, užsekė matyt pagal numerius, paskui važiuodami, ir vos pavyko nusiplaut, užvaikius kiemuose.

Puslapis 58 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/